بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی؛ در سراسر دنیا با کارت شتاب هتل خارجی رزرو کنید

بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی؛ در سراسر دنیا با کارت شتاب هتل خارجی رزرو کنید
راهنمای مطالعه

    لذت بردن از سفر به شهرها و کشورهای مختلف در صورتی کامل می‌شود که خیالتان از بابت سقف روی سرتان در

    لذت بردن از سفر به شهرها و کشورهای مختلف در صورتی کامل می‌شود که خیالتان از بابت سقف روی سرتان در مقصد راحت باشد. اینکه بتوانید قبل از بستن چمدان برای سفرهای خارجی‌تان، هتل را از خانه خودتان برای شهر مقصد رزرو کنید اتفاق خوبی است. ما ۵ سایت برتری که خدمات رزرو هتل خارجی ارائه می‌کنند را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

    معیارهای ارزیابی سایت‌های رزرو هتل خارجی

    امروزه امکان رزرو هتل در شهرهای خارج از ایران کار دشواری نیست. به‌راحتی می‌توانید با استفاده از سایت‌های ایرانی و با پول ایرانی اقدام به رزرو هتل خارجی نمایید. اما از آنجا که بازار رقابت میان این سایت‌ها گرم است، قرار است شما را از درگیری مستقیم با این حرارت دور نگاه داشته و صرفاً ۵ انتخاب برتر را پیش رویتان قرار دهیم.

    برای بررسی سایت‌های مدعی در زمینه رزرو آنلاین هتل خارجی، ما ۳ فاکتور زیر را در نظر گرفته‌ایم. هر سایت در هرکدام از فاکتورهای زیر نمره ۰ تا ۵ دریافت می‌کند. میانگین این ۳ نمره، رتبه نهایی سایت در لیست ما را تعیین خواهد کرد.

    ۱. جستجوی آسان و سریع هتل

    برای یک مسافر، چه چیزی مهم‌تر از سرعت بخشیدن به امورات سفر است؟ اینکه یک سایت بتواند هرچه زودتر خیال مسافر را از هتل و محل اقامتش در کشور مقصد راحت کند، نکته مثبت و مهمی است.

    ۲. تعداد شهرها و هتل‌های تحت پوشش

    کشورهای بسیاری مقاصد سفرهای تفریحی، گردشگری و کاری مسافران هستند. پوشش حداکثری شهرها و هتل‌های متنوع می‌تواند یکی از مهم‌ترین نقاط قوت یک سایت رزرو هتل خارجی باشد.

    برای نمره دهی در این مورد، قطعاً نمی‌توان تمام مقاصد گردشگری جهان را در هر سایت بررسی کرد. اما در این مقاله عملکرد سایت را در پوشش ۱۰ مقصد بزرگ گردشگری جهان بررسی کردیم. این شهرها عبارت‌اند از استانبول، دبی، پاتایا، تفلیس، باکو، هنگ‌کنگ، لندن، نیویورک، پاریس و کوالالامپور.

    ۳. خرید شفاف و پرداخت آسان

    خرید شفاف را این‌گونه معنی می‌کنیم که باید تمام اطلاعات هتل مقصد، شیوه پرداخت و شرایط کنسلی مشخص باشد. مسافر باید بداند که قرار است دقیقاً چه مبلغی را برای اقامت در کدام هتل بپردازد. مشاهده تصاویر اتاق‌های هتل، نمایش موقعیت هتل روی نقشه و... جزء امکاناتی است که می‌تواند نمره خوبی را نصیب هر سایت کند.

    بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی

    برای بررسی سایت‌ها ما یک سفر ۳ روزه ۲ نفره به هرکدام از شهرهایی که مثال زدیم خواهیم داشت. این سفر از تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۸ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۹) شروع شده و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۹) ادامه خواهد داشت. یعنی تاریخ ورود ما به هتل ۲۷ آبان و خروج از آن ۳۰ آبان است.

    البته با جست‌وجوی عبارت «رزرو هتل خارجی» در گوگل، با ۴ لینک تبلیغاتی که کنار آن‌ها عبارت Ad درج شده مواجه خواهید شد. ما این تبلیغات را نادیده گرفته و مقایسه را بین سایت‌هایی انجام دادیم که با فعالیت خودشان به آمار بازدید مناسبی رسیده‌اند.

    رتبه پنجم: سایت تریپ (trip.ir)

    طراحی سایت تریپ بسیار ساده است. تقریباً هیچ آیتمی جز آن چیزی که نیاز است در سایت وجود ندارد. جستجو در تریپ کند است و برخی هتل‌ها هنوز هیچ عکسی ندارند.

    رزرو هتل خارجی با تریپ

    جستجوی هتل در سایت تریپ چندان دل‌چسب نیست و فیلترهای جستجو نیز بسیار محدود است. از آنجا که تعداد هتل‌ها نمایش داده نمی‌شود، لذا نمی‌توان عدد دقیقی از هتل‌های تحت پوشش تریپ ارائه کرد. اما در شهرهای تحت پوشش، تعداد هتل‌ها به‌اندازه‌ای هست که کار مسافر را راه بیندازد.

    پوشش شهرها در تریپ کامل نیست و علیرغم وجود نام بعضی از شهرها در قسمت جستجو، هتلی در آن یافت نمی‌شود. خرید در تریپ شفاف نیست. تعداد زیادی از هتل‌ها عکس ندارند و سایر هتل‌ها نیز تک‌عکسی هستند. موقعیت روی نقشه را نمی‌توان در مورد همه هتل‌ها مشاهده نمود. همچنین شرایط و قوانین رزرو هتل جایی نیست که بتوان آن را به‌راحتی و هنگام رزرو مشاهده نمود.

    در مجموع تریپ مدعی خوبی در رزرو هتل خارجی نیست و علت حضورش در مقاله ما، جایگاه آن در صفحه اول نتایج گوگل است. با این حال در صورت عدم افزایش کیفیت خدمات، احتمالاً در به‌روزرسانی‌های بعدی این مقاله از گردونه رقابت خارج شود.

    معیارنمره از ۵نمره درجه به سایت تریپ در رزرو هتل خارجی
    جستجوی آسان۲۲.۳
    پوشش شهرها و هتل‌ها۳
    خرید شفاف۲
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    رتبه چهارم: سایت علی بابا (alibaba.ir)

    علی بابا در این زمینه مدعی است. اما عملکرد آن در رزرو هتل خارجی در حدی نیست که رتبه‌ای بهتر از چهارم را در این مقاله کسب کند. از ۱۰ شهری که جستجو کردیم تنها ۴ شهر برای رزرو هتل یافت شد. اما شرایط و قوانین رزرو هتل خارجی کاملاً شفاف است و تمام سؤالات احتمالی پاسخ داده شده است.

    رزرو هتل خارجی با علی بابا

    جستجو در سایت علی بابا بدون ایراد نیست. درواقع بعد از اینکه دو یا سه شهر را جستجو کردیم، عملکرد سایت در این بخش با مشکل مواجه شد و هرچه صفحه را باز و بسته کردیم فایده‌ای نداشت. این مورد را می‌توان یک ایراد فنی دانست که البته ارتباطی با ماهیت فعالیت علی بابا ندارد. اما چنین مسئله‌ای می‌تواند تجربه کاربر را تحت شعاع قرار دهد.

    همچنین از ۱۰ شهری که برای سفر در نظر داشتیم، ۶ شهر پیدا نشدند. اما در مورد آن ۴ شهر باقی‌مانده، روال جستجو تقریباً بدون عیب بوده و گزینه‌های رضایت بخشی معرفی می‌شود. مراحل خرید و پرداخت نیز بدون ایراد بوده و مشکلی از این بابت مشاهده نکردیم.

    گزینه «مشاهده هتل‌ها روی نقشه» نیز امکان جالبی به نظر می‌آید. شما می‌توانید محل تمام هتل‌های پیداشده را روی نقشه مشاهده کرده و با توجه به سلیقه و نیاز خود هتل مورد نظر را انتخاب نمایید. برای مثال از روی نقشه راحت‌تر می‌توان هتل‌های نزدیک به دریا، یا نزدیک به خیابان اصلی و... را مشاهده نمود. البته این ویژگی را تمام سایت‌های مورد بررسی‌مان، به‌جز رتبه پنجم ارائه می‌دهند.

    معیارنمره از ۵نمره درجه به سایت علی بابا در رزرو هتل خارجی
    جستجوی آسان۳۳
    پوشش شهرها و هتل‌ها۲
    خرید شفاف۴
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    رتبه سوم: سایت فلای تودی (flytoday.ir)

    سرعت جستجو در فلای تودی بالاتر از رقبایش است. نتایج جستجو به‌سرعت به شما نمایش داده می‌شوند و نیاز به منتظر ماندن بیش از حد نیست. پوشش شهرها مناسب است و قوانین رزرو هتل نیز به‌صورت کوتاه و مختصر نمایش داده شده‌اند.

    رزرو هتل خارجی با فلای تودی

    فلای تودی یک لیست بلندبالا برای فیلتر کردن نتایج جستجو در نظر گرفته است. این سایت علاوه بر نمایش موقعیت هتل‌ها روی نقشه، امکان انتخاب هتل بر اساس امکانات، نوع غذا، نوع مکان اقامتی و... را نیز فراهم می‌آورد. البته اگر بخواهیم موشکافانه نظر دهیم، فلای تودی هم گاهی دچار ایرادات فنی هنگام جستجو می‌شود. برای مثال اگر شما جستجو را بر اساس تاریخ و شهر مقصد شروع کرده باشید و در صفحه نتایج اولیه روی نام یک هتل کلیک کنید، ممکن است مجدداً در صفحه هتل از شما تاریخ سفر را درخواست کند.

    تعداد شهرها و هتل‌های تحت پوشش در سایت فلای تودی کامل است. هنگام جستجوی شهرهای مدنظرمان با مشکل عدم نمایش هتل مواجه نشدیم و امکان رزرو فراهم بود. درنهایت اگر قصد رزرو هتل و پرداخت را داشته باشید، با عملیات پیچیده‌ای مواجه نخواهید شد. تقریباً همه‌چیز در فلای تودی واضح است و شما را از پروسه‌های گیج‌کننده دور نگاه می‌دارد.

    معیارنمره از ۵نمره درجه به سایت فلای تودی در رزرو هتل خارجی
    جستجوی آسان۳۳.۳
    پوشش شهرها و هتل‌ها۴
    خرید شفاف۳
    اپلیکیشن موبایلندارد

     

    رتبه دوم: سایت فلایتیو (flightio.com)

    فلایتیو در تعداد هتل‌های ارائه‌شده و شهرهای تحت پوشش با اختلاف محسوسی از رقبایش بالاتر است. روال کار با سایت آسان است و شما را درگیر متون بلندبالا و تصاویر تبلیغاتی بی‌ربط نمی‌کند.

    رزرو هتل خارجی با فلایتیو

    هنگام جستجو در فلایتیو کمی کندی سرعت احساس کردیم. اما نتایج جستجو مرتبط بوده و در حین کار با مشکلی مواجه نشدیم. ضمن اینکه فلایتیو تمام شهرها را پوشش داده، تعداد هتل‌های معرفی‌شده در آن نیز از رقبایش بیشتر است. البته برای برخی شهرها امکان دقیق‌تر کردن جستجو با فیلترهای اضافه را مشاهده نکردیم. برای مثال اگر به دنبال هتل‌های سه ستاره با امتیاز بالای ۷ و در محدوده قیمتی مشخص هستید، چندان نمی‌توانید به‌راحتی آن را پیدا کنید.

    هنگام کار با سایت، گهگداری با ایرادات فنی جزئی مواجه شدیم که البته قابل چشم‌پوشی است. مراحل خرید و رزرو هتل نیز در مدت بررسی ما بدون مشکل عمل کرده است. همچنین سعی شده قوانین و شرایط رزرو هتل از مرجع اصلی که خود هتل است برای خریدار نمایش داده شود.

    معیارنمره از ۵نمره درجه به سایت فلایتیو در رزرو هتل خارجی
    جستجوی آسان۲۳.۶
    پوشش شهرها و هتل‌ها۵
    خرید شفاف۴
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    رتبه اول: سایت الی گشت (eligasht.com)

    الی گشت در تلاش است تا بهترین شرایط سفر را فراهم آورد. در این زمینه نیز تا حدی موفق بوده است. جستجوی آسان و پوشش تعداد قابل توجه هتل‌های خارجی، از نقاط مثبت این سایت محسوب می‌شود.

    رزرو هتل خارجی با الی گشت

    جستجوی هتل خارجی در الی گشت کار دشواری نیست. بعد از مشخص کردن شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج، لیست هتل‌ها برایتان به نمایش در می‌آید. در هر جستجوی ما حداقل ۱۰۰ هتل برای هر شهر نمایش داده شدند که عدد قابل قبولی است. همچنین فیلترهای جستجوی مختلفی در نظر گرفته‌شده تا بتوانید هتل‌ها را بر اساس تعداد ستاره، امتیاز، مبلغ و... مشاهده نمایید.

    پوشش شهرها نیز قابل‌قبول بوده و هتل‌های خارجی در تمام شهرهای مورد نظرمان یافت شدند. مراحل خرید و پرداخت نیز مشکل قابل‌توجهی نداشته و تقریباً تمام هتل‌ها دارای تصویر و نمایش موقعیت روی نقشه هستند.

    معیارنمره از ۵نمره درجه به سایت الی گشت در رزرو هتل خارجی
    جستجوی آسان۵۴
    پوشش شهرها و هتل‌ها۴
    خرید شفاف۳
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    کدام سایت رزرو هتل خارجی برای من مناسب است؟

    اگر می‌خواهید با کمترین پیچیدگی و دردسر به هتل‌تان برسید، الی گشت را پیشنهاد می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید از بین صدها انتخاب، بازهم به گزینه‌های بیشتری نیاز دارید، فلایتیو می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. آخرین نکته قابل‌ذکر درباره سایت‌های رزرو هتل خارجی را می‌توان محدودیت زمان برای انتخاب هتل ذکر کرد. درواقع شما بعد از نمایش نتایج جستجو، فرصت محدودی برای انتخاب هتل موردنظرتان دارید. چراکه هرچند دقیقه یک‌بار نتایج جستجو منقضی شده و شما نیاز به بروز کردن آن پیدا می‌کنید. لذا اگر گاهی ناگهان با پیام خطا در رزرو اتاق مواجه شدید نگران نباشید و مجدداً با سرعت بیشتری کار را تکرار کنید. [see_also]9152[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید