۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید آنر ویو ۲۰

۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید آنر ویو ۲۰
راهنمای مطالعه

    آنر ویو ۲۰ بهترین گوشی ساخته شده توسط آنر تا به امروز است که نه تنها جزو زیباترین گوشی‌های بازار است، بلکه با قیمتی رقابتی تجربه‌ای هم‌سطح با بهترین گوشی‌های روز را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما مشکلاتی دارد که شاید بد نباشد قبل از خرید از آن‌ها مطلع شوید.

    با وجود همه ویژگی‌های کلیدی این محصول که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه قیمتی حدود ۶ میلیون تومان می‌کند، آنر ویو ۲۰ ضعف‌هایی دارد که نمی‌شود آن‌ها را نادیده گرفت.

    بنابراین تصمیم گرفتیم پیرو مقاله قبل که به ۵ مورد از بهترین ویژگی‌های این گوشی اشاره شد، در این مقاله به ۴ مورد از نقطه ضعف‌های آزاردهنده‌ آنر ویو ۲۰ نیز بپردازیم تا اگر قصد خرید این محصول را دارید، با آگاهی بیشتری به خرید آن اقدام کنید. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. کیفیت پایین نمایشگر نسبت به رقبا

    نمایشگر آنر ویو ۲۰آنر برای پرچمدار جدیدش از یک پنل IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده کرده که نسبت به پرچمداران دیگر بازار از وضوح پایین‌تری برخوردار است. این نمایشگر ۶.۴ اینچی رزولوشنی معادل ۱۰۸۰ × ۲۳۱۰ داشته و تراکم ۳۹۸ پیکسل در هر اینچ را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

    نمایشگر ۶.۴ اینچی گوشی جدید چینی‌‌ها درحدود ۸۵.۷ درصد نمای جلویی گوشی را پوشانده است که هنوز با بهترین رقم ثبت‌شده برای گوشی موبایل فاصله دارد. حداکثر روشنایی این پنل IPS به حدود ۴۹۰ نیت می‌رسد که برای نمایش واضح محتوا در زیر نور خورشید ممکن است کافی نباشد. متاسفانه به دلیل استفاده نکردن از پنل امولد، رنگ مشکی در نمایشگر آنر ویو ۲۰ عمق چندانی ندارد و همین مسئله باعث کنتراست نه‌چندان مطلوب آن می‌شود. همپنین آنر ویو ۲۰ برخلاف هواوی میت ۲۰ از محتوای HDR پشتیبانی نمی‌کند.

    ۲. خبری از اسپیکر استریو نیست

    فقدان اسپیکر استریو در آنر ویو ۲۰آنر ویو ۲۰ برای پخش صدا فقط از اسپیکر اصلی که روی لبه پایینی تعبیه شده استفاده می‌کند و خبری از پخش صدای استریو نیست. یکی از نکات منفی درباره‌ی اسپیکر دستگاه، به محل جای‌گیری آن بازمی‌گردد؛ چراکه در حالت افقی و حین تماشای ویدئو یا اجرای بازی، احتمالا انگشت کاربر سطح دریچه‌ اسپیکر را می‌پوشاند و این موضوع، افت فاحش حجم صدا را در پی دارد.

    با این حال خبر خوب این است که آنر ویو ۲۰ یکی از معدود پرچمداران موجود در بازار به‌حساب می‌آید که اسیر ویروس حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نشده و این جک در لبه بالای گوشی جای دارد. خروجی صدای گوشی با اتصال هدفون نیز، کاربر را راضی نگه می‌دارد.

    [related]12401[/related]

    ۳. نبود درگاه کارت حافظه Micro SD

    عدم پشتیبانی از کارت حافظه در آنر ویو ۲۰با افزایش حافظه ذخیره سازی گوشی‌ها در طی سال‌های اخیر، نیاز به کارت حافظه جانبی تا حدودی کاهش پیدا کرده است. اما همچنان برای کسانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیادی دارند، به‌ویژه علاقه‌مندان به فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، فقدان کارت حافظه خارجی به وضوح احساس می‌شود.

    خوشبختانه آنر پرچمدار جدیدش را با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی درکنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار کرده است تا عدم پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD را به نوعی جبران کرده باشد.

    ۴. ضد آب نبودن بدنه

    اگر از هواوی فاکتور بگیریم، آنر هم همانند سایر شرکت‌های چینی مثل وان پلاس و شیائومی، همچنان اعتقادی به ضدآب کردن محصولاتش ندارد. متاسفانه آنر ویو ۲۰ هم از این قضیه مستثنی نیست و پرچمدار چینی‌ها گواهی IP ندارد؛ بنابراین، نمی‌توان از مقاومت آن دربرابر آب و گردوغبار مطمئن بود.

    بنابراین باید حواستان نسبت به این موضوع باشد و مواظب باشید آب و مایعات آسیبی به دستگاه شما نرسانند.

    جمع‌بندی

    آنر ویو ۲۰این گوشی یکی از نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا با روزنه‌ای روی نمایشگر است؛ زبان طراحی جدیدی که جایگزین بریدگی نمایشگر شده است. پردازنده‌ قدرتمند کایرین ۹۸۰ و شارژدهی طولانی‌مدت باتری و دوربین توانمند از آنر ویو ۲۰ پرچمدار مقتدری می‌سازد و این گوشی را به رقیبی انکارناپذیر برای سایر محصولات پرچمدار تبدیل می‌کند. با در نظر گرفتن تمام نقاط ضعفی که به آن اشاره شد، آنر ویو ۲۰ باز هم یکی از ارزشمندترین گوشی‌های موجود در بازار است و اگر با معدود مشکلاتش کنار می‌آیید، می‌توانید با خیال راحت تا چند سال از آن استفاده کنید. شاید مهم‌ترین رقیب ویو ۲۰ در این بازه قیمتی محصول دیگری از چین با نام شیائومی می ۹ باشد که درکنار آنر ویو ۲۰ و در ازای پرداخت هزینه‌ای کمتر نسبت به پرچمداران برندهای دیگر، بهترین ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌‌دهند. نظر شما در رابطه با آنر ویو ۲۰ چیست؟ ممنون می‌شویم آن را در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید. [see_also]12248[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید