محبوب‌ترین مدل های شامپو ضدشوره در ایران کدامند؟

محبوب‌ترین مدل های شامپو ضدشوره در ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    شامپوهای ضدشوره، قدم اول درمان مشکل شوره سر است. با درجه همراه باشید تا بهترین شامپو ضدشوره بازار را به شما معرفی کنیم.

    شوره سر یکی از مشکلات کلافه‌کننده‌ای است که بسیاری از ما با آن سر و کار داریم. خبر خوب اینکه اکثر شوره‌های سر با استفاده از شامپوهای ضد شوره، قابل درمان و کنترل هستند و تنها باید در انتخاب شامپوی مناسب دقت کنید.

    معیارهای خرید بهترین شامپو ضد شوره

    به طور کلی، شامپوی ضدشوره مناسب، باید دارای ترکیبات زیر باشد:

    • قطران زغال‌سنگ
    • سولفید سلنیوم ۵ درصد
    • مشتقات زینک
    • سالیسیلیک اسید
    • کتوکونازول ۲٫۵ درصد
    • تی‌تری اویل ۶ درصد

    پس به یاد داشته‌باشید که حتما قبل از خرید شامپوی ضدشوره، به فرمولاسیون آن توجه کنید. شامپویی که فاقد این ترکیبات باشد، اثر چندانی بر درمان شوره سر شما نخواهد داشت.

    وقتی از شامپوهای ضدشوره صحبت می‌کنیم، طیف وسیعی از برندهای مختلف، با قیمت‌های مختلف مطرح می‌شود. ممکن است در ابتدا این حجم وسیع انتخاب، برای شما گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما نگران نباشید ما براساس توصیه متخصصان و تجربه کاربران، بهترین شامپوهای ضدشوره موجود در بازارهای ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. این شامپوها، به ترتیب از بیشترین به کمترین قیمت فهرست شده‌اند.

    ۱.شامپو ضد ریزش مو آلپسین مدل coffein c1

    شامپو ضدشوره

    این شامپوی آلمانی از محبوب‌های بازار شامپوهای ضدریزش و شورش است. آلپسین فقط شامپو ضدشوره نیست بلکه خاصیت ضدریزش مو هم دارد. سازندگان این برند ادعا می‌کنند که با مصرف محصولشان می‌توانید به موها آب‌رسانی هم داشته باشید و از خارش پوست سر هم راحت شوید.

    ضدقارچ‌بودن هم از مزایای دیگر شامپو آلپسین است. این محصول حدود ۲۵۰ میلی‌لیتر حجم دارد و در حوالی مهرماه ۱۴۰۰ هم به قیمت ۲۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول خارجی است و گران‌بودنش غیرعادی نیست. حجم آن هم زیاد است. دیگر تصمیم با شماست که ببینید، به نظرتان ارزش خرید دارد یا نه.

    نظر مشتریان قبلی

    خریداران قبلی این محصول از کیفیتش رضایت داشته‌اند و معتقدند که واقعا می‌تواند شوره‌های سر را کم کند. بسیاری از برندها ادعاهای پرطمطراق و بیهوده دارند اما به نظر می‌رسد که آلپسین این‌طور نیست.

    ۲. شامپو ضد شوره هگور مدل پروکتون اولامین

    شامپو ضدشوره

     

     

    اگر از میان شامپوهای ضدشوره خارجی به‌دنبال گزینه‌ای هستید که طرفداران زیادی دارد و به‌گواه خریداران قبلی کیفیتش راضی‌کننده است، باید به شامپوی هگور هم نگاهی داشته باشید. این شامپوی فرانسوی یک ضدشوره قوی است که به‌خاطر داشتن موادی مانند زینک از ریزش مو هم جلوگیری و موها را ضخیم‌تر می‌کند.

    دقت کنید که این شامپو حالت درمانی دارد و نمی‌تواند به‌طور مداوم استفاده شود. پس اگر قصد خرید آن را دارید، حتما دستور استفاده از شامپو را پیگیری کنید و ببینید که چطور باید آن را مصرف کنید.

    نظر مشتریان قبلی

    کسانی که قبلا از این شامپو استفاده کرده‌اند، معتقدند که اثرگذاری بسیار بالا و خوبی دارد. آن‌ها از کم‌شدن شوره و بهبود وضعیت موهایشان می‌گویند و از این محصول رضایت زیادی دارند. اما گران‌بودن قیمتش مسأله‌ای است که باید به آن دقت کنید. در مهرماه ۱۴۰۰، قیمت شامپوی هگور حدود ۲۰۰هزار تومان است.

    ۳. شامپو ضد شوره لافارر مدل CLIMBA

    شامپو ضدشوره

    در فهرست بهترین شامپو ضدشوره ؛ شامپو لافارر مخصوص موهای چرب و کدر مدل CLIMBA هم گزینه‌ای محبوب و پرطرفدار است. این شامپو می‌تواند خاصیت درمانی داشته باشد. ویژگی‌های مفیدی مانند توانایی از بین‌بردن قارچ‌ها و میکروب‌ها در کنار ضدشوره‌بودن از لافارر گزینه‌ای قابل‌اعتنا می‌سازد.

    عصاره گیاهانی مانند آلوئه‌ورا هم در این شامپو موجودند که نمی‌گذارند پوست سر قرمز و ملتهب شود و برای تقویت موها و پوست سر مفید هستند. حجم این شامپو هم زیاد و حدود ۱۸۰ میلی‌لیتر است.

    نظر مشتریان قبلی

    اثرگذاری شامپو لافارر در رفع شوره‌های سر از ویژگی‌هایی است که در میان نظرات مشتریان قبلی بارها به آن اشاره شده است. این یعنی واقعا کارایی دارد و می‌توان به آن اعتماد کرد. قیمت شامپو هم در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۸۰ هزار تومان است.

    ۴. شامپو بدون سولفات باربارا مدل Ultra Soft

    شامپو ضدشوره

    برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات ضدشوره خوب عمل می‌کنند. یکی از این محصولات شامپو بدون سولفات ایرانی باراراست. این شامپو می‌تواند شوره‌های سر را رفع کند و در ضمن باعث رطوبت پوست سر شود.

    اگر سرتان خارش دارد و پوستش هم خشک شده، خرید این محصول می‌تواند به از بین‌رفتن مشکلاتتان کمک کند. نبود سولفات در این محصول باعث می‌شود که موها خشک نشوند و تحریک‌پذیری پوست سر هم به حداقل برسد.

    نظر مشتریان قبلی

    کسانی که از این شامپو استفاده کرده‌اند، از کارایی‌اش راضی بوده و تأیید می‌کنند که به کمک آن شوره‌های سرشان کمتر شده است. بوی خوب و حجم‌دهندگی به موها هم از ویژگی‌های دیگری است که به چشم مشتریان قبلی شامپو باربارا خوشایند آمده است. قیمت آن در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۷۰ هزار تومان است.

    ۵. شامپو ضد شوره سریتا مدل Probiotic-Oily

    شامپو ضدشوره

    سریتا از برند‌های معتبر و با کیفیت داخلی است. این را هم مشتریان قبلی محصولاتش می‌گویند و هم خود نویسنده این مقاله. تجربه استفاده از محصولات باکیفیت این برند و نظرات مشتریان قبلی باعث شده که شامپو ضدشوره سریتا هم در فهرست بهترین شامپو ضدشوره جای بگیرد.

    این شامپوی ۲۰۰ میلی‌لیتری ضدخارش و قارچ است. شوره‌های سر را از بین می‌برد و میزان چربی‌سازی پوست‌ومو را هم کنترل و متعادل می‌کند. خوب است، نه؟

    نظر مشتریان قبلی

    مشتریان قبلی شامپوی سریتا از خریدشان رضایت داشته‌اند. آن‌ها می‌گویند که استفاده منظم از این شامپو می‌تواند به رفع شوره‌های سر کمک شایانی کند. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۵۰ هزار تومان است.

    ۱۰ مدل از بهترین شامپو ضد ریزش آقایان خارجی و ایرانی

    ۶.شامپو ضد شوره اویدرم مدل Ciclozinc

    شامپو ضدشوره

    شامپوی ایرانی دیگر این فهرست، اویدرم است. اویدرم حاوی عصاره‌های جذابی مانند کاندولا و چای سبز است. اگر پوست سرتان ملتهب شده و موهایتان شوره می‌زند، بهتر است که نیم‌نگاهی به این محصول هم داشته باشید. شاید گزینه ایده‌آل شما همین است.

    این شامپو حجم مناسبی دارد و حدود ۲۵۰ میلی‌لیتر است. در مهرماه سال ۱۴۰۰، این محصول را به قیمت حدود ۵۰ هزار تومان می‌فروشند. قیمت مناسبی است.

    نظر مشتریان قبلی

    این شامپو اثرگذاری بالایی دارد. شوره سر بسیاری از مشتریان قبلی‌اش را از بین برده است و این خیلی خبر خوبی به نظر می‌رسد. اما دقت کنید که اگر می‌خواهید این محصول را بخرید و استفاده کنید، نباید مدام و مانند یک شامپوی معمولی، آن را به سر بزنید.

    ۷. شامپو ضد شوره نئودرم مدل Nutrisol

    شامپو ضدشورهپوسته‌پوسته‌شدن پوست سر و شوره‌زدن موها اصلا حالت خوشایندی نیست. خوشبختانه محصولاتی مانند شامپو ضدشوره نئودرم می‌توانند به رفع مشکلاتی این‌چنینی کمک زیادی کنند.

    نئودرم هم از برندهای خوش‌نام بازار ایرانی است. ترکیبات ضدقارچ و ضدشوره این شامپو نمی‌گذارد که سفیدک‌های ناخوشایند در میان موهایتان جای خوش کنند. حجم هر بطری از شامپوی نئودرم هم زیاد و حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر است.

    نظر مشتریان قبلی

    از بین‌رفتن خارش سر و شوره‌های مو از جمله نکات به‌شدت مفیدی است که مشتریان این محصول در استفاده از آن تجربه کرده‌اند. بوی خوش و حجم مناسب هم از جمله مزایای خرید و استفاده از شامپوی نئودرم است.

    ۸. شامپو ضد شوره قوی شاوما مدل Intensive X3

    شامپو ضدشوره

    در جستجو برای یافتن محبوب‌ترین شامپو ضدشوره به شامپوی شاوما مدل Anti-Dandruff Intensive X3 هم رسیدیم. این محصول آلمانی است و حجم مناسب حدود ۴۰۰ میلی‌لیتری دارد. در حدود ۶هفته باید از آن استفاده کنید تا نتایج مثبتش مشخص شود.

    شاوما هم ضدشوره است و هم به رویش ریشه‌های تازه مو کمک می‌کند. البته این را برند سازنده‌اش ادعا می‌کند، باید ببینیم که نظر مشتریان قبلی درباره‌اش چیست.

    نظر مشتریان قبلی

    مشتریان این شامپو را برای رفع شوره‌های سر اثرگذار می‌دانند. اما دقت کنید که ظاهرا دو نمونه از این شامپو در بازار است؛ یکی اصل آلمانی و دیگری نمونه قلابی که محصول آلمان نیست.

    برای خرید شامپوی شاوما باید در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۴۵ هزار تومان بپردازید. درباره رویش موهای تازه نظری از مشتریان قبلی در دست نیست اما رفع شوره از توانایی‌های این شامپوست که از سوی مشتریان به تأیید رسیده است.

    ۹. شامپو ضد شوره مو روزانه فولیکا

    شامپو ضدشوره

    فولیکا، یکی از برندهای لوازم بهداشتی معتبر ایرانی است. این برند که طرفداران زیادی بین مصرف‌کنندگان داخلی دارد، توانسته کارایی خود را اثبات کند. خط تولید شامپوهای ضدشوره این برند، شامپوهای مناسبی برای درمان انواع شوره سر تولید کرده‌ است.

    برای مقابله با شوره خشک یا چرب، از شامپوهای مناسب هرکدام استفاده کنید و پس از مصرف شامپوهای درمانی شوره خشک یا چرب، از شامپوهای ضدشوره روزانه فولیکا استفاده کنید تا امکان برگشت شوره سر را به حداقل برسانید.

    نظر مشتریان قبلی

    سرعت اثرگذاری فولیکا در رفع شوره سر از نکات قابل‌توجهی است که مشتریان قبلی درباره‌اش گفته‌اند. همه کسانی که از مشکل شوره سر ناراحت هستند، به‌دنبال راهی سریع برای رفع مشکلشان‌اند. به نظر می‌رسد که فولیکا می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد. حجم این محصول ۲۰۰ میلی‌لیتر و قیمت آن در پاییز ۱۴۰۰ هم حدود ۴۰ هزار تومان است.

    ۱۰. شامپو ضد شوره آردن مدل هرباسنس

    شامپو ضدشوره شامپو آردن هم ایرانی است و در میان گزینه‌های این مقاله، کمترین قیمت را دارد. دقت کنید که حجمش ۲۵۰ میلی‌لیتر است و در مهرماه ۱۴۰۰، با قیمت حدود ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این شامپو میزان ترشح چربی در سر را تنظیم می‌کند و شوره‌ها را از بین می‌برد. خواص ضدقارچ هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. اگر سرتان می‌خارد و شوره‌های روی یقه لباس کلافه‌تان کرده، نگاهی هم به شامپوی آردن داشته باشید.

    نظر مشتریان قبلی

    کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند از رفع شوره‌ها با آن خبر می‌دهند. ضمن اینکه می‌گویند، دیگر سرشان نمی‌خارد و میزان چربی موهایشان هم تاحد زیادی کنترل شده است. پاک‌کنندگی این شامپو هم مطلوب ارزیابی می‌شود و مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است.

    چند توصیه برای مقابله با شوره سر

    • اگر در دوره بارداری یا شیردهی هستید، حتما برای استفاده از شامپوی ضدشوره، با پزشک‌تان مشورت کنید. بعضی از شامپوها در فرمولاسیون خود از ترکیباتی استفاده می‌کنند که برای بارداری یا شیردهی خطرناک است.
    • میزان مصرف شامپوهای ضدشوره، رابطه مستقیمی با PH آن‌ها دارد. شامپوهایی که PH ملایم دارند، مناسب مصارف روزانه هستند. از سایر شامپوهای ضدشوره، بین دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.
    • اگر شوره سر به علت خشکی بیش از حد پوست شما به‌وجود آمده است، از روغن‌های نارگیل، سیاهدانه، کرچک یا جوجوبا به‌عنوان مکمل درمان استفاده کنید.
    • درمان‌های خانگی، مانند استفاده از روغن درخت چای، روغن نارگیل، استفاده از محصولات پروبیوتیک، سرکه سیب، آلوئه‌ورا، جوش شیرین و سعی در کاهش استرس، راهکارهای مفیدی برای کنترل شوره سر به‌حساب می‌آیند.
    • معمولا پس از یک دوره استفاده مداوم از یک شامپوی ضدشوره خاص، پوست شما نسبت به ترکیبات آن شامپو مقاوم می‌شود و عملا شامپوی موردنظر شما، کارایی خود را از دست می‌دهد. بهتر از چند شامپوی مختلف، به صورت دوره‌ای استفاده کنید تا شامپوهای شما اثربخشی خود را حفظ کنند.

    جمع‌بندی بهترین شامپو ضد شوره

    در فهرست انواع شامپو ضدشوره با مواردی از محصولات وطنی و خارجی مواجه شدیم که به‌زعم خریداران قبلی کیفیت لازم برای امتحان‌کردن و استفاده را دارا هستند. دیگر انتخاب با شماست که از میان گزینه‌های موجود به سراغ کدام بروید. قیمت و ویژگی‌های هریک را در ذهن داشته باشید و گزینه‌ای را بخرید که برایتان به‌صرفه و کاراست. شامپوهای ضدشوره و ضدقارچ معمولا حالت درمان‌کننده دارند و اگر مشکلتان را حل کردند، نباید در طولانی‌مدت از آن‌ها به عنوان شامپوی همیشگی‌تان استفاده کنید. این را به خاطر بسپرید. یادتان باشد که برای سنجش ارزش خرید شامپوها، همیشه به تناسب حجم و قیمتشان دقت کنید. بعضی موارد قیمت بالاتری دارند اما حجمشان هم بیشتر است. شما هم تجربه‌ای در زمینه انتخاب شامپو ضدشوره دارید؟ برندی را می‌شناسید که از قلم ما افتاده است؟

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید