خرید جارو برقی ؛ مدل های پرفروش‌ موجود در بازار ایران کدامند؟

خرید جارو برقی ؛ مدل های پرفروش‌ موجود در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    اگر قصد دارید نظافت خانه‌تان را به دستان پرتوان یک جارو برقی خوب بسپارید و می‌دانید هنگام خرید جارو برقی باید به چه نکاتی توجه کنید، وقت آن است که به بررسی چند مدل پرفروش و مطرح بازار بروید. در این مطلب به سراغ معرفی و بررسی ۹ مدل جاروبرقی رفته‌ایم. با ما «درجه» باشید.

    ۱. جارو برقی فلر «Feller» مدل VC 209

    خرید جارو برقی فلر «Feller» مدل VC 209

    برند فلر در کشور آلمان ثبت‌شده است، اما بیشتر محصولات این برند در خارج از آلمان تولید می‌شود. با این وجود محصولات این شرکت به دلیل کیفیت نسبتا مناسب و قیمت معقول‌شان توانسته‌اند جای خود را بازار ایران پیدا کنند. اگر قصد خرید جارو برقی مقرون‌به‌صرفه ولی با کیفیت را دارید مدل فلر VC 209 می‌تواند گزینه خوبی باشد.

    این جارو برقی ۷.۳ کیلوگرم وزن دارد و از نوع کیسه‌دار است. کیسه آن قابلیت شست‌وشو دارد. موتور این دستگاه ۲۴۰۰وات توان دارد و توان مکش آن نیز در بیشترین حالت ۴۲۰ وات است. این جارو برقی مخزن جادارای با گنجایش ۶ لیتر دارد و لازم نیست زود به زود مخرن آن را تخلیه کنید.

    این دستگاه در قسمت خروجی هوای خود فیلتر هپا «HEPA» دارد که اجازه خروج گرد و غبار و ذرات معلق از خروجی جارو را نمی‌دهد و هوای تصفیه‌شده را تحویل می‌دهد. طول کابل برق ۷ متر و شعاع کارکرد آن ۱۰ متر است. صدای تولیدی از دستگاه معادل ۷۴ دسی‌بل است که صدای نسبتا پایینی به حساب می‌آید. خریداران این محصول به طور کلی از کیفیت آن نسبت به قیمتش راضی هستند. البته برخی از آن‌ها از کوچک بودن چرخ‌های دستگاه گلایه داشته‌اند. قیمت این دستگاه حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

    ۲. جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

    خرید جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

    وقتی صحبت از لوازم خانگی‌ برقی باشد و بخواهیم حرفی از برندهای ایرانی بزنیم، پارس خزر گزینه مطمئنی است که در طول سال‌ها توانسته جای خود را در خانه‌های ایرانی‌ها پیدا کند. برای خرید جارو برقی ایرانی نیز می‌توانید روی جارو برقی پارس خزر VC 2200W از نوع کیسه‌دار حساب کنید که امکان بهره‌گیری از هر دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف در آن فراهم شده است.

    گنجایش مخزن این دستگاه از VC209 فلر هم بیشتر است و ۸ لیتر ظرفیت دارد. این مدل فیلتر اسفنجی دارد تا از خروج گرد و غبار از خروجی آن جلوگیری شود اما در آن خبری از فیلترهای بهداشتی یا فیلتر هپا نیست. توان مصرفی این دستگاه ۸.۲ کیلوگرمی ۲۴۰۰ وات، طول کابل برق آن ۵ متر و شعاع کارکردش ۸ متر است.

    خریداران این محصول از اعتمادی که پارس خزر کرده‌اند و قیمت نسبتا پایین محصول، که حدود ۹۰۰ هزار تومان است، راضی‌اند. البته ایراداتی هم مطرح کرده‌اند که از مهمترین آن‌ها می‌توان کیفیت جنس پلاستیک بدنه، طول کم سیم و نداشتن فیلتر بهداشتی اشاره کرد.

    البته پارس خزر مدل‌های دیگری نظیر KOMPRESSOR VC-2500W هم به بازار عرضه کرده که دارای فیلتر هپاست، توان موتورش ۳۰۰ وات بیشتر است و کنترل روی دسته هم دارد. البته برای این مزایا باید حدود ۳۰۰ هزار تومان بیشتر از مدل VC-2200W هزینه کنید.

     

    ۳. جارو برقی سامسونگ «Samsung» مدل QUEEN-24

    خرید جارو برقی سامسونگ «Samsung» مدل QUEEN-24برند سامسونگ که نیاز به معرفی ندارد. جارو برقی مدل QUEEN-24 این شرکت که حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قیمت دارد، یکی از پر فروش‌ترین جاروهای این شرکت در ایران است که توانسته رضایت خریدارانش را جلب کند. این دستگاه ۶.۵ کیلوگرم وزن دارد، توان موتور آن ۲۴۰۰ وات است و کابل برق ۷ متری دارد. صدای دستگاه تقریبا به اندازه مدل VC209 فلر (۱ دسی‌بل بیشتر ) و حدود ۷۵دسی‌بل است.

    این جارو برقی از نوع کیسه‌دار است و یک کیسه دائمی دارد. دستگاه از فیلتر هپا ۱۳ بهره‌ می‌برد.  گنجایش مخزن آن از دو مدل قبلی که معرفی کردیم کمتر است و ۴ لیتر ظرفیت دارد. یک نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که فیلتری تحت عنوان فیلتر سایکلون کنار دسته‌ی جاروبرقی تعبیه‌ شده است که ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و وارد این فیلتر می‌شوند و به این ترتیب استفاده‌ بهینه‌تری از فضای داخل کیسه جاروبرقی می‌شود.

    خرید جارو برقی سامسونگ QUEEN-24 می‌تواند تا مدت‌ها شما را از خرید یک دستگاه جدید بی‌نیاز کند.

     

    ۴. جارو برقی پاناسونیک «Panasonic» مدل MC-CG715

    خرید جارو برقی پاناسونیک «Panasonic» مدل MC-CG715جارو برقی پاناسونیک مدلMC-CG715 مخزنی با گنجایش۶ لیتر دارد که ظرفیت بالایی برای نگهداری زباله‌ها به حساب می‌آید. کیسه این جارو از نوع دائمی است و نمی‌توانید برای آن از پاکت‌های یک‌بار مصرف و قابل تعویض استفاده کنید. این دستگاه ۸.۶ کیلوگرم وزن دارد و توان موتور آن ۲۱۰۰ وات است. طول کابل برق آن ۵ متر است و شعاع کارکرد آن هم ۸ متر است. این جارو برقی صدای کمی از خود تولید می‌کند که معادل ۶۵ دسی‌بل است و نسبتا به سه دستگاه قبلی جاروی کم‌صداتری است.

    پاناسونیک به فکر تهویه هوای خروجی از مدل MC-CG715 هم بوده است و در آن از فیلتر هپا استفاده کرده است. خریداران محصول از مکش زیاد و طول عمر محصول خبر داده‌اند و اکثرا معتقدند این جارو برقی محصول باکیفیتی است. صدای کم دستگاه هم رضایت خریداران را جلب کرده است.

    البته برخی از آن‌ها از کیفیت اتصال شلنگ به بدنه جارو گله داشته‌اند و برخی هم معتقدند چرخ‌های جارو می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. برای خرید جارو برقی پاناسونیک حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان باید بپردازید.

    ۵. جارو برقی ال جی «LG» مدل VN-3822

    خرید جارو برقی ال جی «LG» مدل VN-3822

     

    جارو برقی ال جی VN-3822 نیز از فیلتر بهداشتی هپا ۱۳ بهره می‌برد که هوای خروجی از جارو را فلیتر می‌کند و باعث کاهش آلودگی و عوامل آلرژی‌زا می‌شود. توان موتور دستگاه ۲۲۰۰ وات است و طول کابل برق و شعاع کارکرد آن هم ۵ متر است. اما این جارو برقی صدای بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی که معرفی کردیم از خود ایجاد می‌کند و به طور کلی جاروی نسبتا پر سروصدایی محسوب می‌شود. صدای ایجاد شده توسط این دستگاه حدود ۸۲ دسی‌بل است. اما جاروی نسبتا سبکی است و حدود ۵.۳ کیلوگرم وزن دارد.

    جارو برقی ال جی مدل VN-3822 از نوع کیسه‌دار است و با توجه به اینکه کیسه این جارو قابل تعویض است، می‌توانید از کیسه‌های یک‌بار مصرف برای آن استفاده کنید. گنجایش مخزن آ‌ن هم ۴ لیتر است. می‌توان گفت مهم‌ترین ایرادی که خریداران این جاروبرقی به آن گرفته‌اند صدای آن است. در عوض مکش خوب و وزن کم این محصول هم از نکات مثبت آن به شمار می‌آیند. برای خرید جارو برقی ال جی باید بدانید قیمت آن در حال حاضر کمتر از حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

     

    ۶. جارو برقی هیتاچی «Hitachi» مدل CV-950Y

    خرید جارو برقی هیتاچی «Hitachi» مدل CV-950Y

    اولین چیزی که در مورد این جارو جلب توجه می‌کند ظاهر متفاوت و استوانه‌ای شکل آن است که آن را از نظر شکل ظاهری از دیگر جاروهایی که معرفی کردیم متمایز می‌کند. این جارو که قیمت آن حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، کیسه ندارد و زباله‌ها را در مخزن ۲۱ لیتری خود جمع‌آوری می‌کند! توان موتور جارو ۲۱۰۰ وات است و بدنه فلزی جارو در برابر ضربه مقاوم است. کابل برق جارو ۷.۵ متر طول دارد که کابل نسبتا بلندی به حساب ‌می‌آید، اما دستگاه سیم‌جمع‌کن برقی ندارد و ممکن است جمع‌ کردن کابل آن برایتان زحمت داشته باشد.

    این جاروبرقی هیتاچی ۷.۵ کیلوگرم وزن دارد اما چرخ‌های زیر آن از کارایی لازم برخوردارند و جابه‌جایی آن کار دشواری نیست. می‌توان گفت این‌ جارو برای استفاده در خانه و آپارتمان چندان مناسب نیست و طراحی آن به‌گونه‌ای است که برای استفاده در سالن‌ها‌ی بزرگ و کارگاه‌ها گزینه خوبی است.

    چرا که قدرت مکش بالایی دارد و به خوبی محیط و سطوح را نظافت می‌کند. اما صدای زیادی دارد که در محیط‌های کوچک آزاردهنده خواهد بود و شکل ظاهری و بزرگ بودن حجم فیزیکی آن‌ باعث می‌شود که چندان مناسب استفاده در خانه نباشد. بعید است از خرید جارو برقی هیتاچی پشیمان شوید.

     

    ۷. جارو برقی فیلیپس «Philips» مدل FC9170/01

    خرید جارو برقی فیلیپس «Philips» مدل FC9170/01

    این مدل از برند فیلیپس ۶.۳ کیلوگرم وزن دارد. از نوع کیسه‌ای است و می‌توانید از کیسه‌های یک‌بار مصرف برای آن استفاده کنید. گنجایش مخزن جارو هم ۴ لیتر است. در این جارو هم از فیلتر هپا ۱۳ استفاده شده و هوای خروجی از جارو به خوبی فیلتر می‌شود. طول کابل برق آن ۹ متر و توان مصرفی موتور آن‌ هم ۲۲۰۰ وات است.

    خریداران این محصول بعد از خرید جارو برقی فیلیپس از قدرت مکش و صدای کم آن تعریف و تمجید کرده‌اند و نسبت مکش به صدای آن را کم‌نظیر دانسته‌اند. چرخ‌های بزرگ جارو که طراحی خوبی دارند باعث شده که از روانی حرکت آن هم راضی باشند. طراحی ظاهری و دوام محصول هم نکات دیگری است که توانسته نظر خریداران این جارو برقی را به خود جلب کند. این جارو حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد.

     

    ۸. جارو برقی بوش «Bosch» مدل BGL7200

    خرید جارو برقی بوش «Bosch» مدل BGL7200نوبتی هم باشد نوبت برند معتبر بوش است که مدل‌های مختلف آن در بازار ایران به خوبی جای خود را پیدا کرده‌اند. مدل BGL7200 حدود ۵.۵ کیلوگرم وزن دارد و جاروی نسبتا سبکی است. طول کابل برق آن از همه مدل‌هایی که در این مطلب معرفی‌ شده‌اند بیشتر است و ۱۲ متر طول دارد و شعاع کارکرد آن‌‌ هم ۱۵ متر است؛ پس با خرید جارو برقی بوش خیالتان از نظر میزان دسترسی جارو به نقاط مختلف خانه راحت است. توان موتور دستگاه ۲۰۰۰ وات است.

    این جارو برقی از نوع کیسه دار بوده و گنجایش مخزن آن ۵ لیتر است که مقدار معقولی است. این دستگاه هم هوای خروجی را با استفاده از فیلتر هپای قابل شست‌وشو فیلتر می‌کند. اکثر خریداران آن از کیفیت ساخت، صدای کم و قدرت مکش بالای محصول راضی بوده‌اند و گلایه خاصی نداشته‌اند. قیمت این جارو برقی حدود ۲ میلیون تومان است.

    ۹. جارو برقی آب و خاک و شوینده زلمر«Zelmer» مدل ZVC 752 ST

    خرید جارو برقی آب و خاک و شوینده زلمر«Zelmer» مدل ZVC 752 ST

    مدل‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم قابلیت جذب مایعات نداشتند. اما این نیاز را هم فراموش نکرده‌ایم و برای پاسخ به آن به معرفی مدل ZVC 752 ST از برند لهستانی زلمر می‌پردازیم. زلمر یکی از برندهای اروپایی مطرح در صنعت لوازم خانگی است. این جاروی بدون کیسه ۸.۵ کیلوگرم وزن دارد و توان موتور آن ۱۶۰۰ وات است. طول کابل برق دستگاه ۵.۶ متر و شعاع کارکردش ۹ متر است. همچنین برای فیلتر کردن هوای خروجی از فیلتر هپا ۱۰ بهره می‌گیرد. این جارو برقی دو عملکرد اصلی دارد؛ مکش و شست‌وشو که دو کلید مجزا هم برای این دو عملکرد دارد. مخزن جارو برقی ۲.۵ لیتر گنجایش دارد و مخزن جداگانه‌ای برای نگه‌داری مایعات جذب شده هم دارد که ۵ لیتر ظرفیت دارد. در عملکرد شست‌و‌شو از مخزن مواد شوینده استفاده می‌کند که ظرفیت آن ۱.۸ لیتر است. همچین دارای نازل جمع‌آوری آب و نازل کوچک و بزرگ برای شست‌وشوی فرش و موکت است. خرید جارو برقی زلمر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ تومان برای‌تان آب می‌خورد.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید