معرفی۶ مدل دستگاه تخم مرغ پز موجود در بازار ایران

معرفی۶ مدل دستگاه تخم مرغ پز موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اگر موضوع اول بودن مرغ و تخم مرغ را کنار بگذاریم، تخم‌مرغ حضور پررنگی در زندگی روزانه ما دارد. در این مطلب می‌خواهیم ۶ مدل دستگاه تخم مرغ پز در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا از جوشاندن تخم‌مرغ در قابلمه راحت شوید.

    نظرتان درباره خرید یک دستگاه تخم مرغ پز چیست؟ شاید به نظرتان، خرید چنین وسیله‌ای واقعا ضروری نیست و ترجیح می‌دهید به همان شکل و شیوه قدیمی، تخم‌ مرغ‌ را در قابلمه و با آب جوش بپزید. انتخاب با شماست اما باید به یک واقعیت توجه کنید؛ وسایل جدید می‌توانند رفاه و سرعت را به زندگی‌تان وارد کنند. در این مقاله به معرفی چند مدل دستگاه تخم مرغ پز پرداخته‌ایم. با وجود این دستگاه، یک صبحانه مقوی و سریع در خدمت‌تان خواهد بود.

    ۱. دستگاه تخم مرغ پز کلترونیک

    تخم مرغ پز

     

     

    با وجود تخم مرغ پز کلترونیک مدل EK 3497 WHI،  می‌توانید راحت و بی‌دردسر برای خود و خانواده یا مهمانان‌تان صبحانه آماده کنید. تخم مرغ پز کلترونیک، تخم مرغ پز شش‌نفره‌ای است که در عرض چند دقیقه، چند تخم مرغ را برای‌تان می‌پزد. این وسیله مجهز به یک هیتر گرم‌کننده است که با فشار یک دکمه شروع به کار می‌کند. نکته جالب توجه درباره این دستگاه، وجود تایمری است که می‌توانید برای پختن تخم‌مرغ به شکل عسلی، پخت متوسط یا کاملا پخته به آن زمان بدهید. بعد از اتمام کار پخت هم، دستگاه دارای زنگ هشداری است که خبرتان می‌کند.

    نظر خریداران

    نکته‌ای که کاربران را از خرید و کار کردن با این وسیله راضی نگه می‌دارد، عملکرد ساده و سریع آن است. ضمن اینکه به راحتی می‌توانید، زمان دلخواه پخت را به تخم مرغ پز بدهید؛ نگران این نباشید که آیا حرارت کافی به تخم‌مرغ‌ها رسیده است و به موقع آماده می‌شوند یا خیر. مثلا در آماده کردن تخم مرغ عسلی، کاملا راحت خواهید بود و می‌توانید مطمئن باشید که بعد از اتمام پخت تخم‌مرغ، زنگ هشدار خبرتان می‌کند و تخم‌مرغ عسلی‌تان در اثر بیشتر ماندن در دستگاه به یک تخم‌مرغ کاملا پخته بدل نمی‌شود.

    اگر به وبسایت دیجی‌کالا مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که خریداران این محصول از آن رضایت دارند و خریدش را به دیگران توصیه می‌کنند. اگر از تخم‌مرغ به عنوان وعده‌های مختلف غذایی زیاد استفاده می‌کنید و اعضای خانواده‌تان بیش از یک یا دو نفر است، خرید این وسیله می‌تواند برای‌تان مناسب و کاربردی باشد. اما اگر تنها یا دونفره زندگی می‌کنید و تعداد مهمان زیادی ندارید، شاید باید به سراغ گزینه‌های دیگری بروید و تخم مرغ پزی بخرید که ظرفیت کمتری دارد.

    جنس بدنه وسیله از پلاستیک است و می‌توانید با حدود ۲۶۰ هزار تومان، آن را خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید این قیمت برای دستگاهی نه چندان ضروری، زیاد است به شما پیشنهاد می‌شود که گزینه‌های دیگر این فهرست را هم در نظر داشته باشید.

    ۲. دستگاه تخم مرغ پز گرند

    تخم مرغ پز

    تخم مرغ پز گرند مدل GR-70 هم گزینه دیگری است که می‌توانید برای خود تهیه کنید. این وسیله هم، ظرفیت پختن هفت تخم‌مرغ را برای‌تان دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک و در آن هم از استیل است. یکی از مزایای این دستگاه، وجود یک ظرف مخصوص برای داغ کردن سوپ یا غذاهای مایع است که برای افرادی که نوزاد در منزل دارند، گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. چون دمای سوپ یا غذای مایع را برای نوزاد مناسب و امکان گرم شدن آن را به سرعت فراهم می‌کند.

    قیمت تخم مرغ پز گرند حدود ۱۵۵ هزار تومان است و در مقابل سهولت و سرعتی که به شما می‌دهد، هزینه زیادی نیست. البته بودجه‌بندی افراد برای خرید با یکدیگر متفاوت است ولی به طور کلی و میانگین، این قیمت چندان گزاف و زیاد به شمار نمی‌رود. خریداران این محصول در دیجی‌کالا هم درباره آن اعلام رضایت کرده‌اند.

    ۳. دستگاه تخم مرغ پز دسینی

    تخم مرغ پز

    تخم مرغ پز دسینی هم از گزینه‌های دیگر بازار است که می‌توانید برای خرید در نظر بگیرید. مزیت این وسیله در این است که فقط برای پختن تخم‌مرغ کاربرد ندارد و می‌توان از آن برای بخارپز کردن مواد دیگر هم استفاده کرد. آب در این دستگاه به سرعت بخار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید، موادی مانند هویج و سبزیجات دیگر و... را هم بخارپز کنید.

    تخم مرغ پز دسینی ظرفیت هفت تخم‌مرغ را دارد. آماده کردن هفت تخم مرغ به طور همزمان در این وسیله که از جنس پلاستیک و استیل است، به‌راحتی ممکن می‌شود. این تخم مرغ پز، پایه استیل ضدزنگ و حدود ۱۵۵ هزار تومان قیمت دارد.

    البته شاید یکی از ویژگی‌های این دستگاه باعث شود که در خرید آن کمی تردید پیدا کنید؛‌ ظرف داخلی وسیله را نمی‌توان از آن خارج کرد و به طور جداگانه شست. اگر نسبت به این موضوع حساسیت دارید و دوست دارید که امکان جداسازی ظرف تخم‌مرغ‌ها در تخم مرغ پز وجود داشته باشد باید در خرید دقت کنید. در هر حال در میان گزینه‌های در دسترس برای خرید دستگاه تخم مرغ پز، دسینی هم از موارد قابل‌توجه است.

    [related]6908[/related]

    ۴. دستگاه تخم مرغ پز هاردستون

    تخم مرغ پز

    تخم مرغ پر هاردستون، شکل و ظاهر جالبی دارد. اگر از آن دسته مشتریانی هستید که به شکل و شمایل کالاها هم دقت و توجه دارید و از طرح‌های فانتزی استقبال می‌کنید حتما از این تخم مرغ پز هم خوش‌تان خواهد آمد. این تخم مرغ پز ظرفیت پختن هفت تخم مرغ را به طور هم‌زمان دارد.

    اگر موضوع قیمت برای‌تان مهم نباشد، این وسیله از جمله تخم مرغ‌ پزهایی است که در حدود ۲۱۳ هزار تومان قیمت و کیفیت قابل‌قبولی هم دارد. خریداران این محصول در وبسایتی مانند دیجی‌کالا از خرید آن راضی بوده‌اند.

    این وسیله فقط تخم مرغ می‌پزد و برای بخارپز کردن مواد دیگر کاربرد ندارد. اگر از شکل و ظاهر این تخم مرغ پز خوش‌تان آمده است و حاضرید برای چنین وسیله‌ای، بیش از ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید، تخم مرغ پز هاردستون را هم به فهرست‌تان اضافه کنید.

    ۵. دستگاه تخم مرغ پز گوسونیک

    تخم مرغ پز

    برای خرید تخم مرغ پز گوسونیک باید حدود ۱۶۰ هزار تومان کنار بگذارید. این محصول، امکان پختن هم‌زمان شش عدد تخم‌مرغ را در اختیارتان می‌گذارد و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ است. یک ظرف و لیوان مدرج هم به همراه تخم مرغ پز گوسونیک مدل GEB-611 به فروش می‌رسد.

    نکته‌ای که درباره این محصول، جلب‌ توجه می‌کند، وجود تعداد زیادی خریدار راضی در وبسایتی مانند دیجی‌کالاست که خرید آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. سریع و تمیز آماده شدن تخم‌مرغ‌های پخته به کمک این وسیله، رفاهی است که کاربران و خریداران دستگاه از آن صحبت می‌کنند.

    البته نکته‌ای هم وجود دارد که باید با شما در میان بگذاریم. برخی از کاربران از اینکه دستگاه، دکمه و گزینه‌ای برای خاموش کردن ندارد و در واقع، کنترل زیادی روی دستگاه ندارند، ابراز نارضایتی کرده‌اند. اینکه با تمام شدن آب دستگاه، به صورت خودکار خاموش می‌شود به طور کلی عیب نیست اما اگر شما هم طرفدار دستگاهی هستید که میزان کنترل بیشتری روی آن دارید، احتمالا بعدا  از خریدش حس نارضایتی خواهید کرد.

    ۶. دستگاه تخم مرغ پز تکنو

    تخم مرغ پز

    کسانی که بدن‌سازی کار می‌کنند، نیاز به مصرف تعداد زیادی تخم‌مرغ در رژیم غذایی‌شان دارند. وجود دستگاهی که شش تخم‌مرغ را هم‌زمان، تمیز و بی‌دغدغه در اختیارشان قرار می‌دهد احتمالا نکته مثبتی است. سینی تخم‌مرغ این دستگاه قابل جداسازی است و پایه پلاستیکی ضدلغزش آن هم موجب می‌شود تا وسیله در حین استفاده از دستگاه، روی سطوح مختلف، تکان نخورد.

    قیمت تخم مرغ پز تکنو مدل Te-86، حدود ۱۵۰ هزار تومان است و کاربرانی که از دیجی‌کالا، آن را خریداری کرده‌اند از خرید خود رضایت زیادی داشته‌اند. آماده‌سازی تخم‌مرغ با دستگاه تخم‌ مرغ پز تکنو کمتر از ۱۰ دقیقه است. یعنی اگر صبح‌ها، عجله دارید و دوست دارید برای صبحانه، تخم‌مرغ نوش جان کنید و از سوی دیگر حوصله زودتر از خواب بیدار شدن را هم ندارید با خرید یک تخم مرغ پز تکنو، هم بیشتر می‌خوابید و هم تخم‌مرغ‌های خوشمزه و مقوی را میل خواهید کرد.

    بیش از ۲۱ نفر در وبسایت دیجی‌کالا، خرید این وسیله را به دیگران توصیه کرده‌اند که آمار مطلوبی برای یک دستگاه نه چندان ضروری است. البته یادتان باشد که برای بالا بردن کارایی این دستگاه و افزایش ماندگاری‌اش، بهتر است در آن به جای آب معمولی از آب مقطر یا آب تصفیه‌شده استفاده کنید. چون، آب عادیِ شیر حاوی موادی است که می‌تواند در دستگاه رسوب به وجود بیاورد و عملکرد آن را مخدوش کند.

    در آخر

    نمی‌دانیم که چقدر راغب به خرید دستگاهی برای پختن تخم‌مرغ هستید. باید قبول کرد که این وسیله برای منزل چندان ضروری نیست اما می‌تواند به راحت‌تر شدن شما در آماده‌سازی وعده‌های غذایی مختلف کمک کند. ضمن اینکه دیگر خطر فراموش کردن روشن بودن گاز هنگام پختن تخم‌مرغ‌ها در قابلمه هم وجود ندارد و با خیال راحت‌تری به دیگر کارهایتان مشغول می‌شوید. برخی خرید این وسیله را بیهوده و گزاف می‌دانند و برخی از آن استقبال می‌کنند. مدل‌هایی که عنوان شدند، گزینه‌های خوبی برای خرید تخم مرغ پز هستند. اگر بودجه برای‌تان مهم نباشد، دستگاه‌های دیگری هم وجود دارند که با خرید آنها علاوه بر دسترسی به امکان پختن تخم‌مرغ در دستگاه، بخارپز کردن مواد دیگر هم مقدور می‌شود. دستگاه‌های بخارپز و هواپز از گزینه‌هایی هستند که خدمات متنوعی از جمله پختن تخم‌مرغ را به شما ارائه می‌دهند. امیدواریم در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کرده باشیم. [see_also]6006[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید