بهترین پد شیردهی موجود در بازار ایران کدامند؟

بهترین پد شیردهی موجود در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    بعضی از مادران معتقدند که در دوران شیردهی، هیچ چیز به اندازه پد شیردهی لازم و ضروری نیست. این مادران عزیز از نشت شیر و مرطوب شدن مدام سینه گریزان هستند. به همین خاطر به دنبال بهترین پد شیردهی می‌گردند تا این مشکل را برطرف کنند. در این مقاله از بهترین پدهای شیردهی بازار مطابق نظر مادران ایرانی گفته‌ایم. نظرات مادران در وبسایت‌های معتبری مانند نی نی سایت و دیجی‌کالا به ما کمک کرده است تا فهرستی از نمونه‌های شاخص پد شیردهی را برای‌تان جمع‌آوری کنیم.

    ۱. پد سینه چیکو بسته ۳۰ عددی

    بهترین پد شیردهی

    چیکو یکی از برندهای مطرح ایتالیایی است که اگر در وبسایتی مانند دیجی‌کالا یا نی‌نی‌ سایت کمی گشت و گذار کنید به راحتی متوجه محبوبیت آن میان مادران ایرانی می‌شوید. پد چیکو، یک‌بار مصرف است و در هر بسته آن، ۳۰ عدد پد وجود دارد. جنس محصول از پنبه و الیاف ضدحساسیت است. روزنه‌های جریان هوا هم باعث می‌شود بین سینه و پد، هوا در جریان باشد و حس سوزش یا ایجاد بوی نامطبوع از بین برود. این ویژگی‌های ممتاز، نظر خریداران را به خود جلب می‌کند.

    مشخصات و قیمت

    پدهای چیکو، ضدلغزش هستند و هنگام استفاده، کاملا روی سینه قرار می‌گیرند. به عبارت بهتر، طراحی ارگونومیک بسیار خوبی دارند. قرار گرفتن این پدها روی سینه، مانع از آن می‌شود که از روی لباس قابل روئیت باشند و به همین خاطر دیگر نیازی به نگران بودن حضور پد زیر لباس‌تان نخواهید بود. داخل بافت پدهای چیکو، سیستمی مانند پوشک‌ها وجود دارد. یعنی با تعبیه پودر جاذب و دانه‌های جذب رطوبت، میزان شیر بیشتری به پد وارد می‌شود.

    نظرات خریداران قبلی

    برای خرید هر محصولی، بهتر است به نمونه‌های مختلف برای انتخاب دقت کنید. اما برخی از محصولات و کالاها، آن‌قدر در میان خریداران قبلی محبوبند که انگار تصمیم‌گیری را راحت‌تر می‌کنند. چیکو از همان محصولاتی است که اگر آن را بهترین پد شیردهی بدانیم، گزاف نگفته‌ایم. مادرانی که از آن استفاده کرده‌اند، همگی معتقدند که جنس نرمی دارد، شیر را به خوبی جذب می‌کند، باعث تعریق نمی‌شود و کیفیت آن هم بسیار بالاست.

    قیمت پد شیردهی چیکو، حدود ۹۸ هزار تومان است. شاید چنین مبلغی برای همه خریداران مناسب نباشد. به همین خاطر است که ما فعلا تاج بهترین پد شیردهی را به این محصول تقدیم نمی‌کنیم و گزینه‌های دیگر موجود در بازار را هم به ترتیب محبوبیت و رضایت خریداران قبلی در قسمت‌های بعدی متن مطرح می‌کنیم. در این صورت، امکان خرید و انتخاب برای کسانی که به دنبال پدهای باصرفه‌تر هستند هم به وجود می‌آید.

    پد سینه چیکو

    ۲. پد سینه (شیردهی) قابل شست‌وشو دالیا مدل wash

    بهترین پد شیردهی

    پدهای شیردهی دارای انواع مختلفی هستند. یکی از این انواع، پدهایی است که چندبار مصرفند و قابلیت شست و شو دارند. خرید این پدها به صرفه‌تر است زیرا با پرداخت هزینه‌، چند بار می‌توانید از یک پد استفاده کنید. البته همه چیز به ترجیحات شخصی مادران بستگی دارد. شاید بعضی‌ها دوست داشته باشند که از پدهای یک‌بار مصرف استفاده کنند.

    در هر صورت اگر به هر دلیلی دوست دارید که از پدهای چندبار مصرف استفاده کنید به پد دالیا هم نیم‌نگاهی داشته باشید. این پد، قابل شست و شو است. یک آستر خشک‌کن داخلی دارد و با آن شیر ترشح‌شده از پستان مادر را جذب و خشک می‌کند. جنس این پد از پنبه است و باعث بروز حساسیت پوستی نمی‌شود.

    مشخصات و قیمت

    نرم و لطیف بودن پد دالیا باعث شده تا مادران از استفاده از آن لذت ببرند. ضمن اینکه پد دالیا برای سینه‌ها با اندازه‌های مختلف مناسب است. یعنی طوری طراحی شده است که به راحتی برای هر مادری قابل استفاده خواهد بود. در هر بسته از پد دالیا، دو پد وجود دارد. برای خرید آن باید حدود ۲۰ هزار تومان هزینه کنید. البته قابل شست و شو بودن پد باعث می‌شود تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

    نظرات خریداران قبلی

    مادرانی که این پد را خریداری کرده‌اند از نرم بودن آن رضایت زیادی داشته‌اند. پشت این پد هم حالت توری دارد و به گردش جریان هوا، کمک شایانی می‌کند. تعدادی از مادران هم به ضدحساسیت بودن این پد اشاره داشته‌اند و همگی بر این باورند که قیمت پد در کنار ویژگی‌هایی که دارد، از آن گزینه‌ای مطلوب برای خرید می‌سازد. پس اگر به دنبال خرید بهترین پد شیردهی هستید، دالیا را به خاطر بسپارید. ولی یادتان باشد که ممکن است، نداشتن گیره‌ای برای نصب پد به لباس و سینه‌بند باعث شود که کمی تکان بخورد. پس اگر به ثابت قرار گرفتن پد حساس هستید، به این موضوع دقت کنید. ثابت نماندن پد شیردهی در زیر لباس می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد.

    پد شیردهی دالیا

    [related]13959[/related]

    ۳. پد سینه وی بسته ۳۰ عددی

    بهترین پد شیردهی

    یکی دیگر از پدهای شیردهی معروف بازار، پد سینه وی است. اندازه این محصول تقریبا بزرگ است و در هر بسته آن، ۴۰ عدد پد وجود دارد. پد وی، ضدحساسیت و پنبه‌ای است و روزنه‌هایی برای گردش هوا هم در آن وجود دارد. تعداد پدهای موجود در هر بسته از این محصول، یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. از آنجا که این پد یک‌بار مصرف است، وجود تعداد زیاد باعث می‌شود که خریدتان به صرفه‌تر باشد.

    مشخصات و قیمت

    این پد دارای چسبی است که به سینه می‌چسبد و مانع از تکان خوردن پد روی بدن می‌شود. تعداد ۴۰ تایی پد موجود در هر بسته و قیمت آن که حدود ۴۰ هزار تومان است، باعث می‌شود تا خریدش برای بیشتر افراد مقرون به صرفه باشد. اما واقعیت این است که با مرور نظر خریداران قبلی به راحتی می‌توان فهمید که اگر کسی توانایی صرف هزینه‌های بالاتر را دارد باید به سراغ خرید محصولاتی مانند چیکو برود. زیرا از نظر کیفی، این پد نمی‌تواند گزینه نخست فهرست بهترین پد شیردهی باشد.

    نظر خریداران قبلی

    خریداران قبلی این محصول از آن راضی هستند و تعداد زیاد آن در هر بسته را مطلوب می‌دانند. اما اگر به دقت نظرات آنها را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که این محصول، جای برای بهتر شدن دارد. مثلا چسب پد برای بهتر چسبیدن به سینه، قابلیت ارتقا دارد و می‌تواند طراحی بهتری داشته باشد. جنس پد هم اگرچه مطلوب است اما در مقایسه با پدهای یک‌بار مصرف گران‌تر و معروف‌تری مانند چیکو، کیفیت پایین‌تری دارد.

    پد شیردهی وی

    ۴. پد سینه یونی لد بسته ۳۰ عددی

    بهترین پد شیردهی

    پدهای سینه یونی لد هم در بسته‌های ۳۰ عددی به بازار عرضه می‌شوند. این پدها هم برای کسانی مناسبند که خواهان خرید پد یک‌بار مصرف هستند. طراحی پدهای یونی‌لد بسیار دقیق است و به گونه‌ای است که از زیر لباس نمود ندارد. مادرانی که این محصول را خریده‌اند، خبر از آن می‌دهند که حتی یک شبانه‌روز هم می‌توان از پدهای یونی لد استفاده کرد. این ماندگاری و تعداد زیاد پد در هر بسته از یونی لد، یک انتخاب به صرفه می‌سازد. در هر حال، قیمت برای بسیاری از خریداران، نکته مهمی است.

    مشخصات و قیمت

    جنس داخلی پد یونی‌ لد بسیار نرم است و بنا به ادعای شرکت سازنده آن، ماده نانوون (NONWOVEN) در آن به کار می‌رود. این ماده باعث نرمی ساختار پد می‌شود. ما که نمی‌توانیم بر این ادعا صحه بگذاریم. چون به شرکت سازنده این محصول سر نزده‌ایم. اما خریداران قبلی پدهای مذکور، نرمی آن را تایید می‌کنند. اگر مادری باشید که شیر زیادی دارد و نشتی و خروج شیر از پستان‌هایش هم زیاد است، برای خرید بهترین پد شیردهی باید به سراغ گزینه دیگری بروید زیرا پد یونی لد برای مقدار زیادی از نشت شیر کاربردی نیست. قیمت هر بسته از پدهای یونی لد، حدود ۵۰ هزار تومان است.

    نظرات خریداران قبلی

    چسب موجود در این پد و قابلیت چسباندن آن به سینه از جمله مزایایی است که دارد. ماندگاری و کاربرد آن برای حدود یک شبانه‌روز هم از جمله ویژگی‌های مطلوبی است که خریداران قبلی را راضی نگه داشته است. اما همان‌طور که قبلا هم گفته شد، این پد برای جذب شیر زیاد کارایی چندانی ندارد و نمی‌توانید روی آن خیلی حساب کنید.

    پد شیردهی یونی لد

    نتیجه‌گیری

    درباره خرید بهترین پد شیردهی هم به فهرست درجه نگاهی داشته باشید اما یادتان نرود که این فهرست براساس یک درجه بندی نزولی تدوین شده است. یعنی از بهترین‌ها در نظر خریداران قبلی شروع به معرفی محصولات مختلف کرده‌ایم. شما تاکنون از این محصولات استفاده کرده‌اید؟ گزینه مطلوب‌تان را در این فهرست پیدا کردید؟ اگر برای خرید بهتر، پد شیردهی، نکته‌ای می‌دانید از شما دعوت می‌کنیم تا نظرتان را با ما در میان بگذارید. [see_also]13804[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید