نکات مهم برای خرید حوله پالتویی

نکات مهم برای خرید حوله پالتویی
راهنمای مطالعه

    حوله‌ پالتویی انتخاب خانم‌ها و آقایان باسلیقه‌ای است که حتی درمورد حوله حمام و لباس راحتی هم از توجه به خوش‌استایلی غافل نیستند. در این مطلب «درجه» از موارد استفاده و نکات خرید حوله پالتویی برایتان نوشته‌ایم تا حواس‌تان باشد که هنگام خرید فقط به خوشگلی طرح و رنگ اکتفا نکنید!

    حوله پالتویی چیست و کجاها استفاده می‌شود؟

    خرید حوله پالتویی

    حوله پالتویی یا لباسی نوعی تن‌پوش بلند و گشاد ربدوشامبری است که برای هم خانم‌ها و هم آقایان استفاده‌های مختلفی دارد:

    • استفاده اصلی حوله پالتویی برای بعد از حمام است تا به محض اینکه از گرمای دلچسب حمام بیرون زدید، یخ نکنید و تا وقتی لباس کامل بپوشید، پوششی نرم و راحت به تن داشته باشید. برای اینکه با حوله پالتویی خیس در منزل نگردید، بهتر است اول با یک حوله معمولی خودتان را خشک کنید و بعد حوله پالتویی شیک‌وپیک‌تان را بپوشید! حوله‌های این مدلی برای مثلا سشوارکشیدن یا صبحانه‌خوردن اصلا دست‌وپاگیر نیستند و هیچ مزاحمتی تا زمان حاضرشدن برایتان نخواهند داشت.
    • از حوله‌های پالتویی برای استخر هم می‌توان استفاده کرد؛ برای اسپا و سالن‌ ریلکسیشن هم همین طور.
    • برخی افراد از حوله‌های پالتویی به‌عنوان لباس راحتی هم استفاده می‌کنند و برای استراحت و هروقتی در منزل که نیازی به لباس کامل نمی‌بینند، از این مدلی‌ها می‌پوشند. منتها برای چنین استفاده‌ای نیازی به جنس‌های لزوما آب‌گیر نیست.

    خلاصه که راحتی و شیکی لاکچری‌گونه مهم‌ترین دلیل استفاده از حوله‌های پالتویی است. دروغ نیست اگر بگوییم که خیلی‌ها با پوشیدن حوله‌های پالتویی در کسری از ثانیه مملو از احساس شیکی و لاکچری‌بودن می‌شوند!

    [related]2242[/related]

    نکاتی که باید پیش از خرید حوله پالتویی بدانید

    البته که برای خرید حوله پالتویی نیازی به اطلاعات عجیب‌وغریب نیست! بااین‌حال، نکات ریزی هست که لازم می‌دانیم یادآوری کنیم:

    حوله پالتویی برای استفاده بعد از حمام یا استخر باید جاذب و آب‌گیر باشد

    خرید حوله پالتویی برای حمام یا استخر

    حوله‌های پالتویی معمولا پنبه‌ای یا از جنس پشم و پلی‌استرند. پنبه‌ای‌ها در مقایسه با مدل‌های پشمی و پلی‌استری سبک‌تر و آب‌گیرترند و برای استفاده بعد از حمام یا استخر گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. مدل‌های دارای پرز حلقوی هم از قدرت آب‌گیری و دوام بالایی برخوردارند و براثر شست‌وشوی مداوم زود افت نمی‌کنند. اما شماهایی که آب‌گیری برایتان در اولویت نیست و درعوض دنبال جنسی گرم و نرم می‌گردید که در اوقات راحتی بپوشید، مدل‌های پشمی و پلی‌استری ازلحاظ گرم‌کردن بهترند. حوله‌های پالتویی کلاه‌دار بیشتر گرم می‌کنند؛ از کلاه‌دارها می‌توانید برای خشک‌کردن سرتان هم استفاده کنید.

    مشاهده محبوب‌ترین حوله‌های پالتویی

    درمورد سایز بر اساس اندازه بلندی قد و دور کمر تصمیم بگیرید

    انتخاب سایز مناسب برای خرید حوله پالتویی کار اصلا سختی نیست؛ کافی است از روی اندازه بلندی قد و دور کمر تصمیم بگیرید. حوله پالتویی باید گشاد و راحت باشد و به همین دلیل اگر احیانا سایزی انتخاب کردید که کمی برایتان بزرگ از آب درآمد، اشکالی ندارد. بلندی قد حوله‌های پالتویی معمولا بین زیر زانو تا مچ پاست؛ درمورد اندازه دور کمر هم چون حوله‌های پالتویی معمولا با کمربند گره‌ای بسته می‌شوند، نیازی به سایزبودن دقیق دور کمر نیست، مگر اینکه خودتان دنبال مدلی با سایز کاملا فیت باشد.

    همه حوله‌های پالتویی کمربندی نیستند؛ مدل‌های زیپی و دکمه‌دار هم بگردید، پیدا می‌شوند

    حوله‌های پالتویی غالبا کمربنددارند و در قسمت گردن و سینه کمی باز می‌مانند. اما مدل‌های پوشیده‌تری هم هستند که با زیپ یا دکمه بسته می‌شوند، اما این مدلی‌ها سخت پیدا می‌شوند و به اندازه مدل‌های کمربندی متنوع نیستند.

    کیفیت را فدای قیمت نکنید

    خرید حوله پالتویی باکیفیت

    با کالای لزوما گران‌قیمتی روبه‌رو نیستیم، چون حوله پالتویی کالای با بازه قیمتی بسیار متنوعی است: از حدود ۱۰۰ هزار تومان تا بالای ۲ میلیون تومان. پس با هر بودجه‌ای که برای خرید اقدام کنید، احتمالا دست‌خالی برنمی‌گردید.

    حوله‌های پالتویی باکیفیت، اگرچه گران‌ترند، از استحکام و دوام بالاتری برخوردارند و براثر شست‌وشو زود افت نمی‌کنند. ما که به نظرمان کیفیت را فدای قیمت نکنید، چون حوله‌های پالتویی با درجه کیفی پایین، بااینکه خوش‌قیمت‌ترند، دوام کوتاه‌مدتی خواهند داشت و زودتر نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. برای اینکه خرید به‌صرفه‌تری داشته باشید، ترجیحا سراغ مدل‌های گل‌دوزی‌شده یا دارای تزئینات خاص نروید، چون برای تزئینات این‌چنینی باید پول بیشتری بپردازید. البته، بسیاری از مدل‌های قیمت‌بالا چون به‌صورت چندتکه و ست فروخته می‌شوند، گران‌ترند. مدل‌های ست را می‌توانید به‌خصوص برای خرید جهیزیه مدنظر داشته باشید.

    از برندهای ایرانی غافل نشوید

    برای خرید حوله پالتویی نیازی نیست حتما دنبال برندهای خارجی باشید، چراکه در بین برندهای ایرانی هم تنوع خیلی خوبی برای انتخاب وجود دارد، هم ازلحاظ مدل و هم قیمت. ازجمله برندهای ایرانی حوله که حوله پالتویی هم در بساط دارند، می‌توان به برق لامع، حوله هنر، ایران حوله، آذرریس تبریز، لایکو، گلریس و پودایران اشاره کرد. اگر هم به کالاهای ترک علاقه‌مندید، برندهایی چون کاراجا و اُزدیلِک را به خاطر بسپارید.

    حرف پایانی

    اگر تابه‌حال حوله پالتویی نداشته‌اید، بد نیست این بار به‌جای حوله معمولی از این مدلی‌ها بخرید و راحتی تن‌آسای حوله‌های پالتویی را بچشید! اما شماهایی که با حوله پالتویی غریبه نیستید، برایمان بنویسید از کدام برندها استفاده کرده‌اید و کدام‌شان را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید؟

    پرفروش‌ترین انواع حوله پالتویی

    [see_also]12853[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید