پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز چهارشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز چهارشنبه
راهنمای مطالعه

    امروز در فروشگاه‌های اینترنتی چه کالاهایی حسابی حراج خورده است؟ دلتان می‌خواهد محصولی باکیفیت و جذاب را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بخرید؟ پیشنهاد خوب خرید چهارشنبه «درجه» را ببینید.

    تکنولوژی؛ هدفون بی سیم نیا

    هدفون

    برای اغلب ما که به استفاده از فناوری‌های جذاب عادت کرده‌ایم؛ هدفون و هندزفری‌ها از وسایل ضروری به حساب می‌آیند.  اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم مناسب با قیمتی تخفیف‌خورده حول و حوش ۹۰ هزار تومان (قبلا ۱۰۹ هزار تومان بوده است) هستید، هدفون بی‌سیم نیا (NIA) را از دیجی‌کالا سفارش بدهید. این هدفون با سیم هم کار می‌کند.

    لینک خرید:

    هدفون بی سیم نیا مدل X3 NEW


    خانه و سبک زندگی؛ سرویس روتختی

    روتختی

    برای اینکه به اتاق خواب‌تان، نظم و ترتیب و البته زیبایی اضافه کنید شاید خوب است که به فکر خریدن یک سرویس روتختی مناسب با طرح زیبا باشید. سرویس روتختی دونفره‌ ۵ تکه (لحاف، رو بالشی، روتشکی، کاور و کوسن) با قیمت ۳۱۸ هزار تومان، چطور است؟ تخفیف ۲۱ درصدی و طرح آرامش‌بخش روتختی می‌تواند دلیلی برای خریدش باشد.

    لینک خرید:

    سرویس روتختی مدل RT14 دونفره 5 تکه


    سرگرمی و ورزش؛ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری فیرو

    کوله پشتی کوهنوردی

    یک کوله پشتی با جنس و کیفیت خوب می‌خواهید که بخش‌بندی‌های مختلف داشته باشد، در رنگ‌های متنوع عرضه شود و با یک تخفیف ۳۵ درصدی از ۲۴۵ هزار تومان به ۱۶۰ هزار تومان رسیده باشد؟ کوله کوهنوردی ۶۰ لیتری فیرو را بیشتر از ۷۰ نفر از کاربران دیجی‌کالا توصیه می‌کنند.

    لینک خرید:

    کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فیرو کد 820


    دکوراسیون؛ آینه دکوراتیو

    آینه دکوراتیو

    کاربرد آینه ها در طراحی دکوراسیون منزل بسیار زیاد است. مثلا با آینه‌های تزئینی گرد، دیوار بالای میز کنسول، کاناپه یا هر نقطه دیگر منزل‌تان را دیدنی کنید. آینه دکوراتیو مدل 5Cii در سه رنگ مختلف و با یک تخفیف درست و حسابی (۵۶درصدی!) یعنی با قیمت ۱۴۱ هزار تومان، انتخاب خوبی است.

    لینک خرید:

    آینه دکوراتیو مدل 5Cii


    مد و لباس؛ ست مایو زنانه کاپدار و دامن دار

    مایو زنانه

    مایو باید راحت باشد و شکل و شمایل آن به دل بچسبد. اگر دوست دارید که قسمت پایینی مایو محفوظ‌تر باشد، ست مایو کاپدار و دامن‌دار همراه با کلاه شنای DAM را در دیجی‌کالا ببینید. با یک تخفیف ۵۱ درصدی می‌توانید ست کامل شنا را ۹۳ هزار تومان بخرید. همه اندازه‌ها هم موجود است. پس عجله کنید!

    لینک خرید:

    ست مایو زنانه کاپدار و دامن دار به همراه کلاه شنا DAM


    مادر و کودک؛ لوسیون ماساژ بدن کودک جانسون

    لوسیون کودک

    لوسیون ماساژ بدن کودک جانسون، پوست لطیف نوزاد را از خشک شدن حفظ می‌کند. با وجود شرایط ویژه فروش و کم شدن قیمت آن، خرید چند بطری از این لوسیون ۸هزار تومانی به صرفه است.

    لینک خرید:

    لوسیون ماساژ بدن کودک جانسون حجم 200 میلی لیتر


    خوراکی؛ پودر پنکیک بن سا

    پنکیک

    پنکیک درست کردن، قلق‌هایی دارد که هر کسی از عهده رعایت آنها برنمی‌آید. پس به جای زحمت و دردسر، پنکیک آماده و خوشمزه‌ای را بخرید که درست کردن آن وقت‌تان را هم نمی‌گیرد. پنکیک بن‌ سا هم خوشمزه است هم با تخفیف ۳۵ درصدی، قیمتی (حدود شِش هزار تومان) مناسب دارد.

    لینک خرید:

    پودر پنکیک بن سا

     

    در آخر

    امیدواریم پیشنهاد خوب خرید چهارشنبه خوشحال و راضی‌تان کند. روزتان خوش!

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید