۱۰ مدل از بهترین اپیلاتورهای مردانه در بازار ایران

۱۰ مدل از بهترین اپیلاتورهای مردانه در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    این روزها  آقایان هم به اندازه بانوان به از بین بردن موهای زائدشان اهمیت می‌دهند. یکی از ابزارهای کاربردی برای اصلاح موهای زائد اپیلاتور است. در این مطلب به بررسی ۱۰ مدل از بهترین اپیلاتورهای مردانه می‌پردازیم.

    برای بسیاری از آقایان تراشیدن و اصلاح کردن موها کاری معمول و عادی است. تراشیدن مو بسیار آسان است و تقریبا به سرعت انجام می‌شود، اما به همان سرعت هم موهای زبر و خشن سربرمی‌آورند.

    به‌همین‌دلیل برخی از آقایان که فرصت و حوصله این کار را ندارند ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگری استفاده کنند. اپیلاتور موهای شما را از ریشه می­‌کند و برای حدودا چهار­هفته از شر موهای زائد خلاص می‌شوید.

    اپیلاتورهای مردانه برای کدام قسمت بدن مناسب هستند؟

    قبل از هر چیز به این نکته مهم توجه داشته باشید که آقایان نباید اپیلاتور را برای اصلاح صورت استفاده کنند. دلیلش این است که اپیلاتور موها را از پوست بیرون می‌کشد و موی صورت آقایان علاوه‌بر حجم بالا، ضخیم هم است. انتخاب با خودتان است، اما بدانید که استفاده از اپیلاتور برای موهای صورت سبب ایجاد زخم‌های فراوان و حتی خونریزی می‌شود.

    اپیلاتورهای مردانه را برای موی تمام قسمت‌های پایین گردن مانند سینه، پشت، پاها و هر جای دیگر می‌توانید استفاده کنید.

    اپیلاتور مردانه چه تفاوتی با اپیلاتور زنانه دارد؟

    تعداد بهترین اپیلاتورهای مردانه نسبت به زنانه در بازار بسیار کمتر است. دلیلش این است که تا همین اواخر اپیلاتور را به‌عنوان یک وسیله زنانه می‌شناختند. تا اینکه تولیدکنندگان اپیلاتور متوجه شدند که مردان هم به پوست لطیف و بدون موی زبر علاقه دارند.

    اگرچه می‌توانید از اپیلاتورهای زنانه هم استفاده کنید، اما تفاوت‌های اساسی بین آنها وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری به آنها توجه کنید:

    • اپیلاتورهای مردانه دارای قطعات مخصوص تراشیدن و پیرایش (کندن از ریشه) هستند، درحالی‌که اپیلاتورهای زنانه این‌طور نیستند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد اندازه کوتاهی موهایتان را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال شاید بخواهید موهای سینه‌تان را تا اندازه دلخواه مرتب کنید نه اینکه همه را از ته بتراشید. همچنین برای اینکه موها قابل‌کندن توسط اپیلاتور باشند باید به اندازه مناسبی کوتاه شوند که می‌توانید این کار را با این قطعات انجام دهید.
    • صفحات اپیلاتورهای مردانه معمولا فلزی هستند نه پلاستیکی. به‌این‌دلیل که معمولا موهای مردان ضخیم‌تر است و بنابراین به نیروی بیشتری برای بیرون‌کشیدن آنها از پوست موردنیاز است. مزیت دیگر صفحه فلزی این است که می‌توانید سر اپیلاتور را جدا کنید و در فریزر قرار دهید؛ به‌این‌ترتیب سردی آن پوست‌تان را هنگام کنده‌شدن موها کمی تسکین می‌دهد.
    • اپیلاتورهای مردانه، ظاهر مردانه‌تری دارند. هر چند این موضوع ارتباطی به عملکرد و کارایی آن ندارد، اما روی احساسی که هنگام دردست‌گرفتن آن پیدا می‌کنید تأثیر می‌گذارد! البته برخی سازندگان، حتی اپیلاتورهای مردانه را با ظاهری لطیف و زنانه تولید می‌کنند که برخی از آنها را در همین مطلب بررسی خواهیم کرد. این به خودتان بستگی دارد که عملکردش برایتان مهم‌تر باشد یا ظاهر آن. اما کلا هم در بند ظواهر بودن درباره این موضوع را کنار بگذارید و به عملکرد بهتر فکر کنید.

    و اما این شما و این بهترین اپیلاتورهای مردانه در سال ۲۰۲۱:

    ۱. اپیلاتور براون سیلک اپیل ۹ (BRAUN Silk Epil 9)

    بهترین اپیلاتورهای مردانه - BRAUN Silk Epil 9

    یکی از پرفروش‌ترین و بهترین اپیلاتورهای مردانه موجود در بازار قطعا اپیلاتور براون سیلک است. این مدل یک پکیج کامل برای اصلاح کل بدن است. این دستگاه بی‌سیم می‌تواند هم به صورت خشک و هم در حالت خیس استفاده شود. شاید از روی ظاهر ظریف آن تصور کنید که مناسب خانم‌هاست، اما این‌طور نیست. براون سیلک ۹، اپیلاتور قدرتمندی است که به‌خوبی از پس اصلاح موهای آقایان برخواهد آمد.

    این اپیلاتور دارای یک سر قابل‌چرخش است که اصلاح تمامی نقاط بدن را بسیار آسان می‌کند. علاوه‌برآن دارای چراغ کوچکی است که تمام موهای ریزی را که ممکن است جا مانده باشند، قابل رویت می‌کند. همچنین دارای یک ماساژور با فرکانس بالاست که با ماساژ پوست مانع از درد می‌شود.

    این مدل به‌ویژه برای کسانی که تازه شروع به اصلاح کرده‌اند، مناسب است. دارای ۵ سر (کلاهک) و همچنین ۴۰ موچین ریز است که به شما اطمینان می‌دهد، پوست‌تان به خوبی صاف خواهد شد.

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور

    [related]5159[/related]

    ۲. اپیلاتور امجوی ایمجن

    بهترین اپیلاتورهای مردانه - Emjoi Emagine

    شاید بتوان گفت تنها اپیلاتور مردانه‌ای که ظاهر آن هم کاملا مردانه است همین اپیلاتور امجوی ایمجن (Emjoi Emagine) است. برند امجوی یکی از برندهای معتبر اپیلاتور است. این اپیلاتور دارای ۷۲ موچین است (بیشترین تعداد موچین در اپیلاتورهای موجود در بازار) و قطعاتی به‌منظور تراشیدن و پیرایش دارد. این ویژگی بسیار مهم است، چراکه موهای کوتاه و ضخیم را راحت‌تر و با دقت بیشتری از ریشه بیرون می‌کشد.

    تفاوت مدل مردانه و زنانه این اپیلاتور در شکل سرِ آن است. درواقع در ساخت مدل مردانه، در بعضی قسمت‌های آن به‌جای پلاستیک از فلز استفاده شده است که دلیل آن را در بالا توضیح دادیم.

    این اپیلاتور از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره از خریداران خود دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۳میلیون و ۴۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

    ۳. اپیلاتور براون سیلک اپیل ۷

    بهترین اپیلاتورهای مردانه - BRAUN Silk Epil 7

    سومین اپیلاتور از فهرست بهترین اپیلاتورهای مردانه ، اپیلاتور براون مدل سیلک اپیل ۷ (BRAUN Silk Epil 7) است که یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اپیلاتورهای بازار در بین آقایان محسوب می‌شود.

    بسیاری از آقایانی که به‌تازگی اصلاح‌کردن را شروع کرده‌اند، می‌گویند این مدل کار پیرایش را کمی دردناک انجام می‌دهد. البته این دردها به‌سرعت تخفیف پیدا می‌کنند. این مدل در هر دوحالت خشک و خیس کار می‌کند بنابراین زیر دوش حمام هم می‌توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی بسیار مهم است، چرا که آب گرم تا حدودی درد پوست‌‌تان را تسکین می‌دهد.

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور

    ۴) اپیلاتور فیلیپس مدل Satinelle

    بهترین اپیلاتورهای مردانه - Satinelle

    این مدل درحال‌حاضر در صدر فهرست پرفروش‌ترین اپیلاتورها در سایت آمازون قرار دارد. از سایر مدل‌ها کوچک‌تر است، اما بسیار خوش‌ساخت است و یک سرِ بزرگ جالب دارد که برای پوشش‌دادن سطوح بزرگ‌تر بدن مثل پاها، سینه و پشت مناسب است.

    تعداد موچین‌های این مدل کمتر است، بنابراین ممکن است قدرت آن به اندازه مدل‌های دیگر نباشد. یکی از مزایای آن سیم بلند آن است که تا جایی که نیاز دارید، کشیده می‌شود. این مدل یکی از ارزان‌ترین اپیلاتورهای موجود در بازار است. به ظاهر زنانه‌اش نگاه نکنید، این اپیلاتور یکی از بهترین‌ها برای مردان است.

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۵) اپیلاتور فیلیپس مدل Satin Perfect

    بهترین اپیلاتورهای مردانه - Satin Perfect

    این مدل یکی از قوی‌ترین و گران‌ترین اپیلاتورهای برند فیلیپس است. این اپیلاتور با قدرت بالایی که دارد می‌تواند موهای ضخیم آقایان را به‌راحتی اصلاح کند و از طرفی بهداشتی‌ترین نوع اپیلاتور است.

    طراحی آن زنانه به نظر می‌رسد اما نتایج مطلوبی برای آقایان دارد. این اپیلاتور طوری طراحی شده تا کمترین درد ممکن را هنگام اصلاح داشته باشید. تعدادی غلطک ماساژ روی سرش دارد که پوست‌تان را برای اپیلاسیون آماده می‌کند. همچنین دارای سرِ دومنظوره تراشیدن/ پیرایش است که آقایان با استفاده از آن می‌توانند هم موها را بتراشند و هم از ریشه بکنند.

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۲میلیون و ۸۴۹هزار تومان به فروش می‌رود.

    ۶. اپیلاتور پاناسونیک ES-ED90

    اپیلاتورهای مردانه، پاناسونیک

    اپیلاتور پاناسونیک ES-ED90 یکی دیگر از اپیلاتورهای باکیفیتی است که به دلیل ویژگی‌های متعددی که دارد مردها هم می‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع این نوع از ایپلاتورهای پاناسونیک، مناسب اصلاح موهای پا، صورت و سینه مردهاست.

    این دستگاه ۱۰۰درصد ضدآب است و می‌توان از آن روی پوست خشک و تر استفاده کرد. با استفاده از صابون، ژل اصلاح و فوم، موها با ایپلاتور بهتر اصلاح شده و درد کمتری احساس می‌شود. در این اپیلاتور ۴۸ موچین قرار دارد که می‌تواند با یکبار حرکت روی بدن، بیشترین تعداد موها را بکند. سر اپیلاتور هم چرخشی است و بی‌دردسر به همه قسمت‌های بدن دسترسی دارد.

    این اپیلاتور بی‌سیم و مجهز به باتری است که با هر بار شارژ ۱,۵ ساعت کار می‌کند. البته موقع شارژ دستگاه نمی‌توان از آن استفاده کرد.

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۳ میلیون و ۷۹۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

    ۷. اپیلاتور استیو مک‌کوئین مدل EP077

    اپیلاتورهای مردانه، استیو

    اپیلاتور استیو مک‌‌کوئین ۴ عدد سری مختلف دارد که هر سری استفاده مخصوص به خود را دارد. سری موکن بدن، اصلاح صورت، شیور و شانه‌دار برای بلند کردن موهای خوابیده از سری‌های این اپیلاتور هستند. همچنین ۲ سری جانبی روی سری‌های اصلی قرار می‌گیرند و مناسب موهای خوابیده روی صورت هستند.

    از این اپیلاتور می‌توان به صورت خشک و تر استفاده کرد و سر آن قابل شستشوست. انرژی مورد نیاز این دستگاه با استفاده از آداپتور تامین می‌شود

    همچنین این اپیلاتور قابلیت تنظیم سرعت (متوسط و زیاد) دارد و به‌گونه‌ای طراحی شده تا موهای بسیار کوتاه و به اندازه نیم میلی‌متر را به‌راحتی از پوست بکند.

    این اپیلاتور از ۵ ستاره، ۴,۷ ستاره از خریداران خود دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور

    ۸. اپیلاتور سوکانی مدل HS-6423

    اپیلاتورهای مردانه، سوکانی

    این مدل از اپیلاتورهای سوکانی (Sokany) به‌راحتی موهای بدن را از ریشه جدا می‌کند و از آن می‌توان برای موهای ضخیم‌ هم استفاده کرد.

    سری موکن این اپیلاتور دوغلطکی با فناوری برش به‌صورت مستقیم و چرخشی است و آن همچنین مجهز به ۲۰ موچین استیل ضدزنگ است و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

    سری این دستگاه قابل جدا شدن و شستشوست. این اپیلاتور از نوع شارژی و دارای باتری قابل شارژست. طراحی آن کاملا ارگونومیک، ضد لغزش و خوش‌دست است.

    اپیلاتور سوکانی از ۵ ستاره، ۳ ستاره از خریداران خود دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور

    ۹. اپیلاتور جیمی مدل ۷۰۰۳

    اپیلاتورهای مردانه، جیمی

    این اپیلاتور کاملا حرفه‌ای است و نیازهای مختلفی را برطرف می‌کند. ماساژور بدن، سری برس پاکسازی پوست و سری سوهان پا (سنگ پا) از جمله امکاناتی است که این اپیلاتور دارد. ۳۰ عدد موچین استیل ضدزنگ آن به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به‌راحتی موهای خوابیده روی پوست را هم از ریشه جدا کنند.

    با استفاده از سری اصلاح (شیور) آن می‌توان موها را از ته کوتاه کرد. پس از اتمام کار اصلاح، سری چرخشی ماساژور را می‌توان روی پوست حرکت داد و علاوه‌بر لذت ماساژ گرفتن، تفاوت رنگ قسمت‌های مختلف پوست پس از اصلاح برطرف شود.

    این اپیلاتور در برابر آب مقاوم است و سری آن قابل جداشدن و شستشوست. همچنین از آن می‌توان روی پوست خشک و تر استفاده کرد.

    اپیلاتور جیمی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور

    ۱۰. اپیلاتور براون مدل ۷۳۸۱

    اپیلاتورهای مردانه، سیلک اپیل اکسپرسیو این مدل از بهترین اپیلاتورهای مردانه براون کیفیتی عالی دارد و می‌تواند ریزترین موهای بدن و همچنین موهای ضخیم را بدون مشکل از ریشه جدا کند. سری این دستگاه ۴۰ موچین از جنس سرامیک دارد و همچنین متحرک است و به همین دلیل می‌توان به‌راحتی اپیلاتور را روی قسمت‌های مختلف بدن حرکت داد. سری این اپیلاتور قابلیت شستشو دارد و از آن می‌توان روی پوست‌ خشک یا تر استفاده کرد. منبع تغذیه این مدل از اپیلاتورهای براون باتری‌ قابل شارژست. همراه با این اپیلاتور برس تمیز‌کننده هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید اپیلاتور را به‌خوبی تمیز کنید. از نقاط منفی این اپیلاتور نداشتن قابلیت مقاومت در برابر آب و تنظیم سرعت و همچنین نداشتن درپوش محافظ است. همچنین برخی از خریداران معتقدند این اپیلاتور قدیمی است و بهتر است به سراغ انواع جدید آن بروید. این اپیلاتور از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره از خریداران خود دریافت کرده است. مشاهده تصاویر و قیمت این اپیلاتور [see_also]6808[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید