خرید رژلب مرطوب‌ کننده؛ دو مدل مرغوب موجود در بازار ایران را بشناسید

خرید رژلب مرطوب‌ کننده؛ دو مدل مرغوب موجود در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    خشکی و ترک لب یکی از بدترین معضلات فصل سرماست. خصوصا برای ما خانم‌ها! چراکه استفاده از رژلب چه‌بسا کویر لب‌مان را خشک‌تر کند. پس من و شمایی که اهل آرایش‌کردنیم، بهتر است از همین حالا به فکر خرید رژلب مرطوب‌ کننده باشیم و مجهز به استقبال زمستان برویم.

    زمستان‌ها هوا خشک‌تر است. درنتیجه لب‌ها برای شاداب‌ماندن به رطوبت بیشتری نیاز دارند. اینجاست که ترفندهایی نظیر نوشیدن مایعات، لایه‌برداری پوست لب و استفاده از بالم‌های آب‌رسان به کمک‌مان می‌آیند. اما نه به این معنی که پس دیگر باید قید استفاده از رژلب را بزنیم. ولی اگر برای قایم‌کردن خشکی لب‌ها زیر آرایش از رژ‌لب‌های معمولی استفاده کنیم، حتما می‌دانید که با این کار لب‌ها جلوه ناخوشایندتری پیدا خواهند کرد. درعوض باید برای جلوگیری از تشدید این عارضه از رژلب‌هایی استفاده کنیم که حاوی مواد مرطوب‌ کننده و آب‌رسان باشند.

    اگر در ادامه این مطلب همراهی‌مان کنید، دو مدل رژلب مای و ایوروشه را که می‌توانند برای فصل سرما انتخاب مناسبی باشند خدمت‌تان معرفی خواهیم کرد. اما اول بگذارید شما را با ترکیباتی که لب‌ها را خشک‌تر می‌کنند آشنا کنیم و ببینیم که درعوض باید دنبال خرید رژلب مرطوب‌ کننده با چه ترکیباتی باشیم.

    از کدام رژلب‌ها برای جلوگیری از تشدید خشکی لب برحذر باشیم؟

    خرید رژلب مرطوب‌کننده

    برخی لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی لب، شامل رژلب‌ و بالم‌ لب، از ترکیباتی تشکیل شده‌اند که خشکی لب را بدتر می‌کنند. ازجمله این ترکیبات می‌توان به کافور، مِنتول و فِنول اشاره کرد.

    اما رژلب‌هایی که با عناوینی مانند «مرطوب‌کننده» یا «آب‌رسان» تبلیغ می‌شوند، اغلب از ترکیباتی نظیر کره‌های طبیعی مانند کره انبه، شی باتر و کره نارگیل برخوردارند. اسیدهای چرب امگا۳ هم معمولا در این قبیل محصولات یافت می‌شوند.

    البته شاید گاهی برخی رژلب‌ها باوجود دارابودن ترکیبات مرطوب‌کننده و آب‌رسان باز در عده‌ای از افراد همچنان موجب خشکی و ترک لب شوند. چون رنگ‌دانه‌ها و عطردهنده‌هایی که در رژلب‌ها یا بالم‌ها وجود دارند، ممکن است برای بعضی‌ها ایجاد حساسیت کنند و درنتیجه به خشکی لب‌ها دامن بزنند. پیشنهاد می‌کنیم مطلبی را که پیشتر درمورد خرید بالم لب منتشر کردیم در تکمیل این نکته بخوانید.

    درضمن جا دارد اضافه کنیم که رژلب‌های مات و با ماندگاری بالا هم به‌خاطر فرمولاسیون خاص‌شان معمولا لب‌ها را خشک می‌کنند. مگر اینکه از فرمولاسیون حرفه‌ای جهت جلوگیری از خشکی لب برخوردار باشند.

    [related]7524[/related]

    معرفی دو مدل رژلب مرطوب‌ کننده موجود در بازار ایران

    برای خرید رژلب مرطوب‌کننده دو پیشنهاد برایتان داریم. رژلب‌های مرطوب‌کننده‌ای که برای معرفی انتخاب کرده‌ایم یکی از برند مای و تولید داخل و دیگری از برند ایوروشه و جزو برندهای وارداتی است. اما ببینیم که هریک از این رژلب‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و بازخورد خریداران‌شان چه بوده است.

    رژلب مرطوب‌ کننده مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E

    خرید رژلب مرطوب‌کننده مای حاوی عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E

    درباره برند

    مای برند شناخته‌شده‌ای در ایران است. حتی اگر تابه‌حال از محصولات این برند استفاده نکرده باشید، حتما حداقل اسمش را شنیده‌اید.

    محصولات مای در کشور خودمان و توسط شرکت آریان کیمیا تِک تولید می‌شوند. لازم است بدانید که این شرکت تحت لیسانس شرکت کال اَند کوی آلمان فعالیت می‌کند و علاوه‌بر محصولات آرایشی درزمینه تولید محصولات بهداشتی و همچنین عطر و محصولات دارویی هم فعال است. این شرکت ادعا دارد که تمامی محصولات برند مای در مدرن‌‌ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه و با استفاده از مواد اولیه توصیه‌شده شرکت کال اَند کو تولید می‌شوند. مای حفظ سلامت و محافظت از پوست و موی مصرف‌کنندگانش را مأموریت اصلی این برند می‌داند.

    بیراه نیست اگر بگوییم که قیمت مناسب یکی از دلایل عمده محبوبیت مای به شمار می‌رود. ازآنجاکه محصولات این برند در داخل تولید می‌شوند، در مقایسه با برندهای خارجی از قیمت به‌مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردارند و در اکثر داروخانه‌ها هم به فروش می‌رسند.

    پرفروش‌ترین محصولات مای را ببینید

    ویژگی‌های محصول

    • رژلب‌های مرطوب‌کننده مای، تحت عنوان سِری Moisturizing Lipstick، در ۱۲ رنگ متنوع تولید و عرضه می‌شوند.

    مشاهده تمام رنگ‌های رژلب مرطوب‌کننده مای

    • در ترکیبات این رژلب‌ها از عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E استفاده شده است. بنابراین روی لب‌ها از اثر نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی برخوردارند.
    • این رژلب‌ها، طبق ادعای خود برند، از بافتی سبک و با قابلیت پخش یکنواخت برخوردارند.
    • در توضیحات این محصول همچنین به خاصیت ماندگاری بالا بدون خشک‌کردن لب‌ اشاره شده است.

    مای یک توصیه هم برای ماهایی که در تشخیص رنگ رژلب اشتباه می‌کنیم، دارد. اگر رژلب را روی لب‌تان امتحان نمی‌کنید، بهتر است روی سرانگشتان دست امتحان کنید. این در حالی است که اغلب‌مان رژلب را روی پشت دست‌مان امتحان می‌کنیم. اما جالب است بدانید که رنگ رژلب روی پوست سرانگشتان دست به رنگ واقعی رژلب روی لب‌ها نزدیک‌تر خواهد بود.

    درمورد قیمت هم باید بگوییم که قیمت رنگ‌های موجود این مدل رژلب مای بسیار مناسب است.

    مشاهده قیمت رژلب‌های مرطوب‌کننده مای

    نظرات خریداران

    برای اطلاع از نظرات خریداران درمورد انواع محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توانید محصول موردنظرتان را در سایت‌های فروش آنلاین مانند دیجی‌کالا پیدا کنید و نظرات ثبت‌شده خریداران را بخوانید. سایت‌های معروفی که به‌طور خاص روی فروش محصولات بانوان متمرکزند مانند روبان، خانمی و زنونه هم منبع خوبی خواهند بود. البته در مورد این محصول خاص می‌توانید برآیند نظرات خریداران را از ما بپرسید. ما به جای شما نظرات خریدارن را بررسی کرده‌ایم و برآیند نظرات‌شان را با شما در میان می‌گذاریم.

    تاآنجاکه دست‌مان آمد، اغلب افراد از خرید رژلب مرطوب‌کننده مای رضایت داشتند. البته در بررسی نظرات به چند مورد ناراضی هم برخوردیم که البته کاملا طبیعی است. جماعت راضی معتقد بودند که این رژلب‌ها به‌نسبت قیمت‌شان می‌ارزند و از کیفت قابل قبولی برخوردارند. ویژگی‌هایی چون نرمی، سبکی و خوش‌رنگی در نظرات مثبت تکرار شده بودند. عده‌ای هم توجه سایرین را به این نکته جلب کرده بودند که محصول فوق بافت نسبتا چرب و جلوه کم‌وبیش براقی دارد و مات نیست. برخی دیگر از ماندگاری بالای این رژلب‌ها تعریف کرده بودند. اما بعضی‌ها هم برعکس معتقد بودند که رژلب چندان ماندگاری هم نیست. به‌هرحال مدنظر داشته باشید که سلیقه هم در این نظرات نقش مهمی دارد.

    رژلب کرمی مرطوب‌ کننده ایوروشه

    خرید رژلب کرمی مرطوب‌کننده ایوروشه

    درباره برند

    ایوروشه برندی نام‌آشنا در سطح جهانی است که در سال ۱۹۵۹ توسط تاجری فرانسوی به همین نام در فرانسه تأسیس شد. این برند قدیمی و خوش‌سابقه در ایران هم جایگاه خوبی در میان سایر رقبای خارجی پیدا کرده است. اگر به دغدغه‌های زیست‌محیطی دچار باشید، احتمالا از این برند استقبال خواهید کرد. زیرا ایوروشه، آن‌طور که ادعا می‌کند، ارزش و اهمیت قابل‌توجهی برای محیط‌زیست و طبیعت قائل است. ایوروشه در تعهدنامه خانوادگی این برند نوشته است: «در ایوروشه حفظ طبیعت ارزشی خانوادگی است و همانند شیره در جان درخت در رگ‌هایمان جریان دارد.»

    ویژگی‌های محصول

    • این سِری از رژلب‌های ایوروشه با روغن کنجد ارگانیک فرمولاسیون شده‌اند. روغن دانه کنجد حاوی اسیدهای چرب ضروری است و به تغذیه و آب‌رسانی پوست کمک می‌کند.
    • در ترکیبات این رژلب‌ها از شی باتر هم استفاده شده است که برای پوست خواص تغذیه‌کنندگی دارد.
    • روغن زردآلو ترکیب گیاهی دیگری است که در فرمولاسیون این رژلب‌ها به چشم می‌خورد و برای تغذیه و آب‌رسانی پوست مفید است.
    • این رژلب‌ها از روغن گل سرخ هم برخوردارند که دارای خواص آب‌رسانی است.
    • ویتامین E هم جزو ترکیبات کلیدی این رژلب‌ها ذکر شده است.
    • این مدل از رژلب‌های ایوروشه دارای رنگ‌دانه‌های قوی و ساتَنی توصیف شده‌اند. بنابراین مات نیستند. ازلحاظ بافتی هم نرم و کرمی‌اند و طبق ادعای خود برند چسبناک نیستند.

    جذاب‌ترین رنگ‌های رژلب ایوروشه را ببینید

    اگر درمورد قیمت می‌پرسید، باید بگوییم که این رژلب‌ها در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی زنونه حدود ۱۱۳ هزار تومان قیمت خورده‌اند.

    نظرات کاربران

    برای این محصول در سایت‌های داخلی نظر به‌خصوصی ثبت نشده است. پس در بین نظرات خریدارن خارجی گشتی زدیم و متوجه شدیم که اکثر قریب‌به‌اتفاق افراد از خرید این محصول رضایت داشتند. در عمده نظرات به خاصیت نرم‌کنندگی این محصول اشاره شده بود که لب‌ها را خشک نمی‌کند و مرطوب نگه می‌دارد. عده‌ای هم از ماندگاری بالای این رژلب‌ها تعریف کرده بودند.

    اگر احیانا تجربه خرید رژلب مرطوب‌ کننده ایوروشه را دارید، نظرتان را با ما در میان بگذارید تا در تکمیل این بخش استفاده کنیم. البته از برآیند نظرات خریداران این محصول می‌توان حدس زد که احتمالا از مرطوب‌کنندگی خوبی روی لب برخوردار است و حداقل به یک بار امتحان‌کردنش می‌ارزد.

    جمع‌بندی

    خشکی لب می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. پس بهتر است به خرید رژلب مرطوب‌ کننده به‌عنوان یک چاره اساسی نگاه نکنیم. اما رژلب‌های مرطوب‌کننده حداقل می‌توانند مزید بر علت نشوند. محبوب‌ترین نرم‌کننده‌های لب را ببینید ما پیشنهادهای‌مان را با شما در میان گذاشتیم. حالا نوبت شماست تا رژلب‌های مرطوب‌کننده خوبی را که می‌شناسید در قسمت دیدگاه‌ها به ما و سایر مخاطبان معرفی کنید. بی‌صبرانه منتظریم پیشنهادهای‌تان را بشنویم. [see_also]13025[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید