نگاهی به اسپری ضدعرق داو مدل بیوتی فینیش

نگاهی به اسپری ضدعرق داو مدل بیوتی فینیش
راهنمای مطالعه

    امروز مروری بر اسپری ضدعرق داو بیوتی فینیش داریم تا ببینید خرید آن فکر خوبی برای مقابله با تعریق و کنترل آن است یا خیر.

    هر چند عرق کردن برای بدن مفید است اما بو و ردی که روی لباس جا می‌گذارد اصلا خوشایند نیست. خوشبختانه دئودورانت‌ها یا اسپری‌های ضدعرق مثل داو می‌توانند این مشکلات را به حداقل برسانند. امروز مروری بر اسپری ضدعرق داو بیوتی فینیش داریم تا ببینید خرید آن فکر خوبی برای مقابله با تعریق و کنترل آن است یا خیر.

    اسپری ضدعرق داو مدل بیوتی فینیش

    اسپری ضدعرق داو

    اسپری‌های ضدعرق با داشتن ترکیبات آلومینیوم در ساختار خود، منافذ تعریق را مسدود می‌کنند و مانع از عرق کردن شدید می‌شوند. اسپری ضدعرق داو بیوتی فینیش (Beauty Finish) هم نمونه معروفی در بازار دئودورانت‌ها و ضدعرق‌ها به شمار می‌رود. در ترکیبات این محصول، ویتامین E و مواد مرطوب‌کننده وجود دارد.

    اسپری داو بیوتی فینیش الکل ندارد و از سوی سازمان جهانی غذا و دارو  مجوز دارد و این خود یکی از دلایلی است که در گام نخست، می‌توان برای خرید به آن اعتماد کرد. اجازه بدهید در ادامه به بررسی و مرور دقیق‌تر این محصول بپردازیم تا مشخص شود خرید اسپری ضد عرق داو به صرفه، مناسب و مطلوب است یا خیر.

    اسپری ضدعرق داو چه اثری روی پوستم دارد؟

    اسپری ضدعرق داو بیوتی فینیش

    وجود الکل در اسپری‌های ضدعرق باعث می‌شود تا پوست حساس و نازک این ناحیه خشک شود. پس بهتر است در هنگام انتخاب چنین محصولی به مواد سازنده آن دقت کنید. اسپری داو الکل ندارد و به همین خاطر استفاده از آن باعث خشک شدن پوست زیر بغل نمی‌شود. ضمن اینکه در آن مواد مرطوب‌کننده‌ای هم وجود دارند که از خشکی پوست در این ناحیه جلوگیری به عمل می‌آورند.

    همان‌طور که گفته شد برای خرید اسپری ضدعرق باید به مواد سازنده آن توجه داشته باشید. برای مثال آلومینیوم، ماده‌ای است که در دئودورانت‌ ها و اسپری‌های ضدعرق مختلف وجود دارد و به طور موقت باعث مسدود شدن جریان تعریق می‌شود. اما پوست‌های حساس با وجود این ماده در ترکیبات اسپری ضدعرق آزرده می‌شوند. پس اگر پوست خیلی حساسی دارید باید با احتیاط به سراغ خرید اسپری داوِ بیوتی فینیش بروید چون حاوی آلومینیوم است و احتمال آسیب رساندن به پوست‌تان را دارد.

    رد اسپری ضدعرق داو روی پوست زیر بغل و لباسم می‌ماند؟

    اسپری ضدعرق داو خشک

    شاید تجربه استفاده از اسپری‌های ضدعرق را داشته باشید و بدانید که اسپری بعضی از برندها طوری است که وقتی از آنها استفاده می‌کنید، ردِ اسپری به طور کامل در قسمت زیر بغل لباس باقی می‌ماند و علاوه بر لباس، ناحیه زیر بغل هم کاملا سفید می‌شود به طوری‌که  پوششی سفید رنگ روی پوست تشکیل می‌شود.

    این موضوع در استفاده از اسپری ضدعرق داو هم کم و بیش دیده می‌شود اما نه به شکلی آزاردهنده که نیاز به شستن لباس به وجود آید. ضمن اینکه بعد از اسپری کردن این محصول زیر بغل با انبوهی از شوره‌های سفید مواجه نخواهید شد. معمولا اسپری‌های ضدعرق طوری هستند که با ایجاد شوره در زیر بغل باعث خارش این ناحیه می‌شوند ولی در اسپری داو مدل بیوتی فینیش شاهد چنین چیزی نخواهید بود. بهتر است، چند ثانیه بعد از اسپری کردن ماده زیر بغلتان، صبر کنید تا خشک شود و بعد لباس بپوشید.

    عطر و رایحه اسپری ضدعرق داو برایم خوشایند است؟

    اینکه شما بو و رایحه‌ای را دوست دارید یا خیر تا حد زیادی به سلیقه‌تان وابسته است. شاید عطری که شما دوست دارید، مورد پسند دوست‌تان قرار نگیرد. اما به طور کلی، به گواه نظرات کاربران در وبسایت‌هایی مانند آمازون، عطر و رایحه اسپری داو، تند و آزاردهنده نیست. بوی اسپری داو خوشایند است و حتی می‌توانید از آن به جای عطر و ادکلن هم استفاده کنید. البته برای کسانی که ریه‌های حساسی دارند، استفاده از اسپری‌ها می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. پس اگر مشکل تنفسی دارید باید کلا در استفاده از اسپری‌ها و عطرها دقت بیشتری به خرج بدهید.

    اسپری ضدعرق داو برایم ماندگاری دارد یا سریع عطر آن می‌پَرَد؟

    اسپری ضدعرق داو - دئودورانت

    روی بسته اسپری داو نوشته است که این محصول تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد. واقعیت این است که اسپری داو ماندگاری خوبی دارد اما شاید این ماندگاری اندکی کمتر از ۴۸ ساعت باشد. این رقم تا حدی یک عدد تبلیغاتی است و هر چند محصولی با ماندگاری مناسب و طولانی به شمار می‌رود ولی دیگر تا ۴۸ ساعت هم نمی‌توان روی آن حساب کرد.

    استفاده از این محصول و به طور کلی تمام اسپری‌های ضدعرق، بعد از حمام کردن و با بدن تمیز نتیجه بهتری خواهد داشت.

    قیمت اسپری ضدعرق داو برایم به صرفه است؟

    اسپری ضدعرق داو

    اسپری داو با حجم ۱۵۰ میلی‌لیتر در بازار عرضه می‌شود و قیمت آن حدود ۲۵ هزار تومان است. به طور کلی، قیمت محصولات و برندهای خارجی برای مصرف‌کننده داخلی کمی زیاد است. مثلا اگر مصرف اسپری شما بالا باشد یا هر روز برای رفتن به محل کار و... از آن استفاده کنید، احتمالا در طول یک ماه  اسپری‌تان تمام می‌شود.

    پس می‌توان نتیجه گرفت که این محصول، کمی گران است ولی کسانی که از بوی آن لذت می‌برند و نقاط مثبت آن را می‌پسندند معمولا حاضر به پرداخت چنین هزینه‌ای می‌شوند.

    جمع‌بندی نهایی

    اسپری ضدعرق داو مدل بیوتی فینیش، گزینه‌ای خوبی برای استفاده روزانه است. این اسپری بوی مطبوع، کیفیتی مطلوب و قیمت تقریبا مناسبی دارد. اما برای خرید این اسپری هم باید نکاتی را در نظر داشته باشید. مثلا به مواد سازنده آن توجه کنید و ببینید که با شرایط جسمانی‌تان مطابقت دارد یا خیر. اگر ناراحتی تنفسی دارید یا پوست‌تان خیلی حساس است، شاید مواد سازنده این اسپری برایتان مناسب نباشد. تمام محصولات معطر دارای مواد شیمیایی هستند. مثلا فتالات یکی از این مواد است که باعث بروز حساسیت در افراد می‌شود یا افراد دچار مشکلات تنفسی را می‌آزارد. در نهایت، همه موارد لازم را هم که درباره خرید اسپری بررسی کنید باز هم مهم‌ترین عامل در انتخاب‌تان، لذت بردن یا نبردن از رایحه آن است. این‌طور نیست؟ به نظر نمی‌آید که کسی از بوی خوشایند و ملایم اسپری ضد عرق داو استقبال نکند. تا نظر شما چه باشد!

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید