۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید نوکیا ۷ پلاس

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید نوکیا ۷ پلاس
راهنمای مطالعه

    عمر باتری خوب، تجربه اندروید خالص، دوربین قوی و نمایشگر باکیفیت از جمله دلایلی است که شما را به خرید نوکیا ۷ پلاس ترغیب می‌کند.

    نوکیا شاید به مانند گذشته دیگر سردمدار بی‌چون و چرای بازار گوشی‌های هوشمند نباشد، اما دوباره به دنبال احیای شکوه از دست رفته خود است. نوکیا ۷ پلاس یکی از بهترین تلاش‌های شرکت فنلاندی HMD در القای روح تازه‌ای به این برند خوش‌نام است که با ارائه ویژگی‌هایی جذاب، ارزش‌های این برند را بیش از قبل آشکار می‌کند.

    در این مطلب می‌خواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول بپردازیم که در تصمیم شما برای خرید این گوشی نقش به سزایی دارد. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. کیفیت ساخت عالی و طراحی زیبا

    طراحی نوکیا ۷ پلاسنوکیا ۷ پلاس یک گوشی خوش‌ساخت است که حس محصولی بادوام و سنگین را به شما می‌دهد. فنلاندی‌ها از آلومینیوم سری ۶۰۰۰ با پوششی شبیه به پلاستیک روی آن در ساخت نوکیا ۷ پلاس بهره گرفته‌اند؛ نوکیا پوشش شش لایه‌ روی آلومینیوم این گوشی را سرامیکی اعلام کرده است. این پوشش مات استفاده شده در نوکیا ۷ پلاس ظاهری شیک و زیبا به آن بخشیده است به طوری که ترکیب چنین پوششی با نوارها و خطوط مسی، حس با کیفیت بودن را به کاربر القا می‌کند.

    نوکیا هم روند فعلی کاهش حاشیه اطراف نمایشگر را دنبال کرده است؛ اگرچه نسبت به رقبایش از حاشیه بیشتری برخوردار است. استفاده از نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸به ۹ و گوشه‌های انحنادارش ظاهر مدرنی به گوشی بخشیده است. اچ‌ام‌دی از شیشه‌ 2.5D با پوشش گوریلا گلس ۳ در جلوی گوشی استفاده کرده است که به خوبی با فریم گوشی پیوند خورده‌اند و در زمان سوایپ از لبه‌ها حس خوبی را منتقل می‌کنند.

    ناگفته نماند که نوکیا ۷ پلاس در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ بازار شده است.

    ۲. دوربین عالی در کلاس میان‌رده‌ها

    دوربین نوکیا ۷ پلاسبا وجود میان‌رده بودن، نوکیا ۷ پلاس از دوربینی مشابه با نوکیا 8 سیروکو بهره می‌برد. ماژول دوربین دوگانه به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.75 و حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم F/2.6 مجهز شده است تا حداقل روی کاغذ نوکیا ۷ پلاس به یکی از مجموعه‌های توانمند دوربین مجهز باشد.

    کیفیت تصاویر هر دو حسگر در رنج قیمتی خود بسیار بالاتر از چیزی است که انتظارش را دارید. در روز و شرایط نوری مناسب، هر دو دوربین قادر به ثبت عکس‌هایی با رنگ‌های دقیق و میزان جزئیات بالاست. میان‌رده‌ جدید نوکیا سرعت فوکوس و ثبت تصویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌‌‌آورد تا حین عکاسی هیچ سوژه‌ای را از دست ندهید.

    این قابلیت در ثبت تصاویر پرتره، مولفه‌ بسیار موثری است که منجر به ثبت تصاویری مشابه با دوربین‌های عکاسی و لنز‌های مخصوص پرتره می‌شود. کیفیت تصاویر پرتره ثبت شده با این گوشی با تصاویر ثبت شده با پرچمداران گران‌قیمتی همچون سامسونگ S9 Plus و وان پلاس 5T برابری می‌کند.

    نوکیا برای دوربین سلفی ۷ پلاس از حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 استفاده کرده است که در شرایط نوری مناسب، تصاویر بسیار خوبی با سطح بالای جزئیات را ثبت می‌کند. در بخش ویدیو نیز محصول جدید نوکیا قابلیت‌هایی اعم از ضبط کلیپ‌های 4K، تایم‌لپس و صحنه‌آهسته با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه دارد که باعث شده است تا در این بخش هم هیچ کمبودی حس نشود.

    [related]11157[/related]

    ۳. عملکرد سریع و روان

    عملکرد نوکیا ۷ پلاسنوکیا ۷ پلاس از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ به عنوان مغز متفکر خود بهره می‌برد. این پردازنده ۱۴ نانومتری دارای هشت هسته پردازشی است که از چهار هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. ۴ گیگابایت رم نیز خیال کاربران را از اجرای روان برنامه‌ها و رابط کاربری راحت می‌کند و تجربه چندوظیفگی کم نقصی را رقم می‌زند.

    پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ به لطف استفاده از معماری سفارشی‌سازی شده‌ کوالکام، توان پردازشی مشابه با اسنپدراگون ۸۲۱ را ارائه می‌دهد که در پرچمداران دو سال پیش مانند گوگل پیکسل به کار گرفته شده بود.

    آدرنو ۵۱۲ با فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز هم نقش پردازشگر گرافیکی را در این گوشی برعهده دارد. بازی‌های سنگینی مانند پابجی و آسفالت ۹ با تنظیمات گرافیکی متوسط بدون هیچ مشکلی در این گوشی اجرا می‌شوند.

    ۴. عمر باتری تحسین برانگیز

    عمر باتری نوکیا ۷ پلاسیکی از مشخصه‌های جذاب نوکیا ۷ پلاس از همان لحظه‌ رونمایی، تجهیز به باتری حجیم ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود. استفاده از باتری حجیم در کنار نسخه‌ خالص اندروید و پردازنده‌ ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰، خبر از محصولی با شارژدهی بالا می‌دهد.

    با استفاده کاربری متوسط، این گوشی یک روز کامل خیال شما را از بی‌نیاز شدن به پریز برق راحت خواهد کرد. به‌علاوه پشتیبانی از شارژ سریع نیز امکان شارژ شدن گوشی شما را با سرعتی بالاتر از حد معمول فراهم می‌سازد.

    نوکیا با تجهیز این گوشی با باتری حجیم در کنار پردازنده‌ای توانمند و کم‌مصرف، توان پردازشی مناسب در کنار عمر باتری بسیار خوب را به ارمغان آورده است تا آن دسته از کاربرانی که شارژدهی بالا جزو اولویت اصلی خرید آن‌ها به شمار می‌رود، پاسخ مناسبی برای نیاز‌های خود داشته باشند.

    ۵. تجربه روان اندروید خالص با خرید نوکیا ۷ پلاس

    رابط کاربری نوکیا ۷ پلاساز زمان بازگشت نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند، رابط کاربری گوشی‌های این برند همواره ساده، سریع و نزدیک به اندروید خالص بوده است و حالا نام اندروید وان پشت میان‌رده نوکیا نیز نقش بسته است. نوکیا ۷ پلاس به لطف پروژه‌ اندروید وان تا سه سال بروزرسانی‌های امنیتی و دو سال بروزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد.

    خبری از اپلیکیشن‌های اضافی در نوکیا ۷ پلاس نیست و همین مساله سرعت کلی رابط کاربری را افزایش داده است. همه چیز در این رابط کاربری ساده و سریع به نظر می‌رسد و تجربه طعم خالص و دوست داشتنی اندروید حس خوشایندی به شما می‌دهد. آیکون‌های دایره‌ای آشنا و زبان طراحی ساده متریال در سراسر رابط کاربری به چشم می‌خورد.

    چندین ژست حرکتی برای ساده‌تر کردن کار با گوشی در بخش «System» در دسترس کاربران است؛ سوایپ حسگر برای نمایش اعلان‌ها، برداشتن گوشی و قطع صدای زنگ و بلند کردن گوشی و نمایش اعلان‌ها توسط Ambient display مواردی هستند که در این بخش قابل فعال‌سازی هستند.

    جمع‌بندی خرید نوکیا ۷ پلاس

    نوکیا ۷ پلاسنوکیا ۷ پلاس یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های تولید‌شده توسط HMD است. ۷ پلاس شاید طراحی بدون حاشیه‌، پردازنده قدرتمند و دوربین عالی مشابه با پرچمداران سال ۲۰۱۸ دنیای موبایل را نداشته باشد، اما محصولی با مشخصه‌هایی بسیار خوب و کاملا کافی است. بدنه‌ای بسیار باکیفیت، طراحی زیبا، دوربینی عالی (در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده)، نسخه‌ خالص و روان اندروید، پردازنده‌ای قدرتمند با توانایی انجام تمام امور مورد نیاز کاربران، صفحه‌نمایشی جذاب و باتری فوق‌العاده، باعث شده تا ارزش خرید نوکیا ۷ پلاس از بسیاری از گوشی‌های بازار بیشتر باشد. نوکیا ۷ پلاس هم‌اکنون با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم با برچسب قیمتی نزدیک به سه میلیون تومان در بازار کشورمان قابل خریداری است. نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ در بخش نظرات کاربران برایمان بنویسید. [see_also]10937[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید