۱۰ عطر زنانه پرطرفدار با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان

۱۰ عطر زنانه پرطرفدار با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    امروز در «درجه» برای شما دوستانی که قصد خرید عطر زنانه با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان دارید چند پیشنهاد عالی تدارک دیده‌ایم. با ما همراه باشید.

    ۱. ادو پرفیوم فَنسی (Fancy)

    عطر زنانه جسیکا سیمپسون فنسی

    عطر زنانه فنسی از برند جِسیکا سیمپسون (Jessica Simpson)، هنرپیشه و خواننده آمریکایی، است که در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شد. فنسی رایحه گرمی دارد و دارای آمیزه‌ای از رایحه‌های شرقی و جنگلی است. این عطر شامه‌نواز زنانگی فوق‌العاده‌ای هم دارد که یادآور ظرافت و برازندگی است. برخی خریداران فنسی معتقدند که ای کاش زودتر با این عطر آشنا شده بودند. اگر شیفته رایحه‌های شیرین و کاراملی هستید، پس فنسی به حداقل یک بار امتحان‌کردنش می‌ارزد. ضمن اینکه فنسی انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره است و به‌گفته خریدارانش گویا ماندگاری نسبتا خوبی هم دارد.

    [table id=60 /]

    ۲. ادو تویلت پرینسِس (Princess)

    عطر زنانه ورا وانگ پرینسس

    عطر زنانه پرینسس از برند وِرا وانگ (Vera Wang)، طراح معروف لباس عروس، است که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد و با رنگ بنفش و درپوش تاجی‌شکل دخترپسندش فورا محبوبیت زیادی پیدا کرد. پرینسس به‌خاطر ظاهر خوش‌ساختی که دارد برای کادو انتخاب گیرایی است. ازلحاظ نوع رایحه هم می‌تواند برای علاقه‌مندان به رایحه‌های شیرین و شکلاتی عطر جذابی باشد. حتی برخی طرفداران این عطر از پرینسس با عنوان عطری خوشمزه یاد کرده‌اند. منتها عده‌ای هم معتقدند که پرینسس بیشتر ظاهر خوشگلی دارد تا رایحه‌ای خاص و به‌یادماندنی.

    [table id=61 /]

    ۳. ادو تویلت گلو (Glow)

    عطر زنانه جنیفر لوپز گلو

    عطر زنانه گلو نخستین عطر جنیفر لوپِز (Jennifer Lopez) بود که در سال ۲۰۰۲ به بازار آمد و به‌قدری مورداستقبال واقع شد که در فهرست پرفروش‌ترین عطرهای سلبریتی‌نشان قرار گرفت. این عطر خوش‌اقبال حتی سایر سلبریتی‌های مشهور را هم وسوسه کرد که به فکر راه‌اندازی خط تولید عطر بیفتند. از گلو می‌توان به‌عنوان عطری جوان‌پسند نام برد که برای استفاده در روز و ملاقات‌های غیررسمی پیشنهاد می‌شود. برای محل کار هم انتخاب بیراهی نیست. رایحه صابونی‌مانند گلو حسی سرشار از طراوت و پاکیزگی را به ذهن متبادر می‌کند که برای علاقه‌مندان به این‌دست رایحه‌ها دوست‌داشتنی است. 

    [table id=63 /]

    مشاهده قیمت ادو تویلت جنیفر لوپز مدل glow

    ۴. ادو تویلت پَشِن (Passion)

    عطر زنانه الیزابت تیلور پشن

    عطر زنانه پشن از برند الیزابت تِیلور (Elizabeth Taylor)، هنرپیشه سرشناس فیلم‌های کلاسیک هالیوودی، است که اواخر دهه ۱۹۸۰ راهی بازار شد. پشن دارای رایحه‌ای شرقی است و به‌دلیل برخورداری از رایحه لطیف گل‌های معطری همچون یاس حس‌وحالی رمانتیک و پرشور ایجاد می‌کند. البته از شیرینی دلپذیر رایحه وانیل هم بی‌بهره نیست. منتها شاید از بابت طراحی شیشه کمی توی ذوق بزند. اما درکل عده زیادی از خریدارانش درمورد رایحه این عطر نظرات مثبت داده‌اند و به‌نظرشان پشن عطری لاکچری است که هرچه بیشتر روی پوست می‌ماند خوش‌رایحه‌تر می‌شود. 

    [table id=64 /]

    ۵. ادو پرفیوم فَنتَسی (Fantasy)

    عطر زنانه بریتنی اسپیرز فنتسی

    عطر زنانه فنتسی دومین عطر بریتنی اِسپیرز (Britney Spears)، خواننده و هنرپیشه به‌نام آمریکایی، است که در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. فنتسی به‌دلیل برخورداری از رایحه گل‌ها عطر مناسبی برای استفاده در اوقات روز به‌شمار می‌رود. اما تنها برای کسانی که به رایحه‌های شیرین علاقه‌مندند دوست‌داشتنی خواهد بود. ضمنا از ماندگاری بالای این عطر زیاد تعریف شده است. علاوه‌بر رایحه دلنشین برای کادویی هم ازلحاظ ویژگی‌های ظاهری انتخاب شیک و تقریبا همه‌پسندی است. چراکه شیشه فنتسی با کریستال‌های سواروسکی می‌تواند هر میزآرایشی را جلوه‌دارتر کند.

    [table id=65 /]

    مشاهده قیمت ادو پرفیوم فنتسی در دیجی‌کالا

    ۶. کول واتِر (Cool Water)

    عطر زنانه کول واتر دیویدف

    عطر زنانه کول واتر از برند شناخته‌شده دیویدِف (Davidoff) است که در سال ۱۹۹۶ پس از عرضه نسخه مردانه همین عطر به بازار آمد. کول واتر دارای رایحه آرامش‌بخش اقیانوسی است و رایحه نسیم خنک و آب دریا را به مشام می‌آورد. برای شامه‌های تیز رایحه چوب و میوه هم در کول واتر قابل‌تشخیص خواهد بود. با این عطر می‌توانید حس پری‌دریایی خوش‌بویی را داشته باشید که تازه از آب برخاسته است. البته برخی خریداران این عطر معتقدند که رایحه چندان خاص و متمایزی ندارد. منتها فراموش نکنید که کول واتر برای روزهای داغ تابستان انتخاب مناسبی است و می‌تواند حس طراوت و پاکیزگی با خود به‌همراه بیاورد.

    [table id=66 /]

    قیمت ادو پرفیوم کول واتر را ببینید

    ۷. ادو پرفیوم کَن کَن (Can Can)

    عطر زنانه پاریس هیلتون کن کن

    عطر زنانه کن کن از برند پاریس هیلتون (Paris Hilton)، هنرپیشه و خواننده معروف آمریکایی، است که در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد. کن کن عطری دارای رایحه میوه‌ای با حسی سرشار از شادابی و جوانی است. در این عطر خوش‌ساخت رایحه گل‌هایی همچون شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد که در ترکیب با رایحه میوه‌هایی ازجمله شلیل به رایحه فوق‌العاده انرژی‌بخشی تبدیل شده‌اند. اغلب طرفداران کن کن این عطر را انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره به‌ویژه در بهار و تابستان دانسته‌اند. کن کن از رایحه‌های شرقی هم بی‌نصیب نیست و از این بابت عطری پراحساس و فوق‌العاده زنانه به‌شمار می‌آید.

    [table id=67 /]

    ۸. ادو پرفیوم میدنایت هیت (Midnight Heat)

    عطر زنانه بیانسه میدنایت هیت

    بیانسه (Beyonce)، خواننده مشهور آمریکایی، در سال ۲۰۱۰ با عرضه عطر زنانه هیت به کارزار عطرهای سلبریتی‌نشان وارد شد. در سال‌های بعد نسخه‌های جدیدتری از این عطر با اسامی هیت آلتیمِت اِلیکسیر (Heat Ultimate Elixir) و هیت راش (Heat Rush) به بازار آمدند و عطر میدنایت هیت آخرین عطر از سِری هیت بیانسه بود که دارای رایحه‌ای فوق‌العاده پرشور و سرشار از حس زنانگی است. منتها میدنایت هیت را بیشتر برای استفاده در شب پیشنهاد می‌کنیم. به‌اضافه اینکه تنها برای کسانی عطر دلنشینی خواهد بود که با رایحه آلو و نعناع هندی میانه خوبی داشته باشند. رایحه‌های خاصی ازاین‌دست با سلیقه بویایی هرکسی جور نیستند.

    [table id=68 /]

    تمام ادوپرفیوم‌های بیانسه + لیست قیمت

    ۹. ادو پرفیوم کیلِر کوئین (Killer Queen)

    عطر زنانه کیتی پری کیلر کوئین

    عطر زنانه کیلر کوئین سومین عطر کِیتی پِری (Katy Perry)، خواننده پرطرفدار آمریکایی، است که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. کیلر کوئین دارای رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای است و برای اوقات تابستان و به‌ویژه استفاده در شب پیشنهاد معقولی به‌نظر می‌رسد. برخی خریداران از کیلر کوئین به‌عنوان عطری شیک و برازنده و با ماندگاری نسبتا طولانی نام برده‌اند و معتقدند که این عطر به‌نسبت قیمتش کیفیت بالاتری دارد. از ظاهر خوش‌ساخت کیلر کوئین هم به‌سادگی نمی‌توان گذشت. جلوه جواهرگونه‌ کیلر کوئین کاملا به عنوان و تم سلطنتی این عطر می‌خورد.

    [table id=69 /]

    قیمت عطر زنانه کیتی پری را ببینید

    ۱۰. ادو پرفیوم لاولی (Lovely)

    سارا جسیکا پارکر لاولی

    عطر زنانه لاولی از برند سارا جِسیکا پارکِر (Sarah Jessica Parker)، هنرپیشه شناخته‌شده آمریکایی، است که در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد. این عطر محدودیت سنی ندارد و به‌گفته خود این هنرمند برای همه سنین از ۱۷ تا ۱۰۷ سال قابل‌استفاده است. لاولی رایحه‌ای پودری دارد که در عین مدرن‌بودن از شیکی و برازندگی عطرهای کلاسیک نیز بی‌بهره نیست. منتها رایحه مُشک در این عطر غالب‌تر است و شاید به شامه بعضی‌ها زیادی قوی بنشیند. اما عده‌ای از خریداران هم با ابراز رضایت از رایحه و ماندگاری این عطر معتقدند که لاولی همانند اسمش عطری دوست‌داشتنی است. ازلحاظ ویژگی‌های ظاهری هم شیشه و درپوش ساده اما لوکس و خوش‌ساختی دارد.  

    [table id=70 /]

    قیمت ادو پرفیوم لاولی در دیجی‌کالا

    کلام آخر

    عطرهایی که خدمت‌تان معرفی کردیم بیشتر از برند سلبریتی‌های معروف‌اند. ما از این عطرها با عنوان عطرهای زنانه پرطرفدار نام بردیم. چراکه واقعا هم پرطرفدارند! اما لطفا فراموش نکنید که سلیقه بویایی هرکسی می‌تواند متفاوت باشد. پس این عطرها لزوما چون پرطرفدارند قرار نیست حتما به مشام شما هم خوش بیایند. این را گفتیم تا احیانا اگر تست این عطرها برایتان شامه‌نواز نبود توی ذوق‌تان نخورد. ضمن اینکه می توانید مطلب تفاوت رایحه انواع عطر را نیز مطالعه کنید. اگر هم عطرهای شناخته‌شده قیمت مناسب دیگری می‌شناسید با ما و سایر مخاطبان در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید. اینجا هر عطر و ادکلنی را با تخفیف بخرید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید