راهنمای خرید بهترین هدیه برای روز مادر و زن ۱۴۰۲

راهنمای خرید بهترین هدیه برای روز مادر و زن ۱۴۰۲
راهنمای مطالعه

    خرید هدیه روز مادر شاید یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد؛ چون معمولا پیدا کردن هدیه‌ای که بتواند تمام حس محبت و سپاسگزاری ما را نشان دهد، چندان ساده نیست. اما نگران نباشید؛ با داشتن یک راهنمای مناسب برای خرید هدیه روز زن، می‌توانید لبخندی زیبا به لبان همسر و یا مادر خود هدیه دهید و به آن‌ها نشان دهید که چقدر برای شما ارزشمند هستند.

    در این مطلب با بررسی برخی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هدیه‌های روز مادر به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب ایدئالی داشته باشید. پیش از این بهترین هدیه برای کودک و هدیه تولد دختر را معرفی کردیم.

    بهترین هدیه روز مادر و روز زن

    وب‌سایت‌های برتر برای خرید شال و روسری - درجه

    حتماً می‌دانید که دیگر دوره‌ی خرید لوازم خانه و آشپزخانه برای مادرها، تمام شده است؛ هدیه‌ی روز زن، بهتر است هدیه‌ای برای شخص ایشان باشد تا به او نشان دهید که فارغ از نقش‌های سنتی، به او و وجودش عشق می‌ورزید و برای شما مهم است. موارد زیر، می‌توانند گزینه‌هایی جذاب و خوش‌قیمت برای همسر و یا مادرتان باشند:

    لباس برای روز مادر

    کمتر بانویی پیدا می‌شود که از هدیه گرفتن لباس‌های زیبا خوشحال نشود. شال و روسری‌های خوش‌رنگ و شاد، پیراهن‌های زیبا و یا دامن‌های پرنقش و نگار می‌توانند انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای مادر یا همسرتان باشند.

    شال و روسری

    اگر از سایز لباسی که میخواهید تهیه کنید مطمئن نیستید، بهتر است یک شال یا روسری زیبا و خوش‌رنگ انتخاب کنید. علاوه بر شال و روسری، دستمال گردن نیز می‌تواند هدیه‌ی جذابی باشد. خرید شال و روسری برای روز زن، یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه است و بانوان نیز از داشتن شال‌های جدید با طرح‌های تازه، خوشحال خواهند شد.

    بلوز و شومیز

    بلوز و شومیز هم یک گزینه مناسب دیگر برای هدیه دادن است؛ تنها لازم است سایز یکی از لباس‌های همسر و یا مادرتان را بدانید وبعد با توجه به سلیقه‌ی ایشان، یک شومیز یا بلوز زیبا انتخاب کنید. شومیز‌هایی با پارچه طرح‌دار، می‌توانند هدیه‌ای خاص برای بانوان شیک‌پوش باشند.

    فهرست قیمت بهترین شال و روسری

    عطر و ادکلن

    عطر خنک زنانه ؛ معرفی ۱۰ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای تابستان - درجه

    بسیاری از بانوان، از امتحان کردن عطرها و رایحه‌های جدید لذت می‌برند؛ پس خرید عطر و ادکلن برای روز مادر، می‌تواند انتخاب ایدئالی باشد. البته در انتخاب عطر، حتما به سلیقه مادر و یا همسرتان دقت کنید؛ می‌توانید با امتحان کردن عطرهای قبلی آن‌ها، متوجه شوید که از چه نوع رایحه‌ای خوششحان می‌آید. خرید عطرهایی بارایحه‌ی ملایم، می‌تواند ریسک انتخاب را کمتر کند.

    اگر دوست دارید انتخابی مشابه با هزینه کمتر داشته باشید، بهتر است نگاهی به بادی اسپلش‌ها و همچنین اسپری‌های بدن مناسب زنان بیندازید. کارکرد این محصولات نیز مشابه عطر و ادکلن است و با قیمت مناسبی که دارند، می‌توانند هدیه‌های چشم‌گیر و جذابی باشند.

    فهرست قیمت بهترین عطرهای زنانه

    کفش و صندل

    برای خرید کفش پاشنه ‌بلند حتما این نکات را بدانید - درجه

    حتما شما هم شنیده‌اید که در هر ملاقاتی، کفش‌ها اولین چیزهایی هستند که به چشم می‌آیند. شاید به همین دلیل است که اکثر خانم‌ها به پوشیدن کفش‌های زیبا و متناسب با استایلشان، اهمیت زیادی می‌دهند. پس خرید یک جفت کفش یا صندل مجلسی برای مادر و یا همسرتان، می‌تواند به او در ساختن یک استایل جدید و جذاب کمک کند. تنها کافیست در یک فرصت مناسب، سایز کفش ایشان را پیدا کنید و بعد، کفشی مناسب تهیه کنید.

    اگر همسرتان در موقعیت‌های رسمی متعددی قرار می‌گیرد، بهتر است برای او یک کفش رسمی با رنگی مناسب انتخاب کنید. در انتخاب کفش، حتما نظرات کاربران را مطالعه کنید و سعی کنید راحت‌ترین و در عین حال زیباترین کفش را انتخاب کنید.

    کفش های راحتی نیز می‌توانند هدیه مناسبی برای بانوان باشند. اگر همسر یا مادرتان اهل پیاده‌روی است، بهتر است برای او یک جفت کفش راحتی تهیه کنید. حواستان باشد که انتخاب کفشی مشابه کفش‌های قبلی ایشان، ریسک کمتری دارد.

    فهرست قیمت بهترین کفش‌های زنانه

    اکسسوری زنانه

    خرید زنجیر طلا - زنجیر اسپیگا

    اکثر خانم‌ها، عاشق داشتن اکسسوری‌های مختلف هستند تا بتوانند آن‌ها را با لباس‌ها و موقعیت‌های مختلف، ست کنند. بر خلاف تصور رایج، منظور از اکسسوری تنها دستبند و گردنبند نیست؛ بلکه عینک دودی، ساعت مچی، گیره‌ی شال و سنجاق سینه نیز در همین دسته جای می‌گیرند.

    عینک دودی یکی از شیک‌ترین هدایایی است که می‌توانید در روز زن به محبوب خود بدهید. با خرید این وسیله، به او نشان می‌دهید که اذیت نشدن چشم‌هایشان برایتان مهم است. علاوه بر این، عینک یکی از چشم‌گیرترین اجزای هر استایلی است؛ پس همسر و یا مادر شما می‌تواند با داشتن یک عینک دودی زیبا و مناسب، به جذابیت استایل خود بیفزاید. در خرید عینک دودی، به استانداردهای مخصوص عینک و لایه‌های محافظتی توجه کنید تا انتخابی هوشمندانه و کاربردی داشته باشید.

    ساعت مچی نیز یک اکسسوری پرکاربرد است و می‌تواند هدیه شیک و جذابی باشد. اندازه بند آن نیز قابل تنظیم است و نیازی نیست نگران خرید سایز درست باشید. انتخاب ساعت‌ را با توجه به استایل مادر و یا همسرتان انجام دهید؛ اگر اهل استایل‌های رسمی و مجلسی هستند، ساعت‌های عقربه‌ای با بند فلزی هماهنگی بیشتری با استایلشان خواهد داشت. اما اگر از لباس‌ها و اکسسوری‌های کژوال و اسپورت استفاده می‌کنند، ساعت‌های دیجیتال و با بند چرمی یا سیلیکونی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

    لوازم آرایش برای هدیه روز مادر

    بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی کدامند؟ - درجه

    هدیه دادن لوازم آرایشی می‌تواند تقریبا هر بانویی را خوشحال کند. اما از آن‌جایی که انتخاب موارد مناسب کمی سخت است، بهتر است سری به میز لوازم آرایشی همسرتان بزنید و برندها و رنگ‌های محبوبش را شناسایی کنید.

    رژ لب

    پراستفاده‌ترین وسیله از میان لوازم آرایشی، رژ لب است؛ پس خرید یک رژ خوش‌رنگ و باکیفیت، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر هنوز درباره انتخاب رنگ مناسب مطمئن نیستید، بهتر است به سراغ پالت‌های رژ لب بروید. ویژگی مثبت این پالت‌ها، وجود رنگ‌های مختلف و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آن‌ها است. بانوان بسیاری از داشتن یک پالت کامل و مجهز خوشحال می‌شوند، زیرا می‌توانند رنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند و بسازند.

    لاک ناخن

    اما به غیر از رژ لب، لاک ناخن نیز هدیه جذاب و خوبی است. با خرید یک یا چند لاک خوش‌رنگ و باکیفیت، می‌توانید برق شادی و ذوق را در چشمان همسرتان ببینید. حتی می‌توانید لاک را به عنوان یک هدیه فرعی، در کنار لباس یا کیف به او هدیه دهید. بهتر است رنگ لاک را متناسب با لباس‌ها و اکسسوری‌های دیگر همسر یا مادرتان انتخاب کنید. رنگ‌هایی مانند کرمی و صورتی ملیح، به راحتی با اکسسوری‌های مختلف ست می‌شوند.

    لوازم مراقبت پوست

    به جز لوازم آرایشی، لوازم مراقبت پوست نیز در میان بانوان بسیار پرطرفدار هستند. اگر همسر و یا مادرتان به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهد، خرید لوازم مراقبت پوست گزینه بسیار مناسبی برای شما است. با این کار، به آن‌ها نشان می‌دهید که شما نیز به سلامت آن‌ها اهمیت می‌دهید و در این مسیر با آن‌ها همراه هستید.

    در خرید لوازمی مانند ضدآفتاب، کرم دور چشم و یا ماسک‌های مختلف، ممکن است به مشورت همسر یا مادرتان نیاز پیدا کنید. اما اگر می‌خواهید این هدیه به شکل سورپرایز باشد، بهتر است به سراغ مواردی مانند کرم‌های مرطوب کننده بروید. مزایای خرید کرم‌های مرطوب کننده و آب‌رسان، فواید بسیار، ریسک پایین و همچنین قیمت بسیار مناسب ان‌ها است.

    علاوه بر کرم‌های مختلف، همه بانوان به یک پاک‌کننده مناسب نیز نیاز دارند. استفاده از ژل‌های شست و شو و یا تونر‌ها و پاک‌کننده‌های صورت، برای پوست فواید زیادی دارد؛ در نتیجه، با تهیه کردن چنین هدیه‌هایی، می‌توانید به همسر یا مادتان در مراقبت از پوستشان کمک کنید.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین لوازم آرایشی

    زیورآلات

    تقریبا تمامی بانوان از هدیه گرفتن زیورآلات خوشحال می‌شوند. با کمی جست‌وجو در فروشگاه‌های مختلف، می‌توانید زیورآلات مختلفی مانند گردنبند، دستبند و یا گوشواره پیدا کنید و همسر یا مادرتان را در روز مادر، غافلگیر کنید. اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید به سراغ مواردی مانند آویز ساعت و پلاک گردنبند بروید. همچنین می‌توانید زیورآلاتی از جنس نقره نیز تهیه کنید.

    لوازم ورزشی

    ۵ نکته مهم برای خرید توپ پیلاتس - درجه

    بسیاری از بانوان علاقمند به ورزش، از هدیه گرفتن لوازم ورزشی خوشحال می‌شوند و قدردان شما و همراهیتان خواهند بود. اگر همسر یا مادرتان در رشته ورزشی خاصی تخصص دارد، بهتر است برای خرید لوازم ورزشی از خود او مشورت بگیرید. اما اگر اهل ورزش در خانه و یا رشته‌هایی مانند بدنسازی، ایروبیک و پیلاتس است، لوازمی مانند دمبل‌های مختلف و کش‌های ورزشی می‌توانند هدایای فوق‌العاده‌ای باشند.

    کش‌های پیلاتس، حلقه‌های ورزشی و همچنین کرنومتر، از ضروری‌ترین لوازم ورزش در خانه هستند. با خرید هر یک از این‌ها، می‌توانید به همسر یا مادر خود نشان دهید که سلامتی ایشان برای شما مهم است و در این مسیر همراه و همپایشان هستید.

    البته که برای لذت بردن و راحتی در ورزش، لباس مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل است. کفش ورزشی و یا لباس‌هایی مانند تی‌شرت، لگینگ، نیم‌تنه و یا ست‌های چند تکه ورزشی، می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای یک بانوی ورزشکار باشند.

    ست هدیه زنانه

    اگر به دنبال یک هدیه شیک و کلاسیک می‌گردید و هنوز گزینه مناسبی پیدا نکرده‌اید، بهتر است نگاهی به ست‌های هدیه بانوان بیندازید. این ست‌ها معمولا شامل آیتم‌هایی مانند کیف دستی، کیف پول، سرکلیدی و لوازم مشابه می‌شوند. طرح و جنس یکسان این ست‌ها، باعث می‌شوند که خانم‌های اهل مد، از هدیه گرفتن چنین ست‌هایی بسیار خوشحال شوند. ست‌های چرم، علاوه بر قیمت مناسبی که دارند، جنس باکیفیت و عمری طولانی نیز دارند و می‌توانند تا سال‌ها، به یادگار بمانند.

    شیرینی و شکلات

    در نهایت، شیرینی و شکلات از آن هدایای  همه‌پسند هستند؛ پس اگر هدیه‌ی مناسبی برای روز زن پیدا نکرده‌اید، می‌توانید با خرید یک بسته شکلات مرغوب مراتب عشق و علاقه خود را به بانوی زندگیتان نشان دهید و شیرین کامش کنید. قیمت مناسب بسته‌های شکلات مجلسی نیز باعث می‌شود که هدیه مناسبی برای فرزندان کوچکتر باشد تا از طرف خود به مادرشان هدیه کنند. علاوه بر شکلات، شیرینی‌های دیگر مانند گز، سوهان، و همچنین شیرینی‌های محلی نیز انتخاب‌های خوشمزه و مناسبی هستند.

    هدیه ارزان برای روز مادر چه بخریم؟

    هدیه روز مادر، فرصتی برای نشان دادن قدردانی و عشق شما به مادرتان است. مهم نیست که هدیه شما گران قیمت باشد یا نه، آنچه مهم است این است که از صمیم قلب باشد. چند ایده برای هدیه ارزان روز مادر :

    • گل: گل یکی از هدیه‌های کلاسیک و محبوب برای روز مادر است. گل طبیعی انتخاب بهتری است، اما اگر به دنبال گزینه‌ای ارزان تر هستید، گل مصنوعی بخرید.
    • شیرینی یا شکلات: شیرینی و شکلات مورد علاقه همه است. می‌توانید یک جعبه شیرینی یا شکلات مورد علاقه مادرتان را تهیه کنید یا اینکه خودتان یک کیک یا شیرینی خانگی درست کنید.
    • یک کتاب یا مجله: اگر مادرتان اهل مطالعه است، یک کتاب یا مجله جدید برای او تهیه کنید. می‌توانید کتابی در مورد موضوعی که به آن علاقه دارد یا مجله ای با موضوعات مورد علاقه اش را انتخاب کنید.
    • یک محصول مراقبت از پوست یا مو: محصولات مراقبت از پوست و مو می توانند هدیه‌ای کاربردی و مفید برای مادرتان باشند. محصولاتی را انتخاب کنید که مناسب سن و نوع پوست یا موی مادرتان باشد.
    • یک وسیله تزئینی یا دکوری: یک وسیله تزئینی یا دکوری هدیه روز مادر ارزان و در عین حال زیبا و چشم نواز خواهد بود. وسیله ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه مادرتان هماهنگ باشد.
    • یک تجربه لذت بخش: گاهی اوقات، بهترین هدیه ها، تجربیات هستند. می توانید برای مادرتان بلیط یک کنسرت، تئاتر یا سینما تهیه کنید یا اینکه یک روز کامل را به او اختصاص دهید و با او بیرون بروید.
    • کارت تبریک دست نویس: کارت تبریک دست نویس هدیه‌ای شخصی و کم نظیر است. در کارت تبریک، از مادرتان برای همه زحماتی که برای شما کشیده تشکر کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید.
    • یک آلبوم عکس خانوادگی: این گزینه هم به عنوان هدیه روز مادر ارزان ، ارزشمند و خاطره انگیز است. در آلبوم عکس، تصاویر را به ترتیب زمانی چسبانید و زیر هر عکس یک جمله نوشته و خاطره ای از آن روز را بیان کنید.
    • یک هدیه دست ساز: اگر مهارت هنری دارید، می توانید یک هدیه دست ساز مثل پلیور، کلاه، دستکش یا یک اثر هنری برای مادرتان بسازید. این هدیه نشان می‌دهد که چقدر برای او وقت و انرژی گذاشته‌اید.

    راهنمای خرید هدیه روز مادر

    در خرید هدیه روز مادر نکات زیر را حتما مد نظر داشته باشید تا بهترین کادو روز مادر را انتخاب کنید:

    1. بودجه خود را در نظر بگیرید: هدیه روز مادر باید متناسب با بودجه شما باشد. اگر بودجه محدودی دارید، از ایده‌های هدیه ارزان یا خلاقانه استفاده کنید. خرید هدیه روز مادر گران قیمت و فراتر از حد توان شما احتمالا باعث ناراحتی مادرتان هم خواهد شد. 
    2. علایق مادرتان را در نظر بگیرید: قبل از خرید هدیه، به علایق مادرتان فکر کنید. اگر نمی دانید که مادرتان به چه چیزی علاقه دارد، می توانید با او صحبت کنید یا از اعضای خانواده یا دوستانش کمک بگیرید. برای مثال اگر مادرتان اهل مطالعه است، یک کتاب یا مجله جدید برای او تهیه کنید. اگر اهل آشپزی است، یک وسیله آشپزخانه یا یک کتاب آشپزی جدید برای او هدیه دهید. اگر ورزشکار بود، یک لباس ورزشی یا یک وسیله ورزشی جدید برای او تهیه کنید و اگر اهل سفر است، یک بلیط هواپیما یا یک تور مسافرتی برایش تهیه کنید.
    3. هم سنگ بودن کادوها: اگر در این روز برای همسر خودتان یا مادر همسرتان هم قصد خرید هدیه دارید، سعی کنید بین هدیه آنها با مادرتان تفاوت زیادی از نظر قیمت وجود نداشته باشد چون در غیر این صورت احتمالا برایتان دردسرساز می‌شود.
    4. از صمیم قلب هدیه بخرید: مهم ترین چیز این است که هدیه‌ای را انتخاب کنید که از صمیم قلب باشد. حتی اگر هدیه شما گران قیمت یا خاص نباشد، اگر از صمیم قلب باشد، مادرتان از آن خوشحال خواهد شد.

    در آخر

    در نهایت، آنچه که مهم است، ابراز عشق و علاقه به مادران و همسران است؛ هدیه تنها یک بهانه است تا به آن‌ها نشان دهید که چقدر از حضورشان در زندگیتان خوشحال هستید و چقدر به آن‌ها اهمیت می‌دهید. امیدواریم با کمک گرفتن از لیست بالا، بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید و با یک هدیه زیبا و جذاب، مهربانوی زندگیتان را خوشحال کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید