معرفی انواع سینک اخوان در مدل‌های مختلف

معرفی انواع سینک اخوان در مدل‌های مختلف
راهنمای مطالعه

    برند اخوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان صنایع استیل و محصولات آشپزخانه ایرانی محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال راهنمای خرید محصولات اخوان هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

    معرفی برند اخوان

    برند اخوان در سال ۱۳۴۸ و تحت عنوان گروه صنعتی اخوان جم کار خود را شروع کرد. محسن اخوان جم، بنیانگذار این کارخانه است و کارخانه او بر تولید و عرضه ورقه‌های فلزی آلومینیوم تمرکز داشت. پس از گذشت چند سال و با افزایش فروش محصولات این کارخانه، تصمیم تولیدکنندگان بر این شد که تولیدات را توسعه و گسترش دهند.

    به‌این‌ترتیب برند اخوان پس از گذشت چندسال با راه‌اندازی پنج خط تولید متفاوت حوزه کار خود را گسترش داد. از آن زمان هود، فر، گاز صفحه‌ای، گاز مبله و همچنین شیرآلات را به تولیدات خود اضافه کرد.

     

    برند اخوان ساخت کجاست؟

    این برند ایرانی است و متخصصین آن با فناوری بومی محصولاتی در حد و اندازه‌های استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنند. البته همه مواد اولیه محصولات این کارخانه ایرانی نیستند و از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شوند.

    سینک اخوان

    سینک اخوان معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصول گروه صنعتی اخوان جم است. این تولیدکننده ایرانی، بیش از ۲۵۰ مدل سینک در ۹ دسته‌بندی اصلی تولید می‌کند. مصرف‌کنندگان می‌توانند مدل مدنظر خود را از میان سینک‌های توکار، روکار، زیر کورینی و صنعتی انتخاب کنند. سینک زیر کابینتی با نام سینک مخصوص رویه کُرین نیز شناخته می‌شوند. سینک روکار دارای قرنیز و مماس به دیوار بوده و لبه بیرونی آن مماس با لبه جلویی کابینت است.

    همه سینک‌های برند اخوان از نوع استیل هستند و قیمت آن‌ها براساس طراحی، ضخامت استیل و عمق یا ابعاد آن متغیر خواهد بود. همه سینک‌های این برند شامل گارانتی ۱۰ ساله هستند و شامل خدمات پس‌ازفروش مادام‌العمر هم می‌شوند.

    همانطور که قبلا هم گفتیم، سینک اخوان محبوب‌ترین محصول میان محصولات اخوان است و بیشترین درصد رضایت کاربران را به‌خود اختصاص داده. کافیست نیازتان، ابعاد سینک و سلیقه خود را قبل از خرید سینک اخوان درنظر بگیرید تا محصول مناسب را انتخاب کنید.

     

    سینک توکار اخوان

    سینک توکار اخوان علاوه بر اینکه نقش مهمی در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه دارد، سینک باید کاربردی و با کیفیت باشد. یکی از پرطرفدارترین انواع سینک سینک توکار آخان است که علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی استثنایی خود را نیز متمایز می کند.

    این سینک با طراحی منحصر به فرد خود قادر است علاوه بر دوام، راحتی خوبی را برای شما فراهم کند. علاوه بر این، مجتمع صنعتی اخوان محصولات فوق العاده دیگری را ارائه می دهد که می توانید برای هماهنگی دکوراسیون خود از آنها استفاده کنید.

    سینک توکار اخوان نوعی سینک است که نسبت به سایر سینک های موجود در بازار محبوبیت بیشتری دارد. همانطور که از نام این سینک مشخص است، لبه بیرونی ندارد و در داخل نقطه کابینت قرار می گیرد.

    دلیل پرفروش بودن این سینک ها زیبایی، سبک مینیمالیستی، قرارگیری در مکان مشخص و ثابت، نصب آسان، پرهیز از کثیف کاری و البته تنوع بالای محصولات است. همچنین قیمت سینک توکار اخوان نسبت به برندهای دیگر بسیار به صرفه بوده و شما را تحت فشار مالی قرار نمی دهد.

    تنوع زیاد این سینک بیشتر مربوط به طرح و جنس این سینک می باشد. پس انواع جعبه، فانتزی، نیمه فانتزی، معمولی، صنعتی، شیشه ای و .... طرح هایی از این مدل موجود است. بنابراین حدود 700 مدل مختلف از این نوع سینک در بازار وجود دارد که خدمات پس از فروش باکیفیت و مطمئنی دارند.

     

    سینک روکار اخوان

    احتمالاً آشپزخانه هایی را می شناسید که اکثر وسایل استیل در آن ها به طرز جالب و لذت بخشی می درخشند! این استیل نه تنها شامل ظروف، قاشق و چنگال و بدنه سماور می شود، بلکه حتی سینک آن نیز صیقلی، تمیز و چشمگیر است. این وضعیت زمانی جدی‌تر می‌شود که سینک در وسط قرار گیرد و به خوبی می‌دانید که صاحب خانه حساسیت خاصی به تمیز کردن سینک و فضای اطراف آن دارد.

    سینک های توکار از جمله مدل های قدیمی اما همچنان محبوب هستند که بازار را به رقبای قوی خود واگذار نمی کنند. در این قسمت قصد داریم شما را با سینک روکار اخوان آشنا کنیم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت مدل مورد نظر را خریداری کنید.

    معرفی سینک کورین اخوان

    سینک‌های زیرصفحه ای را باید با پیچ یا چسب، از زیر صفحه کابینت یا پیشخوان به آن متصل کرد. خوب است بدانید که پیش از اتصال لازم است تا برش‌های کاملاً دقیق روی کابینت انجام شود تا سینک کورین به درستی جاگیر شود.

    ناگفته نماند که اندازه‌های دقیق سینک اخوان معمولاً روی بسته بندی محصول مشخص می‌شود تا نصاب بدون دردسر کابینت را برش بدهد. توجه داشته باشید سینک کورین اخوان نیاز به آب بندی ماهرانه دارد تا خطر پوسیدگی کابینت شما را در آینده تهدید نکند.

    همچنین اگر هنگام خرید سینک کورین اخوان، شیرآلات استاندارد متناسب با عمق سینک را انتخاب کنید، جلوی خیس شدن اطراف کابینت و پوسیدگی تدریجی آن را می‌گیرید.

    مزایا محصولات اخوان

    • تنوع بالا در طراحی، قیمت و امکانات
    • سطح قیمت متوسط
    • ارزش بالا نسبت به کیفیت
    • بازه و تنوع قیمتی مناسب
    • طراحی به‌روز
    • استفاده از مواد اولیه مرغوب نسبت به سایر برندهای ایرانی
    • گارانتی مناسب

    معایب محصولات اخوان

    • یک‌دست نبودن کیفیت محصولات
    • پاسخگو نبودن پشتیبانی فنی
    • پشتیبانی ضعیف از مشکلات فنی مشتریان

    نمایندگی سینک اخوان

    نمایندگی سینک اخوان در سراسر کشور فعال است و کافیست به وبسایت این شرکت مراجعه کنید تا نزدیک‌ترین نمایندگی محصولات این شرکت به خودتان را پیدا کنید.

    ضمن اینکه شما می‌توانید برای خرید اینترنتی محصولات برند اخوان از وبسایت‌های فروش و فروشگاه اینترنتی این شرکت بازدید کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید