بهترین هدیه روز دختر

بهترین هدیه روز دختر
راهنمای مطالعه

    هر سال روز ولادت حضرت معصومه (سلام ‌الله علیها)، روز دختر هم هست و امسال این روز با جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف شده است. اگر می‌خواهید هدیه روز دختر تهیه کنید و به عزیزی کادو روز دختر بدهید، این مقاله راهنمای خوبی برای شماست. در اینجا پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

    نکات مهم خرید کادو روز دختر

    هدیه دادن به دیگران و دیدن شادی آنها بیشتر مواقع لذت‌بخش است. اگر می‌خواهید روز دختر امسال برای عزیزتان هدیه روز دختر تهیه کنید، پیش از خرید به نکات زیر توجه کنید:

    ۱. سن هدیه‌گیرنده

    پیش از خرید کادو روز دختر باید به سن دختر مورد نظرتان توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. ممکن است او در رده سنی کودکان، نوجوانان یا بزرگسالان باشد و با توجه به این موضوع هدیه‌ای متناسب با سن او بخرید.

    ۲. کشف سلیقه شخص هدیه‌گیرنده

    پیش از خرید هدیه، در صورت امکان، با هدیه‌گیرنده صحبت کنید و به‌طور غیرمستقیم و از لابه‌لای صحبت‌های او سلیقه و ذائقه شخصی‌اش را کشف کنید. بیشتر افراد هنگام صحبت کردن بدون اینکه متوجه باشند، از سلایق خود حرف می‌زنند.

    ۳.  انتخاب دقیق

    اگر هدیه مورد نظر برای خواهر بزرگسال یا نامزدتان است عجله نکنید و انتخاب دقیقی داشته باشید. با این کار به او نشان می‌دهید که او را دوست دارید و برایش آنقدر وقت می‌گذارید که بتوانید هدیه‌ای دقیق انتخاب کنید.

    ۴. ارزش کادو

    کادو حتما نباید خیلی گرانقیمت باشد تا هدیه‌گیرنده به محبت شما پی ببرد. هدایایی که او نیاز دارد یا لحظاتی مفرح برایش فراهم کند، ایده‌آل هستند.

    ۵. کادوی غیرتکراری

    موقع خرید هدیه روز دختر مراقب باشید، برای او کالایی که قبلا داشته است، نخرید. می‌توانید در لابه‌لای صحبت‌های او متوجه شوید، به چه وسیله‌ای نیاز دارد که هنوز آن را نخریده است.

    ۶. هدیه غیرمنتظره

    اگر می‌توانید او را شگفت‌زده کنید. این کار روز دختر را برای او خاطره‌انگیز می‌کند.

    خرید بهترین هدیه روز دختر

    هدیه روز دختر مذهبی

    اگر دختری که می‌خواهید برای او هدیه بخرید، مذهبی است و به امور دینی و مذهب اهمیت می‌دهد، پس خرید کالاهایی که رنگ‌وبویی معنوی و مذهبی داشته باشند، او را شاد خواهد کرد. در بازار محصولات خوبی در این خصوص وجود دارد. می‌توانید یکی از پک‌های مذهبی که معمولا شامل تسبیح، سجاده و جانماز،‌ تسبیح، کتب مذهبی و چادر نماز هستند تهیه کنید. اگر هم خرید پک این محصولات برایتان سخت است، یکی از این کالاها را که جداگانه هم در بازار می‌فروشند تهیه کنید.

     صلوات شمار

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۱۲۲ هزار تومان

    صلوات  شمار

    انواع صلوات‌شمارهای مختلف با طرح‌های متفاوتی در بازار وجود دارد که توجه افرادی که عادت دارند در روز صلوات‌‌ بفرستند، به خود جلب می‌کنند. از این مدل صلوات‌شمارها، نوع نگین‌دار آن زیبایی خاصی دارد. همه نگین‌های کوچک روی این صلوات‌شمار که بدنه‌ای از پلاستیک دارد، با دست قرار داده شده‌اند و جلوه بهتری به صلوات‌شمار بخشیده‌اند. این مدل صلوات‌شمار که در رنگ‌های مختلفی تولید شده، کادو روز دختر خوبی برای دختر مذهبی است.

    سجاده و جانماز، مدل سنتی

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۷۵۰ هزار تومان

    سجاده و جانماز

    این جانماز شامل سجاده ۷۰در۱۱۰ سانتی‌متر و دو تکه مربع ۴۰در۴۰ و ۲۵در۲۵ سانتی‌متر است که به‌راحتی درون کیف مخصوص زیپ‌داری قرار می‌گیرد. آستر این جانماز از نوع شانل طرح‌دار درجه یک با رنگ ثابت است و دورادور آن، مغزی‌دوزی شده است. این جانماز را می‌توان بارها در ماشین لباسشویی شست.

    هدیه روز دختر برای دانش‌آموزان

    خرید هدیه برای دانش‌آموزان، آنها را بسیار شاد می‌کند و درضمن با داشتن لوازم مورد نیازشان بهتر می‌توانند به تکالیف درسی‌‌شان برسند. معمولا لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان دختر یا پسر شبیه هم هستند. اما تنها تفاوت‌شان دخترانه یا پسرانه بودن‌شان است.

    انواع لوازم‌التحریر، ماگ‌ها، جامدادی، جعبه ابزارهای نقاشی، کیت‌های علمی، لباس یا لوازم ورزشی، لیوان‌های اسموتی،‌ تجهیزات الکترونیکی مانند تبلت یا لپ‌تاپ هدایایی مفید و دوست‌داشتنی برای دختران دانش‌آموز است. در اینجا چند نمونه برایتان آورده‌ایم:

     ست نقاشی آریا

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۳۵۹ هزار تومان

    ست نقاشی آریا

    ست نقاشی آریا مدل m6030، بهترین هدیه روز دختر دانش‌آموز است. این ست نقاشی متشکل از ۱۲ مداد رنگی،‌ ۱۲ عدد پاستل، ۱۲ عدد آبرنگ، ۶ عدد ماژیک، یک عدد مداد مشکی، یک عدد مداد قرمز، دو عدد مداد تراش، یک عدد پاک‌کن، یک عدد تراش، یک عدد قلم‌مو گواش و یک عدد چسب ماتیکی است که درون کیفی زیبا جای گرفته‌اند.

    این هدیه دختران دانش آموز را بسیار خوشحال می‌کند.

    کیت آموزش رباتیک مدل بالیِ چرخان

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۲۹۹ هزار تومان

    کیت آموزشی رباتیک

    کیت آموزشی رباتیک، اسباب‌بازی آموزش رباتیک مناسب کودکان و نوجوانان است. در واقع دختر دانش‌آموزتان می‌تواند با استفاده از وسایل و پیچ‌ و مهره‌های مختلف موجود در این کیت، بیش از ۲۰ سازه متنوع و ربات‌هایی با شکل‌های مختلف بسازد. درضمن این ربات بالی چرخان را می‌توان به ربات نقاش تبدیل و با قرار دادن ماژیک یا مداد رنگی، طرح‌های مختلف و تصادفی ترسیم کرد.

    نکته مهم این است که در این مجموعه آموزش رباتیک، روش آموزش ساخت ربات مطابق با سیستم بین‌المللی STEAM است. همچنین این محصول لینک آموزشی و پشتیبانی حرفه‌ای آنلاین برای راهنمایی ساخت ربات دارد.

    ربات‌های ساخته‌شده قابلیت حرکت با موتور الکتریکی را دارند.

    هدیه روز دختر برای نامزد

    دوران نامزدی، دوران شاد و جذابی است که معمولا زوج‌ها تجربه می‌کنند. اگر می‌خواهید روز دختر برای نامزدتان هدیه‌ای بخرید، باید به چند مورد توجه کنید. اول اینکه باید سلیقه او را کشف کنید. باید بدانید او به چه چیزهایی علاقه دارد تا هدیه‌ای که برایش می‌خرید به نظرش جذاب بیاید. در ضمن اگر هدیه‌ای که می‌خرید چیزی باشد که نیاز دارد، بیش از هر چیزی او را خوشحال خواهد کرد.

    هدایای متفاوتی وجود دارد که می‌توانید برای هدیه به نامزدتان تهیه کنید. کادوهای دست‌ساز هنری، هدایای شخصی سازی‌شده (مانند چاپ عکس‌های دونفره‌تان روی ماگ‌های زیبا و از این قبیل کالاها)، خرید هدایایی که روزهای خوب‌تان را یادآوری می‌کند، جواهرات،‌ کیف، کفش، صندل و ست لوازم مراقبت از پوست از میان بیشمار هدایایی هستند که می‌توانید برای نامزدتان به عنوان هدیه روز دختر بخرید.

    در اینجا دو نمونه هدیه، پیشنهاد داده‌ایم:

    گردن‌بند طلای مستجابی مدل بحرینی

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۴۷ میلیون تومان

    گردن‌بند ۱۸ عیار

    اگر توانایی مالی دارید و می‌توانید کادویی گرانقیمت برای نامزدتان در روز دختر تهیه کنید، این گردن‌بند طلای ۱۸ عیار پیشنهاد می‌‌شود. طول زنجیر ۴۶ سانتی‌متر، شکل آن ترکیبی و نحوه بسته شدن آن ساده است.

    اندازه این گردن‌بند ۱۰.۸۹ گرم است.

    ادو پرفیوم زنانه السیس فشن،‌ مدل Night Dream

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان

    اگر قصد دارید کادویی تهیه کنید که چندان گران نباشد، درعین‌حال مورد پسند نامزدتان واقع شود، این ادوپرفیوم پیشنهاد می‌شود. این مدل از ادوپرفیوم‌های السیس فشن ساخت فرانسه، ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد. نت آغازین آن آب، نت میانی آن ترکیبی از گل یاس و شکوفه پرتقال و نت پایانی آن سدر است. به‌طور کل رایحه این محصول شیرین است و ساختار گل و چوب دارد.

    هدیه روز دختر برای خواهر

    هدیه دادن به خواهر اصلا کار سختی نیست، زیرا مسلما سلیقه خواهرتان را به‌خوبی می‌شناسید یا می‌دانید که او به چه چیزی نیاز دارد. ست کامل لوازم آرایشی یا مراقبت از پوست، اکسسوری‌های مختلف، لوازم مراقبت از مو یا آرایش مو، انواع جواهرات اصل یا بدلی و لباس مورد علاقه او پیشنهادهای خوبی برای خرید هدیه روز دختر برای خواهرتان است. البته اگر خواهرتان هنوز کودک یا نوجوان است، باید به این موضوع هم توجه کنید. ممکن است اسباب‌بازی، عروسک‌ یا هرچیزی که مناسب یک دختربچه است، بهترین کادو روز دختر باشد.

    عروسک طرح دختر روسی

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۵۸ هزار تومان

    دختر روسی

    اگر خواهرتان هنوز کوچک است، این عروسک طرح دختر روسی می‌تواند او را خوشحال کند. قد عروسک‌ها ۲۴ سانتی‌متر است و البته خود عروسک‌ها از جنس پارچه نرم و لطیف هستند و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند.

    ست اسباب بازی لوازم آرایشی طرح بافت مو و ساخت دستبند

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۹۵۰ هزار تومان

    لوازم آرایشی

    این هدیه هم مناسب دختربچه‌ها و البته خواهر کوچولویتان است. در این بسته، انواع لوازم آرایشی اسباب‌بازی وجود دارد. در ضمن همراه با این ست اسباب‌بازی، دستگاه بافت و تزیین مو و همچنین ابزار بافت دستبند هم وجود دارد.

    ایده‌های جذاب و خلاقانه برای هدیه روز دختر

    باکس گل، لوازم دکوراتیو، عروسک‌های پشمالوی بزرگ، اکسسوری‌های مو، جواهرات بدلی و حتی سنتی، پرتره از چهره دختری که می‌خواهید به او هدیه دهید، هدایای مجهز به پخش موسیقی، تابلو و پوسترهای نقاشی، لوازم‌ تحریر فانتزی، آباژورهای زیبای شب‌خواب و حتی خوراکی‌های خوشمزه می‌توانند در میان هدایای روز دختر خودنمایی کنند.

     

    سوالات متداول

    • روز دختر ۱۴۰۳ چه روزی است؟

    امسال (۱۴۰۳) ۲۱ اردیبهشت ماه روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر است.

    • کادو روز دختر ارزان چی بخریم؟

    مجبور نیستید برای روز دختر حتما کادوهای گرانقیمت بخرید، محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که با وجود زیبا بودن گران نیستند. کالاهای زینتی ساده، جواهرات بدلی، ماگ و لیوان‌های طرح‌دار، کیف‌های ساده، باکس رز، گلدان‌های گل طبیعی یا مصنوعی و انواع عروسک‌ها از جمله این هدایا هستند.

     

    جمع‌بندی بهترین هدیه روز دختر

    با توجه به سن و سلیقه دختری که می‌خواهید برای او هدیه بخرید، می‌توانید بهترین کادو روز دختر را تهیه کنید. همچنین توجه به راهنمایی‌های ارائه‌شده در این مقاله در انتخاب هدیه کمک بسیاری به شما خواهد کرد. به نظر شما هدایایی که اینجا درباره آنها صحبت کرده‌ایم، بهترین هدیه روز دختر هستند؟ خود شما از قبل به هدیه خاصی فکر کرده بودید؟

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید