پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز چهارشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز چهارشنبه
راهنمای مطالعه

    چه کسی گفته است که حتما باید آخر هفته‌ها به خرید بروید؟ چون وقت آزاد بیشتری دارید و راحت‌تر می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف گشت و گذار کنید؟ نه دوست عزیز! با وجود امکان خرید اینترنتی دیگر لازم نیست، چندین و چند ساعت از تعطیلی آخر هفته‌های‌تان را صرف خرید کنید. به راحتی در هر روزی از هفته وارد فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و پر از کالاهای متنوعی مثل دیجی‌کالا شوید و هر چه را دوست دارید در سبد خرید دیجیتالی بگذارید و به راحتی به آن برسید. جذابیت این رفاه با تخفیف‌های حسابی، دوچندان می‌شود. شک نکنید!

    زیبایی و سلامت؛ کرم نرم کننده موهای رنگ شده لورآل

    کرم موبعید است کمی اهل دنیای آرایش و محصولات مراقبت از پوست و مو باشید و تا به حال نام برند لورآل را نشنیده باشید. لورآل از بهترین‌هاست و به محض اینکه محصولی از محصولات آن را (آن هم با تخفیف!)،مناسب خود دیدید در خرید تردید به خرج ندهید. دیجی‌کالا، کرم نرم‌کننده موی لورآل را با ۱۸ درصد تخفیف از ۶۰ هزار تومان به ۵۰ هزار تومان رسانده و با تخفیف به فروش می‌رساند. برای حفاظت از موهای رنگ‌شده‌تان، دست به جیب شوید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول


    خانه و سبک زندگی؛ ست سرویس بهداشتی تیتیز

    ست سرویس بهداشتیبهتر است، وسایل لازم برای سرویس بهداشتی منزل‌تان را سِت و هماهنگ با هم بخرید. سرویس بهداشتی تیتیز با یک تخفیف عالی ۳۷ درصدی به شما خریدی کاملا به صرفه را پیشنهاد می‌کند. به جای ۱۱۸ هزار تومان، ۷۵ هزار تومان بپردازید و بسته کامل وسایل سرویس بهداشتی را درب منزل از مأموران دیجی‌کالا تحویل بگیرید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول


    مد و پوشاک؛ کیف اداری مردانه چرم آرا

    کیف چرممحصولات چرمی گران هستند. چرم، اصیل و زیباست و ارزش کافی برای هزینه کردن دارد. حالا اگر قیمت یک محصول اصیل، شیک و باکیفیت از برند چرم‌آرا در تخفیفی خارق‌العاده از ۹۷۰ هزار تومان به ۴۴۵ هزار تومان برسد، تصمیم‌تان چیست؟ تردید دارید؟ نه دوست عزیز! اگر قصد خرید یک کیف شیک برای اداره و شرکت دارید و از مدل این کیف خوش‌تان آمده است، تردید و تعلل را کنار بگذارید که خرید این کیف، سراسر سود است.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول


    تکنولوژی؛اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سی جی

    اسپیکر بلوتوثیاسپیکر بلوتوثی که هم با سیم کار می‌کند و هم بدون سیم، ورودی کارت حافظه دارد، کاربران دیجی‌کالا از خریدش راضی هستند و از همه مهم‌تر با تخفیفی ۱۰ درصدی در حال فروش است، گزینه‌ای مطلوب برای خرید در روز چهارشنبه شیرینی است که به سمت آخر هفته لذت‌بخش سُر می‌خورد. پس اسپیکر بلوتوثی ۱۹۹ هزار تومانی را ۱۷۹ هزار تومان بخرید و راضی باشید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

     

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید