۶ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید می بند ۳

۶ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید می بند ۳
راهنمای مطالعه

    شیائومی می بند 3 یکی از محبوب‌ترین دستبند‌های هوشمند محبوب بازار است. اما آیا می‌دانید این دستبند نیز ایراداتی دارد؟

    می بند 3 در کنار بسیاری از ویژگی‌های خوب، برخی ایرادات نیز دارد که کاربران از آن‌ها شکایت کرده‌اند. اگر هنوز برای خرید این دستگاه تصمیم نگرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

    موارد عنوان شده در این مطلب، همگی از بازخورد کاربران این دستبند در سراسر جهان جمع‌آوری شده است.

    ۱- عملکرد ناپایدار باتری

    می بند 3 / Mi Band 3

    درحالی که شیائومی و بسیاری از کاربران درباره شارژدهی ۲۰ روزه باتری می بند 3 صحبت می‌کنند؛ اما عده زیادی از مصرف‌کنندگان این دستبند سلامتی، باتری این دستگاه را یکی از معضلات آن عنوان کرده‌اند. طبق گفته این دسته از کاربران، برخلاف ادعای شیائومی، باتری این دستبند خیلی کمتر از رقم اعلام‌شده شارژدهی می‌کند. برخی حتی ادعا می‌کنند که هر روز مجبور به شارژکردن این دستگاه می‌شوند.

    ۲- خوانایی پایین نمایشگر در نور آفتاب

    متأسفانه نمایشگر می بند 3 از حیث خوانایی در زیر نور خورشید ناامیدتان خواهد کرد. تقریبا همه کاربران به این موضوع در بازخوردهای خود اشاره کرده‌اند و از عدم توانایی مشاهده متون در زیر نور آفتاب گلایه داشته‌اند.

    ۳- خش‌پذیری صفحه‌نمایش

    می بند 3 / Mi Band 3

    پوشش صفحه‌نمایش از جنسی مشابه با پلاستیک ساخته شده است؛ بدین معنی که نباید انتظار مقاومت بالایی را از آن در برابر خط‌ و‌ خش داشت.

    کاربران می‌گویند که صفحه‌نمایش می بند 3 خیلی راحت خط‌ و‌ خش برمی‌دارد؛ از‌این‌رو، همواره باید مراقب عدم برخورد دستبند با اجسام سخت باشند. متأسفانه محافظ صفحه‌نمایش این دستبند در بازار ایران به‌سختی گیر می‌آید؛ بنابراین اگر در خارج از کشور چاره‌ای موقت برای این معضل وجود داشته باشد، در کشور ما هیچ چاره‌ای جز تن‌دادن به استفاده بدونِ محافظ از دستگاه وجود ندارد.

    ۴- عدم سازگاری با زبان فارسی

    می بند 3 از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین در حالت پیش‌فرض، تمام اعلانات فارسی که دریافت می‌کنید، همگی به‌صورت حروفی ناخوانا روی نمایشگر Mi Band 3 نشان داده می‌شوند. البته برای رفع این مشکل راه‌حل‌های جانبی وجود دارد که با کمی جستجو می‌توانید تا حدودی شرایط را بهبود دهید.

    ۵- فرآیند اتصال به شارژر

    می بند 3 / Mi Band 3

    برای شارژ این دستبند، باید بدنه اصلی دستبند را از بند‌ها جدا سازید و سپس به‌صورت جداگانه آن را به دستگاه متصل کنید. طبق گفته کاربران، جداسازی بدنه از بند‌ها کمی سخت و خسته‌‌کننده است.

    ۶- عملکرد سنسور ضربان قلب

    برای عملکرد درست سنسور ضربان قلب، همواره باید قرارگیری درست بند‌ها در جای خود را بررسی کنید. بسیاری از کاربران از عملکرد غیردقیق این سنسور در نظرات‌شان گلایه کرده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این مشکل بیشتر به عدم قرارگیری صحیح بند‌ها در جای مناسب مربوط باشد.

    جمع‌بندی

    اگرچه موارد بالا شاید بسیاری ار کاربران را دلسرد کند؛ اما در نظر داشته باشید که برای خرید می بند 3 مبلغی ۲۵ دلاری را پرداخت می‌کند که در مقایسه با دیگر دستگاه‌های همرده، هزینه کمتری است. علیرغم موارد فوق، اکثر کاربران می بند 3 را نسبت به هزینه پرداختی، دستگاهی باارزش عنوان کرده‌اند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید