۵ مدل بالم لب محبوب و پرفروش‌ در بازار ایران کدامند؟

۵ مدل بالم لب محبوب و پرفروش‌ در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    زیبایی چهره از نظر همه افراد یکسان نیست اما نظر همه ما در یک چیز ثابت است؛ سلامت پوست صورت و لب‌ها می‌تواند در زیباتر شدن، نقش فوق‌العاده‌ای داشته باشد. استفاده از بالم لب باکیفیت به جذابیت و سلامت پوست لب‌ها کمک می‌کند. به همین خاطر چند نمونه محبوب و پرفروش بالم لب را در ادامه معرفی و مقایسه کرده‌ایم.

    ۱. بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

    بالم لب

    بالم لب لابلو از برندهای معروف بازار در این زمینه است. سال‌های زیادی است که لابلو و بالم‌های آن با طعم‌ها و اسانس‌های مختلف مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند.

    این مدل از برند لابلو طعم و اسانس توت سیاه دارد. ظاهر بالم هم شبیه رژ لب ساخته شده و استفاده از آن راحت است. این بالم، پوست لب‌تان را نرم و لطیف می‌کند و احساس تازگی در آن به وجود می‌آورد.

    در ساختار لابلو مدل بلک‌بری شاین از الکل استفاده نمی‌شود. به همین خاطر خبری از خشک شدن پوست بعد از مصرف آن نیست. بعضی از بالم‌ها دارای الکل هستند و فقط زمانی که آنها را به لب می‌زنید، حس تازگی موقتی ایجاد می‌کنند و با جذب تدریجی به پوست لب‌ها، اوضاع خشکی را بدتر هم می‌کنند.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    بالم لابلو، رنگ‌ ملایم و زیبایی دارد. یعنی به جای رژ لب هم می‌توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی برای بسیاری از خریداران قبلی محصول خوشایند بوده است. اگر سری به وبسایتی مانند نی‌نی‌سایت بزنید و نظرات کاربران درباره بهترین بالم لب را جویا شوید، عده زیادی متفق‌القولند که لابلو در عرصه تولید بالم‌های لب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برند از موارد قدیمی و متنوع بازار است.

    بوی خوش این محصول هم ظاهرا به مذاق بسیاری از خریداران قبلی خوش آمده است. زیرا در میان نظرهای گوناگون در کمتر موردی به آزاردهنده بودن یا تندی بوی این بالم اشاره شده است. اگر از رنگ این مدل از بالم لب لابلو خوش‌تان نیاید، طیف رنگی متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که حتما شما را راضی خواهند کرد.

    نکته دیگری که درباره بالم لب لابلو در میان نظرات خریداران قبلی، جلب توجه می‌کند، قیمت آن است. به نظر بسیاری از کاربران، قیمت این بالم لب کمی گران است. در تابستان ۱۴۰۰، این محصول به قیمت ۸۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. اگر شما هم دغدغه قیمت را در خرید بالم دارید باید به سراغ گزینه‌های دیگر این فهرست بروید.

    لینک خرید این بالم لب

    ۲.بالم لب الارو مدل Repair And Hydrate

    بالم لب

    الارو از نام‌های معروف در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. حتما کرم‌پودرها و محصولات دیگرش را در بازار دیده‌اید. بالم لب این برند هم از محبوب‌های بازار است. این محصول می‌تواند به لب‌ها آب‌رسانی کند و اگر پوسته‌پوسته و خشک شده‌اند، به آن‌ها طراوت را برگرداند.

    این محصول ویتامین E دارد و می‌تواند به لب‌ها شفافیت و درخشندگی بدهد. این ویژگی مهمی است چون لب‌های بی‌طراوت با پوستی پیر و خشک از زیبایی صورتتان کم می‌کنند. پس با وجود بالم لب الارو می‌توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    در حوالی شهریور ۱۴۰۰، این بالم به قیمت حدودی ۶۰هزار تومان به‌فروش می‌رسد. نسبت به گذشته‌ها، افزایش قیمت این بالم زیاد بوده است. اما اجازه بدهید که ببینیم نظر مشتریانش چیست؟ آیا صرف این هزینه معقول است؟

    نرم‌کنندگی بالم الارو مطلوب است و خریداران قبلی‌اش را راضی نگه داشته است. سبک‌بودن آن روی لب هم از دلایلی است که مصرفش را خوشایند می‌کند. اگر بالم لبی روی لب‌ها بماسد و سنگین باشد، بسیار آزاردهنده خواهد بود. اما بالم الارو این‌طور نیست.

    لینک خرید این بالم لب

    ۳. بالم لب هیدرودرم مدل Moisurizing

    بالم لب اگر لب‌های‌تان مدام خشک می‌شود و پوست حساسی دارد یا دوست دارید که همیشه شاداب به نظر برسند از بالم لب استفاده کنید. بالم لب هیدرودرم از نمونه‌های مطلوب و محبوب بازار لوازم بهداشتی و آرایشی است. این محصول باعث می‌شود تا لب‌های‌تان مرطوب بماند و پوسته‌پوسته نشود. در این بالم لب از روغن آلوئه‌ورا، کالاندولا و دانه انگور استفاده شده است. این روغن‌ها می‌توانند در بازسازی پوست خشک لب مؤثر باشند. در ترکیبات بالم لب هیدرودرم از روغن کرچک هم استفاده شده است. این بالم لب حاوی ویتامین E است و به خاطر بی‌رنگ بودن آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند و لب‌هایی سالم‌تر و مرطوب‌تر داشته باشند.

    قیمت و نظر خریداران قبلی

    بالم هیدرودرم مانند بسیاری از بالم‌های لب، براق‌کننده ندارد. به همین خاطر، زمانی که از آن استفاده می‌کنید به شکلی کاملا طبیعی باعث بهبود وضعیت لب‌های‌تان می‌شود. کاربرانی که بالم لب هیدرودرم را در وبسایت دیجی‌کالا خریداری کرده‌اند از دوام و کیفیت آن زیاد گفته‌اند. بعضی هم آن را به عنوان زیرساخت رژ لب استفاده کرده‌اند و از نتیجه کار و جلوه‌ای که به رژ لب‌شان می‌دهد، رضایت زیادی داشته‌اند. بالم لب هیدرودرم، عطر و رایحه‌ای هم دارد. یعنی در ساخت آن از اسانس‌های خوشبوکننده استفاده شده است. این ویژگی برای بعضی از خریداران قبلی این محصول خوشایند و برای برخی دیگر ناخوشایند بوده است. اگر شما هم از کسانی هستید که دوست ندارید محصولات آرایشی حاوی عطر و رایحه زیاد باشند باید در خرید این بالم دقت بیشتری داشته باشید. وجود روغن کرچک هم در ترکیبات بالم هیدرودرم باعث وجود بویی در این محصول شده است که شاید خوش‌تان نیاید. قیمت این بالم معقول است. در شهریورماه ۱۴۰۰، این بالم با قیمت حدود ۳۹هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    لینک خرید این بالم لب

    ۴.بالم لب کامان مدل STRAWBERRY SHINE

    بالم لب
    کامان هم برند معروفی است. تبلیغات گسترده‌ای هم دارد. اما برای اینکه ببینیم که چرا درمیان محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته، باید نگاهی به مشخصاتش داشته باشیم. این بالم لب عطر و اسانس خوش توت‌فرنگی دارد و لب‌ها را براق و نرم می‌کند.
    بوی این محصول خوشایند است و رنگ خاصی ندارد که مانند رژ لب رنگی روی لب‌ها بنشیند. پس اگر فقط به‌دنبال تازه‌کردن لب‌ها هستید، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    در تابستان ۱۴۰۰، قیمت بالم لب کامان در حدود ۳۵ هزار تومان است. خریداران قبلی‌اش از میزان رطوبتی که به لب‌ها می‌دهد، کاملا راضی‌اند. کسانی که با تَرَک‌خوردن لب‌ها مواجه بوده‌اند هم با کمک این محصول از مشکلشان رهایی پیدا کرده‌اند. نرمی و سبک‌بودن در کنار قابلیت ایجاد رطوبت در پوست لب‌ها از این بالم لب گزینه‌ای محبوب ساخته که در میان محصولات پرفروش جای دارد. در استفاده از این بالم باید احتیاط کنید؛‌ حالت شکننده دارد و در دمای زیاد آب می‌شود. لینک خرید این بالم لب

    ۵. بالم لب ثمین مدل Repairing

    بالم لب
    ثمین هم محصول پرفروش و محبوبی است. ترکیبی از مواد مغذی و قابل‌اعتنا در این محصول وجود دارد: روغن بادام، روغن آرگان، شی‌باتر، روغن جوانه گندم و... . وجود ویتامین‌های A و E در آن هم موجب می‌شود که بافت پوست نرم و التهاباتش گرفته شود.
    ویتامین‌های موجود در بالم لب ثمین به شفافیت پوست لب کمک می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید بالم لب در نظر بگیرید، وجود موادی در آن است که به آب‌رسانی پوست لب‌ها کمک می‌کنند. بالم ثمین چنین خصوصیتی دارد.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    بعضی از مشتریان قبلی بالم ثمین گفته‌اند که چندین و چندبار خریدشان را تکرار کرده‌اند. این نشانه خوبی است و مشخص می‌کند که چنین محصولی کیفیت لازم را داشته که خریداران را برای استفاده چندباره از خود راضی کرده است. بوی خوش، خاصیت نرم‌کنندگی، اپلیکاتور مناسبی که استفاده از محصول را ساده می‌کند و ماندگاری اثر بالم ثمین از ویژگی‌های مثبتی است که ارزش خریدش را بالا می‌برد. برای خریدن آن در تابستان ۱۴۰۰، باید حدود ۲۶هزار تومان دست‌به‌جیب شوید.

    لینک خرید این بالم لب

    ۶.بالم لب مرو مدل Strawberry

    بالم لبمِرو هم برند دیگری است که خریداران زیادی دارد و همه طرفدارش هستند. این بالم هم رنگ ندارد و فقط برای تروتازه‌کردن پوست لب‌ها کاربرد دارد. اگر پوست لبتان خشک شده و طراواتش را از دست داده، نگاهی به بالم مرو داشته باشید.
    در ترکیبات بالم لب مرو از روغن‌های گیاهی و موم زنبور عسل استفاده شده است. هم برای ترمیم پوست می‌توانید روی آن حساب کنید و هم برای تازه‌کردن و درخشش لب‌ها.

    قیمت و نظر خریداران قبلی

    در شهریورماه ۱۴۰۰، قیمت بالم لب مرو در حدود ۲۵هزار تومان است. کسانی که آن را خریده و استفاده کرده‌اند از بوی ملایمش راضی بوده‌اند. بعضی از افراد از بو و اسانس موجود در مواد آرایشی خوششان نمی‌آید. اگر شما هم این‌طور هستید، خرید بالم مرو می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. کسانی که قبلا این محصول را خریده و استفاده کرده‌اند، می‌گویند که پوسته‌های لبشان را کامل از بین برده و از نرم‌شدن لب‌ها پس از مصرف بالم مرو کاملا راضی بوده‌اند.

    لینک خرید این بالم لب

    ۷. بالم لب مای مدل Aloe Vera Nourishing

    بالم لبعصاره آلوئه‌ورا در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. چرا؟ چون خواص فوق‌العاده‌ای از جمله نرم‌کردن پوست و آب‌رسانی به آن دارد. در بالم لب مای مدل آلوئه‌ورا هم از این گیاه استفاده شده و ترکیباتش طوری است که لب‌ها را نرم و تازه می‌کند.
    استفاده از چنین بالمی به‌ویژه در فصل‌های خشک و سرد سال مانند زمستان و پاییز فکر بسیار خوبی خواهد بود. نرم‌کنندگی این بالم قوی است و بوی خوشی هم دارد که بیشتر خریداران را راضی نگه می‌دارد.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    کسانی که قبلا این محصول را خریده‌اند از کیفیت آن رضایت داشته‌اند. مشتریان قبلی بالم مای می‌گویند، این محصول سبک است و پس از مالیدن روی لب‌ها حالت سنگین و ماسیده پیدا نمی‌کند. البته یادتان باشد که برخی از خریداران قبلی هم اعلام کرده‌اند که این بالم بی‌رنگ کمی روی لب نمود دارد؛ یعنی ردی از سفیدی و چربی‌اش روی پوست می‌ماند و باید خوب مالیده شود تا یک‌دست روی پوست لب‌ها قرار بگیرد. قیمت آن هم در شهریورماه ۱۴۰۰ در حدود ۲۳ هزار تومان است.

    لینک خرید این بالم لب

    ۸. بالم لب مای مدل ضد آفتاب

    بالم لببالم لب مای مدل ضدآفتاب هم محبوب و پرفروش است. بسیاری از ما فکر می‌کنیم که لب‌ها نیازی به مراقبت در مقابل تابش نور خورشید ندارند اما این اشتباه است. پوست لب‌ها هم حساس است و باید در مقابل نور خورشید محافظت شود. استفاده از بالم لب مای که حالت ضدآفتاب هم دارد، ایده خوبی به‌نظر می‌رسد.
    این محصول طراحی خوبی هم دارد و به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. سرعت آن در نرم‌کنندگی پوست لب بالاست و حجم بالم هم قابل‌توجه است و زود تمام نمی‌شود.

    قیمت و نظر خریداران قبلی

    برای خرید این بالم لب در شهریورماه ۱۴۰۰ باید حدود ۲۳ هزار تومان بپردازید. خریداران قبلی‌اش معتقدند که واقعا از پوسته‌پوسته‌شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند و قدرت نرم‌کنندگی دارد. بوی خوش و بافت سبکی که دارد هم از مزایای این محصول به‌شمار می‌رود. البته دقت کنید که برخی از مشتریان قبلی‌اش گفته‌اند در صورتی که زیاد از حد از این بالم روی لب‌ها استفاده کنید، امکان دارد که حالت ماسیدگی یا سفیدی نمایان شود.

    لینک خرید این بالم لب

    ۹. بالم لب دکتر ژیلا مدل B01

    بالم لبدکتر ژیلا هم در حوزه محصولات مراقبتی از پوست شهرت زیادی دارد. از انصاف نگذریم، واقعا هم برند خوبی است و طی سالیان طولانی موفق عمل کرده و از شما چه پنهان نویسنده این مقاله هم از محصولاتش استفاده می‌کند و راضی است.
    بالم لب دکتر ژیلا هم گزینه محبوبی میان خریداران ایرانی است. این محصول نرم‌کنندگی خوبی دارد و چربی‌اش به‌اندازه است؛ یعنی نه آن‌قدر چرب است که روی لب‌ها شُل شود و به‌خوبی ننشیند و نه آن‌قدر خشک است که روی پوست لب بماسد.

    قیمت و نظر خریداران قبلی

    قیمت این محصول در اواخر تابستان ۱۴۰۰، در حدود ۲۰هزار تومان است. بعضی از خریداران از بوی خوش آن، حجم مناسبش و اثرگذاری مطلوبش در نرم‌کردن پوست ابراز رضایت کرده‌اند. لینک خرید این بالم لب

    ۱۰. بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair

    بالم لب یکی دیگر از بالم‌های پرفروش در بازار ایران بالم لب نئودرم است. با گشت و گذاری در فروشگاه‌های مختلف مانند دیجی‌کالا و بررسی نظرات خریداران قبلی این محصول در وبسایت‌هایی مانند نی‌نی‌سایت متوجه خواهید شد که این مدل از بالم نئودرم هم محبوب و معروف است. در این بالم از ویتامین E استفاده شده و موم زنبور عسل، شی‌باتر و آلوئه‌پرا هم در آن وجود دارد. این ترکیبات برای تقویت پوست و آب‌رسانی به آن مناسب هستند و می‌توانند به داشتن لب‌هایی خوش‌حالت‌تر و جذاب‌تر به شما کمک کنند.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی این محصول از نرم‌کنندگی آن راضی هستند. نئودرم می‌تواند لب‌های پوسته‌پوسته را ترمیم کند و به آنها شادابی ببخشد. اما یادتان باشد که خریداران قبلی بالم نئودرم در بعضی موارد نسبت به بوی تند آن احساس خوبی نداشتند. تیوپی بودن بسته بالم هم می‌تواند یکی از ضعف‌های آن باشد. بالم‌هایی که شبیه رژ لب طراحی می‌شوند، راحت‌تر قابل استفاده هستند. شما می‌توانید بالم نئودرم را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. در حوالی شهریور ۱۴۰۰، قیمت آن در حدود ۲۲هزار تومان است. لینک خرید این بالم لب [related]13025[/related]

    در آخر

    برای حفظ سلامت و زیبایی صورت‌تان به پوست خود رسیدگی زیادی کنید و لب‌ها را نادیده نگیرید. لب‌هایی درخشان و مرطوب می‌تواند شما را سالم و زیباتر نشان بدهد. خرید بالم برای لب‌ها ایده خوبی است. باز هم یادآوری می‌کنیم که بعضی از انواع بالم‌ها فاقد رنگند و همین باعث می‌شود تا آقایان هم به راحتی از آنها استفاده کنند. اگر طرفدار بالم‌های رنگی باشید از مدل‌های رنگی آنها به جای رژ استفاده کنید. در جدول زیر به مقایسه بالم‌هایی پرداخته شده که در این متن معرفی شده‌اند: [table id=225 /] [see_also]14239[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید