وسایل نظم دهنده خودرو و معرفی ۶ مدل ارزان و کاربردی

وسایل نظم دهنده خودرو و معرفی ۶ مدل ارزان و کاربردی
راهنمای مطالعه

    وسایل نظم دهنده خودرو به شما کمک می‌کنند تا در سفرهای بیرون و درون‌شهری راحت‌تر باشید و خودرویی تمیز و منظم در اختیارتان باشد. در ادامه تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین وسایل نظم دهنده خودرو معرفی شده است.

    ۱. سطل زباله خودرو

    وسایل نظم دهنده خودرو

    اگر از ما بپرسند یکی از زننده‌ترین تصاویر و صحنه‌های دنیا چیست، قطعا در فهرست بلندبالای‌مان به پرت کردن زباله و آشغال از پنجره خودرو هم اشاره‌ای خواهیم داشت. این در حالی است که با خرید یک سطل ارزان و کوچک به راحتی می‌توان به جمع افراد متمدن پیوست. با خرید سطلی که به‌راحتی به دستگیره درب خودرو یا صندلی پشتی وصل می‌شود، زباله‌های سرگردان را از پنجره به بیرون پرتاب نخواهید کرد.

    عده دیگری از افراد هستند که زباله و آشغال را کف خودرو می‌ریزند. خرید سطلی که به نقاط مختلف خودرو متصل می‌شود به راحتی مشکلات را حل خواهد کرد. قیمت سطل‌های زباله خودرو زیاد نیست و با حدود ۱۰تا ۱۵ هزار تومان یا حتی کمتر هم می‌توان یکی از بهترین وسایل نظم دهنده خودرو را خریداری کرد. پس تردید نداشته باشید و یک سطل مناسب برای خودروی‌تان بخرید.

    سطل زباله خودرو

    ۲. جعبه نظم‌دهنده صندوق عقب

    وسایل نظم دهنده خودرو

    درب صندوق عقب بعضی از خودروها را که باز می‌کنید با صحنه دلخراش نبرد آچارها و پیچ‌گوشتی‌هایی مواجه می‌شوید که در معیت جعبه خالی روغن ترمز و بطری‌های آب پر و خالی به مصاف لاستیک زاپاس و هزار و یک چیز دیگر رفته‌اند. اما خرید جعبه نظم دهنده صندوق عقب به‌راحتی می‌تواند صندوق عقب را منظم و مرتب نگه دارد و در این صورت اگر نیاز به فضایی برای قرار دادن وسایل دیگر در پشت خودرو، مشکلی در کار نخواهد بود. باز بودن فضا برای زمان‌هایی که در سفر به سر می‌برید بسیار ضروری و واجب است.

    اگر دقت کرده باشید، بیشتر خودروها صندوق عقب چندان بزرگی ندارند و به همین خاطر به راهکاری برای ایجاد فضای بیشتر و نظم بهتر برای آن نیاز است. جعبه‌ها و ساک‌های متنوعی برای ایجاد نظم و ترتیب در خودروها وجود دارند که بنا به جنس‌شان می‌توانند قیمت‌های متنوعی داشته باشند. با توجه به سلیقه و نیازی که دارید باید از میان مدل‌های مختلفِ وسایل نظم دهنده خودرو برای صندوق عقب به گزینه دلخواه و مناسب‌تان برسید. قیمت این جعبه‌ها و ساک‌ها می‌تواند از حوالی ۲۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر باشد.

    جعبه نظم دهنده صندوق عقب خودرو

    ۳. نظم دهنده خودرو: جالیوانی

    وسایل نظم دهنده خودرو

    اگر اهل سفر کردن و جاده باشید حتما می‌دانید که نوشیدن یک لیوان چای داغ در جاده چقدر دل‌پذیر است ولی گاهی این لذت جذاب به تجربه وحشتناکی تبدیل می‌شود که تمام هیکل‌تان را می‌سوزاند. بله! در هنگام حرکت خودرو، گاهی چای از دست‌تان می‌ریزد و لذت شیرین و دیرین نوشیدن آن در خودرو برای‌تان ناخوشایند می‌شود. با خرید یک جالیوانی برای خودرو به راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

    دیگر جای نگرانی بابت ریختن چای در خودرو وجود نخواهد داشت. جالیوانی‌های مخصوص خودرو در مدل‌ها و شکل‌ها و البته قیمت‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. نمونه‌ای باکیفیت و متناسب با فضای خودروی خود را خریداری کنید و چای، نسکافه، شربت یا هر مایع دیگری را که دوست دارید در لیوان بریزید و داخل جا لیوانی قرار بدهید و نگران ریختن آن نباشید. بعضی از مدل‌های وسایل نظم دهنده خودرو طوری طراحی می‌شوند که بیشترین میزان آسایش و رفاه برای‌تان به وجود بیاید. مثلا نمونه‌هایی وجود دارد که جالیوانی مجهز به یک پایه است که به راحتی بین دو ضندلی خودرو قرار می‌گیرد و می‌توانید چای و نوشیدنی‌های‌تان را در آن بگذارید و خیلی راحت بعد از سرد شدن، نوش جان کنید.

    جالیوانی و کنسول خودرو

    [related]4899[/related]

    ۴. نظم دهنده خودرو: پایه نگهدارنده گوشی موبایل

    وسایل نظم دهنده خودرو

    این روزها که تلفن همراه برای پیدا کردن نشانی‌های مختلف و گم نکردن راه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز به یک پایه یا وسیله‌ای  وجود دارد که بتوان تلفن را با آن به راحتی در جایی از خودرو قرار داد. انواع مختلفی از پایه‌های نگه‌دارنده موبایل در بازار موجود هستند. برخی از آنها حالت آهنربا دارند یا زیر پایه‌شان چسبی وجود دارد که می‌توان به کمک آن، وسیله را روی هر سطحی قرار داد و چسباند.

    قیمت پایه‌های گوشی موبایل هم چندان زیاد نیست و از حدود ۱۰ به بالا، در میان مدل‌های مختلف حق انتخاب دارید. فقط از این پایه‌ها برای گذاشتن گوشی جهت یافتن نشانی‌ها و استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده نمی‌شود بلکه اگر دل‌تان بخواهد در خودروی خود در سفرهای بیرون و درون شهری، کتابی صوتی یا موسیقی هم می‌توانید گوش کنید، این پایه می‌تواند گزینه خوبی برای نصب تلفن همراه به جایی در خودرو باشد. فقط حتما به این نکته دقت کنید که آیا پایه‌ای که می‌خرید برای اتاق ماشین شما مناسب است یا خیر. برای مثال این پایه‌ای که می‌بینید برای پژو ۲۰۶ نگهدارنده مناسبی نیست و جای مناسبی برای نصبش پیدا نمی‌کنید.

    پایه نگهدارنده آهنربایی

    ۵. نظم دهنده خودرو: گیره پشت صندلی

    وسایل نظم دهنده خودرو

    گیره‌ای که پشت صندلی قرار می‌گیرد به راحتی خریدها یا کیف و هر وسیله دیگری را که با خود در خودرو به همراه دارید برای‌تان نگه می‌دارد. قیمت این وسیله هم چندان زیاد نیست و با حدود ۳۰ هزار تومان می‌توانید یکی از وسایل نظم دهنده  کاربردی و جالب خودرو را خریداری کنید. اگر به سفر می‌روید هم می‌توانید یک کیسه به این گیره بیاویزید و کتاب و خوراکی‌هایی را که در طول سفر نیاز دارید در آن قرار بدهید.

    گیره پشت صندلی

    ۶. نظم دهنده خودرو: جای دستمال کاغذی

    وسایل نظم دهنده خودرو تقریبا همه در خودروی خود یک جعبه دستمال کاغذی نگه می‌دارند اما یکی از مشکلات معمولا این است که جعبه دستمال جای مناسبی در خودرو ندارد. اگر جای دستمال کاغذی مناسبی برای خودروی خود تهیه کنید و از آن به عنوان یکی از وسایل نظم دهنده خودرو بهره ببرید، در دست‌اندازها شاهد پرتاب شدن جعبه دستمال از پشت صندلی‌ها بر سر سرنشینان صندلی پشتی نخواهید بود. جای دستمال کاغذی هم در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود. باید به سراغ گزینه‌ای باشید که به راحتی به پشتی صندلی‌ها متصل می‌شود و امکان قرار دادن جعبه در آن وجود دارد.

    جای دستمال کاغذی خودرو

    در آخر

    بعضی‌اوقات، حواس‌مان نیست که خرید برخی وسایل ساده و ابتدایی که هزینه چندانی هم ندارند به ساده‌تر و راحت‌تر شدن زندگی‌مان چقدر کمک می‌کنند. مثلا خرید وسایل نظم دهنده خودرو می‌تواند رفاه بیشتری برای اوقاتی بیاورد که در خودرو می‌گذرد. کسانی که مدام در رفت و آمد هستند یا زیاد مسافرت می‌کنند به وسایلی که در این مقاله گفته شد، بیشتر از سایرین نیاز دارند. پس با یک بار هزینه کردن (هیچ‌کدام چندان گران نیستند) می‌توانید برای خودتان و سرنشینان دیگر خودرو، آسایش بیشتری به همراه بیاورید. [see_also]4307[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید