۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی واچ جی تی اکتیو

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی واچ جی تی اکتیو
راهنمای مطالعه

    هواوی واچ جی تی اکتیو یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند این شرکت است که قابلیت‌های خوبی دارد. اما برخی مشکلات این ساعت شاید شما را از خرید آن منصرف کند.

    در سال ۲۰۱۹، هواوی از ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی جی تی اکتیو (Huawei Watch GT Active) رونمایی کرد. ساعت هوشمندی که اگرچه توانست فروش خوبی را تجربه کند، اما نتوانست از خیلی جهات انتظاراتی که از آن وجود داشت را برآورده کند.

    باوجود اینکه ساعت‌های سری هواوی Watch GT توانستند سود هواوی در بخش گجت‌های پوشیدنی را ۲۸۲ درصد افزایش دهند، اما کاربران Watch GT اکتیو از برخی کمبودی‌ها و مشکلات آن شدیدا ناراضی هستند و حتی تعدادی از آن‌ها به فروش ساعت خود اقدام کردند.

    در همین راستا قصد داریم در این مقاله به بررسی سه دلیلی بپردازیم که می‌تواند شما را از خرید این ساعت هوشمند منصرف کند.

    به خاطر داشته باشید که نقاط ضعفی که در پایین به آن اشاره شده، با توجه به بازخورد کاربران این ساعت هوشمند به ثبت رسیده و لذا در استفاده عادی و روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    محدودیت‌های سیستم‌عامل LiteOS

    سیستم عامل هواوی واچ جی تی اکتیو

    یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده از خرید ساعت هواوی واچ جی تی اکتیو، سیستم‌عامل محدود آن است. اگرچه یک ساعت هوشمند به یک سیستم‌عامل بسیار غنی احتیاجی ندارد، اما LiteOS تا اینجا نتوانسته در قامت یک سیستم‌عامل مورد اطمینان برای ساعت‌های هوشمند هواوی ظاهر شود.

    برای مثال اگر قصد گوش دادن به موسیقی را داشته باشید، این سیستم‌عامل منوی خاصی برای کنترل آن ندارد. حتی امکان دانلود نرم‌افزارهای جانبی موسیقی هم روی این ساعت فراهم نیست! همچنین نه تنها بسیاری از برنامه‌های کاربردی شخص ثالث همانند Strava در این ساعت وجود ندارد، بلکه دانلود نرم‌افزارهای دیگر هم برای کاربر مقدور نیست!

    [related]11112[/related]

    ابعاد بزرگ هواوی واچ جی تی اکتیو

    ایعاد هواوی واچ جی تی اکتیو

    یکی از مشکلاتی که هواوی Watch GT اکتیو با آن دست و پنجه نرم می‌کند، سایز بزرگ آن است. این ساعت که ابعادی ۴۶ میلی‌متری دارد، برای آن دسته از افرادی که مچ کوچکی دارند اصلا مناسب نیست و به عبارتی جلوه بدی روی دست دارد.

    البته هواوی گزینه دیگری را با نام هواوی Watch GT Elegant Edition برای کاربرانی که دست‌های کوچکتری دارند در نظر گرفته اما یکی از قابلیت‌های خوب نسخه اکتیو یعنی ظرفیت بالای باتری در این ساعت وجود ندارد.

    پشتیبانی نکردن از فناوری نمایشگر همیشه روشن

    هواوی واچ جی تی اکتیو

    یکی دیگر از ضعف‌های هواوی واچ جی تی اکتیو، عدم پشتیبانی آن از فناوری نمایشگر همیشه روشن است. به عبارتی این ویژگی یکی از ابتدایی‌ترین قابلیت‌هایی است که عموما در ساعت‌های هوشمند در این سطح یافت می شود اما هواوی ترجیح داد از این قابلیت استفاده نکند.

    بنابراین اگر قصد بررسی کردن زمان را داشته باشید، باید ابتدا ساعت را روشن کنید که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. البته از دلایلی که باتری این ساعت به طرز عجیبی دوام بسیار بالایی دارد، حذف قابلیت‌های این چنینی است. اما از آن‌جایی که هواوی Watch GT اکتیو نمونه ارتقا یافته نسل قبلی خود است، انتظار می‌رفت چنین قابلیتی را با خود به همراه داشته باشد.

    جمع‌بندی

    به طور کلی، ساعت هواوی واچ جی تی  اکتیو به عنوان یک محصول ۲۳۰ دلاری نمی‌تواند انتظارات کاربران را آنطور که باید مرتفع سازد. اگرچه نکات مثبت زیادی هم در رابطه با این ساعت وجود دارد اما هواوی برای جلب رضایت بیشتر کاربران خود باید برخی از قابلیت‌های ابتدایی را در این ساعت می‌گنجاند. به عبارتی باید گفت این ساعت تنها برای تناسب اندام در سطح معمولی و نشان دادن زمان کاربرد دارد. اگر با نقاط ضعف یاد شده مشکلی ندارید، این ساعت می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه و خوبی باشد. در غیر اینصورت پیشنهاد می‌کنیم ساعت‌های این سری را خریداری نکنید چراکه همه آن‌ها از نقاط ضعف تقریبا مشابهی رنج می‌برند. البته نقاط قوت زیادی نیز در رابطه با این ساعت وجود دارد. [see_also]8320[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید