پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز دوشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز دوشنبه
راهنمای مطالعه

    امروز دوشنبه است؛ با وجود گرفتاری‌های وسط هفته، امکان سر زدن به بازار و فروشگاه‌های مختلف را دارید؟ خب، جای نگرانی نیست؛ چون با پیشنهادهای خرید اینترنتی درجه لازم نیست نگران چیزی باشید.

    مد و لباس؛ کفش مخصوص پیاده روی زنانه 361 درجه

    هرکسی باید یک جفت کفش ورزشی خوب و مناسب داشته باشد. منظور از مناسب چیست؟ کفشی که با اصول استاندارد، طراحی و تولید شده باشد و هنگام ورزش و پیاده‌روی به بدن آسیب نرساند. برند ۳۶۱ درجه، در زمینه تولید کفش‌های ورزشی از بهترین‌هاست. اگر می‌خواهید کفش ورزشی بخرید بهتر است به دنبال محصولات باکیفیت باشید. این کفش در دیجی‌کالا با حدود ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۶۱۹ هزار تومان رسیده و در دو رنگ مشکی و صورتی موجود است. پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای است.

    خانه و سبک زندگی؛ تخته وایت برد مغناطیسی 

    وایت بردوجود یک تخته وایت برد فقط در آموزشگاه‌ها و مدارس لازم نیست بلکه در منزل هم کلی کاربرد دارد. با نصب یک تابلو در منزل، کارها و برنامه‌ریزی‌های روزانه‌تان را روی آن می‌نویسید و فراموش‌کاری را به حداقل می‌رسانید، برای اعضای دیگر خانه روی آن پیام می‌گذارید و اگر فرزند کوچک دارید برای تمرین درس‌ها یا حتی بازی کردن از تخته وایت برد استفاده خواهد کرد. تخته آسان‌برد را از دیجی‌کالا به قیمت ۱۱۱ هزار تومان بخرید. قیمت قبلی آن ۱۵۴ هزار تومان بوده است. مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

    تخته وایت برد مغناطیسی آسا بُرد مدل آلفا سایز 50x70 سانتی متر


    خوراکی؛ بیسکوییت سبوس دار گرجی

    بیسکویتمیان‌وعده‌های غذایی، نقش مهمی در سلامت بدن دارند. اما برای میان‌وعده چه بخوریم؟ بیسکویت‌های سبوس‌دار می‌توانند پیشنهادی عالی باشند. گرجی را هم که می‌شناسید؛ سالم و پرانرژی با بیسکویت گرجی. با تخفیفی ۱۵ درصدی از دیجی‌کالا، یک بسته بیسکویت بزرگ ۱۷هزار تومانی را ۱۴ هزار تومان بخرید. بهتر است، حالا که محصول تخفیف دارد، چند بسته تهیه کنید و عصرهای طولانی تابستان را چای و بیسکویتی کنید.

    بیسکوییت سبوس دار گرجی مقدار 1000 گرم


    مادر و کودک؛‌ پستانک ارتودنسی اونت

    پستانکشاید می‌پرسید که پستانک ارتودنسی چیست؟ این پستانک‌ها از جنس سیلیکون هستند و به شکل لثه و فک نوزادان آسیبی وارد نمی‌کنند. اگر در منزل یک کوچولوی دوست‌داشتنی دارید، حتما به نقش کلیدی پستانک خوب هم کاملا واقف هستید. با خرید پستانک ارتودنسی اونت از دیجی‌کالا، تخفیف ۳۷ درصدی دریافت می‌کنید و دو عدد پستانک باکیفیت را به قیمت ۶۰ هزار تومان می‌خرید. معامله خوبی است و ۳۵ هزار تومان به نفع‌تان می‌شود.

    پستانک ارتودنسی اونت مدل SCF196/18 بسته 2 عددی


    در آخر

    تخفیف و حراج را همه دوست دارند اما به شرطی که محصولاتی که با این شرایط ارائه می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار باشند. تخفیف زیاد برای جنسی بد باعث می‌شود که یاد «هر ارزانی بی‌علت نیست...» بیفتیم. اما در فهرست درجه از این خبرها نیست و ما فقط از کالاهایی حرف می‌زنیم که هم قیمت‌شان مناسب شده است و هم کاربران و خریداران مختلف از آنها رضایت داشته‌اند. همراهمان بمانید.
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید