خرید روغن آرگان مو؛ از کدام برندها خرید کنیم؟

خرید روغن آرگان مو؛ از کدام برندها خرید کنیم؟
راهنمای مطالعه

    حتما در تبلیغات مختلف از رسانه‌های گوناگون، نام روغن آرگان را بارها و بارها شنیده‌اید. اگر با آن آشنایی دارید و اهل خرید آن هستید به شما یشنهاد می‌کنیم که برندهای مطلوب بازار را در این مقاله مرور کنید. اگر هم تا به حال این محصول را خریداری نکرده‌اید باز هم به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را بخوانید و با خرید روغن آرگان از برندهای خوب به موهای‌تان جایزه بدهید.  با ۴ برند روغن آرگان آشنا شوید که به ترتیب قیمت برای‌تان معرفی شده‌اند.

    روغن آرگان و فواید آن برای مو

    معمولا همه کسانی که به زیبایی و سلامت‌شان اهمیت می‌دهند، به دنبال روغن و محصولاتی جانبی برای تقویت و نگهداری از موهای‌شان می‌گردند. این روزها که شمار برندهای تولید روغن آرگان از موهای من و شما (البته دوستان بی‌مو در اینجا لحاظ نشده‌اند) هم بیشتر شده است باید با آشنایی با بهترین برندهای روغن آرگان به خرید بروید. روغن آرگان برای موهای آسیب‌دیده، موهای سالم خواستار نرمی و لختی، رفع شکستگی مو و زیباتر شدن آن کاربرد دارد.

    ۱. روغن آرگان مو لاکمه مدل K.therapy

    خرید روغن آرگان

    روغن آرگان لاکمه حاوی آنتی‌اکسیدان است، با مواد ارگانیک تهیه شده و برای انواع موها گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.  این روغن کاملا ارگانیک است و اگر موهای‌تان به خاطر رنگ کردن، دکلره یا هر مورد دیگری آسیب دیده باشد با وجود آن بهبود پیدا می‌کند. ارگانیک بودن و استفاده از مواد طبیعی در فرمول ساخت روغن آرگان لاکمه باعث شده است که محصولی مؤثر ولی اندکی گران به مشتریان عرضه شود.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی این محصول در وبسایت دیجی‌کالا از بو و کیفیت روغن لاکمه، ابراز رضایت کرده‌اند. افردی که موهایی وزوزی یا آسیب‌دیده داشته‌اند گفته‌اند، بعد از مصرف روغن آرگان لاکمه، موهایی نرم و لطیف‌تر پیدا کرده‌اند. قدرت جذب بالا و اثرگذاری زودهنگام هم از ویژگی‌های مثبتی است که خریداران قبلی این محصول عنوان کرده‌اند.

    از نکات برجسته دیگر این محصول باید به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. حجم کل روغن لاکمه حدود ۱۲۵ میلی‌لیتر است اما در هر بار مصرف، استفاده از چند قطره کافی است. پس در مدت زمانی طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید و لازم نیست که زود به زود برای خرج کردن حدود ۲۵۰ هزار تومان دست به جیب شوید. در خرید روغن آرگان حتما به لاکمه هم فکر کنید.

    روغن آرگان مو لاکمه

    ۲. روغن آرگان پروپرنسلی مدل Bologna

    خرید روغن آرگان

    نمی‌دانیم که می‌دانستید، آرگان یک میوه کوچک است که مغز آن حاوی مواد مغذی است یا خیر. روغن این میوه کوچک می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و مشکلات پوستی مختلف را از میان بردارد. موخوره یا خشکی و بدحالتی مو به کمک این روغن به راحتی رفع می‌شود. برای خرید روغن آرگان می‌توانید به برند پروپرنسلی هم دقت کنید. این برند در تولید محصول خود از گیاهی به نام بولونیا در ترکیباتش کمک می‌گیرد. بولونیا، نیاز به استفاده از مواد شیمیایی در ترکیب ساخت روغن آٰگان را از بین می‌برد. حجم این روغن حدود ۵۵ میلی‌لیتر است.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    بعضی از محصولات آرایشی و بهداشتی دارا بوی تند و اسانس‌هایی هستند که برای بعضی از مشتریان خوشایند است و برای برخی دیگر نه. اما روغن آرگان پروپرنسلی از آن محصولاتی است که بنا به نظر بیشتر کاربران دیجی‌کالا بوی نامطبوع و آزاردهنده ندارد. نرم و شفاف شدن موها هم از دیگر نظرات پربسامد درباره روغن آرگان بولونیاست.

    از مزایای دیگر آن هم می‌توان به چرب نکردن موها اشاره کرد.  اگر موهای‌تان وِزوِزی است یا احساس می‌کنید که به یک رسیدگی درست و حسابی نیاز دارد حتما به خرید روغن آرگان پروپرنسلی توجه کنید. قیمت این روغن هم حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

    روغن آرگان مو پروپنسلی

    [related]1380[/related]

    ۳. روغن آرگان پنتن مدل Pro-V 

    خرید روغن آرگان

    یکی دیگر از روغن‌های مطلوب و معروف بازار، روغن آرگان پنتن است. در ترکیب ساخت این روغن از ویتامین E و A هم استفاده شده است. خرید روغن آرگان پنتن، مدل پرو-وی به شما کمک می‌کند تا موهای شاداب و براقی داشته باشید. حجم این روغن هم ۱۰۰ میلی‌لیتر است. برای حالت دادن به موهای‌تان به ویژه اگر حالت فِر دارند هم از روغن پنتن استفاده کنید. یادتان باشد که اگر به ماده و داروی خاصی حساسیت دارید حتما قبل از استفاده از هر محصول شیمیایی تازه از ترکیبات موجود در آن باخبر شوید تا مشکلی برای‌تان به وجود نیاید.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    روغن آرگان پنتن مدل پرو-وی را شرکتی فرانسوی تولید کرده است. به همین خاطر با گشت و گذاری در اینترنت می‌توان نظر خریداران خارجی این محصول را هم جویا شد. کاربران فروشگاه آنلاین آمازون درباره این محصول، نظرات مفیدی ارائه داده‌اند. به زعم برخی از آنها وِزوزی موها به کمک این روغن کاملا از بین می‌رود.

    با آن به زیبایی می‌توان مو را حالت داد و از همه مهم‌تر اینکه اصلا حالت چربی ناخوشایند را روی موها جای نمی‌گذارد. برای خرید این محصول باید حدود ۴۰ هزار تومان هزینه کنید. قیمت مناسب این روغن که در حجمی مناسب (۱۰۰ میلی‌لیتر)‌ عرضه می‌شود هم از نکات قابل‌توجه آن است.

    روغن آرگان مو پنتن

    ۴. روغن آرگان آرمان مدل Pure Morocco

    خرید روغن آرگان

    پیور موراکو؛ موراکو به زبان انگلیسی معنای کشور مراکش را می‌دهد. آرگان، اصالتا میوه‌ای است که در خاک مراکش می‌روید و به همین خاطر است که برند اسپانیایی آرمان برای روغن آرگان خودش از این نام‌گذاری استفاده کرده است. در تولید روغن آرگان آرمان از مواد خوشبوکننده و نرم‌کننده استفاده نشده است. در واقع، حالت طبیعی آرگان تاحد زیادی در این محصول وجود دارد و با روغنی خالص رو به رو هستید. حجم این روغن حدود ۳۰ میلی‌لیتر است. علاوه بر موها می‌توانید از آن برای تمام بخش‌های دیگر بدن هم استفاده کنید.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    قدرت نرم‌کنندگی این روغن چیزی است که خریداران قبلی در نظرات ثبت‌شده خود در دیجی‌کالا بارها به آن اشاره داشته‌اند. ظاهرا کسانی که موخوره داشته‌اند هم با مصرف این روغن به نتایج دلخواه خود دست پیدا کرده‌اند. بعضی از افراد هم علاوه بر مو از این روغن برای پوست صورت‌شان استفاده کرده بودند و نتیجه، نرمی و شفاف‌تر شدن پوست‌شان بوده است.

    قیمت این محصول حدود ۷۵ هزار تومان است و برخی از کاربران از قیمت نسبت به حجم محصول گلایه داشته‌اند. اگر شما هم فکر می‌کنید که قیمت این روغن نسبت به حجمش زیاد است باید برای خرید روغن آرگان به سراغ گزینه‌های دیگر این فهرست بروید.

    روغن آرگان آرمان

    در آخر

    خرید روغن آرگان برای مو و پوست را در برنامه رسیدگی به پوست و مو قرار بدهید. از میان گزینه‌هایی که معرفی شد به دنبال مورد مناسب و دلخواه‌تان بگردید و یادتان باشد که این فهرست می‌تواند در میان برندهای مختلف و بی‌شماری که در بازار وجود دارند، راهنمای خوبی برای‌تان باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که در بعضی از موارد، شاید حجم روغن آرگان کم باشد اما از آنجا که اثرگذاری بالایی دارد در هر بار مصرف، کافی است که یک یا دو قطره از آن را استفاده کنید. پس نگران تناسب میان حجم و قیمت‌ها نباشید. [see_also]14239[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید