پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز یکشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز یکشنبه
راهنمای مطالعه

    امروز قصد خرید چه کالاهایی دارید؟ سر زدن به فروشگاه‌های مختلف بعد از تمام شدن کار یا با وجود ترافیک کمی سخت است؛ نه؟ پس به درجه اعتماد و با نگاهی به فهرست خریدهای متنوع اینترنتی، کار خودتان را ساده‌ و ساده‌تر کنید. اینجا از هر جنس و کالایی که بخواهید برای‌تان پیشنهادات ویژه‌ای داریم.

    خانه و سبک زندگی؛ ست چاقو ۸ پارچه جی فی نی

    ست چاقوقصد دارید، برای خانه‌تان یک سِت تیز و کامل از چاقو خریداری کنید؟ شاید هم در گیر و دار تهیه جهیزیه هستید. در هر حال، با دیدن این پیشنهاد عالی احتمالا حسابی گوش‌های‌تان تیز می‌شود: ست چاقویی ۸ پارچه با تخفیفی ۶۴ درصدی از ۱ میلیون و دویست هزار تومان به ۴۷۰ هزار تومان رسیده است. جنس این ست چاقو از استیل است و وجود ساطور، قیچی و چاقو تیزکن در آن شما را در آشپزخانه کاملا مجهز می‌کند.

    ست چاقو 8 پارچه جی فی نی مدل GKS71 وانادیوم اصل

    [related]7873[/related]


    زیبایی و سلامت؛‌ اسپری خوشبو کننده بدن مردانه پرستیژ

    اسپری طرفدار بوهای گرم و شیرین هستید؟ مصرف عطر و ادکلن‌تان در تابستان سر به فلک می‌زند و دوست دارید که در گرما بعد از دوش گرفتن بیش از زمان‌های دیگر، خوش‌بو باشید؟ پس باید نگاهی به این پیشنهاد ویژه یعنی خرید مجموعه ۴تایی اسپری مردانه پرستیژ، بیندازید. خرید این مجموعه با تخفیفی ۶۵ درصدی، برایتان ممکن شده است. چهار عدد اسپری خوش‌بو فقط ۴۳ هزار تومان.

    سرگرمی و ورزش؛ کیسه خواب 

    کیسه خوابکیسه خواب برای سفردوستانی که عاشق خوابیدن زیر سقف آسمان هستند از اوجب واجبات است(!). کیسه خوابی از جنس الیاف با مقاومت در برابر آب را در سه رنگ قرمز، آبی و نارنجی با قیمت ۲۹۰ هزار تومان بخرید. این محصول سفری در دیجی‌کالا با تخفیفی ۴۱ درصدی به فروش می‌رسد. کاربران راضی از خرید این محصول، تجربه سفر با آن در طبیعت را دارند و از اندازه، دوخت و کیفیتش کاملا راضی هستند. نیاز به فکر کردن نیست، اگر قصد داشتن کیسه خواب دارید، خرید خوبی خواهد بود.

    کیسه خواب مدل KANTAL


    زیبایی و سلامت؛ خط چشم این لی

     این خط چشم باکیفیت را که بیش از ۴۰ کاربر دیجی‌کالا تأییدش کرده‌اند به جای ۳۴ هزار تومان، ۲۵ هزار تومان بخرید، زیباتر شوید و حدود ۱۰ هزار تومان تخفیف بگیرید. خط چشم این لی مدل Silk Liquid

    در آخر

    پیشنهادات امروز درجه را دوست داشتید؟ قصد خریدتان به خرید کردن منتهی شد؟ امیدواریم از اینکه زیر باد خنک کولر می‌توانید محصولات چندین و چند بازار را به راحتی در منزل رصد کنید و ملزومات و علایق‌تان را بخرید به اندازه ما خوشحال باشید.
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید