خرید موس بی سیم شیائومی و بررسی ۲ مدل خوش قیمت

خرید موس بی سیم شیائومی و بررسی ۲ مدل خوش قیمت
راهنمای مطالعه

    اگر دنبال یک موس جمع‌وجور با کارایی خوب و قیمت مناسب می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم از موس‌های بی‌سیم شیائومی هم دیدن کنید. در این مطلب «درجه» مهم‌ترین اطلاعاتی را که برای خرید موس بی سیم شیائومی نیاز دارید با شما در میان می‌گذاریم.

    ۱. موس بی‌ سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW

    ویژگی‌های ترغیب‌کننده برای خرید

    خرید موس بی سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW

    • طراحی ظریف و مینیمال: طراحی ظریف و مینیمال این موس مثال‌زدنی است. از هر زاویه‌ای که نگاه کنید شکل‌وشمایل خوش‌ریختی دارد. شیائومی حتی در طراحی کف این موس هم سلیقه به خرج داده است. این موس در دو رنگ نقره‌ای و طلایی شامپاینی عرضه می‌شود و با لپ‌ تاپ جدید شیائومی قابل‌سِت‌کردن است. سطح بدنه این موس از جنس آلیاژ آلومینیوم (منهای دکمه‌ها که از پلاستیک ABS ساخته شده‌اند) است. نه زود خش می‌افتد و نه با هر لمسی لک می‌شود.
    • ساختار راحت و خوش‌دست: از لحاظ خوش‌دستی که خیال‌تان راحت. برای کلیکِ دکمه این موس تنها ۰٫۶ نیوتن بیشتر فشار لازم نیست. عملکرد نرم و کم‌صدایی هم دارد.
    • دارای ابعاد قابل‌حمل: ابعاد دقیق این موس عبارت‌اند از ۱۱۰٬۲ (ارتفاع) × ۵۷٫۲ (عرض) × ۲۳٫۶ (ضخامت) میلی‌متر. می‌بینید که این موس دارای ابعاد کاملا قابل‌حملی است. حتی اگر کیف لپ‌تاپ‌تان کتابی و کم‌ضخامت باشد، باز مشکلی برای جادادن این موس نخواهید داشت. وزن خیلی سبکی هم دارد و با باتری (این موس با دو عدد باتری سایز AAA کار می‌کند) تنها به ۷۷٫۵ گرم می‌رسد.
    • قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه: این موس به بلوتوث نسخه ۴ و اتصال بی‌سیم با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز مجهز است. ویژگی کلیدی این موس را می‌توان در قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه دانست. می‌توانید با دانگل (دانگل این موس به‌طور مخفی در محل باتری جاسازی شده است) به یک دستگاه و هم‌زمان با بلوتوث به دستگاه دوم وصل شوید. ضمنا گفتنی است که با این موس از اتصالی سریع و پایدار برخوردار خواهید شد. شیائومی در این موس از تراشه بلوتوث نوردیک استفاده کرده که مهم‌ترین مزیت آن افزایش سرعت انتقال در عین کاهش مصرف انرژی است. این موس تا ۱۰ متر هم بُرد دارد و با سیستم‌عامل‌های ویندوز (ویندوز ۸ و بالاتر)، مک (مک‌اُاِس ۱۰٫۱۰ و بالاتر) و اندروید سازگار است.
    • مجهز به حسگر لیزری با دقت بالا: با این موس حرکات سریع و دقیقی را تجربه خواهید کرد. زیرا مجهز به نوعی حسگر فوتوالکتریکی است که موجب افزایش عملکرد فناوری لیزر می‌شود. این موس روی سطوح مختلف از قابلیت تفکیک بالا برخوردار است و با دقتی معادل ۱۲۰۰ نقطه بر اینچ کار می‌کند که برای مصارف معمولی در منزل و محل کار کافی است. ضمن اینکه روی ۹۵ درصد سطوح قابل‌استفاده است.

    نکات قابل‌تأمل

    بیش از ۱۰ نفر از خریداران موس بی‌سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW در دیجی‌کالا خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. اکثر قریب‌به‌اتفاق خریداران از ظرافت ساخت این موس تعریف‌ کرده‌اند. خوش‌دستی و قابلیت حمل آسان هم مزیت‌های دیگری‌اند که موردپسند خریداران متعددی بوده است. اما گویا این موس برای همه خوش‌دست نیست و شاید کمی طول بکشد تا به قدوقواره‌اش در دست‌تان عادت کنید. همچنین لازم است اضافه کنیم که این موس به‌دلیل ابعاد کوچک و طراحی مسطح چندان ارگونومیک نیست و برای کار طولانی می‌تواند خسته‌کننده باشد. درکل برای گیمینگ و کار حرفه‌ای بهتر است سراغ مدل‌های تخصصی‌تر باشید.

    [related]4751[/related]

    خرید این موس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

    خرید موسی بی سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW

    خرید موس بی سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW را بیشتر به شماهایی پیشنهاد می‌کنیم که:

    • می‌خواهید پورت USB دستگاه‌تان را آزاد بگذارید؛
    • به موسی سبک و جمع‌وجور نیاز دارید تا در کیف لپ‌تاپ‌تان جای زیادی اشغال نکند؛
    • به موسی معمولی با قیمت مناسب نیاز دارید.

    در حال حاضر پایین‌ترین قیمت این موس در دیجی‌کالا حدود ۲۲۰ هزار تومان است. لب کلام اینکه موس بی‌سیم شیائومی مدل XMSB01MW / XMSB02MW برای استفاده معمولی به احتمال زیاد رضایت‌تان را جلب خواهد کرد. اما برای کار طولانی و استفاده حرفه‌ای احتمال می‌دهیم که نه.

    موس بی‌سیم شیائومی مدل XMSB02MW

    ۲. موس بی‌ سیم شیائومی مدل WSB01TM

    خرید موس بی سیم شیائومی مدل WSB01TM

     

    ویژگی‌های ترغیب‌کننده برای خرید

    • طراحی ظریف و خوش‌دست: این مدل موس شیائومی هم از طراحی ظریف و خوش‌دستی برخوردار است. جنس این موس پلاستیکی است. اما شبیه موس‌های پلاستیکی ارزان‌قیمت نیست. در ساخت بدنه این موس از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده است و جالب‌تر اینکه به پوشش UV مجهز است تا زیر نور مستقیم UV تغییر رنگ ندهد. این موس در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده و ازلحاظ شکل ظاهری برای کلاسیک‌پسندها انتخاب مناسبی است. 
    • برخورداری از دکمه بَک ارگونومیک: در این مدل موس شیائومی شاهد تعبیه یک عدد دکمه مخصوص برگشت به عقب هستیم که بسیار کاربردی است. این دکمه نه در سطح رویی موس بلکه در کنار موس قرار دارد و به‌راحتی با انگشت شست قابل‌کلیک است. منتها گویا این دکمه تنها درصورت اتصال موس به ویندوز OS کار خواهد کرد. درمورد دکمه کلیک راست این موس هم جالب است بدانید که به‌ادعای شیائومی تا ۵ میلیون بار کلیک دوام دارد.
    • مجهز به حسگر فروسرخ با دقت بالا: این موس به حسگر فروسرخ با دقت ۱۲۰۰ نقطه بر اینچ مجهز است که برای مصارف معمولی کافی است. جا دارد اضافه کنیم این موس با یک عدد باتری سایز AA کار می‌کند که طبق مشخصات مندرج در توضیحات محصول باید همراه خود موس موجود باشد. نحوه اتصال این موس هم از نوع بی‌سیم با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز است.

    نکات قابل‌تأمل

    بیش از ۱۰ نفر از خریداران موس بی‌سیم شیائومی مدل WSB01TM در دیجی‌کالا خرید این محصول را پیشنهاد داده‌ و از عملکرد این موس رضایت داشته‌اند. اما هنوز چند نکته‌ای هست که باید بدانید. برخی خریداران این محصول معتقدند پوسته رویی موس اندکی آسیب‌پذیر است. در این مدل موس شیائومی برای تعویض باتری یا خارج‌کردن دانگل باید پوسته رویی موس را که با آهنربا به بدنه چفت شده جدا کنید. بنابراین بهتر است در کَندن و جازدنش ملاطفت بیشتری به خرج دهید. درمورد باتری هم گفته بودیم که طبق مشخصات محصول باید همراه موس باشد، اما خیلی به وجود باتری دل خوش نکنید. چون در یکی از نظرات به نبود باتری اشاره شده بود.

    درمجموع می‌توان گفت که این محصول به‌عنوان یک موس جمع‌وجور برای مصارف معمولی در منزل و محل کار دارای عملکرد رضایت‌بخشی است. اگر هم از قیمت این موس می‌پرسید، در حال حاضر در دیجی‌کالا حدود ۱۸۰ هزار تومان است.

    لینک خرید موس موس بی سیم شیائومی مدل WSB01TM

    موس بی سیم شیائومی

    مقایسه مدل‌ها در یک نگاه

    در جدول زیر می‌توانید مختصری از مشخصات فنی ۲ مدل معرفی‌شده را در یک نگاه ببینید:

    [table id=159 /]

    سخن پایانی

    موس یکی از ضروری‌ترین وسایل موردنیاز همه ماهایی است که با دنیای آنلاین سروکار داریم. پس خساست نکنید و این مطلب را با دوستان و همکاران‌تان هم به اشتراک بگذارید! [see_also]5157[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید