۵ تا از با کیفیت ترین خودروهای با کیفیت چینی

۵ تا از با کیفیت ترین خودروهای با کیفیت چینی
راهنمای مطالعه

     ۸۵ درصد از شرکت‌های چینی کمتر از ده سال سن دارند؛ با‌این‌حال سهم بزرگی از بازار جهانی و به‌ویژه بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند. این خودروها در عین داشتن کیفیت بالا و ظاهر زیبا، قیمتی اقتصادی نیز در مقایسه با خودروهای خارجی دیگر دارند. شناخت خودروهای چینی به شما در انتخاب با کیفیت ترین شاسی بلند چینی در ایران کمک خواهد کرد. در این مقاله به بررسی ۵ مورد از بهترین خودروهای چینی به همراه ویژگی‌ها و مشخصات هر یک می‌پردازیم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب کاربردی و آشنایی کامل با با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند چینی اختصاص دهید. 

    ۱. خودرو فیدلیتی؛ یکی از ارزان‌ترین خودروهای خانواده جتور

    خودرو FIDELITY در واقع همان چری جتور X70S است که با تغییر برند در سال ۱۴۰۰ توسط گروه بهمن موتور وارد بازار ایران شد. X70S یکی از ارزان‌ترین خودروهای خانواده جتور (Jetour) چری محسوب می‌شود. امکانات بسیار مناسب، ظاهر جذاب و شرایط فروش فیدلیتی در بازار ایران باعث افزایش متقاضیان این مورد از با کیفیت ترین شاسی بلند چینی در ایران شده است. 

    فیدلیتی گروه بهمن یک کراس اوور نسبتا بزرگ به شمار می‌رود که در دو مدل 5 و 7 نفره وارد بازار شده است. خودرو فیدلیتی با‌توجه‌به پلتفرم و ساختار تک دیفرانسیل، بیشتر برای استفاده شهری و عبور آسان از موانع جاده‌ای مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور با ارتفاع بیشتر و اتاق جادار، بر راحتی و زیبایی ظاهری تمرکز دارد.

    جلو پنجره بزرگ، نوار کرومی سرتاسری، چراغ‌های ساده، خطوط هدفمند روی کاپوت، سپر ساده و هماهنگ با طراحی قسمت جلویی، ظاهری زیبا در نمای جلو فیدلیتی ایجاد کرده‌اند. یکی دیگر از هماهنگی‌های مناسبی که در طراحی این مورد از با کیفیت ترین شاسی بلند چینی در ایران دیده می‌شود، رینگ‌های بزرگ 18 و 20 اینچی هستند که در نمای کناری فیدلیتی تناسب مناسبی ایجاد کرده‌اند. در نمای پشتی نیز شاهد همان طراحی ساده و هماهنگ هستیم که در بخش‌های دیگر فیدلیتی نیز دیده می‌شود. 

     

    ۲. ماشین دیگنیتی؛ یکی از کراس‌اورهای چینی در ایران

    خودروی دیگنیتی طول کلی 4685 میلیمتر، عرض 1865 میلی‌متر، ارتفاع 1645 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2790 میلی‌متر دارد که با همه تجهیزات به وزن حدود 1570 کیلوگرمی می‌رسد. برای حرکت دادن این خودرو پرفروش چینی به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر نیاز است که در ماشین دیگنیتی تعبیه شده. امکانات مناسب این خودرو در کنار داشتن قیمت ماشین دیگنیتی مناسب، باعث افزایش استقبال از خرید این ماشین شده است.

    ابعاد ماشین دیگنیتی بزرگ‌تر از چری تیگو 7 است که فضای کابین بیشتری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. در طراحی داخل کابین خودروی دیگنیتی بیشتر از هر چیزی به طراحی اسپرت نزدیک است؛ در‌صورتی‌که خودرو چری تیگو 7 با روکش‌های چرمی داخل کابین و الگوهای طراحی، احساس سواری با یک خودروی لوکس و راحت را به شما منتقل می‌کند.

    ۳. تیگو 8؛ با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند چینی

    تیگو پرو 8 یکی از خودروهای لوکسی است که با برند فونیکس توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تیگو 8 پرو موتور ۱.۶ لیتری توربو دارد. همچنین این خودرو پرفروش چینی به گیربکسی با دابل کلاچ 7 سرعته مجهز شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا تیگو 8 چینی در ترافیک بدون داغ کردن به کار خود ادامه دهد. تیگو 8 پرو یک کراس‌اوور 7 نفره تک‌دیفرانسیل است. این خودرو علاوه‌بر ظاهر جذاب و لوکس، به سیستم‌های کمک رانندگی مانند کروز کنترل و رادار نقطه کور مجهز شده است.

    تیگو 8 پرو با موتور توربو دایرکت اینجکشن به بازار عرضه شده است که می‌تواند 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این خودرو شتاب فوق‌العاده‌ای دارد؛ به‌طوری‌که در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر می‌رسد. با‌توجه‌به اینکه سیستم ترمز ABS و EBD در این خودرو تعبیه شده، امنیت قابل قبولی را در سرعت‌های بالا برای سرنشینان فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های دیگر گیربکس تیگو 8 پرو این است که ظرفیت روغن بیشتری دارد که باعث بهبود عملکردی گیربکس می‌شود.

    شارژر وایرلس و کول باکس نیز از امکانات دیگر خودرو چینی تیگو هستند که باعث افزایش رفاه سرنشینان می‌شوند. دسته دنده اهرمی دیجیتال و همچنین چراغ‌های منطبق با جاده از سایر امکانات خودرو تیگو 8 پرو به شمار می‌روند. این چراغ‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که با چرخیدن خودرو، چراغ‌ها نیز برای ایجاد دید بهتر در جاده می‌چرخند. 

     

    ۴. ماشین جک 5s؛ پرفروش‌ترین کراس اوور چینی در دو مدل دنده‌ای و اتومات

    ماشین جک 5s یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران است. در ابتدا این خودرو در نوع دنده‌ای تولید و در ادامه با افزایش استقبال افراد از این ماشین، نوع اتومات و فیس لیفت این خودرو نیز وارد بازار شد. این ماشین ویژگی‌ها و امکانات متعددی مثل تنظیم جهت صندلی، مموری صندلی، سیستم کیلس و استارت دکمه‌ای است. 

    ماشین j7 ساخت شرکت شرکت جی ای سی موتورز چین در سال ۲۰۱۹ است. این ماشین یکی از تیپ‌های سدان است که با نام جی۷ نیز شناخته می‌شود. نسخه فیس‌لیفت ماشین جک 5s نیز از سال ۲۰۲۱ با نام A5 پلاس به بازار چین راه پیدا کرده است. امکانات جذاب مثل مجهز بودن به سیستم کیلس و ظاهر جذاب این ماشین باعث افزایش سهم بازار جک j7 در ایران شده است. 

    ۵. ماشین ام‌وی‌ام X22؛ یک مورد از بهترین شاسی بلند چینی در ایران

    خودرو ام‌وی‌ام X22 یک مورد از بهترین شاسی بلند چینی در ایران و مجهز به موتور بنزینی مجهز به توربو به شمار می‌رود. باک این خودرو ظرفیتی برابر با 50 لیتر برای ذخیره کردن بنزین دارد. سیستم ترمز ام‌وی‌ام X22، سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD نیز از سایر امکانات ام‌وی‌ام به شمار می‌روند. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توانیم به مواردی مثل کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین کناری، ایموبلایزر، کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، فرمان کمکی برقی حساس به سرعت، شیشه های جلو و عقب اتوماتیک برقی اشاره کنیم.

    گرمکن شیشه عقب، سنسور باران، سانروف، سنسور پارک دنده عقب، مجهز به سیستم هشداردهنده فشار باد لاستیک‌ها(TPMS)، ترمز پارک برقی و اتوهلد، 6 بلندگو، سیستم پخش MP4 با خروجی USB ،BlueTooth ،AUX، و پشتیبانی از apple car play و صفحه نمایش لمسی 9 اینچی از سایر امکانات رفاهی ام‌وی‌ام X22 به شمار می‌روند.

     

    مراجعه به سایت سپند خودرو؛ راهکاری برای خرید اقساطی با کیفیت ترین شاسی بلند چینی در ایران

    با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند چینی انتخاب اقتصادی در مقایسه با سایر ماشین‌های خارجی به شمار می‌روند. علاوه‌بر این، کیفیت خودروهای چینی باعث افزایش سهم بازار این وسایل نقلیه در سراسر جهان شده است. در این مقاله به معرفی ۵ مورد از بهترین خودروهای چینی پرداختیم. دیگنیتی، ام‌وی‌ام X22، فیدلیتی، جک 5s و js7 از بهترین شاسی بلند چینی در ایران به شمار می‌روند. هر یک از این ماشین‌ها کارکرد ویژه‌ای دارند که باعث افزایش استقبال خریداران خودرو از این مدل‌ها شده است.

    اگر قصد خرید بهترین شاسی بلند چینی در ایران را دارید، نگران سرمایه اولیه برای خرید ماشین نباشید. شرایط ویژه فروش اقساطی در سایت سپند خودرو راهکاری است تا بدون نیاز به سرمایه اولیه هنگفت، ماشین خریداری کنید. سایت سپند خودرو عرضه‌کننده انواع خودرو‌های ایرانی و چینی با شرایط فروش ویژه است. برای تماس با این سایت فقط کافی است آدرس sepandkhodro.com را در موتورهای جست‌وجو وارد کنید.

     

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید