گلکسی A50 سامسونگ و ۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید این گوشی

گلکسی A50 سامسونگ و ۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید این گوشی
راهنمای مطالعه

    گلکسی A50 یکی از جذاب‌ترین محصولات سال‌های اخیرِ سامسونگ است، اما کاربران این گوشی، از برخی ویژگی‌های آن شکایت دارند.

    متنی که مطالعه خواهید کرد، همگی از بازخوردهای کاربرانِ این گوشی در سراسر جهان جمع‌آوری شده است.

    ۱- عملکرد ناپایدار سنسور اثرانگشت

    گلکسی A50 سامسونگ / Galaxy A50

    عملکرد سنسور اثرانگشت Galaxy A50 صدای بسیاری از کاربران را بلند کرده است. این سنسور در تشخیص اثرانگشت کاربران چندان خوب عمل نمی‌‌کند. سامسونگ در گلکسی A50 از سنسور اپتیکال در زیر صفحه‌نمایش استفاده کرده است که پیش‌تر شاهد حضور آن در گوشی‌های دیگری نظیر وان‌پلاس 6T‌ نیز بودیم. با‌این‌حال، عملکرد این سنسور در Galaxy A50 به‌هیچ‌عنوان در حد‌و‌اندازه‌های گوشی‌های دیگر نیست.

    طبق گفته کاربران، در بسیاری از مواقع سنسور قادر به تشخیص اثرانگشت کاربران نیست؛ این موضوع به‌اندازه‌ای آزاردهنده شده که بسیاری از کاربران قید استفاده از سنسور اثرانگشت را زده‌اند و به روش‌های دیگری نظیر تشخیص چهره یا پین کد متوسل شده‌اند.

    ۲- صدای نه‌چندان خوبِ بلندگو

    طبق گفته این افراد، بلندگو گلکسی A50 نه‌تنها کیفیت بالایی ندارد؛ بلکه از لحاظ حجم صدا نیز نمره پایینی را دریافت می‌‌کند. اگر جزو افرادی باشید که بیشتر از هندزفری برای گوش‌دادن به محتوای صوتی یا ویدیویی استفاده می‌کنید، احتمالاً مورد یادشده چندان برایتان تفاوتی نکند؛ اما اگر کیفیت بلندگو برایتان مهم است، پیشنهاد می‌کنیم گوشی‌های دیگر بازار را در نظر بگیرید.

    ۳- گرم‌شدن بدنه

    به‌نظر می‌رسد که گرمای تولیدی غیرمعمول در بدنه یکی دیگر از معظلات این گوشی برای کاربرانش باشد. برخی از کاربران به گرم‌شدن غیرمعمول دستگاه اشاره کرده‌اند. این کاربران حتی ادعا می‌کنند که در حالت عادی نیز دستگاه به‌صورت ناگهانی گرم می‌شود.

    البته مشخص نیست که این مشکل ریشه نرم‌افزاری دارد یا سخت‌افزاری؛ اما گویا چندین نفر با برگرداندن دستگاه به‌حالت کارخانه توانسته‌اند از این مشکل رهایی یابند. لازم‌به‌ذکر است که مشکل یادشده در هنگام اجرای بازی‌ها بیش‌از‌پیش به چشم می‌آید.

    جمع‌بندی

    اگرچه ویژگی‌هایی که سامسونگ در این دستگاه ارائه می‌کند، بسیار جذاب و وسوسه‌کننده هستند؛ اما نمی‌توان از نقاط ضعف Galaxy A50 چشم‌پوشی کرد و آن‌ها را نادیده گرفت. در کنار این موارد باید به پردازنده نه چندان قدرتمند اگزینوس ۹۶۱۱ که در گلکسی A51 هم به کار رفته اشاره کرد.

    هزینه چند میلیونی که باید برای خرید این گوشی صرف کنید، به‌هیچ‌عنوان رقم پایینی نیست؛ بنابراین با آگاهی از مزایا و معایب این دستگاه می‌توانید خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید.

    پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ را ببینید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید