با ۵ تا از با کیفیت‌ترین رستوران‌های شمال تهران آشنا شوید

با ۵ تا از با کیفیت‌ترین رستوران‌های شمال تهران آشنا شوید
راهنمای مطالعه

     از آنجایی که امروزه یکی از تفریحات افراد، رستوران‌گردی است، مجموعه‌های زیادی در نقاط مختلف شهرها وجود دارند که در طول روز غذا سرو می‌کنند و آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در شهر بزرگ تهران نیز می‌توانید با قدم گذاشتن در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر، ردپایی از این رستوران‌ها را بیابید و برای صرف ناهار، شام و حتی گاهی صبحانه، آنها را انتخاب کنید. در این مطلب می‌خواهیم سری به شمال تهران بزنیم و ۵ رستوران باکیفیت و شناخته‌شده در این محدوده را به شما معرفی کنیم. 

    رستوران‌های باکیفیت شمال تهران

    برای اینکه بتوان لذت صرف غذا در محیط بیرون از منزل را تجربه کرد، نیازمند پیدا کردن بهترین رستوران‌ها هستیم که علاوه بر داشتن فضای مناسب، غذاهای باکیفیتی را هم سرو کنند. در شمال تهران سالن‌های غذاخوری زیادی وجود دارند که 5 نمونه از معروف‌ترین‌ آنها «رستوران گیلانه»، «رستوران شاندیز جردن»، «رستوران سنتی خاقان»، «رستوران لوشاتو» و «رستوران پرپروک» هستند. در ادامه قصد داریم این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم و اطلاعات کاملی از آنها به شما ارائه دهیم. هر کدام از مجموعه‌ها در اسنپ‌فود هم فعال هستند و امکان سفارش آنلاین از میان آیتم‌های موجود در منوی‌ آنها وجود دارد.

    ۱. رستوران گیلانه در ۲ شعبه جردن و الهیه

    رستوران گیلانه در شمال تهران قطعا تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود. این مجموعه همان‌طور که از نامش پیداست، انواع غذاهای گیلانی را سرو می‌کند که طعم جذاب و خوبی دارند. رستوران گیلانه دو شعبه در تهران دارد که هر دو در شمال شهر و مناطق «الهیه» و «جردن» قرار دارند. دکوراسیون هر دو شعبه، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است و فضای بسیار منحصر به فردی دارد که خاطرات خوشی را در ذهن مراجعه‌کنندگانش ثبت می‌کند.

    در منوی گیلانه می‌توانید انواع کباب، خوراک، خورشت و غذاهای دریایی را ببینید. ویژگی منحصر به فرد این رستوران استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت است که طعم نهایی غذا را متفاوت کرده است.

    • آدرس رستوران گیلانه شعبه جردن: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا، رستوران گیلانه
    • آدرس رستوران گیلانه شعبه الهیه: الهیه، خیابان گلنار، خیابان ماهرو، بن‌بست پناهی

    ۲. رستوران شاندیز جردن

    تقریبا تمام ساکنین مناطق شمالی تهران، نام شاندیز را شنیده‌اند. مجموعه‌ای بسیار زیبا و شگفت‌انگیز که با دارا بودن فضا و دکوراسیونی منحصر به فرد، انواع غذاها را در وعده ناهار و شام سرو می‌کند. مکان اصلی این رستوران در خیابان جردن است که می‌توانید در آن خانه‌های لاکچری و فروشگاه‌های لوکس را ببینید.

    شاندیز انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی را با طعمی متفاوت در منوی خود قرار داده و معماری و نمای داخلی خاص آن باعث شده است تا افراد زیادی را به خود جلب کند. غذای این رستوران نیز بسیار باکیفیت است، زیرا از مواد اولیه تازه با کیفیت استفاده می‌کند.

    • آدرس رستوران شاندیز: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

     

    ۳. رستوران پرپروک در ۵ شعبه سعادت‌آباد، پاسداران، قیطریه، ولنجک و جردن

    پیتزا پرپروک یک فست‌فود است که در حال حاضر شعبه‌های زیادی در تهران دارد که 5 تا از آنها در شمال شهر و مناطق «جردن»، «سعادت‌‌آباد»، «پاسداران»، «قیطریه» و «ولنجک» قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه، ارائه غذاهای باکیفیت و طعم عالی است که توسط سرآشپزان حرفه‌ای و از مواد اولیه ارگانیک و تازه تهیه شده است. همچنین محیط تمیز و مناسب با دکوراسیون زیبا و مدرن، تجربه خوبی برای صرف غذا در آن خواهد بود.

    • آدرس رستوران پرپروک شعبه سعادت آباد: سعادت‌آباد، حد فاصل چهارراه سرو و میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، پلاک ۱۶
    • آدرس رستوران پرپروک شعبه جردن: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، حد فاصل خیابان کاج آبادی و خیابان ناهید غربی پلاک ۱۸۴
    • آدرس رستوران پرپروک شعبه پاسداران: پاسداران، تقاطع خیابان داوود اسلامی و گلستان پنجم، پلاک ۶۰
    • آدرس رستوران پرپروک شعبه قیطریه: روبروی پارک قیطریه، نبش کوچه شب افروز، پلاک ۹۷
    • آدرس رستوران پرپروک شعبه ولنجک: بلوار دانشجو، خیابان گلریزان، روبروی پارک گلریزان

    ۴. رستوران لوشاتو دربند

    برای سفارش غذا می‌توانید رستوران لوشاتو را هم انتخاب کنید. لوشاتو سالن غذاخوری بسیار لوکسی در شمال شهر تهران است که معنی اصلی نام آن، «قصر» است. منوی این مجموعه بسیار جذاب است و در میان آنها غذاهای کمیاب مانند خاویار بلوگا و غذاهای جذاب فرانسوی نیز دیده می‌شود. اغلب مشتریانی که به لوشاتو مراجعه می‌کنند، شاتو بریان، فیله مینیون، تورندو، فیله استیک، آنتراکت، لابستر کاردینال، میگو سوخاری و میگو با ترخون و سس خامه را به عنوان بهترین آیتم‌های موجود در منوی آن می‌دانند. با سفارش غذا در این مجموعه می‌توانید تجربه بی‌نظیری از صرف شام و ناهار در رستورانی جذاب و متفاوت را داشته باشید.

    • آدرس رستوران لوشاتو: خیابان دربند، روبه‌روی کاخ سعدآباد

    ۵. رستوران سنتی خاقان جردن

    رستوران بین‌المللی خاقان در شمال تهران قرار گرفته و با منوی خارق‌العاده‌ای از غذاهای بی‌المللی بسیار معروف و شناخته شده است. با ورود به این مجموعه شاهد دکوراسیون مجلل، فضای دنج و آرام، موسیقی زنده، نورپردازی حرفه‌ای و سرویس‌دهی بی‌نقص و عالی خواهید بود و تجربه‌ای عالی از صرف غذا را به شما ارائه می‌دهد.

    منوی خاقان شامل انواع کباب‌های ایرانی، غذاهای دریایی، استیک، غذاهای بین‌المللی، سالاد، نوشیدنی و دسر است که در هنگام مراجعه می‌توانید آنها را انتخاب کنید. اما در سفارش آنلاین نیز امکان دیدن تمام این آیتم‌ها به همراه قیمت وجود داشته و در نهایت امکان صرف غذا در موقعیت دلخواهتان را خواهید داشت. این رستوران با سابقه‌ی بیش از ده سال در جردن، به عنوان یکی از بهترین سالن‌های غذاخوری شمال تهران شناخته می‌شود.

    • آدرس رستوران سنتی خاقان: جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک ۲

    لذت سرو غذای لاکچری در موقعیت دلخواه شما

     

    اگرچه صرف غذا در رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری تجربه بی‌نظیری است، اما ممکن است به هر دلیلی نتوانید به صورت حضوری به این مکان‌ها مراجعه کنید. در این شرایط سفارش غذا از اسنپ فود بهترین گزینه است. با جست‌وجویی ساده در میان این رستوران‌ها، منوی کاملی از غذاهای مختلف را خواهید دید که می‌توانید آنها را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، غذای گرم خود را درب منزل تحویل بگیرید. این روش خرید امکان انتخاب از میان تنوع بالاتری از غذاها و رستوران‌ها را به شما می‌دهد.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید