۱۲ مدل از بهترین بهترین مایکروویو ایرانی و خارجی

۱۲ مدل از بهترین بهترین مایکروویو ایرانی و خارجی
راهنمای مطالعه

    بهترین مایکرویو ایرانی و خارجی را از برندهای معتبر مثل ال جی و پاناسونیک معرفی کرده‌ایم که با کارایی و قیمت مناسب رضایت خریداران را به جلب کرده‌اند. 

    خرید مایکروویو باید قبل از هر چیز بر اساس نیاز و اولویت‌های شما صورت گیرد. از اینرو اگر مطلب نکاتی که باید پیش از خرید مایکروویو بدانیم را نخوانده‌اید، از خواندنش غافل نشوید چرا نکاتی خوب و کاربردی آنجا برایتان نوشته‌ایم. حالا با «درجه» همراه شوید تا از بهترین مایکروویو ایرانی و خارجی برایتان بگوییم.

    راهنمای خرید بهترین مایکروویو

    عوامل موثر در انتخاب بهترین مایکروویو چیست؟

    پیش از آشنایی با بهترین و پرفروش ترین مایکروویوهای بازار ، خوب است درباره عوامل تعیین کننده‌ای بیش‌تر بدانید که در انتخاب مایکروویو مناسب تاثیرگذارند. به این ترتیب، در هنگام خرید می‌توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که با نیازها و شرایط شما هماهنگی داشته باشد. این عوامل عبارتند از:

    روش نصب مایکروویو

    بسته به نوع روش نصب، مایکروویوها به دو گروه رومیزی و توکار طبقه‌بندی می‌شوند. همان‌طور که از اسم‌شان پیداست، مایکروویوهای رومیزی بر روی کابینت و مایکروویوهای توکار در داخل کابینت و در فضایی مستقل قرار می‌گیرند. طبیعتا جابه‌جایی مایکروویوهای رومیزی بسیار آسان است و در صورت تمایل، می‌توان این محصول را از گوشه‌ای به گوشه دیگر منتقل کرد. این در حالی است که مایکروویوهای توکار جلوه شیک‌تر و یکپارچه‌تری را در آشپزخانه شما ایجاد می‌کنند.

    ظرفیت بهترین مایکروویو

    ظرفیت مایکروویو که با واحد لیتر اندازه‌گیری می‌شود یکی دیگر از عوامل مهمی است که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید. به‌طور معمول، این عدد در انواع مایکروویوها از ۱۷ تا ۵۰ لیتر متغیر است. یعنی، کوچک‌ترین مایکروویوهای بازار معمولا ۱۷ تا ۲۵ لیتر ظرفیت دارند؛ در حالی‌که گنجایش انواع متوسط ۲۵ تا ۳۵ و ظرفیت بزرگ‌ترین آن‌ها بین ۳۵ تا ۵۰ لیتر است.

    توان مصرفی

    درست مانند تمام تجهیزات برقی دیگر، توان مصرفی مایکروویو هم با وات سنجیده می‌شود و معمولا بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ وات متغیر است. مایکروویوهایی که توان ۶۰۰ تا ۸۰۰ واتی دارند معمولا فقط برای یخ‌زدایی و گرم کردن مواد غذایی طراحی شده‌اند. از سوی دیگر، گروه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واتی علاوه بر یخ‌زدایی و گرم کردن غذا برای پخت خوراک‌های ساده هم کاربرد دارند. در نهایت، مایکروویوهایی که توان‌شان به بیش از ۱۰۰۰ وات می‌رسد معمولا چندکاره هستند و از امکاناتی مانند گریل، کانوکشن و برنامه‌های پیش‌فرض پیچیده‌تری برخوردارند.

    قابلیت‌های بهترین مایکروویو

    مایکروویوهای امروزی معمولا دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی هستند. از این جمله، می‌توان به کانوکشن، گریل، یخ‌زدایی، برنامه‌های پیش فرض برای پخت انواع و اقسام غذاها و همچنین، امکان گرم کردن غذا و نوشیدنی اشاره کرد. با این حال، هنوز هم برخی از این محصولات تنها با قابلیت‌های پایه به بازار عرضه می‌شوند.

    یخ‌زدایی

    یخ‌زدایی از پایه‌ای‌ترین امکانات بهترین مایکرووهای موجود در بازار است. با وجود این قابلیت شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی منجمد شده را از فریزر خارج کرده و بسته به وزن‌شان آن‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن برای پخت آماده‌سازی کنید.

    کانوکشن

    برخورداری از ویژگی کانوکشن به پخت سریع و یکنواخت غذا کمک می‌کند. این قابلیت خصوصا برای آماده کردن کیک، مرغ و ماهی و مغزپخت کردن بسیاری دیگر از غذاها ضروری است.

    گریل

    مصرف‌کنندگان امروزی برخلاف کاربران نسل قدیم به‌دنبال خرید وسایلی هستند که چند کار مختلف را به‌طور هم زمان انجام دهند. به همین دلیل است که مایکروویوهای دارای قابلیت گریل در مقایسه با دیگر انواع از محبوبیت بیش‌تری برخوردارند. با وجود این قابلیت، دیگر نیازی به فر یا دستگاه‌های مشابه نخواهید داشت. کافی است مایکروویو را در حالت گریل قرار دهید تا سطح مواد غذایی مورد نظرتان طلایی و کاملا برشته شود.

    هوشمند بودن

    این روزها، درباره هوشمند بودن تجهیزات برقی و لوازم خانگی مطالب زیادی را می‌شنویم. حالا دیگر هر وسیله‌ای می‌تواند هوشمند باشد. ظاهرا، مایکروویوها هم از این قاعده مستثنا نمانده‌اند. مایکروویوهای هوشمند قابل اتصال به اینترنت هستند. بنابراین، روند پخت غذا در آن‌ها از راه دور و با کمک تلفن همراه یا تبلت قابل نظارت و کنترل است.

    امکان تنظیم زمان به‌صورت دستی

    ویژگی تنظیم زمان به‌صورت دستی به شما این امکان را می‌دهد که روند پخت و آماده‌سازی غذا را مطابق میلتان مدیریت کرده و میزان برشته یا گرم شدن آن را به دلخواه کنترل کنید.

    بهترین مایکروویو خارجی

    معرفی بهترین مدل‌های مایکروویو در بازار ایران

    با توجه به آن‌چه گفته شد، بهترین مایکروویو برحسب نیاز هر مصرف‌کننده‌ای می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، معمولا پر فروش‌ترین گزینه محصولی چندکاره است که در عین به‌روز بودن امکان تنظیم دستی برنامه‌ها و اعمال تغییرات لازم را نیز در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. به این ترتیب، هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای دلخواه‌اش را به ساده‌ترین شکل ممکن آماده کند. در ادامه، برخی از پرفروش ترین مایکروویوهای بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

    مایکروویو سامسونگ MG402MADXBB

    مایکروویو سامسونگ MG402MADXBB

    این مدل مایکروویو سامسونگ از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و می‌تواند زینت‌بخش آشپزخانه شما باشد. ظرفیت این دستگاه ۴۰ لیتر است. بنابراین، در گروه مایکروویوهای بزرگ دسته‌بندی می‌شود. کنترل پنل این دستگاه از نوع فشاری-لمسی و صفحه نمایش آن از نوع دیجیتال است. از مهم‌ترین امکانات این محصول می‌توان به پخت ترکیبی، یخ‌زدایی، گریل و کانوکشن اشاره کرد. محفظه داخلی این دستگاه از جنس سرامیک ضد باکتری و ضد خش است. این ویژگی روند پاکیزه کردن آن را ساده‌تر می‌کند. وجود تنظیمات ECO در این مایکروویو از دیگر ویژگی‌های قابل توجهی است که موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. خوب است بدانید، این دستگاه از سیستم توزیع سه‌گانه برخوردار است که حرارت را از طریق ۳ اسلات مجزا در محفظه داخلی پراکنده می‌کند. به این ترتیب، غذا به‌طور یکنواخت‌تر و دقیق‌تری پخته و آماده می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، این محصول دارای برنامه‌های پخت پیش‌فرض بسیار متنوعی است که تنها با فشار یک دکمه فعال می‌شوند و کارتان را راحت می‌کنند. راستی، توان مصرفی این دستگاه ۹۵۰ وات است و در ۱۰ سطح مختلف می‌توان آن را تنظیم کرد.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۹۵۰ وات

    ظرفیت: ۴۰ لیتر

    قیمت و مشخصات بهترین مایکروویوهای سامسونگ

    مایکروویو بوش HMT84G451

    مایکروویو بوش HMT84G451

    این مدل مایکروویو بوش از حداکثر توان ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ وات و ظرفیت ۲۵ لیتری برخوردار است و از نظر ابعاد در گروه مایکروویوهای متوسط دسته‌بندی می‌شود. بر روی درب این محصول یک نمایشگر دیجیتال نصب شده که زمان و اطلاعات مورد نیاز را نمایش می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از کانوکشن، گریل، قابلیت یخ‌زدایی، ۳ برنامه پخت مجزا و ۸ برنامه پخت ترکیبی اشاره کرد. محفظه داخلی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است. بنابراین، به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. توجه داشته باشید، برای پاکیزه کردن محفظه داخلی این مایکروویو به‌هیچ عنوان از سیم ظرفشویی یا دیگر ابزارهای خشن استفاده نکنید.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۱۲۰۰ وات

    ظرفیت: ۲۵ لیتر

    مایکروویو ال جی مدل MH8265

    مایکروویو ال جی مدل MH8265

    مایکروویو ال جی مدل MH8265 با بدنه فلزی، نمایشگر لمسی، طراحی زیبا، توان ۱۲۰۰ وات و کارایی قابل توجه یکی از بهترین مایکروویوهای موجود در بازار ایران است. ظرفیت این دستگاه ۴۲ لیتر است و فضای کافی برای پخت انواع و اقسام غذاها را دارد. این دستگاه امکان تنظیم زمان و همچنین، تنظیم توان مصرفی از ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ وات را در اختیارتان قرار می‌دهد. یعنی، در صورت تمایل می‌توانید توان دستگاه را روی ۲۰۰ وات تنظیم کرده و از نتیجه کار لذت ببرید. کافی است دفترچه راهنما را مطالعه کنید تا درباره تنظیم قدرت این مایکروویو در شرایط مختلف بیش‌تر بدانید. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به برخورداری از گریل، پخت ترکیبی، کانوکشن و برنامه‌های پیش فرض دیگر اشاره کرد. جالب است بدانید، قابلیت یخ‌زدایی این محصول دارای ۴ حالت گوناگون است که هر یک برای از بین بردن انجماد گوشت، مرغ، ماهی و نان در نظر گرفته شده‌اند.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۱۲۰۰ وات

    ظرفیت: ۴۲ لیتر

    مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD997S

    خرید مایکروویو پاناسونیک NN-CD997S

    این مدل از مایکروویوهای پاناسونیک با گنجایش بسیار بالای ۴۲لیتر و توان ۱۰۰۰وات و بدنه مقاوم، محصولی ایده‌آل برای هر خانه‌ای است. البته توان گریل آن ۱۲۵۰ وات و توان کانوکشن (Convection) آن ۱۸۰۰ وات است. مایکروویو پاناسونیک به ویژگی‌های پخت ترکیبی، یخ‌زدایی و ۲۰ برنامه پخت، از جمله پخت سبزیجات، ماهی، گوشت، مرغ، سوپ، پیتزا و نان مجهز است. با این برنامه‌ها می‌توانید بیشتر غذاها را بی‌دردسر آماده کنید.

    درون محفظه مایکروویو پاناسونیک سینی چرخان دایره‌ای‌شکلی با قطر ۳۸سانتی‌متر و از جنس سرامیک کار گذاشته شده است که نه‌تنها می‌تواند مواد غذایی را یکنواخت بپزد، بلکه برای قرار دادن ظروف بزرگ مناسب است. مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD997S مجهز به فناوری اینورتر (Inverter) است و موجب پخت یکنواخت و باکیفیت می‌شود. در مایکروویوهایی که این ویژگی را ندارند برای پخت یکنواخت، عملکرد دستگاه مداوم قطع و وصل می‌شود. این روش نمی‌تواند نتیجه مطلوبی به دنبال داشته باشد و معمولا لبه‌ها و سطح بیرونی غذا می‌‌سوزد. فناوری اینورتر این مشکل را حل کرده است.

    این مایکروویو در ندارد و به‌جای آن به یک دکمه بزرگ مستطیلی‌شکل زیر دکمه‌های تنظیمات مجهز است که با استفاده از آن در دستگاه باز می‌شود. از اقلام همراه آن باید به یک حلقه غلتک، سینی سرامیکی و شبکه پخت اشاره کرد.مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD997S از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۷ ستاره دریافت کرده و در بازار ایران با قیمت ۲۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان (آبان۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

    بهترین مایکروویو پاناسونیک NN-GD692S

    این مدل از بهترین مایکروویو پاناسونیک با داشتن ۱۹ برنامه پخت، آماده کردن انواع مواد غذایی را آسان کرده. گنجایش این محصول ۳۱ لیتر و مناسب یک خانواده با جمعیت متوسط است.

    مایکروویو پاناسونیک علاوه‌بر قابلیت پخت با امواج مایکرو می‌تواند مواد غذایی را با استفاده از المنت‌های تعبیه‌شده در داخل اجاق گریل کند. درضمن این محصول ویژگی پخت ترکیبی دارد و با ادغام دو حالت کار با اشعه و المنت‌های گرمایشی سرعت پخت غذا را بالا می‌برد.

    از دیگر ویژگی‌های این مدل از بهترین مایکروویو پاناسونیک می‌توان به سیستم ایمنی قفل کودک، صفحه نمایش LED، صفحه چرخان با قطر ۳۴۰ میلی‌‌متر، فناوری اینورتر، کلید انتخاب چرخان، حسگر برای گرم کردن دوباره، حافظه ذخیره دستور پخت، سیستم توزیع توان چرخشی اشاره کرد.

    این محصول ۱۰ سطح قدرت قابل تنظیم و ۸ منوی خودکار دارد. اقلام همراه آن هم سینی شیشه‌ای، حلقه چرخان زیر سینی، پایه فلزی گریل است. مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S از خریداران خود از ۵ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۸میلیون و ۱۰۰هزار تومان (آبان ۱۴۰۰) فروخته می‌‌شود.

    پرفروش‌ترین مایکرویوهای پاناسونیک را ببینید

    مایکروویو ال جی مدل MG42

    خرید مایکروویو ال جی مدل MG42

    این مایکروویو ال جی ۲۵ لیتر ظرفیت دارد و ابعاد آن ۲۷x۴۸x۳۹ سانتی‌متر است. توان مصرفی آن ۱۰۰۰ وات است و علاوه بر قابلیت پخت ترکیبی، یخ‌زدایی و گریل؛ برنامه پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی هم دارد. مایکروویو MG42 ال‌جی به فناوری اینورتر هوشمند مجهز است به کمک آن پخت یکنواخت‌تر و بهینه‌تر انجام می‌شود. از هیتر ‌‌ذغالی در آن استفاده شده که باعث می‌شود غذاها با حالتی شبیه به حالت زغالی پخته شوند.

    قبل از خرید ماکرویو ال جی به گنجایش آن توجه کنید چون برخی از خریداران بدون توجه به این موضوع آن را خریده‌اند و بعدا متوجه شده‌اند که حجم نسبتا کم دستگاه پاسخ‌گوی نیازشان نیست. ظرفیت دستگاه برای یک خانواده چهار نفره کفایت می‌کند. مایکروویو ال جی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

    بهترین مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

    این مدل مایکروویو‌ پاناسونیک با توان معادل ۸۰۰ وات و گنجایش ۲۵ لیتری محفظه داخلی یکی از بهترین دستگاه‌ها برای پخت انواع غذا‌هاست. این محصول دارای ابعاد ۴۸۵×۴۰۰×۲۸۷ میلی‌متر و وزن ۱۲ کیلوگرم است.

    از ویژگی‌های مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34 باید به یخ‌زدایی، زمان تنظیم پخت و ۹ برنامه متنوع پخت اشاره کرد. این مایکروویو مجهز به برنامه Quick30 است تا سریع و بدون انتخاب تنظیمات زمان، دستگاه را بر روی ۳۰ ثانیه تنظیم کنید. هر بار با فشردن دکمه زمان، ۳۰ ثانیه دیگر به وقت اضافه می‌شود و این کار را می توانید تا ۵ دقیقه تکرار کنید.

    قطر صفحه چرخان مایکروویو پاناسونیک ۲۸۸میلی‌متر است و پنل آن دارای نمایشگرهای LCD لمسی و فشاری است. این محصول از کیفیت بالا و طراحی مناسبی برخوردار است و از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره گرفته. قیمت مایکروویو پاناسونیک در بازار ۳میلیون و ۱۸۰هزار تومان (آبان ۱۴۰۰) است.

    بهترین مارک مایکروویو ایرانی

    خوشبختانه، تولیدکنندگان ایرانی در زمینه تولید مایکروویو هم مانند دیگر عرصه‌ها فعال بوده و برخی از بهترین مایکروویوهای بازار را عرضه کرده‌اند. برندهای داتیس، اسنوا، تکنو و مایدیا تنها چند نمونه از محبوب‌ترین مارک‌های ایرانی هستند که بعضی از پر فروش ترین مایکروویوها را تولید می‌کنند. در ادامه، چند مدل محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

    مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Reflex

    مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Reflex

    این مایکروویو توکار و ۲۸ لیتری یکی از تازه‌ترین تولیدات برند داتیس است. بدنه این محصول تماما از جنس استیل ضد زنگ است و درب آن با یک شیشه رفلکس پوشده شده است. توان مصرفی این دستگاه از ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ وات در ۵ سطح مختلف قابل تنظیم است. برای ساده‌تر کردن کار مصرف‌کنندگان ۸ برنامه پخت اتوماتیک به‌صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه تنظیم شده است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم یخ‌زدایی براساس وزن و دما، برخورداری از قفل کودک، نمایشگر لمسی، سیگنال پایان پخت و تایمر تنظیم زمان اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۱۲۰۰ وات

    ظرفیت: ۲۸ لیتر

    مایکروویو اسنوا مدل SW-54312

    مایکروویو اسنوا مدل SW-54312

    این محصول توکار با ظرفیت ۳۸ لیتر یکی از بهترین مایکروویوهای بازار ایران به حساب می‌آید. برخورداری از طراحی زیبا، نمای شیشه‌ای و محفظه تمام استیل این محصول را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای اغلب مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. در طراحی این محصول یک فن خنک کننده در نظر گرفته شده که پس از اتمام برنامه به‌صورت خودکار روشن می‌شود و از داغ شدن پنل و بخش‌های الکتریکی دستگاه جلوگیری می‌کند. از قابلیت‌های متنوع این مایکروویو می‌توان به گریل، کانوکشن، امکان تنظیم زمان پخت، یخ‌زدایی براساس وزن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۱۶۰۰ تا ۲۲۰۰ وات

    ظرفیت: ۳۸ لیتر

    مایکروویو تکنو مدل 342

    مایکروویو تکنو مدل 342

    این مدل مایکروویو تکنو هم به‌خاطر طراحی شیک، عملکرد خوب و قیمت مقرون به‌صرفه‌اش یکی از پر فروش ترین مایکروویوهای بازار است. ظرفیت این محصول ۳۰ لیتر و توان مصرفی آن ۹۰۰ وات است. کنترل پنل و نمایشگر دیجیتال ساده و زیبایی هم در سمت راست این دستگاه قرار گرفته که کار کردن با آن را برای شما ساده‌تر می‌کند. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به یخ‌دایی، تنظیم زمان، قفل ایمنی کودک و پخت ترکیبی اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۹۰۰ وات

    ظرفیت: ۳۰ لیتر

    مایکروویو ایرانی مایدیا مدل EG142A5L 2022

    مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L 2022

    این محصول رومیزی با رنگ‌بندی نقره‌ای جدیدترین مدل مایکروویو مایدیاست که محفظه داخلی آن ۴۲ لیتر گنجایش دارد. بنابراین، جزو مایکروویوهای بزرگ با ظرفیت بالا به حساب می‌آید. یک کنترل پنل دیجیتال به‌همراه دکمه‌های تنظیمات و یک نمایشگر دیجیتال در سمت راست آن دیده می‌شود. در طراحی این دستگاه، ۷ برنامه پخت اتوماتیک در نظر گرفته شده و تایمر این محصول تا ۹۹ دقیقه قابل تنظیم است. از قابلیت‌های این مایکروویو می‌توان به گریل، کانوکشن، یخ‌زدایی براساس وزن و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    توان مصرفی: ۱۱۰۰ وات

    ظرفیت: ۴۲ لیتر

    مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L

    پرفروش‌ترین مایکروویو‌های بازار، مایدیا

    اگر به دنبال خرید مایکروویو ارزان هستید، این مدل از بهترین مایکروویو میدیا پیشنهاد می‌شود. گنجایش آن ۴۲ لیتر است و برای تهیه مواد غذایی یک خانواده پرجمعیت عالی است. مایکروویو میدیا مجهز به ۷ برنامه خودکار و قابل تنظیم تا مدت‌زمان ۹۹ دقیقه است و یک کنترل پنل دیجیتال هم دارد. در قسمت بالای دکمه‌های تنظیمات، صفحه نمایشی دیجیتال تعبیه‌شده که به کمک آن می‌توان تنظیمات را به‌راحتی انجام داد. 

    از دیگر ویژگی‌های این مایکروویو ارزان امکان گریل کردن است. در حالت گریل، پخت مواد غذایی بدون استفاده از اشعه و فقط با گردش هوای داغ غذایتان را آماده می‌کند. این دستگاه به سیستم یخ‌زدا مجهز است که برای آن دکمه‌ای جداگانه در نظر گرفته شده است. این مایکروویو میدیا صفحه چرخان شیشه‌ای دارد و توان آن ۱۱۰۰ وات است. یکی دیگر از امتیازهای آن مجهز بودن به سیستم ایمنی قفل کودک است. مایکروویو میدیا از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    لیست قیمت بهترین مایکروویوهای ایرانی را ببینید

    مایکروویو سولاردام دسینی مدل M40

    خرید مایکروویو دسینی سری سولاردام مدل M40

    پیش از این در مورد فناوری سولاردام یا پخت نوری و مزایای آن صحبت کردیم. اصولا مایکروویوهایی که به این قابلیت مجهز هستند قیمت‌های بالاتری نسبت به بقیه مدل‌ها دارند. اما این مدل از مایکروویوهای سولاردام این برند، از مدل‌های ارزان است.

    توان مصرفی بهترین مایکروویو دسینی سری سولاردام ۱۵۰۰ وات و ظرفیت آن ۴۰ لیتر است که دو برابر مایکروویوی که پیش از این معرفی کردیم گنجایش دارد. ارتفاع، عرض و عمق این مایکروویو هم به ترتیب (از چپ به راست) ۲۸x۵۴x۴۳ سانتی‌متر است. این مایکروویو برنامه پخت، گریل و قابلیت یخ‌زدایی دارد اما جوجه‌گردان ندارد.

    داشتن تکنولوژی Neo chef باعث شده که بیشتر از ۹۳درصد یخ‌زدایی را  به‌خوبی انجام دهد. این دستگاه ۸ سطح قدرت دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این مدل از بهترین مایکروویو دسینی سری سولاردام مدل M40 از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است.

    سخن آخر

    در این مطلب، بهترین مایکروویوهای موجود در بازار ایران و پر فروش‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی کردیم و قابلیت‌های هر یک را برایتان برشمردیم. در صورتی که جمعیت بالایی دارید باید سراغ مایکرویوهای با گنجایش بالای ۳۵ لیتر بروید اما اگر خانواده کم جمعیتی دارید یا برای محل کار مایکروویو می‌خرید، مدل‌های با گنجایش ۲۰ یا ۲۵ لیتر هم کارتان را راه می‌اندازند. از نظر شما در این راهنمای خرید کدام مدل بهترین مایکروویو است؟ اگر فکر می‌کنید جای مدل پرفروش خاصی در این فهرست خالی است حتما آنرا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

    سوالات متداول

    بهترین مایکروویو موجود در بازار چیست؟

    سامسونگ MG402MADXBB، بوش HMT84G451 و ال جی مدل MH8265 از پر فروش ترین مایکروویوهای خارجی موجود در بازار به حساب می‌آیند. از سوی دیگر، برندهای تکنو، مایدیا، اسنوا و داتیس از تولیدکنندگان برتر ایرانی هستند که مایکروویوهای کاربردی و قدرتمندی را به بازار عرضه کرده‌اند.

    ارزان‌ترین مایکروویو بازار کدام است؟

    مایکروویوهای بیسیک با امکانات پایه معمولا از ارزان‌ترین گزینه‌های بازار به حساب می‌آیند. از این میان، می‌توان به مایکروویو فلر مدل MW 202، ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34، مایکروویو تکنو مدل تکنو ای اند وی، مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM332، مایکروویو فلر مدل MW 034 و مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S اشاره کرد.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید