مقایسه ۵ مدل لامپ ال ای دی موجود در بازار ایران

مقایسه ۵ مدل لامپ ال ای دی موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب قرار است با مقایسه‌ چند مدل لامپ ال ای دی موجود در بازار، ببینیم بهترین لامپ کدام است و خرید کدام برند منطقی‌تر و به‌صرفه‌تر به‌نظر می‌رسد. البته نگاهی هم داریم به نظر مصرف‌کنندگان و میزان رضایتی که از خرید هر برند لامپ دارند.

    احتمالا شما هم مثل خیلی‌های دیگر برای مصرف خانگی، لامپ ال‌ ای دی را به بقیه‌ مدل‌های لامپ ترجیح می‌دهید و آن‌را بهترین لامپ می‌دانید. اما قیمت و برندهای مختلف می‌توانند شما را گیج ‌کنند. شاید مجبور شوید درنهایت به توصیه‌ فروشنده اعتماد کنید.

    اما ما در این مطلب سعی کردیم به نظرات مصرف‌کنندگان توجه کنیم و قضاوتی به دور از شعارهای تبلیغاتی تولیدکنندگان داشته باشیم. نام برندهایی که در این مطلب آمده از میان پرفروش‌ترین‌ها و دارندگان بالاترین امتیاز انتخاب شده‌اند. ملاک نوشتن این مطلب نظر کاربران سایت سایت دیجی کالا درنظر گرفته شده است.

    محبوب‌ترین لامپ‌های ال ای دی بازار را ببینید

    ۵- لامپ ال ای دی پارسه شیدلامپ ال ای دی پارسه شید

    شرکت تک درخت سبز، توزیع‌کننده برند پارسه شید معرفی شده که به‌نظر می‌رسد برند دوم این شرکت در کنار برند کملیون باشد. امکان تماس تلفنی با واحد گارانتی پارسه شید وجود دارد و در چند فروشگاه زنجیره‌ای مانند هایپر استار، شهروند و اتکا توزیع می‌شود. این برند جزو پرفروش‌های دیجی‌کالاست.

     

    ارزش خرید این لامپ نسبت به قیمتش در فروش ویژه بالاست و به همین دلیل توجه تعدادی از مصرف‌کنندگان را به‌خود جلب کرده.

    با نگاهی به نظرات کاربران متوجه می‌شویم کمتر درمورد طول عمر لامپ نظر داده‌اند و تخفیف خوب آن هنگام خرید آنلاین جذاب بوده است. باوجود گارانتی ۱۲ ماهه لامپ‌های پارسه شید احتمالا از لحاظ طول عمر نسبت به رقبا حرفی برای گفتن ندارند.

    در این جدول چند نمونه از لامپ‌های پارسه شید را پیدا می‌کنید:

    [table id=188 /]

    لیست قیمت انواع لامپ پارسه شید

    ۴- لامپ ال ای دی بروکسخرید لامپ ال ای دی بروکس

    لامپ‌ بروکس را شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار با شعار «این نور سالم است» عرضه می‌کند. برند بروکس در استان‌های مختلف نمایندگی دارد که نشانی آنها را در وب‌سایت‌شان پیدا می‌کنید. یکی از مشخصه‌های آزاردهنده‌ این برند، سایز کمی بزرگ‌تر از استاندارد لامپ‌هاست که گاهی در حباب لوستر جا نمی‌گیرد.  البته طرفداران این برند، بزرگی لامپ را به نوردهی و کیفیت خوبش می‌بخشند. رده انرژی بروکس در گروه A+ قرار می‌گیرد.

    پرفروش‌ترین لامپ‌های بروکس را ببینید

    قیمت لامپ بروکس با توجه به توان آن متفاوت است.

    مصرف‌کنندگان بروکس دو دسته هستند، دسته‌ اول از نوردهی و کیفیت این برند خیلی راضی به‌نظر می‌رسند. اما دسته‌ دوم طول عمر این لامپ را کافی نمی‌دانند و باور دارند تعداد ساعت کارکرد لامپ از آن‌چه در مشخصاتش می‌آید، کمتر است.

    حالا ببینیم چند مدل از لامپ‌های بروکس چه مشخصات و قیمتی دارند:

    [table id=186 /]

    لیست قیمت انواع لامپ بروکس

    ۳- لامپ ال ای دی کملیون

    لامپ‌های کملیون را شرکت تک‌درخت سبز در ایران توزیع می‌کند. محصولات این شرکت بین‌المللی برچسب مصرف انرژی A+ دارند. در سایت محصولات پارسه شید به برند کملیون هم اشاره شده. این برند در چند فروشگاه زنجیره‌ای مانند هایپر استار و شهروند توزیع شده تا به‌راحتی در دسترس مصرف‌کننده قرار گیرد.

    درمورد لامپ‌های کملیون نظرات متفاوتی وجود دارد. از مصرف‌کننده کاملا راضی که نوردهی و کیفیت لامپ را خیلی خوب می‌داند، تا کاربری که می‌گوید از برندهای دیگر رضایت بیشتری داشته است. اغلب به پرنور بودن، کیفیت نوردهی، و قیمت مناسب آن در خرید آنلاین و شگفت‌انگیز اشاره کرده‌‌اند.

    قیمت لامپ کملیون در خرید شگفت‌انگیز

    طول عمر لامپ کملیون جزو ویژگی‌های برجسته‌ آن به‌شمار نمی‌رود. اگرچه بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند از خریدشان خیلی راضی هستند و مدت‌ها از این لامپ‌ها بهره برده‌اند، درمقابل خریداران دیگری از طول عمر کوتاه‌تر آن درمقایسه با دیگر برندها ناراضی بوده‌اند و از عمر کم‌تر از ۶ ماه حرف زده‌اند. بعضی‌ از مصرف‌کنندگان به داغ شدن سرپیچ اشاره کرده‌اند.

    به این ترتیب ممکن است کملیون اولین گزینه‌ خرید لامپ نباشد، اما جزو چند انتخاب خوب به‌حساب می‌آید  و بالای ۸۰ درصد رضایت از خرید کاربران را به‌دست آورده. بهتر است پیش از خرید مطمئن شوید اگر لامپ بسوزد و همچنان گارانتی داشته باشد، در شهر شما نمایندگی برای تعویض پیدا شود. مدل‌ها و قیمت‌های لامپ کملیون را این‌جا ببینید:

    [table id=185 /]

    لیست قیمت انواع لامپ کملیون

    ۲- لامپ ال ای دی پارس شعاع توسلامپ ال ای دی پارس شعاع توس

    شرکت پارس شعاع توس یکی از بهترین لامپ‌های موجود در بازار را ارائه می‌کند. این شرکت ادعا کرده هم از تجهیزات به‌روز و متخصصان کاردان بهره می‌برد و هم با شرکت‌های بین‌المللی مطرح دنیا ارتباط دارد. به این ترتیب توقع داریم لامپ‌های باکیفیتی روانه‌ بازار کرده باشد.

    پرفروش‌ترین لامپ‌های پارس شعاع را ببینید

    بیشتر لامپ‌های ال‌ ای دی این شرکت رضایت بالای ۸۰ درصدی کاربران را به‌دست آورده‌اند. قیمت لامپ پارس شعاع توس از کم در ۹ وات شروع می‌شود و به ۴۰ وات با قیمت بالاتری می‌رسد.

    اغلب کاربران از نوردهی باکیفیت و طول عمر خوب این برند تعریف کرده‌اند. بسته‌بندی لامپ‌ها چندان حرفه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و در حد و اندازه‌ کیفیت لامپ نیست. به چند مدل از لامپ پارس شعاع توس نگاه کنید:

    [table id=187 /]

    لیست قیمت لامپ‌های پارس شعاع در دیجی‌کالا

    ۱- لامپ ال ای دی افراتابخرید لامپ ال ای دی افراتاب

    شرکت افراتاب با شعار «عمر بیشتر، نور بیشتر» از سال ۱۳۷۷ کارش را شروع کرده است. در طی این سال‌ها چند گواهی بین‌المللی هم گرفته و محصولاتش را گسترش داده. لامپ‌های ال‌ ای دی افراتاب به خوش‌رنگی و عمر طولانی معروفند. محصولات ال ای دی آن شامل حبابی، شمعی، استوانه‌ای قارچی، فیلامنتی و هالوژنی‌ است. رده‌ انرژی این محصولات A+ است.

    پرفروش‌ترین لامپ‌های افراتاب را ببینید

    بیشتر کاربرانی که لامپ ال ای دی افراتاب خریده‌اند، ارزش خرید نسبت به قیمت آن‌را بالا می‌دانند و از خریدشان راضی هستند. نوردهی خوب، طول عمر زیاد، عدد لومن واقعی و گارانتی ۲۴ ماهه ازجمله مواردی هستند که بیشتر کاربران به آنها اشاره کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد افراتاب در گذر سال‌ها کیفیت خودش را حفظ کرده و مصرف‌کنندگان قدیمی‌اش را نگه داشته است. این برند می‌تواند در مقام یکی از بهترین لامپ‌های ال ای دی بازار مطرح باشد.

    در این جدول مشخصات و قیمت چند لامپ ال‌ ای دی افراتاب را ببینید:

    [table id=184 /]

    لیست قیمت این لامپ‌ها در دیجی‌کالا

    جمع‌بندیخرید بهترین لامپ ال ای دی

    به‌نظر می‌رسد برند پارسه شید باوجود اقبال میان خریداران، هنوز چندان امتحانش را پس نداده است و به‌خاطر تخفیف‌های خوبش توجه مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. اگر قیمت مناسب فاکتور اصلی خریدتان باشد، نگاهی خریدارانه به لامپ‌های پارسه شید بیندازید.

    اندازه‌ لامپ بروکس کمی از حد استاندارد بزرگ‌تر است و اگر لوستر خانه یا محل کار شما حباب دارد، خرید اول را در تعداد کم انجام دهید. کملیون طرفدار و مخالف کم ندارد؛ با این همه، مصرف‌کنندگان راضی این برند را نمی‌توانید نادیده بگیرید. پس اگر دنبال بهترین لامپ ال ای دی موجود در بازار باشید، کملیون یکی از گزینه‌های روی میز است.

    در جست‌وجو برای بهترین لامپ، از برند پارس شعاع توس نمی‌توان گذشت. خیلی‌ها لامپ‌های جمع‌وجور و باکیفیت این برند را باوجود بسته‌بندی غیرمرغوبش می‌پسندند.

    رضایت از خرید میان مصرف‌کنندگان لامپ‌های افراتاب بالاست. پس می‌توانیم بگوییم یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها به‌عنوان بهترین لامپ ال ای دی به‌حساب می‌آید. افراتاب زود نمی‌سوزد و نوردهی باکیفیت و خوش‌رنگی دارد.

    نکته‌های پایانیبهترین لامپ ال ای دی

    بعضی از برندها و مدل‌ها لامپ را در سه رنگ عرضه کرده‌اند و می‌توانید از میان رنگ‌های آفتابی، مهتابی و سفید یخی انتخاب کنید. شاید به‌نظرتان برسد سفید یخی از مهتابی هم روشن‌تر است. اما درواقع رنگی‌ است بین آفتابی و مهتابی، زرد روشنی که طرفداران خودش را دارد. یک نکته مهم را هم فراموش نکنید. لامپی که در مدت گارانتی بسوزد، قابل تعویض است. بنابراین، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که درصورت سوختن لامپ آن‌را با لامپ نو برای‌تان عوض کند. اگر خریدتان آنلاین است، باز هم می‌توانید نزدیک محل زندگی یا کارتان فروشگاهی را پیدا کنید که اجناس آن برند را می‌فروشد و لامپ سوخته‌ شما را تحویل می‌گیرد. در خرید آنلاین ممکن است تخفیف‌های خوبی پیدا کنید، یا با خرید بسته‌های چندتایی، در هزینه صرفه‌جویی کنید. حالا نوبت شماست که بگویید از چه برند لامپی راضی هستید و کدام برند را می‌خرید. شاید شما بتوانید برندهای باکیفیت دیگری به فهرست ما اضافه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید