با ۵ پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی پر فروش در ایران آشنا شوید

با ۵ پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی پر فروش در ایران آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    بهترین پاوربانک های ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی در بازار ایران چه مدل‌هایی هستند؟ با «درجه» همراه باشید تا این پاوربانک‌ها را به شما معرفی کنیم.

    آیا شما می‌دانید هنگام خرید پاوربانک باید به چه نکاتی دقت کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید پاوربانک، حتما راهنمای خرید پاوربانک را مطالعه کنید.

    در ادامه می‌توانید با 10 مدل پر‌فروش و برتر پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی در ایران آشنا شوید.

    ۱- پاوربانک شیائومی می پرو (Xiaomi Mi Pro PLM01ZM)

    پاوربانک شیائومی می پروبه گفته‌ کمپانی سازنده تاکنون بیش از ۵۵ میلیون دستگاه از این پاوربانک فروخته شده است.

    پاوربانک Xiaomi Mi Pro 1000 mah طراحی ساده و زیبایی دارد و علاوه بر آن از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است.‌ یکی از ویژگی‌های این مدل ضخامت کمتر از ۱۲.۶ میلی‌متری آن است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام 2.0 (Quick Charge 2.0) است.

    پاوربانک فلزی شیائومی برای شارژ دستگاه‌های ۹ و ۱۲ ولتی استفاده می‌شود و حداکثر آمپراژ آن ۲ آمپر است. در این مدل علاوه بر خروجی USB شاهد پورت USB Type C نیز هستیم. این شارژر همراه قابلیت حمل بسیار خوبی دارد و در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

    شیائومی می پرو ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی، ارزش خرید بالایی دارد و برای تهیه‌ آن باید حدود ۲۰۰ هزار تومان بپردازید.

    ۲- پاوربانک سامسونگ EB-PN920 (Samsung EB-PN920)

    پاوربانک سامسونگ EB-PN920

    یکی از محصولات قابل حمل سامسونگ، پاوربانک‌ های این شرکت است که طرفداران بسیاری دارد. پاوربانک سامسونگ EB-PN920 با توجه به قیمت، کیفیت ساخت، ضخامت، تکنولوژی‌های به کار رفته و برند تولیدکننده، یکی از بهترین مدل‌های ۱۰ هزار میلی آمپرساعتی موجود در بازار است که از نظر سبک طراحی و رنگ‌بندی با نمونه شیائومی شباهت‌هایی دارد.

    شارژر همراه سامسونگ EB-PN920 از یک طراحی ساده و بدنه‌ فلزی بهره می‌برد و در دو رنگ‌بندی نقره‌ای و طلایی به فروش می‌رسد. ضخامت این مدل ۱۷۲ گرمی سامسونگ تنها ۱۰ میلی‌متر است و از قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) نیز پشتیبانی می‌کند.

    این پاوربانک جزو مدل‌هایی است که ولتاژ ورودی آن ۵ ولت و آمپراژ آن ۲ آمپر است. اگر به‌دنبال یک پاور بانک جذاب، جمع‌وجور و کاربردی هستید می‌توانید با قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار تومان سامسونگ EB-PN920 را خریداری کنید.

    البته مدل‌های مشابه دیگری از پاوربانک سامسونگ با قیمت‌ بیشتر یا کمتر وجود دارد. این اختلاف قیمت مربوط به رنگ‌بندی و امکانات دیگری چون مدیریت هوشمند شارژ، تقسیم هوشمند آمپراژ و... است.

    ۳- پاوربانک اَنکِر A1311 (Anker A1311)

    پاوربانک اَنکِر A1311 (Anker A1311)

    Anker A1311 یکی از مدل‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی انکر است که قابلیت‌های جذابی دارد. شاید در نگاه اول ضخامت این مدل زیاد به نظر برسد ولی در مجموع محصولی باکیفیت و جمع‌وجور است و خیال شما را از یک شارژر همراه خوب راحت می‌کند.

    از ویژگی‌های برتر این پاوربانک می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0، مدیریت هوشمند شارژ، قابلیت Voltag Boost، سیستم تشخیص شدت جریان PowerIQ و پشتیبانی از فناوری شارژ ایمن Multi Protect اشاره کرد. به لطف این ویژگی هنگام بالارفتن دما، به طور خودکار میزان توان کاهش پیدا می‌کند.

    شارژر همراه آلومینیومی انکر A1311 به ترتیب دارای ولتاژ و آمپر ورودی ۵ ولت و ۲ آمپر ساعت است. برای خرید این محصول باید بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

    ۴- پاوربانک روموس سنس ایکس (Romoss Sense X)

    پاوربانک روموس سنس ایکسروموس Sense X یکی از مدل‌های ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و میان‌رده‌ این کمپانی شناخته می‌شود که با توجه به قیمتش قابلیت‌های خوبی دارد.

    این پاوربانک ابعاد بسیار کوچک و خوبی دارد و قابلیت حمل ساده‌ آن یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول است. شارژر همراه روموس سنس ایکس از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0، سیستم شارژ ایمن Multi Protect و فناوری کنترل هوشمند آمپراژ Fit Charge بهره می‌برد.

    پاوربانک روموس سنس ایکس برخلاف مدل‌هایی که در بالا معرفی شد، دارای بدنه‌ پلاستیکی است ولی کیفیت ساخت و استحکام خوبی دارد. برای خرید این محصول باید در حدود ۲۵۰ هزار تومان بپردازید.

    ۵- پاوربانک ای دیتا PT100 (ADATA PT100)

    پاوربانک ای دیتا Pt100

    پاوربانک PT100 نه تنها یکی از ابتدایی‌ترین شارژرهای همراه ای‌دیتا بلکه یکی از محصولات پایین‌رده‌ بازار است که به لطف قیمت مناسب فروش خوبی دارد.

    البته این محصول ای‌دیتا که قیمتی در حدود ۱۳۰ هزار تومان دارد، از سیستم شارژ سریع بی‌بهره است. این پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی بدنه پلاستیکی دارد. همچنین دو خروجی USB با آمپراژ ۱ و ۲.۱ آمپر برای آن در نظر گرفته شده است.

    ارزش محصول نسبت به قیمت

    همیشه یکی از موضوعاتی که برای خرید هر کالایی در نظر خریداران بوده است، موضوع ارزش محصول نسبت به قیمت پرداختی آن است. باتوجه به شرایط اقتصادی این روزها، کاربران بیش از گذشته به این موضوع اهمیت می‌دهند و تلاش می‌کنند با کمترین هزینه بهترین کالای مورد نظرشان را خریداری کنند. در این بخش می‌خواهیم ارزشمندی پاوربانک‌ هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم را ارزیابی کنیم و ببینیم کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد. در قسمت زیر می‌توانید ارزش هر محصول نسبت به قیمت آن را ببینید.

    1. پاوربانک شیائومی می پرو PLMz01ZM: امتیاز ۹ از ۱۰
    2. پاوربانک سامسونگ EB-PN920: امتیاز ۹ از ۱۰
    3. پاوربانک انکر A1311: امتیاز ۸ از ۱۰
    4. پاوربانک روموس Sense X: امتیاز ۸ از ۱۰
    5. پاوربانک ای دیتا PT100: امتیاز ۷ از ۱۰
    در بین پاوربانک‌ های ۱۰ هزار و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی، مدل‌های زیادی با ظرفیت مختلف مانند ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعت وجود دارند. ولی ظرفیت‌های ۱۰ هزار و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی، جزو ظرفیت‌های محبوب و پرفروش بازار هستند.
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید