بهترین سشوارها در بازار ایران را بشناسید

بهترین سشوارها در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    تقریبا همه ما به سشوار خوب و باکیفیت نیاز داریم. اما اگر بهترین سشوار بازار را نشناسید، خرید خوبی نخواهید داشت. پس بهتر است قبل از مراجعه به بازار با بهترین مارک سشوار آشنا شوید.

    معیار انتخاب بهترین سشوار در بازار چیست؟

    بهترین، واژه بسیار عمیق و گسترده‌ای است. هر کس از «بهترین»، تعریف خاصی دارد. اگر بخواهیم بهترین سشوار بازار را به شما معرفی کنیم باید معیارهایی عمومی و کلی را در نظر بگیریم که به طور کلی از نظر عموم افراد، مطلوب و مهم هستند.

    در ادامه به معرفی۸ مدل از بهترین سشوار پرداخته‌ایم که به گفته خریداران ایرانی و خارجی از نظر کیفیت، قیمت، ظاهر و فناوری‌های مختلف بهترین سشوارهای بازار ایران بوده‌اند.

    بازار فروش سشوار بسیار متنوع و رنگارنگ است. پس باید قبل از خرید با نکات قبل از خرید سشوار آشنا باشید و از مدل‌هایی که محبوب و معروف هستند، سر دربیاورید.

    ما به سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا سر زده‌ایم و سعی کرده‌ایم که با در نظرگرفتن معیارهایی، محبوب‌ترین‌ها از نظر کاربران را شناسایی و به شما معرفی کنیم. چه معیارهایی:

    • قدرت گرمادهی
    • طراحی ظاهر
    • امکانات و قابلیت‌ها
    • قیمت و نظرات خریداران

    ترتیب قرارگرفت بهترین مارک سشوار در این ادامه براساس قیمت است. یعنی ما موارد پیشنهادی را از بیشترین به کمترین قیمت مرتب کرده‌ایم. آماده‌اید که با هم آن‌ها را مرور کنیم؟

    ۱.سشوار حرفه‌ای بابیلیس مدل BAB6610INE

    بهترین سشوار

    بابیلیس نام آشنایی در حوزه محصولات مربوط به مو است. سشوار حرفه‌ای این برند هم از مواردی است که در بازار ایرانی مورد توجه کاربران و مشتریان قرار دارد.

    قدرت گرمادهی

    این سشوار ۲هزار و ۲۰۰ واتی کاربردهای گسترده‌ای دارد و اگرچه نامش حرفه‌ای است اما می‌توانید از آن برای استفاده‌های حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و خانگی بهره ببرید. قدرت گرمادهی سشوار حرفه‌ای بابلیس زیاد است و به‌سادگی می‌توانید با آن موهایتان را خشک کنید و مدل بدهید.

    طراحی ظاهر

    ظاهر سشوار بابیلیس مدل BAB6610INE مطلوب طراحی شده و به‌راحتی در دست گرفته می‌شود. طول سیم آن در حدود ۲.۷ متر است که امکان استفاده از وسیله در نقاط مختلف اتاق را به شما می‌دهد. وزن سشوار بابیلیس هم حدود ۵۴۰گرم است؛ این سشوار سبک است و باتوجه به قدرت و امکانات محصول مطلوب ارزیابی می‌شود.

    امکانات و قابلیت‌ها

    در سشوار بابیلیس فناوری تولید یون تعبیه شده است. منظور چیست؟ یعنی می‌تواند با تولید حجم عظیمی از یون‌های منفی به شکستن مولکول‌های آب کمک و موها را سریع‌تر خشک کند. این ویژگی باعث حفظ چربی موجود در مو هم می‌شود. بنابراین، موها آسیب نمی‌بینند و لطیف می‌مانند.

    قیمت و نظرات خریداران

    قیمت سشوار بابیلیس مدل BAB6610INE نیست و همان‌طور که انتظار دارید، با محصولی خارجی روبه‌رو هستید که از نوسانات دلار و ارز در امان نیست.

    مشتریان قبلی این مدل از بهترین سشوار می‌گویند گرمای آن مطلوب است و قدرت حالت‌دهی‌اش بسیار بالاست. سبک و خوش‌دست‌بودن وسیله هم از دلایل محبوبیت آن میان خریداران ایرانی است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۲.سشوار رمینگتون مدل AC9140

    بهترین سشوار سشوار رمینگتون هم از برندهای خوب بازار است و اگر به‌دنبال بهترین سشوار هستید، توجه به آن را فراموش نکنید. این سشوار هم ارزان نیست اما امکانات خوبی برای رسیدگی به موهایتان دارد.

    قدرت گرمادهی

    سشوار رمینگتون ۲۴۰۰ وات توان دارد و وسیله‌ای حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. قدرت گرمادهی مطلوبی دارد و موتور قوی آن موهایتان را زود خشک می‌کند و مدل می‌دهد.

    طراحی ظاهری

    رنگ‌ها و ظاهر سشوار رمینگتون جالب و قابل‌اعتناست. این وسیله ۲۳۰گرم وزن دارد و سبک است. طول ۳متری سیمش هم باعث می‌شود که در استفاده از وسیله آزادی عمل داشته باشید.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سشوار رمینگتون سری دسپانسر دارد و می‌تواند به مدل‌دادن موهایتان کمک کند. فناوری تولید یون آن هم به حفظ لطافت موهایتان می‌انجامد و باعث می‌شود که سریع‌تر خشک شوند.

    قیمت و نظرات خریداران

    خریداران قبلی محصول از خوش‌دست‌بودن آن می‌گویند. قدرت بالا، امکان مدل‌دادن موها با باد پرحرارت آن و زیبایی ظاهری‌اش هم از دلایلی است که این آن را در فهرست بهترین سشوار قرار می‌دهد. مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۳.سشوار شیائومی مدل Mi Ionic CMJ01LX3

    بهترین سشوار شیائومی برند چینی پرماجرایی است که در چند سال اخیر بسیار بر سر زبان مشتریان ایران افتاده است. سشوار این برند هم راه خود را به فهرست محبوب‌ترین‌ها باز کرده است.

    قدرت گرمادهی

    سشوار شیائومی Mi Ionic CMJ01LX3 با توان ۱۸۰۰ وات طرفداران زیادی دارد. این سشوار هم گزینه خوبی برای استفاده در خانه یا آرایشگاه‌هاست. اگر به‌دنبال وسیله‌ای قوی و بادوام می‌گردید، روی این مدل از سشوار شیائومی حساب کنید.

    طراحی ظاهری

    این سشوار ظاهر زیبا و خوبی دارد. وزنش سبک و حدود ۵۰۰گرم است و طول سیم مناسبی در حدود ۲متر دارد. سشوار شیائومی جمع‌وجور است و اگر این موضوع برایتان مهم است، باید بدانید که جای زیادی در کمد و کشو نمی‌گیرد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سشوار شیائومی نازل هوا دارد، مجهز به فیلتر هوای قابل‌ جداشدن است و قابلیت تولید یون هم برایش در نظر گرفته شده که از خشک شدن مو جلوگیری و باعث براق شدن مو می‌شود.

    قیمت و نظرات خریداران

    خریداران قبلی از قدرت این وسیله و صدای اندکش رضایت دارند. اندازه آن را هم مطلوب می‌دانند و گفته‌اند که مانع از شکل‌گیری الکتریسیته ساکن در موهایشان می‌شود. مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۴. سشوار حرفه ای رادکس مدل RD-8903

    بهترین سشوار
    رادکس هم از برندهایی است که شاید نسبت به موارد قبلی شهرت کمتری داشته باشد اما از سوی مشتریان ایرانی به‌عنوان بهترین سشوار در فهرست جایی برای خود پیدا کرده است.

    قدرت گرمادهی

    توان مصرفی سشوار رادکس بالا و ۲۲۰۰ وات است. جنس المنت این محصول سرامیک تورمالین عنوان شده و قدرت خوبی برای خشک‌‌کردن و حالت‌دادن به موها دارد.

    طراحی ظاهری

    ظاهر این سشوار مطلوب است. وزنی در حدود ۱۲۰۰گرم دارد که آن را سنگین می‌کند و سیمش هم حدود ۲.۵متر است. سنگینی این وسیله را در نظر داشته باشید. اگر حساس هستید، دستتان در هنگام سشوار کشیدن کمی اذیت خواهد شد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سشوار رادکس هم قابلیت تولید یون دارد و برای همین مو را محافظت می‌کند، نرم نگه می‌دارد و باعث خشک‌شدن سریعش می‌شود. باد سرد این سشوار هم در حالت‌دادن به آن به کمکتان می‌آید. این را هم بدانید که سشوار رادکس را می‌توانید به‌طور طولانی روشن نگه دارید و مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

    قیمت و نظرات کاربران

    خریداران قبلی معتقدند که پرتاب باد وسیله عالی است، در درازمدت روشن می‌ماند و داغ نمی‌کند و موها پس از خشک‌کردن با آن نرم می‌شود. عالی است، نه؟ مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۵.سشوار حرفه ای سوناکس پرو مدل SN-6628

    بهترین سشوار سشوار سوناکس پرو هم از مواردی است که شاید نام برندشان چندان پرآوازه نباشد اما در میان خریداران ایرانی جایش را باز کرده است. این مدل از بهترین سشوار از موارد گران و محبوب بازار است.

    قدرت گرمادهی

    توان این سشوار ۵هزار وات است و این یعنی با وسیله‌ای بسیار قدرتمند روبه‌رو هستید. این سشوار می‌تواند در سالن‌ها و آرایشگاه‌ها استفاده شود چون موتوری قوی دارد و حرفه‌ای به‌شمار می‌رود.

    طراحی ظاهری

    طراحی این سشوار مطلوب است. البته وزنش کمی بالا و در حدود ۱کیلوگرم است. همان‌طور که گفته شد، برای سالن‌های حرفه‌ای مورد مناسب‌تری است تا استفاده خانگی. طول سیم سشوار هم ۲متر است. اگر به‌دنبال بهترین سشوار هستید، شاید سوناکس انتخاب مناسبی باشد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این سشوار ۵هزار واتی بسیار قوی است و اگر بخواهید با آن موهایتان را زود و سریع خشک کنید، کاملا در اختیارتان خواهد بود. از سوی دیگر، باد قوی‌اش برای مدل‌دادن موها هم بسیار کاربردی است.

    قیمت و نظرات کاربران

    خریداران قبلی از قدرت گرمادهی و ظاهر این وسیله تعریف کرده‌اند و معتقدند که سشواری گران ولی مطلوب است. مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۶. سشوار حرفه ای یورولوکس مدل EU _ HD7501ML

    بهترین سشوار

    هرچقدر که در فهرست به شماره یک نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت گزینه‌های پیشنهادی‌مان برای خرید بهترین مارک سشوار هم پایین‌تر می‌آید. سشوار یورولوکس هم از سشوارهایی که پیش‌تر معرفی کردیم، ارزان‌تر است اما ویژگی‌های دیگر آن چطور است؟

    قدرت گرمادهی

    این سشوار هم موتوری قوی دارد و توانش ۲۲۰۰ وات است. از سشوار یورولوکس هم برای استفاده خانگی و هم آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود. این سشوار پرتوان امکانات جانبی خوبی هم دارد که در ادامه با شما درباره‌شان صحبت خواهیم کرد.

    طراحی ظاهری

    سشوار طراحی خوبی دارد، وزنش حدود ۸۰۰گرم است و طول سیم آن هم به ۲.۵متر می‌رسد. چنین وسیله‌ای که موتوری قوی و پرقدرت دارد، با طراحی نسبتا سبکی ساخته شده است.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سشوار حرفه‌ای یورولوکس مجهز به امکان تولید یون است و سری دیسپانسر دارد. دیسپانسرها به شما کمک می‌کنند که موهایتان را به‌زیبایی و البته به‌سادگی تاب‌دار کنید.

    قیمت و نظرات کاربران

    پرتاب باد خوب، خوش‌دست‌بودن و استحکام این مدل از بهترین سشوار از جمله دلایلی است که مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته و البته طراحی خوب این سشوار هم دلیلی برای تمجیدکردن از آن است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۷. سشوار خانگی سوناکس مدل SN-6606

    بهترین سشوار

    از برند سوناکس سشواری دیگر هم برایتان معرفی می‌کنیم. این سشوار برخلاف مورد قبلی که برای استفاده حرفه‌ای بیشتر موردتوجه بود، مخصوص استفاده در منزل است.

    قدرت گرمادهی

    توان این سشوار ۳هزار وات است و موتوری قوی دارد. یعنی از این مدل هم می‌توانید برای استفاده‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. مثلا اگر برای آرایشگاهتان به‌دنبال سشواری قوی می‌گردید، مدل خانگی سوناکس هم گزینه بدی نخواهد بود.

    طراحی ظاهری

    طراحی و رنگ این سشوار هم آشکارا مطلوب است و همه را راضی نگه می‌دارد. وزنش در حدود ۱۵۰۰گرم است و سیم آن هم تقریبا به دو متر می‌رسد. البته سشوار کمی سنگین است اما نسبت به موتوری قوی و سنگین طبیعی و استاندارد به نظر می‌رسد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سشوار خانگی سوناکس تولید یون دارد و از بهترین برندهای سشوار است که مو را تخریب و شکننده نمی‌کنند. متمرکزکننده باد هم برای سرش در جعبه محصول در نظر گرفته شده است. به نظرتان این گزینه می‌تواند بهترین مارک سشوار باشد؟

    قیمت و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی‌اش معتقدند که خوش‌ساخت است، ساختار مستحکمی دارد و ارزش خریدش بالاست.

    مشاهده تصاویر و قیمت این سشوار

    ۸. سشوار حرفه ای جیمی مدل GM103

    بهترین سشوار

    هنوز بهترین سشوار را انتخاب نکرده‌اید‌؟ سشوار حرفه‌ای جیمی هم گزینه خوبی است. این سشوار نام آشنایی ندارد اما اخیرا در فهرست پرفروش‌ترین سشوار قرار گرفته است. چرا؟ بگذارید با بررسی دقیق‌تر به دلایل این محبوبیت برسیم.

    قدرت گرمادهی

    این سشوار حدود ۲هزار وات توان خروجی دارد و پرقدرت است. برای مدل‌دادن و خشک‌کردن سریع موها می‌توانید رویش حساب کنید. این سشوار در دسته حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرد اما اگر دنبال سشوار خانگی قوی هم باشید باید به سراغ خریدش بروید. نظرتان چیست؟

    طراحی ظاهری

    طراحی ظاهری سشوار جیمی مطلوب است و وزنی در حدود ۹۰۰ گرم دارد. طول سیم آن هم به ۲.۵ متر می‌رسد. از نقطه‌نظر شکل‌وشمایل هم محصول خوش‌ساختی به‌نظر می‌رسد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این سشوار قوی مجهز به سری دیسپانسر برای مدل‌دادن به موهاست. جنس المنتش هم سرامیکی است. اگر اهل مدل‌دادن به موها باشید، به‌سادگی می‌توانید موهایتان را با این گزینه از بهترین سشوار مجعد، صاف یا مدل‌دار کنید.

    قیمت و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی هم از گرمایش عالی‌اش رضایت دارند و معتقدند که ساخت مستحکم و خوبی دارد. ظاهر این محصول هم موردپسند کاربران بوده و از آن تعریف کرده‌اند.

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین سشوار

    خرید سشوار مناسب باید با در نظر گرفتن حالت و جنس مو، وضعیت بودجه و جیب شما، عملکرد دستگاه، برند و مدل آن و نکات دیگری همراه باشد. امیدواریم خواندن این مقاله برای یک انتخاب خوب به شما کمک کند. شما تجربه استفاده از مدل‌های معرفی شده را داشته‌اید؟ گزینه دیگری وجود دارد که بخواهید به عنوان بهترین سشوار به ما توصیه کنید؟ از میان مواردی که معرفی شد، کدام‌یک نظرتان را بیشتر جلب کرده است و چرا؟

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید