بهترین نخ دندان های موجود در بازار ایران از دید کاربران کدامند؟

بهترین نخ دندان های موجود در بازار ایران از دید کاربران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    دندان‌پزشکان معتقدند بدون نخ دندان، استفاده از بهترین مسواک‌ها هم دندان‌های‌تان را آن‌طور که باید و شاید تمیز نخواهند کرد.  اما سوال مهم اینجاست که بهترین نخ‌ دندان های بازار کدام برندها و مدل‌ها هستند؟ اگر شما هم به دنبال بهترین نخ دندان هستید؛ با ما همراه باشید.

    بهترین نخ دندان بازار ایران

    بهترین نخ دندان

    اگر از نخ دندان استفاده نمی‌کنید، باید بدانید که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی‌تان را مرتکب می‌شوید. مسواک برای رعایت بهداشت دهان و دندان کافی نیست پس به آن دل‌خوش نباشید. باید بهترین نخ دندان را برای خود تهیه کنید و بعد از مسواک زدن از آن برای پاک‌سازی کامل‌تر جرم‌ها و خرده‌های مواد غذایی بهره ببرید. اما بهترین نخ دندان، دقیقا چه نوع نخ دندانی است؟

    نخ دندان باکیفیت، نخ دندانی است که زبر و ضخیم نباشد تا لثه‌ها آزار ببینند و خون بیفتند، فلوراید و طعم خوبی داشته باشد و استفاده از آن راحت باشد. در این میان یعنی در تعریف کیفیت، سلیقه هم تاحدی دخیل است. مثلا برخی از نخ دندان‌ ها با شکل و شمایلی متفاوت با گزینه‌های دیگر بازار، عرضه می‌شوند. ما در این مقاله از گزینه‌های مختلفی از نخ دندان ها صحبت کرده‌ایم تا شما با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت به تصمیم مناسبی برای خرید برسید.

    نخ دندان اورال-بی

    بهترین نخ دندان

    اورال-بی یک شرکت آمریکایی و موفق در تولید محصولات بهداشتی است. نخ دندان‌های این برند در کنار مسواک‌ها و محصولات دیگر از چهره‌های شاخص بازار هستند. نخ دندان اورال- بی مدل‌های مختلفی دارد. مدل اسنشیال فلاس (ESSENTIAL FLOSS) از جمله مدل‌های محبوبی است که به واسطه طعم نعنایی خوشایند، پاره نشدن در حین عملیات پاک‌سازی پلاک‌ها و جرم‌ دندان‌ها و سهولت قرار گرفتن میان دندان‌ها بدون ایجاد فاصله آزاردهنده بین آنها و فشار آوردن به لثه‌ها مورد علاقه مصرف‌کنندگان زیادی است. مثلا اگر به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید، تعداد زیادی از کابران کیفیت آن را تأیید کرده‌اند و بیش از ۲۰ نفر هم خریدش را توصیه می‌کنند.

    برای خرید نمونه‌های مختلف آن باید از حدود ۲۰ تا ۵۵ هزار تومان هزینه کنید. این قیمت برای کیفیتی که دریافت می‌کنید و با توجه به اینکه این کالا خارجی است به نظر مناسب و مقرون به صرفه می‌رسد.

    یادتان باشد  هزینه کردن برای برخی کالاها از هزینه‌های آینده‌ مانند خراب شدن دندان‌ها و نیاز به رفتن نزد دندانپزشک و... جلوگیری می‌کند. پس دست به جیب شدن در این مواقع سراسر سود خواهد بود. مدل اسنشیال فلاس که عنوان شد، ۲۱ هزار تومان قیمت دارد و از نمونه‌های دیگر این برند، ارزان‌تر است. به نظر می‌رسد که این مدل از نخ‌ دندان‌های اروال-بی را می‌توان در دسته‌بندی بهترین نخ دندان لحاظ کرد.

    نخ دندان مینا

    بهترین نخ دندان

    اگر به دنبال بهترین نخ دندان بازار هستید فقط نباید سراغ برندهای خارجی را بگیرید. ایرانی‌ها هم در این زمینه، حرف‌هایی برای گفتن دارند. مثلا نخ دندان مینا با وجود مقاومت خوبی که در برابر پارگی دارد، طعم و عصاره نعنایی مطلوب و آغشته بودن به موم طبیعی زنبور عسل و داشتن فلوراید از برندهای مطلوب و پرطرفدار بازار ایرانی است.

    از بحث‌های کیفی که کناره بگیریم، مقوله قیمت هم درباره نخ دندان مینا باعث می‌شود که به عنوان بهترین نخ دندان بتوان به آن فکر کرد. زیرا قیمت این محصول، حدود شِش تا هفت هزار تومان است و می‌تواند به صرفه‌جویی در سبد کالاهای زودمصرف ماهیانه‌تان کمک شایانی کند.

    نظرات کاربران در وبسایت‌هایی مانند دیجی‌کالا درباره آن مساعد است. آنها از مهربان بودن نخ دندان مینا با لثه‌های‌شان گفته‌اند که نکته خیلی مهمی است. چون قرار است در طول روز، چندین بار از نخ دندان استفاده شود، پس باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که سلامت لثه و دندان‌ها را به مخاطره نمی‌اندازند.

    [related]7229[/related]

    نخ دندان اورکلین

    بهترین نخ دندان

    اگر به‌دنبال بهترین نخ دندان برای دندان‌های عزیزتان هستید، باید به مدل‌های متنوع‌تر هم نگاهی داشته باشید. مثلا نخ دندان اورکلین در شکل و شمایلی متفاوت نسبت به نخ دندان‌های معمولی به بازار ارائه می‌شود. این نخ دندان دارای یک دسته است که انتهای آن به عنوان خلال دندان استفاده می‌شود و در قسمت فوقانی نخ به شکلی تعبیه شده است که استفاده از آن بسیار راحت‌تر از نخ دندان‌های معمولی باشد. کافی است آن را میان دو دندان بگیرید و پلاک‌ها و خرده‌های غذا را خارج کنید.

    نخ دندان اورکلین هم پوشش مومی و فلوراید دارد و نقطه تمایز آن با گزینه‌های دیگر بازار، همان شکل و ساختار متفاوتش است. قیمت این محصول نه به ارزانی نخ دندان میناست و نه به گرانی اورال-بی. در واقع با یک کالای میان‌رده از لحاظ قیمت سر و کار دارید که اگر از شیوه استفاده آن خوش‌تان بیاید با قیمت تقریبا مناسبی می‌توانید آن را خریداری کنید. شاید به نظرتان، اورکلین، بهترین نخ دندان بازار شد.

    نخ دندان جی یو ام

    بهترین نخ دندان

    مسواک جی یو ام (G.U.M) را شاید بشناسید. حتی اگر به نام هم این برند را نشناسید شاید استندهای تبلیغاتی آن را با حضور محمدرضا گلزار دیده‌ باشید. نخ دندان این برند هم از برندهای محبوب و پرفروش بازار ایران است. این مدل از نخ دندان هم مانند نخ دندان اورکلین است. یعنی حالت کمان دارد و به راحتی می‌تواند دندان را تمیز کند.

    این مدل برای کودکان بسیار مناسب است زیرا هم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و هم شکل‌شان، آنها را به کشیدن نخ دندان ترعیب می‌کند. این برند آمریکایی که کاربران زیادی در وبسایت دیجی‌کالا از آن به عنوان بهترین نخ دندان یاد می‌کنند، حاوی فلوراید و ویتامین E است. برای خرید یک بسته ۳۰ عددی نخ دندان جی یو ام باید حدود ۶۰ هزار تومان بپردازید. کمی گران است. در هر حال تصمیم با شماست.

    در آخر

    بهترین نخ دندان از نظر شما کدام مورد بود؟ قیمت‌ها را بررسی کنید، از ویژگی‌ها هم که برای‌تان گفته‌ایم. پس بی‌نخ دندان نمانید و حتما گزینه مورد نظرتان را همین امروز بخرید. دندان‌ها مهم‌تر از مهم هستند پس برای سلامتی و زیبایی‌تان از آنها نهایت حفاظت را به عمل بیاورید. [see_also]8989[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید