پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز دوشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز دوشنبه
راهنمای مطالعه

    دقت کرده‌اید  وقتی به یک فروشگاه بزرگ می‌رویم و همه چیزهایی را که دوست و نیاز داریم به صورت یک‌جا و از همان فروشگاه تهیه می‌کنیم، چقدر در وقت و انرژی‌مان صرفه‌جویی می‌شود. حالا تصور کنید که حتی نیازی به رفتن به آن فروشگاه هم نباشد و به جای اینکه شما به آنجا بروید، فروشگاه با پاهای خودش به منزل‌تان بیاید و در لپ‌تاپ و موبایل‌تان قابل‌دسترسی باشد. عالی است. نه؟ با درجه همراه شوید و از خریدهای تخفیف‌دار و ویژه امروز لذت ببرید.

    مد و پوشاک؛ پیراهن میدی زنانه

    پیراهن زنانهتابستان‌ها معمولا بازار مهمانی‌ها و دورهمی‌ها داغ‌تر از فصول دیگر است. پس با خرید یک عدد پیراهن مشکی شیک از برند معروف میسگایدد در دیجی‌کالا، دستی به سر و روی تیپ و استایل‌تان بکشید و از همیشه جذاب‌تر شوید. قیمت این پیراهن با ۵۰ درصد تخفیف از ۳۱۹ هزار تومان به ۱۶۰ هزار تومان رسیده است. به نظر تخفیف خیلی خوبی می‌آید. آن هم زمانی که کاربران دیگر از خرید این محصول کاملا راضی بوده و آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

    پیراهن میدی زنانه - میسگایدد


    خانه و سبک زندگی؛ پرده ساتن ملانژ

    پرده این روزها دیگر پرده را هم می‌توان حاضر و آماده و به شکل اینترنتی سفارش داد و خرید. پرده ساتن ملانژ را با ۲۲ درصد تخفیف به جای ۹۳ هزار تومان به قیمت ۷۳ هزار تومان بخرید. یادتان باشد که این پرده در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، صورتی، نقره‌ای و... هم موجود است و بنا به دکوراسیون منزل یا محیط کارتان، حق انتخاب دارید. البته قبل از خرید به ابعاد و اندازه‌های این محصول دقت کنید تا کاملا متناسب با پنجره مورد نظرتان باشد.

     

    [related]4661[/related]


    خوراکی؛ مسقطی انجیر گردو شیگوار

    مسقطیمسقطی دوست دارید؟ شیرینی مقوی و خوشمزه‌ای است. هم برای پذیرایی از مهمانان گزینه خوبی به شمار می‌رود و هم برای نوش جان کردن در عصرهای بلند و جذاب تابستانی. مسقطی انجیر گردوی شیگوار در دیجی‌کالا با تخفیف ۱۵ درصدی به فروش می‌رسد. یعنی قیمت آن از ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۷ هزار ۵۲۰ تومان رسیده است. تخفیف خوبی برای ۴۰۰ گرم مسقطی خوشمزه به نظر می‌رسد. اگر اهل شیرینی‌جات هستید، چند بسته بخرید، ضرر نمی‌کنید.

    مسقطی انجیر گردو شیگوار مقدار 400 گرم


    سرگرمی و ورزش؛‌ فوتبال دستی 

    فوتبال دستیفوتبال‌دستی از آن بازی‌های جذابی است که بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. با خرید یک فوتبال دستی در خانه می‌توانید خودتان، فرزندان‌تان، والدین‌تان و هر کسی را که اهل بازی و نشاط است کاملا سرگرم کنید. اگر امروز دست به کار شوید و فوتبال دستی را از دیجی‌کالا سفارش بدهید به شما ۹ درصد تخفیف بابت این محصول می‌دهد و می‌توانید به جای ۲۳۰ هزار تومان، آن را ۲۱۰ هزار تومان بخرید.

     

    [related]4588[/related]


    مادر و کودک؛ کالسکه ارابه

    کالسکهانتخاب کالسکه خوب و مناسب از مهم‌ترین تصمیمات و برنامه‌هایی است که مادر و پدرهای جوان باید اتخاذ کنند. این وسیله می‌تواند کمک حال والدین در خیابان و مسافرت باشد. اگر شما هم قصد خرید کالسکه برای کوچولوی دلبندتان دارید باید به دنبال بهترین گزینه‌ها باشید. کالسکه ارابه‌ای که در تصویر می‌بینید، امکانات خوبی دارد و امنیت سرنشین دوست‌داشتنی‌اش را کاملا حفظ می‌کند. با یک تخفیف ۱۷ درصدیِ حسابی، آن را از دیجی‌کالا به جای ۶۰۰ هزار تومان، ۴۹۹ هزار تومان بخرید.

    کالسکه ارابه مدل Colorful 319

      [related]4857[/related]


     
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید