پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز پنجشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز پنجشنبه
راهنمای مطالعه

    برای خرید خوب امروز آماده‌اید؟ فهرست خریدتان را بیاورید و ببینید که در سبد امروز درجه، چیزی برای‌تان پیدا می‌شود؟ با ما باشید تا یک سبد کالای رنگارنگ را به شما معرفی کنیم.

    خانه و سبک زندگی؛‌ ظروف نگهدارنده ۱۲ پارچه نورینو

    ظرف

    برای بسته‌بندی مواد غذایی و نگهداری از آنها در یخچال و فریزر، مجموعه‌ای از ظرف‌های شکل هم در ابعاد مختلف خریداری کنید تا هم از نظر ظاهری، فضای یخچال و فریزرتان زیباتر شود و هم برای نگهداری مواد غذایی در حجم و ابعاد متنوع راحت باشید. مجموعه ظروف نورینو مشتمل بر شِش تکه است که قابلیت شست و شو در ماشین ظرف‌شویی را هم دارند. با یک تخفیف ۵۰ درصدی، این ظروف را به قیمت ۳۲ هزار و پانصد تومان بخرید

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]4786[/related]


    تکنولوژی؛ ساعت هوشمند مدل Y1

    ساعت هوشمند

    ساعت‌های هوشمند هم به داشتن تیپ و استایلی شیک کمک می‌کنند هم امکانات جالبی به شما ارائه می‌کنند. ساعت هوشمند مدل Y1 برخلاف بیشتر ساعت‌های هوشمند، صفحه‌ای گرد و زیبا دارد. قیمت آن هم در فروش ویژه دیجی‌کالا با یک تخفیف ۵۰ درصدی از ۲۱۵ هزار تومان به ۱۰۷ هزار تومان رسیده است. خرید خوبی است، کاربران دیجی‌کالا هم راضی‌اند. پس دو دل نباشید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول


    زیبایی و سلامت؛‌ رژلب جامد دایانا

    رژ

    رژی با رنگ مات و ملایم، بافتی غلیظ و بدون سرب، انتخاب خوبی برای استفاده روزانه است. رژ لب جامد دیانا را در دیجی‌کالا با یک تخفیف ۵۰ درصدی به قیمت ۲۰ هزار تومان بخرید. بیش از ۵۰ نفر از کاربران این فروشگاه اینترنتی، خرید رژ لب جامد دایانا را به دیگران توصیه کرده‌اند. نکته جالب‌توجه درباره این رژ لب، رنگ آن است. یعنی فارغ از کیفیت خوبی که گواه آن مشتریان راضی در وبسایت دیجی‌کالا هستند، رنگ آن هم با طیف وسیعی از پوست‌ها هماهنگی دارد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]7431[/related]


    خوراکی؛ شکلات تلخ ۸۳ درصد فرمند

    شکلات تلخشکلات تلخ از شکلات‌های شیرین، مفیدتر است. شکلات تلخ فرمند حاوی آهن و منیزیم است و هم برای صرف با چای هم برای تقدیم کردن به عنوان هدیه، گزینه خوبی است. با یک تخفیف ۲۳ درصدی، این شکلات را به جای ۴۰ هزار تومان، ۳۱ هزار تومان بخرید و از طعم و کیفیت خوبش لذت ببرید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول


    مد و پوشاک؛ شال زنانه زیبو

    شالشال صورتیِ خوش‌رنگ زیبو جنس ضخیمی دارد و مخصوص پاییز و زمستان است. اما تعجب نکنید که آن را در وسط تابستان به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کالا با تخفیف خوبی در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد (۵۳ درصد تخفیف). پس تا قیمت آن بسیار مناسب شده و از ۱۶۹ هزار تومان به ۷۹ هزار تومان رسیده است، خریدتان را انجام بدهید و آن را برای روزهای پاییز و زمستان‌تان کنار بگذارید.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

     

    [related]7631[/related]


    در آخر

    با یک نگاه می‌توانید چندین فروشگاه بزرگ را روی صفحه تلفن همراه یا لپ‌تاپ‌تان گرد هم جمع کنید. به این می‌گویند زندگی در قرن ۲۱ام. خرید آخر هفته خوبی برای‌تان آرزو می‌کنیم.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید