۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۷ شیائومی

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۷ شیائومی
راهنمای مطالعه

    آیا نکات مثبتی که شیائومی ردمی نوت 7 ارائه می‌کند، می‌تواند شما را به خریدار این دستگاه تبدیل کند؟

    ردمی نوت 7 یکی از گوشی‌های جدیدی است که شرکت چینی شیائومی در ۹ اسفند ۹۷ روانه بازار کرد. مشخصات سخت‌افزاری خوب در کنار قیمتی پایین و رقابتی، ردمی نوت 7 را تبدیل به یکی از انتخاب‌های جذاب و عاقلانه بازار کرد. در ادامه سعی کرده‌ایم از میان بازخوردهای کاربران این گوشی از سراسر دنیا، نکات مثبت آن‌ را پیدا کنیم.

    بنابراین مواردی که پایین‌تر مشاهده خواهید کرد، همگی مواردی هستند که یک کاربر عادی می‌تواند در استفاده عادی و روزمره متوجه آن‌ها شود و از وجودشان بهره ببرد.

    ۱- نمایشگر چشم‌نواز

    ردمی نوت 7 / Redmi Note 7

    شیائومی بریدگی کوچکی را در بالای نمایشگر تعبیه کرده که دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است. کوچکی این بریدگی باعث می‌شود تا در روند استفاده کاربران از دستگاه خللی ایجاد نشود و کاربران از حداکثر فضای صفحه‌نمایش استفاده کنند. افزون‌بر‌این، رزولوشون +FHD، صفحه‌نمایش ردمی نوت 7 را به یکی از بهترین‌های رده خود تبدیل می‌کند.

    ۲- وجود جک هدفون

    جک هدفون شیائومی ردمی نوت 7

     

    در ردمی نوت 7 خوشبختانه شاهد قرارگیری جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم که به کاربران اجازه استفاده از هدفون‌های مرسوم را می‌دهد. برخلاف رسم گوشی‌های جدید که با حذف جک هدفون، به درگاه USB Type-C روی آورده‌اند، شیائومی همچنان در این دستگاه از رویه گذشته و محبوب استفاده کرده است تا کاربران علاوه بر امکان استفاده از هدفون‌های خود، بتوانند در هنگام شارژ گوشی نیز از هدفون به صورت همزمان استفاده کنند.

    ۳- باتری قدرتمند

    باتری یکی از مواردی بوده که کاربران این دستگاه بارها در نظراتشان آن را یکی از نقاط قوت ردمی نوت ۷ عنوان کرده‌اند.

    شیائومی در ردمی نوت 7 از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده‌اند که به‌راحتی تا دو روزِ کامل، کاربران را بی‌نیاز از شارژ مجدد می‌کند. با‌این‌حال، قطعاً شارژکردن باتری با این ظرفیت زمان زیادی را از کاربران خواهد گرفت؛ اما شیائومی با به‌کارگیری فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 زمان شارژ این باتری را به‌طرز محسوسی کاهش داده است. طبق آزمایشات انجام شده، یک‌بار شارژ کامل ردمی نوت ۷ از ۰ تا ۱۰۰، یک ساعت‌ و ۴۳ دقیقه طول می‌کشد.

    ۴- ثبت عکس‌های بسیار خوب

    ردمی نوت 7 / Redmi Note 7

    دوربین دوگانه شیائومی ردمی نوت 7 در عکاسی کم نمی‌آورد. طبق گفته کاربران، تصاویر ثبت‌شده با دوربین این گوشی خیره‌کننده و جذاب هستند. پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی در بخش دوربین نیز باعث شده تا توانایی‌های عکس‌برداری این دستگاه بیش‌از‌پیش شکوفا شود و کاربران بتوانند حتی در محیط‌های تاریک نیز تصاویر بسیار خوبی را ثبت کنند.

    ۵- طراحی بدنه مدرن

    ردمی نوت 7 / Redmi Note 7

    شیائومی برای قسمت پشتی بدنه از طراحی گرادیانتی استفاده کرده که رنگ‌ها را به‌صورت طیفی نشان می‌دهد؛ به‌این‌صورت که برای نمونه رنگ آبی از بالا به‌صورت پررنگ آغاز می‌شود و هرچه که به قسمت پایینی بدنه نزدیک می‌شود، به آبی روشن تمایل پیدا می‌‌کند. این طراحی باعث شده تا بسیاری از کاربران از زیبایی دستگاه در نگاه نخست سخن بگویند و از آن به‌عنوان یکی از وجه تمایزات و نکات مثبت ردمی نوت ۷ در مقابل رقبا همرده یاد کنند.

    جمع‌بندی

    ردمی نوت 7 یکی از معقول‌ترین گزینه‌های بازار در رده قیمت ۱۵۰ دلاری است. پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، رم ۶ گیگابایتی، دوربین قوی و نمایشگر غنی از جمله ویژگی‌های مثبتی هستند که در این رده قیمتی در کمتر دستگاهی یافت می‌شود و این گوشی را به یکی از ارزشمندترین گوشی‌های بازار تبدیل می‌کند. با‌این‌حال، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه درباره خرید ردمی نوت 7 تصمیم‌گیری کنید، مقاله «۴ دلیلی که می‌تواند شما را از خرید ردمی نوت 7 منصرف کند»، نیز مطالعه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید