۵ استایل اسپرت با کتونی سفید

۵ استایل اسپرت با کتونی سفید
راهنمای مطالعه

    اگر بخواهیم از کفش‌هایی بگوییم که هرکسی با هر سلیقه و استایل و سن و سالی باید در کمد لباس خود داشته باشد، بدون شک یک جفت کتونی سفید یکی از این کفش‌هاست. مواردی که در آن می‌توانید از کتونی سفید استفاده کنید تقریبا بی‌شمار و از انواع استایل اسپرت و کژوال گرفته تا رسمی را می‌توان با آن داشت. البته که در این میان استایل اسپرت، حالت اصلی استفاده از کتونی است. بنابراین در این مطلب به پنج استایل اسپرت مختلف با کتونی سفید اشاره می‌کنیم که به شما اجازه می‌دهد بتوانید با کفش‌‌های محبوب خود تنوعی به استایل‌های خود بدهید.

    ست کتونی سفید با جین

    رایج‌ترین انتخاب افراد برای پوشیدن با جین همین کتونی سفید است. این استایل راحت‌ترین مدل ممکن است و انتخاب‌های بسیار زیادی پیش روی شماست. فرقی نمی‌کند که شلوار جین راسته، بگ یا مام استایل داشته باشید چرا که همه این‌ها با یک جفت کتونی سفید ترکیبی عالی می‌سازند. برای بالاتنه این استایل هم قدرت انتخاب بسیار بالایی دارید چرا که همانطور که می‌دانید، خود شلوار جین بسیار منعطف است و با همه چیز هماهنگ می‌شود. می‌توانید یک شومیز سفید، تیشرت ساده یا حتی کت جین را برای ست کردن با این استایل انتخاب کرد.

    ست کتونی سفید برای مهمانی

    در کنار خرید صندل زنانه، برای مهمانی و دورهمی هم می‌توانید از کتونی دخترانه سفید بهره ببرید. این گزینه یک حالت اسپرت و در عین حال شیک و زیبا را ایجاد می‌کند و از خسته شدن پاها هم حین مهمانی جلوگیری می‌شود. برای این کار می‌توانید استایل‌های زیر را امتحان کنید:

    • ست کردن کتونی سفید با دامن کوتاه جین و تیشرت یا تاپ سفید

    • ست کردن کتونی سفید با شلوار کارگو و کراپ با رنگ دلخواه

    • ست کتونی سفید با شلوارک جین و پیراهن سفید

    • ست کتونی سفید با پیراهن اسپرت

    ست کتونی سفید با جاگر

    اگر می‌خواهید راحت‌ترین استایل ممکن را داشته باشید، پیشنهاد ما پوشیدن شلوار جاگر با کتونی سفید است. این استایل نه فقط برای ورزش کردن بلکه برای رفتن به مسافرت یا بیرون رفتن هم عالی است و می‌توانید راحتی و زیبایی را در کنار هم داشته باشید. برای بالاتنه می‌‌توانید از سوییشرت ست با شلوار خود استفاده کنید یا در فصول گرم آن را با یک تیشرت اورسایز استایل کنید. یکی از بهترین انتخاب‌ها با چنین ستی، کتونی سفید با مدل ونس است که ساده و شیک است و می‌توانید از پوشیدن آن لذت ببرید.

    ست کتونی سفید برای پاییز

    برای فصل‌های سرد هم می‌توانید از کتونی دخترانه سفید مورد علاقه خود استفاده کنید و تنها کافیست بهترین استایل‌ها را برای پوشیدن آن پیدا کنید. به طور مثال بسیاری بارانی پوشیدن را فقط با بوت تصور می‌کنند. اما در روزهای غیر بارانی، پوشیدن کتونی سفید به همراه یک بارانی بلند و شلوار جین یا کتان می‌تواند یک استایل معرکه و بسیار شیک برای شما باشد که به همراه یک کلاه گپ می‌توانید اسپرت بودن آن را تکمیل کنید. پوشیدن بادگیر و انواع پلیور هم با یک شلوار اسپرت کارگو یا جین انتخاب دیگری است که می‌توانید در فصول پاییز و زمستان داشته باشید.

    ست کتونی سفید با دامن

    تا این جا تنها از پوشیدن شلوار و شلوارک با کتونی سفید گفتیم اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید از دامن برای پوشیدن هم استفاده کنید. ست کتونی و دامن ظاهر شما را از حالت کژوال و محلسی به اسپرت تغییر می‌دهد و یک انتخاب دخترانه و زیبا خواهد بود. البته ما در مورد دامن‌های مجلسی صحبت نمی‌کنیم، بلکه منطور بیشتر دامن‌هایی است که برای بیرن پوشیدن انتخاب می‌شوند و ظاهری ساده دارند. می‌توانید دامن یا پیراهن بلند خود را با یک کت جین ست کنید و سپس از کتونی‌های سفید خود برای تکمیل این استایل بهره ببرید. البته دامن کارگو یا دامن جین هم انتخاب‌های عالی برای پوشیدن با این کفش هستند.

    جمع بندی

    کتونی سفید از آن جمله کفش‌هایی است که در هر مدل موقعیتی به کار می‌آید. چه برای مهمانی و چه برای ورزش، دورهمی‌های دوستانه یا محل کار می‌توانید روی کتونی سفید حساب کنید و راحتی و شیک بودن را در کنار هم تجربه کنید. البته به این نکته هم توجه کنید که هر کتونی سفیدی را نمی‌توان با همه چیز پوشید و باید مدل‌های مختلف مانند کتونی لژدار، ونس یا ورزشی را برای هر استایل هماهنگ کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید