بهترین خوشبو کننده‌های خودرو و معرفی ۱۰ مدل برتر از نگاه خریداران

بهترین خوشبو کننده‌های خودرو و معرفی ۱۰ مدل برتر از نگاه خریداران
راهنمای مطالعه

    خرید خوشبوکننده هوای خودرو به نظر کار بسیار آسانی می‌آید؛ اما اغلبمان موقع خریدن خوشبوکننده تردید داریم که کدام محصول بهتر است. در این مقاله «درجه» بهترین خوشبو کننده خودرو از نظر مشتریان را معرفی کرده‌ایم تا با آگاهی خرید مناسبی داشته باشید. تمام این خوشبوکننده‌ها در بازار ایران وجود دارند.

    بهترین خوشبوکننده خودرو

    اگر می‌خواهید فضای داخل خودرویتان همیشه خوشبو باشد، برای آن یک خوشبوکننده مناسب با ماندگاری بالا بخرید.

    ۱. ژل خوشبوکننده هوای گلید

    خوشبوکننده گلید

    ‌ژل خوشبوکننده هوای گلید مدل Floral Buket، با رایحه خوش انواع گل‌های خوشبو، هوای فضای داخل خودرو را بسیار دلپذیر می کند. البته برند گلید، خوشبوکننده‌های با مدل‌های دیگر، از جمله مدل قایقی و رایحه گل برفی، رایحه اسطوخودوس (لاوندر)، کارتی با رایحه نسیم صبحگاهی و لیمو، هم در بازار وجود دارد.

    خوشبو‌کننده مدل Floral Buket، ماندگاری بالایی دارد و می‌توان از این محصول بسیار زیبا در مکان‌های مختلف، از جمله خودرو و همچنین سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد.

    این خوشبوکننده فقط ۱۰۰گرم وزن دارد و محتوای آن ۷۰ میلی‌لیتر است. این مدل از خوشبوکننده ژل هوای گلید که مناسب محیط‌های کوچک و متوسط است، از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۳ امتیاز آورده است. بیشتر خریداران به رایحه خوش و سهولت استفاده از آن امتیاز دادند و البته برخی از قیمت بالای آن رضایت نداشتند. این خوشبوکننده در بازار (فروردین۱۴۰۱) با قیمت ۶۸هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۲. خوشبوکننده خودرو ایفل مدل رایحه اقیانوس

    خوشبوکننده ایفل

    خوشبوکننده ایفل، یکی از برندهای معروف ترکیه و محبوب در ایران است. خوشبوکننده برند ایفل، مدل‌های متنوعی دارد که از آنها می‌توان به مدل‌های آدامس، رایحه انبه وجنگل اشاره کرد. تمامی این مدل‌ها طرفدارهای خود را دارند. با این‌حال بسیاری از افراد از اینکه فضای خودرویشان مملو از رایحه دریا شود، از آن لذت می‌برند. این خوشبو‌کننده چنین رایحه دلپذیری از خود منتشر می‌کند.

    خوشبوکننده ایفل مدل رایحه اقیانوس را می‌توانید با استفاده از بند کنفی‌اش به جایی در فضای داخل خودرو، مثل آینه وسط خودرو، متصل و آویزان کنید. حجم این محصول ۱۰ میلی‌لیتر و وزن آن ۷۰ گرم است. این خوشبوکننده از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز دریافت کرده است و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۴۵هزار و ۶۰۰‌تومان فروخته می‌شود.

    ۳. خوشبوکننده خودروی بی‌ام‌و مدل Starter Kit

    خوشبوکننده بی ام و

    این محصول از محصولات اصل BMW است را باید به دریچه داشبورد این خودرو متصل کرد. درون بسته این خوشبوکننده، خوشبوکننده‌ای از نوع رایحه نم باران هم وجود دارد که از آن هم می‌توان استفاده کرد. دکمه‌ای روی این خوشبوکننده تعبیه شده است که می‌توان آن را فعال یا غیرفعال کرد. از ویژگی‌های خوب این خوشبوکننده این است که رایحه آن قابل تعویض است.

    از وسایل همراه این خوشبوکننده می‌توان به ۱ عدد پایه نگهدارنده که بر روی دریچه هوای داشبورد خودروهای بی‌ام‌و قابل نصب است. این خوشبوکننده از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز کسب کرده است و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۴۹۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۴. خوشبوکننده خودرو آرئون مدل Ken، رایحه آدامس بادکنکی

    خوشبوکننده آرئون

    این خوشبوکننده از تولیدات شرکت آرئون و برندی معروف در زمینه تولید محصولات خوشبوکننده مخصوص فضای داخلی خودروست. این برند، خوشبوکننده‌هایی از مدل Ken و رایحه‌های متنوع تولید می‌کند. از رایحه‌های این خوشبوکننده می‌توان به آدامس وانیلی، ضدتنباکو، قهوه، سیب و دارچین، کریستال سیاه، یاس بنفش  غیره اشاره کرد.

    این مدل از خوشبوکننده‌های آرئون دارای رایحه آدامس بادکنکی است و با نصب آن در خودرو به یاد آدامس‌های خوش‌طعم بادکنکی روزهای کودکی‌تان می‌افتید. این خوشبوکننده ۳۵گرم وزن و سه ماه ماندگاری دارد و از نوع ایستاده است. در ضمن این محصول توانسته از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کند و آن در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۷۲هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۵. خوشبو‌کننده طرح قلب زیستو

    خوشبوکننده زیستو

    خوشبوکننده طرح قلب زیستو، یکی از محصولات با کیفیت شرکت زیستوست که به دلیل دارا بودن اسانس مایع درون یک کیسه نفوذپذیر قلبی شکل، رایحه‌ای دلپذیر و ماندگار را برای فضای داخل خودرو فراهم می‌کند. این محصول علاوه‌بر خوشبوکنندگی، به دلیل ظاهر زیبایش همچون وسیله تزیینی زیبا در خودرو خودنمایی می‌کند. همراه این خوشبوکننده، یک زنجیر ساچمه‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن، خوشبوکننده را از آینه دید عقب خودرو آویزان کنید. این خوشبوکننده رایحه هلو را در فضای خودرو منتشر کرده و با وزن ۲۵گرم، دو ماه ماندگاری دارد.

    این محصول از خریداران خود از ۵ امتیار، ۴,۱ امتیاز دریافت کرده و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۳۳هزار و ۹۰۰ فروخته می‌شود.

    [related]12049[/related]

    ۶. اسپری خوشبوکننده هوای خودرو دکتر فول (Full)، مدل کلاسیک

    خوشبوکننده دکتر فول

    خوشبوکننده‌های دکتر فول، فرمولاسیونی مناسب محیط‌زیست دارد و رایحه‌ای عالی با ماندگاری بالا تولید می‌کند. مواد اولیه این خوشبوکننده از بهترین مواد اروپایی تامین شده است. با اسپری این خوشبوکننده، به‌سرعت مولکول‌های پایه آن در هوا منتشر می‌شود و بوی خوشی از خود در محیط باقی می‌گذارد. در ضمن این محصول وقتی روی سطوح مختلف می‌نشیند، موجب اتصال مولکول‌های آن با سطوح شده و به‌تدریج در هوا منتشر می‌شود. به همین دلیل رایحه این خوشبوکننده مدت طولانی باقی می‌ماند.

    وزن این خوشبوکننده ۱۲۵گرم است و ۱۰۰میلی‌لیتر حجم دارد. این محصول از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۷ امتیاز کسب کرده است. این محصول در بازار (فروردین ۱۴۰۱)، با قیمت ۳۴هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۷. خوشبوکننده خودرو اسنت فیل، طرح رینگ مدل StLmn1

    خوشبوکننده اسنت فیل

    این مدل از خوشبوکننده‌های اسنت فیل،‌ رایحه‌ای خوشبو در محیط خودرو ایجاد می‌کند و در عین حال، آویزی زیبا برای داخل خودروست. این خوشبوکننده طرح رینگ خودرو را دارد و با رایحه‌های لیمو، پرتقال، سیب، توت‌فرنگی و رایحه دریا در بازار وجود دارد.

    این خوشبوکننده ۲۹گرم وزن و تا ۲ ماه ماندگاری دارد. ابعاد آن ۶ ×۶ ×۳ است. این مدل از خوشبوکننده‌های اسنت فیل از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۸ امتیاز کسب کرده است. برخی از خریداران از کم‌بویی این محصول گله داشتند و معتقد بودند، بیشتر یک وسیله تزیینی زیباست تا یک خوشبوکننده. اما خریداران دیگر رایحه آن را خوب و دلپذیر می‌دانستند. این خوشبوکننده در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۲۱هزار و ۷۹۰ تومان فروخته می‌شود.

    ۸. اسپری خوشبوکننده خودرو لمسر مدل AS113

    خوشبوکننده لمسر

    این مدل از اسپری‌های خوشبوکننده خودروی لمسر با رایحه خوبی که دارد، توانسته افراد با سلیقه‌های گوناگون را به خود جلب کند. وزن این اسپری ۲۵۰ گرم است و رایحه آن ماندگاری بالایی دارد. این خوشبوکننده نه‌تنها فضای داخل را معطر می‌کند، بلکه منشاء بوی بد را هم از بین می‌برد. این اسپری خوشبو‌کننده مجهز به دکمه خودکار است.

    اسپری خوشبوکننده لمسر از خریداران خود به دلیل کیفیت بالا و رایحه خوش و دوام آن از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز کسب کرده است و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۵۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۹. خوشبوکننده آرمان خودرو مدل عروسکی لی‌لی‌پوت F03

    خوشبوکننده آرمان، لی لی پوت

    خوشبوکننده خودروی آرمان، مدل عروسکی لی‌لی‌پوت، در عین حال که جالب و تزیینی است می‌تواند فضای کوچک داخل خودرو را خوشبو کند. ماندگاری این محصول که فقط ۲۴ گرم وزن دارد، یک سال است. این خوشبوکننده با ابعاد ۱۲× ۹× ۵ سانتی‌متر را می‌توان از آینه دید عقب خودرو آویزان کرد.

    همراه خوشبوکننده خودروی آرمان، یک شیشه اسانس مجاز وجود دارد که زمان ماندگاری آن ۳۶ ماه پس از تولید است و موقع استفاده باید این اسانس را روی عروسک بریزید تا بوی آن در فضای خودرو منتشر شود.

    خوبی این خوشبوکننده، بنابر نظر برخی از خریداران، این است که وقتی رایحه اسانس همراه آن تمام شد، می‌توانید به جای خرید یکی دیگر از اسانس‌ها، هر عطر دیگری که دوست دارید روی عروسک بریزید تا فضای خودرو پر از رایحه دلخواه‌تان شود. البته برخی از خریداران معتقدند، این روش استفاده از اسانس، باعث می‌شود که رایحه آن چندان ماندگار نباشد.

    این خوشبوکننده از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۷ امتیاز گرفته است و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۲۲هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۰. خوشبوکننده خودرو جنتالین، مدل million 1

    خوشبوکننده جنتالین

    خوشبوکننده خودرو جنتالین در مدل‌های مختلفی چون nina richi، terre d hermes، cool water، chewing gum و lakoste تولید شده است که هر یک رایحه‌‌های دلپذیری دارند.

    خوشبوکننده جنتالین مدل million 1 از نوع ایستاده است و برای استفاده از آن باید ابتدا در چوبی آن را باز کرده و درپوش پلاستیکی را از دهانه شیشه بردارید و در چوبی را دوباره ببندید. سپس ظرف را ۵ تا ۱۰ ثانیه وارونه نگهدارید و در محل مورد نظر آویزان کنید. وزن این خوشبوکننده فقط ۵۰ گرم و ماندگاری آن ۳ ماه است.

    این خوشبوکننده از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز کسب کرده و در بازار (فروردین ۱۴۰۱) با قیمت ۳۵هزار و ۴۵۰ تومان فروخته می‌شود.

     

    کلام آخر بهترین خوشبوکننده‌های خودرو

    در این مقاله بهترین‌های خوشبوکننده‌ها را برایتان معرفی کردیم، امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را ببرید. اگر در این مورد تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

    [see_also]416[/see_also]

    جدیدترین انواع خوشبوکننده‌ خودرو را ببینید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید