۵ تفریح هیجان‌انگیز در تهران که نمی‌شود از آنها گذشت

۵ تفریح هیجان‌انگیز در تهران که نمی‌شود از آنها گذشت
راهنمای مطالعه

    چقدر از امکانات تفریحی در تهران باخبر هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا ۵ تفریح هیجان‌انگیز

    چقدر از امکانات تفریحی در تهران باخبر هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا ۵ تفریح هیجان‌انگیز در تهران را به شما معرفی کنیم.

    رستوران‌گردی در بهترین رستوران‌های تهران

    نشستن در رستوران‌‌ها و کافه‌های تهران با دوستان بسیار دلچسب است. این مراکز سعی می‌کنند تا همیشه راحتی شما را به بهترین حالت ممکن فراهم کنند.  رستوران‌گردی یکی از بهترین تفریحات در ایران است.  بودن یک مرجع مناسب و خوب برای پیدا کردن رستورانی مناسب همیشه یکی از بهترین اتفاقات برای کسانی است که به رستوران‌گردی علاقه دارند.

    تخفیفان می‌تواند به‌سادگی مرجع شما برای

    بهترین رستوران های تهران

    باشد. فرقی نمی‌کند که چه نوع رستورانی دوست داشته باشید. از کافه‌های دنج تهران گرفته تا رستوران های سنتی تهران و رستوران‌های لوکس. شما می‌توانید از پیشنهادهای تخفیفان استفاده کنید و تجربه رستوران‌گردی خود را از آنچه که هست، فراتر ببرید.

    رویا پارک تهرانرویا پارک

    رویا پارک تهران

    به کمک تکنیک‌های خطای دید و طراحی دکورهای جالب، یک گزینه تفریحی و جذاب برای افراد ماجراجو و خیال‌پرداز به شمار می‌رود. این مجموعه دارای ۶ بخش مختلف و بیش از صد اثر است که حس بینایی انسان را به چالش می‌کشد. رویا پارک تلفیقی از مکان‌های مشابه در دنیا و ایران است که با قرار گرفتن در زاویه و ارتفاع مشخص، می‌توان عکس های منحصر به فردی گرفت.

    این مجموعه تازه تاسیس در موزه دارآباد تهران، برای هر سنی جذابیت دارد. برای بازدید از این پارک هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌کنیم حتما به همراه خانواده یا دوستان بروید و عکس‌های گروهی و تکی جالبی می‌توانید با دکورهای موجود بگیرید.

    اتاق فرار

     اتاق فرار

    این روزها

    بازی اتاق فرار

    تبدیل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های گروهی شده. آیا می‌دانستید که این بازی در آمریکا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی به شمار می‌رود؟ اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده‌اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده‌اند.

    اگر طرفدار بازی‌های فکری و هیجانی هستید اتاق فرار یک فرصت بی‌نظیر برای تخلیه هیجان و همچنین محک زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی است. اتاق فرار در حقیقی یک نوع بازی گروهی هیجان‌انگیز است که  بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. گروه بازیکنان وارد اتاقی می‌شوند که دارای تم و داستان مشخص است. برای رهایی از اتاق شما‌ باید معمای اتاق را حل کنید. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود. به همین خاطر اگر در حین بازی گمراه شوید یا از مسیر اصلی حل معما خارج شوید، مدیر اتاق فرار به کمک شما خواهد آمد.

    تخفیفان بهترین مرجع معرفی بازی‌های اتاق فرار در تهران است و به شما کمک می‌کند تا جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز و سناریوهای مختلف پیدا کنید.

    شهربازی‌های تهران

    شهربازی یکی از بهترین تفریحات تهران است. در بسیاری از مراکز تجاری تهران، شهربازی‌های جذابی انتظارتان را می‌کشد که نه فقط کودکان و نوجوانان را به وجد می‌آورد، بلکه می‌تواند بزرگسالان را هم هیجان‌زده کند. این شهربازی‌ها معمولا سرپوشیده هستند و بیش از صدها بازی مختلف را در خود دارند. البته اگر به فکر شهربازی‌های بزرگ‌تر و جذاب‌تر هستید، پارک ارم بهترین انتخاب شما خواهد. پارک ارم سال‌هاست که مکانی برای تجربه متفاوتی از هیجان است. اگر به فکر این هستید تا برای ساعتی از دغدغه‌های روزانه خلاص شوید و به یاد قدیم‌ها به بازی و تفریح مشغول شوید، تخفیفان همیشه پیشنهادهای متنوعی از بهترین شهربازی‌های تهران دارد.

    دلفیناریوم

    نمی‌شود بدون تعریف از دلفین‌های بامزه دلفیناریوم برج میلاد این مقاله را به پایان رساند. آلفا و کاسیا، ۲ دلفین جذاب به همراه یک شیر دریایی محترم، آماده‌اند تا برای ساعتی شما سرگرم کنند. حرکات زیبای این موجودات بازیگوش و باهوش، بسیار زیبا و هیجان‌انگیز است. این دلفیناریوم ۱۲۰۰ نفر ظرفیت و ۳۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و از استانداردهای بین‌المللی و خاصی برخوردار است. تکنولوژی شبیه‌سازی اقیانوس، زندگی را برای دو دلفین و یک شیر دریایی مهیا کرده تا با انجام حرکات اکروباتیک و زیبا شما را به وجد بیاورند. شما می‌توانید در کنار دیدن نمایش‌های شاد در دلفیناریوم، از عکاسی و نقاشی با دلفین‌ها هم لذت ببرید. شنا با دلفین‌ها یکی دیگر از خدمات بسیار هیجان‌انگیز دلفیناریوم برج میلاد است. دلفیناریوم برج میلاد محیطی فراهم کرده تا شما بتوانید از همه این تفریحات خاص و زیبا لذت ببرید. فراموش نکنید این مجموعه، سیرک یا باغ وحش نیست و از این حیوان‌های ارزشمند به‌خوبی مراقبت و محافظت می‌شود.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید