بهترین‌ مدل‌های کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرف‌کنندگان کدامند؟

بهترین‌ مدل‌های کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرف‌کنندگان کدامند؟
راهنمای مطالعه

    خرید کرم لایه بردار پوست فقط مخصوص کسانی نیست که دچار آکنه و زخم‌های پوستی هستند. در ادامه به تعدادی از بهترین کرم‌های لایه‌ بردار پوست در بازار ایران از دید کاربران اشاره خواهیم کرد.

    نیمی از زیبایی هر فرد مدیون داشتن پوستی سالم و درخشان است. اما چطور می‌توان پوست را روشن‌تر، درخشان‌تر و صاف‌تر کرد؟ تغذیه و استفاده از مکمل‌های تقویتی که جای خود دارد اما استفاده از لایه‌بردارهای مناسب هم می‌تواند نقش مهمی در زیبا شدن پوست‌تان داشته باشد.

    خرید کرم لایه بردار پوست فقط مخصوص کسانی نیست که دچار آکنه و زخم‌های پوستی هستند. این کرم‌ها می‌توانند باعث برداشتن لایه‌ها و سلول‌های مرده پوستی شوند و شما را زیباتر کنند. در ادامه به تعدادی از بهترین کرم‌های لایه‌ بردار پوست در بازار ایران از دید کاربران اشاره خواهیم کرد.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده

    خرید کرم لایه بردار پوست

    برای خرید هر محصولی باید دقت و حوصله به خرج بدهید. حال در نظر بگیرید که قرار است، محصول مورد نظر را برای عضو حساسی مانند پوست صورت‌تان استفاده کنید. ما به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مثل دی جی کالا سر زده‌ایم تا بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده را به شما معرفی کنیم. ابتدا عوامل مختلفی که باعث رضایت مصرف‌کنندگان ایرانی شده است را بررسی می‌کنیم. این عوامل عبارت‌اند از:

    • اثرگذاری و کیفیت؛
    • حجم و بسته‌بندی؛
    • نظرات کاربران؛
    • ارزش خرید.

    ترتیب قرارگرفتن اسکراب‌ها در این فهرست از بیشترین قیمت به کمترین مرتب شده است.

    ۱. کرم لایه بردار صورت کیووی مدل Exfoliating Polish

    کرم لایه بردار پوست  

    کیووی از آن برندهای خارجی خوبی است که کیفیت و اعتبار مطلوبی در بازار ایرانی هم دارد. این برند استرالیایی محصولی است، لایه‌بردار و شفاف‌کننده که برای هر نوع پوستی کاربرد دارد.

    اثرگذاری و کیفیت

    این کرم حاوی ویتامین E است. دیگر همه می‌دانند که این ویتامین برای پوست فایده‌های زیادی دارد و اگر واقعا ادعای سازندگان محصول درباره وجود این ماده در کرم صحت داشته باشد، اثرگذاری و کیفیت محصول مطلوب خواهد بود. این موضوع یعنی اثرگذاری را در میان نظرات کاربران هم جست‌وجو کرده‌ایم و در بخش بعدی بررسی این کرم در چند خط پایین‌تر درباره‌اش به شما خواهیم گفت.

    کرم کیووی می‌تواند جوش‌های سرسیاه روی بینی را هم از بین ببرد. برای شفاف‌سازی و لایه‌برداری پوست روی این کرم به‌طور روزانه حساب کنید. البته میزان حساسیت و نازک‌بودن پوست را هم در نظرتان داشته باشید. شاید نباید هر روز از لایه‌بردار کمک بگیرید.

    حجم و بسته‌بندی

    این کرم وزنی معادل ۱۵۰ گرم دارد و بسته‌بندی مطلوبش هم مانند بیشتر کرم‌های موجود در بازار است و قابل‌قبول به‌شمار می‌رود. خیلی راحت و ساده می‌توانید این کرم را در کیفتان هم بگذارید یا در هنگام سفر با خود همراه داشته باشید.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که این محصول را از فروشگاه‌های مانند دیجی‌کالا تهیه کرده‌اند از کیفیت و اثرگذاری‌اش رضایت زیادی داشته‌اند. برای نمونه، گفته‌اند که کرم کیووی به‌طور عمیق پوست را تمیز می‌کند و سلول‌های مرده را از رویش برمی‌دارد. خنک‌کنندگی و روشن‌کنندگی‌اش هم از نقاط مثبت دیگری است که مطرح می‌شود.

    با مروری بر نظر مشتریان قبلی این محصول می‌توان دریافت که با کرمی کاربردی و باکیفیت روبه‌رو هستیم. اگر قصد خرید کرم لایه بردار پوست دارید، حتما به کیووی هم نگاهی داشته باشید.

    ارزش خرید

    این محصول حدود ۱۵۰ گرم وزن دارد و در تابستان ۱۴۰۰، با قیمتی در حدود ۲۰۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. نسبت به وضعیت بازار و قیمت‌ها، تناسب حجم و قیمت این محصول قابل‌قبول است. دیگر تصمیم با شماست که خرید کنید یا نه.

    کرم لایه بردار صورت کیووی مدل Exfoliating Polish وزن 150 گرم

    ۲.اسکراب شکری لایه بردار پوست ژبن پلاس مدل Strwberry

    کرم لایه بردار پوست
    کرم لایه بردار دیگر که برای همه نوع پوستی کاربرد دارد، اسکراب شکری ژبن پلاس مدل توت‌فرنگی است. این کرم خوش‌بو هم می‌تواند آکنه و سلول‌های مرده پوستی را از بین ببرد. اما ویژگی‌های دیگر آن چیست؟ خریداران قبلی درباره‌اش چه چیزهایی گفته‌اند؟

    اثرگذاری و کیفیت

    این اسکراب شکری هم پاک‌کننده و نرم‌کننده است و هم درخشان‌کننده پوست. کسانی که دچار آکنه پوستی شده‌اند و پوستشان حالتی کدر پیدا کرده، با کمک این لایه‌بردار می‌توانند وضعیت را بهتر کنند.

    حجم و بسته‌بندی

    این محصول حاوی ۴۵۰ گرم است. بسته‌بندی آن حالت تیوبی ندارد و در قالب قوطی به‌فروش می‌رسد. شاید استفاده از آن مانند تیوبی‌ها راحت نباشد اما دقت کنید که حجم زیادی دارد و به‌شکل قوطی استفاده از آن راحت‌تر است.

    نظرات کاربران

    کسانی که این کرم لایه بردار پوست را خریده‌اند از اثرگذاری‌اش رضایت داشته‌اند. سفید و درخشان‌کردن پوست در کنار بوی خوب محصول هم از ویژگی‌هایی است که خریداران را به خود جلب می‌کند.

    ارزش خرید

    این کرم حدود ۴۵۰ گرم وزن دارد و به قیمت حدود ۱۳۰ هزار تومان در حوالی شهریورماه ۱۴۰۰ به فروش می‌رسد. تناسب حجم و قیمت آن مناسب است و ارزش خرید دارد. شما چه فکر می‌کنید؟

    اسکراب شکری لایه بردار پوست ژبن پلاس مدل Strwberry وزن 450 گرم

    ۳.اسکراب لایه بردار پوست اس تی.ایوز مدل Fresc Skin Apricot

    کرم لایه بردار پوست
    اسکراب اس.تی.ایوز هم محصولی آمریکایی است که برای هر نوع پوستی کاربرد دارد. این کرم لایه بردار حاوی ویتامین A است که از ویتامین‌های مفید برای مراقبت و غذارسانی به پوست است.

    اثرگذاری و کیفیت

    کسانی که از این کرم استفاده کرده‌اند، اثر مطلوبش روی پوست خود را در ظرف مدت کوتاهی مشاهده کرده‌اند. اثرگذاری سریع این کرم در کنار امتیازاتی مانند حساسیت‌زانبودن از آن گزینه‌ای درجه‌یک برای خرید ساخته است.با این حال، دقت کنید که پوست آدم‌ها با هم فرق می‌کند و حتی اگر محصولی مدعی است که با انواع پوست سازگاری دارد، باز هم باید در استفاده از آن دقت به‌خرج بدهید و ابتدا کمی از آن را روی پوست امتحان کنید و بعد از اینکه واکنشی ندیدید، شروع به مصرف کنید.

    حجم و بسته‌بندی

    این محصول حدود ۱۷۰ گرم است و بسته‌بندی زیبایی دارد و در قالب تیوب عرضه می‌شود. تصاویر روی جلدش هم که نشان می‌دهد در آن از عصاره زردآلو استفاده شده است.

    نظرات کاربران

    پاکسازی این کرم مطلوب است و مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است. بوی خوب آن هم حس تمیزی و شادابی منتقل می‌کند؛ این‌ها چیزهایی است که خریداران قبلی محصول گفته‌اند. بعضی‌ها گفته‌اند که این لایه‌بردار قوی است پس باید در استفاده از آن دقت به‌خرج بدهید و شاید مصرف روزانه‌اش کار چندان درستی نباشد.

    ارزش خرید

    لایه‌بردار اس تی.ایوز وزنی معادل ۱۷۰ گرم دارد و قیمت آن در اواخر تابستان ۱۴۰۰ در حدود ۸۶ هزار تومان است. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که این محصول آمریکایی هم ارزش خرید دارد. تصمیم‌گیری با شماست. آن را می‌خرید؟

    اسکراب لایه بردار پوست اس تی.ایوز مدل Fresc Skin Apricot وزن 170 گرم

    ۴.کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم

    کرم لایه بردار پوست
    کرم هیدرودرم از محصولات وطنی است. این کرم ویتامین E و A دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای لایه‌برداری از پوست باشد. سازنده‌اش مدعی است که وجود روغن جوانه گندم در آن باعث می‌شود رادیکال‌های آزاد از بین بروند و اثرگذاری این محصول روی شادابی و سلامت پوست زیاد شود. اما اجازه بدهید که نگاهی دقیق‌تر به کرم داشته باشیم و ببینیم که می‌توان به آن اعتماد کرد یا خیر.

    اثرگذاری و کیفیت

    لایه‌بردار هیدرودرم می‌تواند با بازکردن منافذ پوستی نقش مهمی در رفع تدریجی دانه‌های سرسیاه روی پوست داشته باشد و در ضمن سلول‌های مرده را پاکسازی کند. چین‌وچروک‌های سطحی پوست هم با وجود این کرم از بین می‌روند.

    حجم و بسته‌بندی

    این کرم ۲۰۰گرمی در بسته‌بندی تیوبی به‌فروش می‌رسد و برای گذاشتن در کیف و بردن به سفر هم گزینه مناسبی است.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی کرم هیدرودرم معتقدند که اثرگذاری خوبی دارد. آنها می‌گویند که کیفیت این کرم به‌تدریج و در گذر زمان مشخص می‌شود و با نرم‌کردن پوست به‌آرامی به رفع جوش‌ها هم کمک می‌کند.

    ارزش خرید

    این کرم حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد و به‌قیمت حدود ۸۱ هزار تومان در روزهای پایانی تابستان ۱۴۰۰ به‌فروش می‌رسد. ارزش خرید دارد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

    کرم ساینده و پاک کننده هیدرودرم حجم 200 گرم

    ۵.کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift

    کرم لایه بردار پوست کرم درمالیفت هم محصولی ایرانی است که در میان مشتریان محبوب است. این کرم برای پوست‌های مختلف تولید می‌شود؛‌ یعنی فرقی نمی‌کند که پوستتان چه نوعی است. این کرم در هر حال برایتان مناسب خواهد بود. البته همان‌طور که گفته شد، با احتیاط و امتحان‌کردن کرم‌ها روی بخشی از پوست، مطمئن شوید که برایتان حساسیت‌زا نیستند.

    اثرگذاری و کیفیت

    دقت کنید که این کرم اثرگذاری دارد اما امکان بروز حساسیت پس از مصرف آن هم هست. پس حتما با دقت عمل به سراغش بروید و اگر با پزشک درباره خرید آن مشورت کنید، بسیار بهتر خواهد بود.

    حجم و بسته‌بندی

    این کرم حدود ۴۰ میلی‌لیتر است و بسته‌بندی قابل‌قبولی دارد. همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید، به شکل تیوب است و استفاده از آن راحت است.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که این محصول را خریده‌اند از اثرگذاری‌اش رضایت داشته‌اند و معتقدند که برخلاف بسیاری از کرم‌های لایه‌بردار، پس از استفاده از این کرم، پوستشان پوسته‌پوسته نمی‌شود.

    ارزش خرید

    حجم این محصول ۴۰ میلی‌لیتر است و در روزهای آخر تابستان ۱۴۰۰ به‌قیمت حدودیِ ۶۰هزار تومان به فروش می‌رسد. تناسب قیمت و حجم کمی نامتعادل است. دیگر تصمیم با شماست که این کرم را بخرید یا نه. [related]34124[/related]

    ۶.کرم لایه بردار سینره ده درصد AHA

    کرم لایه بردار پوست
    سینره هم محصول ایران است. این کرم لایه بردار پوست حاوی عصاره‌ میوه‌هایی مانند آناناس و انگور و البته لیمو است. اگر پوستتان حساس است، نباید هرشب به فکر استفاده از آن باشید.

    اثرگذاری و کیفیت

    این کرم می‌تواند لایه‌های سطحی پوست را بردارد و آن را درخشان‌تر و پاک کند. ضمن اینکه به رفع چروک‌های سطحی هم کمک می‌کند. محو‌شدن جای جوش‌ها هم از کارهایی است که استفاده تدریجی از این کرم ممکن می‌کند.

    حجم و بسته‌بندی

    کرم لایه‌بردار سینره ۴۰ میلی‌لیتر است و بسته‌بندی خوب و قابل‌قبولی دارد. این کرم هم مانند بیشتر موارد این مقاله تیوبی است و می‌توانید از آن در سفر و کیف استفاده کنید؛ منظور این است که آن را در کیف بگذارید و همراه داشته باشید.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی کرم سینره از آن راضی‌اند. آنها می‌گویند که این کرم لایه بردار پوست اثرات خود را زود نشان می‌دهد. این کرم بی‌رنگ و بوست و برای کسانی که از عصاره‌های بودار در کرم‌ها خوششان نمی‌آید، گزینه مطلوبی به‌شمار می‌رود.

    ارزش خرید

    حجم این کرم ۴۰ میلی‌لیتر است و در حوالی پاییز ۱۴۰۰، به‌قیمت ۶۰هزار تومان به فروش می‌رسد. ارزش خرید دارد یا نه؟

    کرم لایه بردار سینره ده درصد AHA حجم 40 میلی لیتر

    ۷.اسکراب لایه بردار شون با عصاره گردو

    کرم لایه بردار پوست شون هم برند معروفی است. محصولات مختلفی در حوزه لوازم آرایش و مراقبت‌های پوستی روانه بازار می‌کند. این اسکراب با عصاره گردو هم از محصولات موفق شون است که خریداران زیادی دارد.

    اثرگذاری و کیفیت

    برای جداسازی سلول‌های مرده پوستی روی سطح پوست صورت می‌توانید از این اسکراب استفاده کنید. اگر اسکراب شون با پوستتان متناسب و هماهنگ باشد، باعث می‌‌شود که صورتتان درخشان‌تر شود.

    حجم و بسته‌بندی

    حجم این محصول از برند معروف شون حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر است؛ حجم خوب و زیاد است. قبول دارید؟ بسته‌بندی‌اش هم که تیوبی است و نمره قبولی می‌گیرد.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی کرم اسکراب شون از آن رضایت زیادی داشته‌اند. نظرات مثبت درباره اثرگذاری این کرم بسیار زیاد است و به‌نظر می‌رسد که برای خرید لایه بردار پوست می‌توان روی آن حساب کرد و در میان گزینه‌های اصلی خرید، قرارش داد.

    ارزش خرید

    این کرم حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر است و قیمتش در شهریورماه سال ۱۴۰۰، حدود ۶۰ هزار تومان اعلام می‌شود. اگر از محصول خوشتان آمده، خرید آن به‌صرفه به‌نظر می‌رسد.

    این کرم لایه‌بردار هم محصولی وطنی است و ویتامین‌هایی مانند E و A دارد. سلول‌های زبر و مرده پوستی را به‌کمک آن از بین ببرید و پوستتان را تمیزتر و درخشان‌تر کنید. اما اجازه بدهید که ببینیم ویژگی‌های دیگر آن چیست.

    اثرگذاری و کیفیت

    اگر آکنه دارید یا جوش‌های سرسیاه سمجی روی بینی‌تان جای خوش می‌کنند، استفاده از این اسکراب فکر خوبی برایتان خواهد بود. سازندگان این برند هم مدعی‌اند که فاقد ماده‌ای به نام پارابن است. ظاهرا پارابن ماده نامطلوبی است که در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی وجود دارد.

    حجم و بسته‌بندی

    بسته‌بندی این کرم تیوبی که قابل‌قبول و مطلوب است. حجمش هم حدود ۵۰ میلی‌لیتر عنوان می‌شود.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی کرم نئودرم از آن راضی‌اند ولی در میان نظرات برخی از آنها به سوزش پوست پس از استفاده از کرم اشاره می‌شود. در این صورت، خوب است که قبل از مصرف، حتما با پزشک مشورت کنید یا کمی از کرم را روی بخش کوچکی از پوست امتحان کنید و ببینید که چه واکنشی در آن ایجاد می‌شود.

    ارزش خرید

    حجم این کرم در حدود ۵۰ میلی‌لیتر است و در تابستان سال ۱۴۰۰ در حدود ۵۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    ۹.پاک کننده اسکراب 1×2 سی گل

    کرم لایه بردار پوست

    اسکراب سی‌گل هم در میان گزینه‌های محبوبی است که خریداران از آن تعریف و تمجید می‌کنند. اسکراب سی‌گل از محصولاتی است که در داخل کشور تولید می‌شود و برند خوب و معتبری دارد.

    اثرگذاری و کیفیت

    پاک‌کنندگی منافذ پوستی و درخشان‌کردن آن از جمله ویژگی‌هایی است که اسکراب سی‌گل برای پوستتان ایجاد می‌کند. این کرم برای انواع پوست سازگار است و کیفیت خوبی دارد.

    حجم و بسته‌بندی

    بسته‌بندی این کرم هم مطلوب است. حالت تیوبی دارد و حجم آن هم در حدود ۵۰ میلی‌لیتر عنوان می‌شود.

    نظرات کاربران

    نرمی ‌و لطافت و پاک‌شدن پوست پس از استفاده از این کرم از جمله ویژگی‌های مطلوبی است که مشتریان قبلی‌ درباره‌اش گفته‌اند. اثرگذاری این کرم هم تدریجی است اما نقطه منفی و نامطلوبی ندارد.

    ارزش خرید

    همان‌طور که گفته شد، حجم اسکراب سی‌گل ۵۰ میلی‌لیتر است و قیمت آن هم در تابستان ۱۴۰۰، در حدود ۳۰ هزار تومان است.

    ۱۰.اسکراب پوست رینوزیت مدل Oil and Free

    کرم لایه بردار پوست
    این اسکراب برای پوست‌های معمولی است. برای رفع آکنه‌ها و پاک‌کردن پوست می‌توانید روی این لایه‌بردار حساب کنید. رینوزیت دارای عصاره شیرین‌بیان است. اما کیفیت و ویژگی‌های دیگرش چیست؟ اجازه بدهید که با هم مرور کنیم.

    اثرگذاری و کیفیت

    کسانی که جوش‌های سرسیاه می‌زنند و پوست ناصافی دارند، از این کرم استقبال زیادی کرده‌اند. پاک‌کنندگی پوست کرم هم مطلوب است. این کرم لایه‌بردار کاربرد ضدآکنه هم دارد.

    حجم و بسته‌بندی

    این کرم تیوبی هم ۲۰۰ میلی‌لیتر است و حجم خوبی دارد. اگر به مقوله حجم حساس هستید، به این کرم دقت بیشتری داشته باشید.

    نظرات کاربران

    این کرم لایه‌بردار فاقد چربی است. مشتریان قبلی از پاک‌کنندگی رینوزیت رضایت کافی دارند ولی دقت کنید که بعضی از آنها معتقدند که نباید تعداد روزهای زیادی از هفته از آن استفاده کنید.

    ارزش خرید

    این کرم ۲۰۰ میلی‌لیتر است و قیمت آن هم در شهریورماه ۱۴۰۰، حدود ۳۰ هزار تومان عنوان می‌شود. با توجه به حجم و قیمت به نظر می‌رسد که این محصول ارزش خرید دارد.

    در آخر

    خرید کرم لایه بردار پوست برای نظافت پوست یا از بین بردن جوش‌ها و جای زخم یا جای جوش به دقت زیادی نیاز دارد. باید بدانید که نوع و جنس پوست‌تان چیست و چه محصولاتی برایش مناسب‌تر هستند. مشورت با پزشک متخصص همیشه بهترین گزینه برای درمان مشکلات پوستی یا یافتن راه‌کارهایی برای زیبا و سالم‌تر شدن است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا درباره بهترین و پرفروش‌ترین کرم‌های لایه‌ بردار بازار ایرانی پیش‌زمینه ذهنی داشته باشید و درباره آنها با پزشک‌تان مشورت کنید. خرید کرم لایه بردار پوست مناسب می‌تواند پوست‌تان را چندین درجه زیباتر کند. پرفروش‌ترین کرم‌های لایه‌بردار را ببینید [see_also]6050[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید