پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز سه‌شنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز سه‌شنبه
راهنمای مطالعه

    فردا قرار است به کوهنوردی و ورزش بروید و لباس ورزشی مناسب و تجهیزاتی مانند قمقمه و... ندارید؟ به وسایل بهداشتی مانند دستمال کاغذی هم احتیاج دارید و متأسفانه کابینت‌ها و کمدهای‌تان خبر از تمام شدن وسایل بهداشتی منزل می‌دهند؟ از طرف دیگر شب باید به مهمانی هم بروید و برای بازدید از منزل جدید دوست‌تان به او تبریک بگویید. قطعا و حتما هم هنوز برایش هدیه‌ای آماده نکرده‌اید. وضع و اوضاع خوبی ندارید. همه چیز به هم ریخته اما نگران نباشید. هیچ عیبی ندارد. بدون نیاز به رفتن به خرید حضوری، نگاهی به پیشنهادهای خرید  امروز درجه داشته باشید و با یک دکمه همه چیز را به سبد خریدتان روانه کنید.

    مد و لباس؛  ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

    ست ورزشیاین ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه را در دیجی‌کالا ۱۵۰ هزار تومان بخرید. برای ورزش کردن باید حرفه‌ای لباس بپوشید. قیمت قبلی این سِت ورزشی، ۴۲۰ هزار تومان بوده است. خرید با تخفیفی ۶۴ درصدی را از دست ندهید.

    ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مدل 3109-102 


    سرگرمی و ورزش؛ قمقمه سیله

    قمقمهبرای برنامه پیاده‌روی یا کوهنوردی و به طور کلی رفتن به باشگاه و ورزش کردن به قمقمه نیاز دارید. اصلا در روزهای گرم تابستانی، داشتن این وسیله برای جلوگیری از کم‌آب شدن بدن بسیار ضروری است. پس یک قمقمه سبک و زیبا که یک دسته برای حمل آسان‌تر هم دارد  ایده بسیار خوبی خواهد بود. با ۵۰ درصد تخفیف، قمقمه برند سیله را از دیجی‌کالا به قیمت مناسب ۴۴ هزار تومان بخرید و با خرید حداقلی آب معدنی، به محیط‌زیست هم کمک کنید.

    قمقمه سیله مدل XL-1713 ظرفیت 0.83 لیتر


    خانه و سبک زندگی؛‌ دستمال حوله کاغذی پاپیا

    دستمال کاغذیدر پیک‌نیک یا آشپزخانه همیشه نیاز به وجود دستمال کاغذی وجود دارد. دستمال کاغذی پاپیا در ابعاد طولی بزرگ و مناسب را می‌توان روی استندهای مخصوص قرار داد و برای مصارف مختلف استفاده کرد. بشتابید که دیجی‌کالا، آن را با ۲۰ درصد تخفیف از ۱۵ هزار تومان به قیمت ۱۲ هزار تومان می‌فروشد. چند عدد بخرید و از بسته‌های دوعددی این دستمال باکیفیت استفاده کنید.

    دستمال حوله کاغذی پاپیا بسته 2 عددی


    دکوراسیون؛ ساعت دیواری تینا

    ساعت دیواریبه دنبال یک ساعت دیواری شیک و زیبا برای منزل هستید؟ شاید هم برای همان برنامه دیدن منزل جدید دوست‌تان به دنبال تهیه یک هدیه زیبا با قیمتی مناسب هستید. در این صورت باید به شما ساعت دیواری شیک تینا را معرفی کنیم. این ساعت هم ظاهر خوبی دارد و هم قیمتش با وجود یک تخفیف حسابیِ ۶۰درصدی از ۴۰۰ هزار تومان به ۱۵۵ هزار تومان رسیده است. عالی نیست؟

    ساعت دیواری تینا مدل 206 به همراه هدیه سرسوئیچی ویکتوریا


    در آخر

    بهتر از این چیست که با یک دور مرور  فهرستی حاضر و آماده بتوانید به تمام چیزهایی که برای خرید در نظر داشتید به راحتی دست پیدا کنید؟ زندگی در دنیای فناوری هم حسابی لذت‌بخش‌ است. قبول دارید؟ وقت‌تان را برای کاری به جز رفتن به فروشگاه‌های مختلف ذخیره کنید و با وجود تخفیف‌های عالی در فروش ویژه، اسکناس‌ها را در جیب نگه دارید و برای خریدهای دیگر برنامه بچینید. درجه هر روز برای‌تان، چیزهای جدیدی  رو خواهد کرد. کنارمان بمانید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید