خرید خودکار شیائومی؛ انتخابی خوب برای ساده‌پسندان

خرید خودکار شیائومی؛ انتخابی خوب برای ساده‌پسندان
راهنمای مطالعه

    اگر به دنبال خودکاری شیک، اما ساده و بدون تزئینات شلوغ، برای استفاده شخصی یا هدیه می‌گردید، ما به شما خرید خودکار شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا ۲ مدل محبوب خودکار شیائومی را خدمت‌تان معرفی کنیم.

    اغلب‌مان شیائومی را با گوشی‌ها و مچ‌بندهای هوشمند این برند می‌شناسیم. اما جالب است بدانید که در فهرست تولیدات شیائومی، علاوه‌بر گوشی هوشمند و مچ‌بند هوشمند، طیف وسیعی از لوازم مصرفی روزمره، از پلوپز و ترازو گرفته تا حتی چتر و نوشت‌افزار، هم به چشم می‌خورد. این برند موفق چینی در همه تولیداتش بر طراحی مینیمال (ساده و خلوت) و بهینه‌سازی کیفیت و کارایی تمرکز دارد. کافی است یک بار محصولات شیائومی را امتحان کنید تا حسابی نمک‌گیر شوید!

    همان طور که گفتیم، در این مطلب با معرفی ۲ مدل خودکار شیائومی همراه‌تان هستیم:

    اما ببینیم که هرکدام از این مدل‌ها چه ویژگی‌های ترغیب‌کننده‌ای برای خرید دارند و نظرات سایر خریداران درموردشان چه بوده است.

    خودکار شیائومی مدل میجیا

    خرید خودکار شیائومی - خودکار فلزی شیائومی مدل میجیا

    • طراحی مینیمال: میجیا خودکار زرق‌وبرق‌داری نیست. اما در عین سادگی از ظرافت شیک و چشم‌نوازی برخوردارست. این خودکار پیچی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی مات عرضه می‌شود.
    • بدنه فلزی: جنس بدنه این خودکار فلزی است. احتمالا شما هم موافق‌اید که اگر فلزی نبود، جلوه کمتری می‌داشت. گیره خودکار از جنس آلیاژ روی و بدنه خودکار از جنس آلیاژ آلومینیوم و کاملا صاف و صیقلی است. فلز گیره و بدنه هم از جنس مقاوم در برابر خوردگی و اکسیداسیون است. بنابراین نیازی نیست نگران زنگ‌زدن خودکار شیائومی‌نشان‌تان باشید!
    • سایز خوش‌دست: ارتفاع خودکار میجیا ۱۴ سانتی‌متر و وزن آن ۲۶ گرم است. قطر ۹٫۵ میلی‌متری این خودکار هم برای دست‌گرفتنِ راحت سایز مطلوبی است.
    • نوک ظریف و روان: خودکار میجیا دارای نوک ۰٫۵ میلی‌متری است. شیائومی در توضیحات این محصول به روان‌نویسی فوق‌العاده بالای خودکارهای میجیا اشاره کرده است. برای نوشتن یا امضاکردن با این خودکار هیچ نیازی به واردکردن فشار اضافه نیست. این خودکار روان‌تر از خودکارهای معمولی روی کاغذ می‌لغزد.
    • جوهر ژاپنی: جوهر مشکی این خودکار از برند ژاپنی Mikuni است و پخش نمی‌شود. اگر هم مدت طولانی از خودکارتان استفاده نکنید، جوهرش به‌زودی خشک نخواهد شد.
    • مغزی قابل‌تعویض: مغزی میجیا از برند سوئیسی PREMEC و قابل‌تعویض است. بنابراین دلیلی برای دورریختن این خودکار پس از اتمام جوهر وجود ندارد.
    • بسته‌بندی مقوایی: خودکار فلزی میجیا به‌همراه جعبه‌ای مقوایی عرضه می‌شود. جعبه این محصول، علی‌رغم مقوایی‌بودنش، ظاهر معقولی برای هدیه دارد.
    • خوش‌قیمت: این محصول در دیجی‌کالا توسط فروشندگان مختلفی عرضه می‌شود. قیمت فروشندگان مختلف برای این محصول بین حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است. این حول‌وحوش قیمتی برای یک خودکار فلزی برند و خوش‌دست چندان هم بد نیست.

    این خودکار مناسب چه کسانی است؟

    همان طور که احتمالا خودتان هم متوجه شده‌اید، خودکار فلزی شیائومی مدل میجیا چندان مناسب مصارف دانش‌آموزی نیست. بلکه این محصول را بیشتر برای بزرگسالان پیشنهاد می‌کنیم. این خودکار را می‌توانید برای داخل کیف‌تان بخرید تا در بیرون از منزل برای انجام کارهای دفتری یا امضای چک استفاده کنید. مردانه یا زنانه هم ندارد. فقط اینکه اگر از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنید، دقت داشته باشید که این مدل را با نوع بدنه‌پلاستیکی خودکار میجیا که ارزان‌ترست اشتباه نگیرید.

    نظرات خریداران

    نظرات خریداران این محصول را در فروشگاه‌های اینترنتی داخلی و خارجی ازجمله دیجی‌کالا و آمازون بررسی کردیم و به نتایج زیر رسیدیم:

    • اکثر قریب‌به‌اتفاق خریدارن از طراحی زیبا و خوش‌دست این خودکار گفته‌اند.
    • برخی خریداران به آسیب‌پذیری بالای بدنه خودکار در برابر ضربه اشاره داشتند. بدنه این خودکار به‌دلیل فلزی‌بودن ممکن است براثر زمین‌خوردن و ضربه غُر یا لَب‌پَر شود. پس مراقب باشید!
    • در چند مورد از نظرات خریداران دیدیم که برخی از کیفیت جوهر این خودکار گِله داشتند و گفته بودند که بعضی اوقات یکنواخت نمی‌نویسد. اما برخی دیگر برعکس از کیفیت خوب جوهر این خودکار نوشته بودند.

    بسته ۱۲ رنگ خودکار شیائومی مدل کاکوگرین

    خرید خودکار شیائومی مدل کاکوگرین

    • تنوع رنگی: این بسته شامل ۱۲ خودکار کلیکی با رنگ‌های متنوع است: قرمز، نارنجی، زرد، سبز روشن، سبز پررنگ، آبی روشن، آبی پررنگ، صورتی، بنفش، مشکی، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره.
    • طراحی ارگونومیک: خودکارهای رنگی کاکوگرین براساس طراحی ارگونومیک ساخته شده‌اند. به این معنی که نوشتن با آنها خسته‌کننده نیست. جنس بدنه این خودکارها از پلاستیک ABS و بسیار سبک و بادوام است. این جنس حسی مخملی در دست ایجاد می‌کند که دوست‌داشتنی است.
    • نوک ظریف: این خودکارها از نوک ظریف ۰٫۵ میلی‌متری برخوردارند و بسیار نرم و روان می‌نویسند.
    • جوهر باکیفیت: جوهر رنگی خودکارهای کاکوگرین از نوع ژل است که خیلی زود جذب کاغذ و خشک می‌شود و پشت کاغذ علامت نمی‌اندازد. درضمن مغزی این خودکارها قابل‌تعویض است. اما احتمالا سخت بتوانید مغزی یدک رنگی برای این خودکارها تهیه کنید.
    • قیمت معمولی: بسته ۱۲ رنگ خودکار شیائومی مدل کاکوگرین در دیجی‌کالا با قیمت ۱۰۵ هزار تومان فروخته می‌شود. با این قیمت هر عدد از خودکارها ۸ هزار و ۷۵۰ تومان درمی‌آید که با توجه به قیمت فعلی خودکارهای رنگیِ موجود در بازار قیمت چندان نامتعارفی نیست. رنگ‌های مشابه این خودکارها در برند استابیلو یا استدلر هم ارزان‌تر از این قیمت نیستند.

    این خودکار مناسب چه کسانی است؟

    خرید خودکار شیائومی مدل کاکوگرین

    خرید خودکار شیائومی مدل کاکوگرین را خصوصا به دانش‌آموزان و دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم. نوشتن جزوه با این خودکارهای رنگی قطعا لذت‌بخش‌تر خواهد بود و می‌تواند با افزایش بهره‌وری هم همراه باشد. چراکه استفاده از رنگ‌ها به یادآوری نکات کمک می‌کند. این خودکارها برای علاقه‌مندان به طراحی و ساخت بولت‌ژورنال هم کاملا مناسب‌اند. بولت‌ژورنال درواقع همان دفتر برنامه‌ریزی است که می‌توانید با این خودکارهای رنگی به سلیقه خودتان تزئینش کند.

    نظرات کاربران

    اما ببینیم که در فروشگاه‌های اینترنتی چه نظراتی درخصوص این محصول ثبت شده است:

    • عموم خریداران از جذابیت رنگی این خودکارها تعریف کرده‌اند. فقط اینکه برخی‌ها به سایر خریداران گوشزد کرده بودند که فکر نکنند رنگ جوهر خودکارها با رنگ بدنه خودکار مطابقت صددرصدی دارد. چراکه ممکن است شدت رنگ جوهر چند درجه‌ای با بدنه خودکار متفاوت باشد.
    • در نظرات کاربران به نکته‌‌ای برخوردیم که می‌تواند اشتباه خیلی از ما باشد. دقت کنید که خودکار سفید موجود در این مجموعه دارای جوهر سفید و مناسب نوشتن روی برگه‌های سیاه نیست. بلکه جوهر خودکار بدنه‌سفید این بسته قهوه‌ای پررنگ است!
    • برخی خریداران از ریزش جوهر گِله داشتند. اما نگران نباشید! این مسئله با گذاشتن سَری‌های توپی نوک خودکار قابل‌حل است.

    جمع‌بندی خرید خودکار شیائومی

    اگر در تکاپوی انتخاب هدیه‌ای از جنس لوازم‌التحریر هستید، ما به شما خرید خودکار شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. برای استفاده شخصی هم باید بگوییم که امتحان‌کردن این خودکارها به قیمت‌شان می‌ازرد. کافی است عاشق نوشت‌افزار باشید تا برای خرید خودکارهای شیائومی انگیزه پیدا کنید! [see_also]10724[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید