با ۵ پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی پرفروش در ایران آشنا شوید

با ۵ پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی پرفروش در ایران آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    در این مطلب به معرفی پنج پاوربانک 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی پرفروش می‌پردازیم. در این بخش تنوع بسیار زیادی وجود دارد که کار را برای انتخاب بهترین‌ها سخت می‌کند.

    پاوربانک سلیکون پاور اس 200 (Silicon Power S200)

    پاوربانک سلیکون پاور اس 200 (Silicon Power S200

    مدل S200، پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی سیلیکون پاور است که با توجه به ویژگی‌ها و قیمت خود، طرفداران زیادی دارد. این مدل ۴۰۰ گرمی، ابعاد مناسبی دارد و از سیستم شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

    کمپانی سازنده برای پاوربانک خود دو درگاه خروجی در نظر گرفته و آن را به سیستم شارژ ایمن (Multi Protect) و سیستم شارژدهی هوشمند مجهز کرده است. شارژر همراه سیلیکون پاور اس 200 دارای استانداردهای مختلف است و برای خرید آن باید حدود ۲۵۰ هزار تومان بپردازید.

    پاوربانک شیائومی می پاور بانک 2 (Xiaomi Mi Power Bank 2)

    پاوربانک شیائومی - power bank

    شارژر همراه شیائومی می پاور بانک ۲ دارای بدنه‌ پلاستیکی ضدخش، طراحی ساده و کیفیت ساخت بالاست و فروش بسیار زیادی داشته است.

    این پاور بانک شیائومی از سیستم شارژ سریع Quick Charge 3.0، سیستم شارژ ایمن Multi Protect و فناوری کنترل هوشمند آمپر خروجی Fit Charge پشتیبانی می‌کند. پاوربانک ۴۰۰ گرمی شیائومی با قیمت در حدود 390 هزار تومان یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده‌ بازار است که قابلیت حمل ساده آن باعث شده تا رضایت کاربران را جلب کند.

    این پاوربانک از دو درگاه USB پشتیبانی می‌کند و ولتاژ و آمپراژ ورودی آن به ترتیب ۵ ولت و ۲ آمپر است و جریان خروجی آن می‌تواند ۱.۵، ۲ و ۲.۴ آمپر باشد.

    [related]25050[/related]

    پاوربانک ای دیتا پی 20000 دی (ADATA P20000D)

    ۳- پاوربانک ای دیتا P20000D (ADATA P20000D)

    پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی ای دیتا به نام P20000D تنها ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد و مناسب افرادی است که می‌خواهند با یک هزینه‌ معقول، پاوربانک مناسبی را خریداری کنند.

    این پاوربانک هم دو خروجی دارد و از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه تنها ۴۰۰ گرم وزن داشته و با توجه به ابعاد جمع‌وجور خود قابلیت حمل آسانی دارد.

    پاوربانک انکر اِی 1271 (Anker A1271)

    پاوربانک انکر اِی 1271 کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به لطف قیمت و امکانات خود می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

    پاوربانک انکر A1271 مانند بسیاری از دیگر رقبای خود، به تکنولوژی شارژ سریع، شارژ ایمن و تخصیص هوشمند آمپراژ مجهز شده است. با استفاده از دو خروجی تعبیه شده در این پاوربانک می‌توانید به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کنید.

     

    پاوربانک انرجایزر پی اس 20000 (Energizer PS20000)

    ۵- پاوربانک انرجایزر PS20000 (ٍEnergizer PS20000)

    پاوربانک انرجایزر PS20000 پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی پرفروش این شرکت در ایران است که همراه با پایه‌ی شارژر عرضه می‌شود. نکته‌ی جالب اینجاست که در واقع این پاوربانک از دو پاوربانک ۱۰هزار میلی‌ آمپر ساعتی و یک پایه شارژر تشکیل شده و است به طور همزمان می‌توانید از چهار پورت USB استفاده کنید.

    این پاوربانک ۶۰۰ هزار تومانی نه تنها زیبایی خاصی دارد، بلکه از تکنولوژی تکنولوژی شارژ سریع، شارژ ایمن و تخصیص هوشمند آمپراژ نیز بهره می‌برد.

    ارزش محصول نسبت به قیمت

    در این بخش می‌خواهیم ارزشمندی پاوربانک‌هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم را ارزیابی کنیم و ببینیم کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد. در قسمت زیر می‌توانید ارزش هر محصول نسبت به قیمت آن را ببینید.

    • پاوربانک سیلیکون پاور S200: امتیاز ۸ از ۱۰
    • پاوربانک شیائومی می پاوربانک 2: امتیاز ۸ از ۱۰
    • پاوربانک ای دیتا P20000D: امتیاز ۷ از ۱۰
    • پاوربانک انکر A1271: امتیاز ۸ از ۱۰
    • پاوربانک انرجایزر PS20000: امتیاز ۹ از ۱۰

    جمع بندی

    تمام مدل‌های معرفی شده با گارانتی معتبر در بازار عرضه می‌شوند. اما با توجه به موارد گفته شده، از دید یک کاربرد عادی در بین پاوربانک‌های ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌توان بهترین مدل‌ها را پاوربانک شیائومی می پرو PLMz01ZM و پاوربانک سامسونگ EB-PN920 دانست. این دو مدل طراحی خوب و کامپکتی دارند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. در بین انواع پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی که معرفی کردیم کاربران عادی به دنبال پاوربانک سیلیکون پاور S200 و پاوربانک شیائومی می پاوربانک 2 خواهند رفت.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید