رنگ مو؛ بهترین‌های بازار ایران را بیشتر بشناسید

رنگ مو؛ بهترین‌های بازار ایران را بیشتر بشناسید
راهنمای مطالعه

    بی‌دقتی در خرید رنگ موی باکیفیت و مناسب باعث می‌شود که هم رنگ موی دلخواهی نداشته باشید و هم موهای‌ نازنین‌تان آسیب ببیند. پس بیایید بهترین رنگ مو های بازار را بشناسید.

    آشنایی با بهترین رنگ مو و برندهای معتبر بازار

    بهترین رنگ مو - برند

    اگر به دنبال خرید بهترین رنگ مو هستید و دوست دارید، موهای‌تان را با برندهای معروف و معتبر بازار رنگ کنید، به این فهرست توجه کنید. مواردی که در ادامه می‌خوانید:

    ۱- از نظر سلامت و کیفیت در سراسر جهان و ایران معتبر هستند.

    ۲- مواد خطرناک و سرطان‌زا در آنها وجود ندارد.

    ۳- سطح مواد شیمیایی در این برندها استاندارد است و به پوست سر و موی شما آسیبی وارد نمی‌کند.

    ۴- وجود طیف رنگی متنوع در محصولات یک برند باعث می‌شود که حق انتخاب بیشتری داشته باشید و راحت‌تر رنگی را که به پوست‌تان می‌آید و به دل‌تان می‌نشیند، انتخاب کنید.

    ۵- این برندها هم مقدار مناسبی از رنگ مو را در هر بسته ارائه می‌کنند و هم از نظر ماندگاری، سلامت و محبوبیت میان مشتریان مختلف در سراسر جهان معروف هستند.

    ۱. رنگ مو لورِآل (L'Oréal)

    لورِآل یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات آرایشی است و طیف‌های رنگی متعددی را در محصولات رنگ موی خود پوشش می‌دهد. رنگ مشکی تیره، بادمجانی، طیف‌های قرمز، بلوند، انواع قهوه‌ای و... در میان محصولات مختلف لوِرآل به چشم می‌خورد. رنگ موهای این برند باید قبل از استفاده با نرم‌کننده‌ای که در بسته محصول ارائه می‌شود کاملا ترکیب شوند. نتیجه اینکه مخلوطی یک‌دست برای رنگ زدن موی سر ایجاد می‌شود.

    تنوع رنگ‌ها و کیفیت خوب این برند باعث می‌شود تا برای بعضی از افراد لقب بهترین رنگ مو را پیدا کند. البته یادتان باشد که قیمت این رنگ مو کمی زیاد است. ولی با توجه به کیفیت خوبی که دارد، مشتریانی که به دنبال کیفیت هستند معمولا قیمت را نادیده می‌گیرند.

    مشاهده تمام رنگ موهای لورال + لیست قیمت

    به هر حال، لورآل یکی از بهترین برندهای محصولات آرایشیِ حال حاضر دنیاست و طبیعتا قیمت آن چندان پایین و ارزان نیست. شیوه استفاده از آن کمی دشوار است و میزان دوام آن هم خیلی زیاد نیست. به طوری که ماندگاری محصولات این برند برای چهار تا شِش هفته طراحی شده است. البته درباره ماندگاری رنگ مو نمی‌توان نظری قطعی داد. علت این است که جنس موی هر فرد در این موضوع نقش مهمی ایفا می‌کند.

    ۲. رنگ مو گارنیه (Garnier)

    بهترین رنگ مو - گارنیه

    طیف رنگی برند گارنیه هم بسیار متنوع است. طبیعی بودن رنگ مو یکی از ویژگی‌های برجسته این برند است. یعنی وقتی موهای خود را با یکی از محصولات این برند رنگ می‌کنید، رنگ و حالت مو به شکل موی طبیعی خواهد بود و مانند بعضی از برندها و رنگ موها که حالتی مصنوعی و غیرطبیعی در مو ایجاد می‌کنند، عمل نخواهد کرد. برای استفاده از گارنیه هم مانند لورِآل باید قبل از شروع فرایند رنگ کردن مو، رنگ را با نرم‌کننده ترکیب کنید.

    مشاهده پرفروش‌ترین نرم‌کننده‌ها برای ترکیب با رنگ مو

    گارنیه و لورآل فاقد آمونیاک هستند و این یکی از نقاط قوت آنها به شمار می‌رود. یکی از دلایلی که مشتریان بسیاری رنگ موی گارنیه را به عنوان بهترین رنگ مو می‌دانند، قیمت مناسب این برند است.

    مشاهده تمام رنگ‌های گارنیه + لیست قیمت

    این برند ادعا می‌کند که از مواد طبیعی مانند روغن گل‌ها برای ساخت ترکیب محصولات خود بهره می‌برد. اگر بخواهیم از نکات منفی برای‌تان بگوییم: به نظر می‌رسد که به دلیل وجود ترکیبات روغنی مختلف در ساختار رنگ موهای این برند، محصولات گارنیه برای کسانی که موهای خیلی چرب دارند چندان مناسب نیست.

    ۳. رنگ مو رِولون (Revlon)

    فرقی نمی‌کند که به دنبال چه طیف رنگی هستید، در هر حال با گشت و گذار میان محصولات مختلف رنگ موی رِولون به گزینه مورد نظر خود دست پیدا خواهید کرد. رنگ موهای این برند برخلاف دو برند قبلی که معرفی شد نیاز به ترکیب کردن با نرم‌کننده ندارد.

    دوام و ماندگاری رولون هم نسبتا بالاست و اگر موهایی دارید که رنگ را به خوبی حفظ می‌کنند، احتمالا بیش از دو ماه، رنگ موهای‌تان را حفظ خواهید کرد. رولون در محصولات خود از عصاره نارگیل، شی‌باتر و مواد گیاهی مفید استفاده می‌کند. ضمن اینکه حاوی آنتی‌اکسیدان است  که در سلامت و زیبایی مو تاثیر زیادی دارد.

    مشاهده انواع رنگ موی رولون + لیست قیمت

    برند رولون از سال ۱۹۳۲ فعالیت خود را در بازار محصولات بهداشتی و آرایشی آغاز کرده است و نکته قابل توجه درباره آن، عدم آزمایش محصولاتش روی حیوانات است. بسیاری از برندهای بزرگ برای ساخت و تولید محصولات گوناگون، حساسیت‌ها و مشکلات احتمالی محصول را با آزمایش کردن آنها روی حیوانات پیش می‌برند اما رولون یکی از مخالفان سرسخت آزار حیوانات در این زمینه است.

    برای رنگ کردن موها با محصولات رولون حدود ۲۵ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارید. اگر رنگ به مدت طولانی‌تری روی سرتان بماند، امکان خشک شدن موها وجود خواهد داشت.

    ۴. رنگ مو کلِیرول (Clairol)

    طرز استفاده از این رنگ مو اصلا سخت نیست و نیاز به آماده‌سازی‌های قبلی رنگ و ترکیب آن با مواد دیگر وجود ندارد. مدت زمان لازم برای رنگ گرفتن مو با محصولات کلیرول هم حدودا ۱۵ دقیقه بیشتر نیست. درصد مواد شیمیایی این رنگ مو نسبت به سه محصولی که پیش‌تر معرفی شد، اندکی بیشتر است. اگر بخواهیم محصولات کلیرول را با برندهای دیگری که تاکنون گفته شد، مقایسه کنیم، باید به طیف رنگی محدودتر آن هم اشاره‌ای داشته باشیم. کلیرول نسبت به سه برند قبلی، طیف‌ رنگی محدودتری دارد.

    وجود نرم‌کننده‌هایی که از روغن نارگیل تولید شده و بوی خوبی دارند هم یکی از مزایای خرید رنگ موهای کلیرول است. برای رنگ کردن مو با محصولات این برند فقط ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.

    محبوب‌ترین رنگ مو از نظر ایرانیان را ببینید

    ۵. رنگ مو ویدال ساسون (Vidal Sassoon)

    بهترین رنگ مو - برند

    ویدال ساسون از برندهای قدیمی و معروف رنگ مو است. محصولات این برند از لحاظ قیمت در دسته محصولاتی با قیمت متوسط رو به بالا قرار می‌گیرند. ماندگاری این برند بسیار زیاد است و برای رنگ کردن موهای خود با آن به حدود ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید. البته یادتان باشد که طیف رنگی برند ویدال ساسون خیلی متنوع نیست و احتمال دارد، رنگ دلخواه‌‌تان را در مجموعه رنگ‌های آن پیدا نکنید.

    نکته دیگری هم وجود دارد که باید با شما در میان بگذاریم؛ برند ویدال ساسون از آن دسته برندهایی است که محصولات خود و مواد شیمیایی را روی حیوانات امتحان می‌کند. اگر حامی حیوانات باشید احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال نخواهید شد. در بسته رنگ موهای ویدال ساسون، سِرمی برای تقویت ریشه موها هم وجود دارد که به گفته مشتریان مختلف، این سرم اثر مثبتی روی موها دارد.

    ۶. رنگ مو شُوارتزکُف (Schwarzkopf)

    رنگ مو - خرید

    رنگ موی شوارتزکف در ساخت محصولات خود از فناوری فیتولیپید استفاده می‌کند. یعنی به خاطر وجود روغن‌ها و مواد خاص در آن، بعد از رنگ کردن مو مانع از خشک شدن موها می‌شود. محصولات این برند هم فاقد آمونیاک است و ۵۸ طیف رنگی را پوشش می‌دهد.

    ماندگاری و دوام محصولات شوارتزکف هم بسیار زیاد است. مدت زمان لازم برای رنگ کردن مو با رنگ موهای شوارتزکف حدودا ۳۰ دقیقه است. اگر از این برند خرید کنید باید اکسیدان و وسایل جانبی رنگ کردن مو را به طور جداگانه بخرید چون در بسته محصول ارائه نمی‌شوند.

    ضروری‌ترین تجهیزات رنگ کردن مو را بشناسید

    ۷. رنگ مو فیتو (phyto)

    رنگ موهای فیتو هم از برترین‌های بازار هستند. یکی از متمایزترین نکات درباره این برند، وجود مواد گیاهی رنگی در ترکیب محصولاتش است. مواد شیمیایی مضری مانند پارابِن و انواع سولفات در رنگ موی فیتو وجود ندارد. محصولات فیتو خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر دارند و بعد از رنگ کردن نیازی به شامپو کردن مو نیست.

    مشاهده انواع رنگ موی فیتو + قیمت

    فیتو، طیف رنگی متنوعی دارد و برای کسانی مناسب است که به مواد شیمیایی موجود در رنگ‌موهای مختلف حساسیت دارند. اگر در خرید رنگ مو نسبت به وجود آمونیاک در فرمولاسیون رنگ حساس هستید، باید بدانید که رنگ‌های فیتو عاری از آمونیاک نیستند و حدود دو درصد از این ماده در ترکیبات‌شان وجود دارد. از لحاظ قیمت، فیتو از گران‌ترین رنگ موهای بازار ایران به شمار می‌رود. انتخاب بهترین رنگ مو به افزایش سلامتی و زیبایی‌تان کمک می‌کند پس این موضوع را دست‌کم نگیرید و در خرید دقت کنید. برندهای مختلف دیگری هم در بازار رنگ مو وجود دارند اما نام‌هایی که در این مقاله عنوان شد، به خاطر ترکیبات سالمی که در ساخت‌شان به کار رفته است، گزینه‌های بهتری به نظر می‌ٰرسند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید