مقایسه سه مدل دستگاه بیسکوییت ساز موجود در بازار ایران

مقایسه سه مدل دستگاه بیسکوییت ساز موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اهل شیرینی‌پزی و درست کردن دسرهای مختلف هستید؟ حتما تصمیم گرفته‌اید یک دستگاه بیسکوییت ساز بخرید و از این بابت هیجان‌زده هستید. هیجان در هنگام خرید خوب است اما زمانی به نتیجه مثبت می‌رسد که دقت در انتخاب گزینه مناسب را هم لحاظ کرده باشید. در این مقاله ۳ مدل بیسکوییت ساز موجود در بازار ایران را برا‌ی‌تان معرفی و مقایسه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

    ۱. بیسکویت ساز لاکور

    بیسکوییت ساز

    بیسکوییت ساز لاکور از گزینه‌هایی است که می‌توانید در بازار ایران مشاهده و خرید کنید. این دستگاه را کشور اسپانیا ساخته است و جنسی از استیل دارد. استیل بودن دستگاه باعث می‌شود تا در شست و شو، زنگ نزند، خراب نشود و دوام خوبی داشته باشد.

    قیمت و ویژگی‌ها

    بیسکوییت ساز لاکور مجهز به قالب‌های مختلف است و با آن می‌توانید بیسکوییت‌هایی متنوع با طرح‌های گوناگون درست کنید. قالب‌های تزئینی کیک و شیرینی موجود در این وسیله به شما کمک می‌کند تا شیرینی‌های گوناگون و بیسکوییت‌های خوشمزه آماده کنید. با وجود قطعات متنوعی که در هر بسته از این بیسکوییت ساز قرار داده شده است، امکان ترئین کیک‌ها و شیرینی‌های مختلف برای‌تان وجود دارد و می‌توانید بیسکوییت‌هایی با دستورهای رنگارنگ و شکل‌های بپزید.

    برای خرید این دستگاه باید حدود ۴۰۰ هزار تومان خرج کنید. اگر تمایلی به صرف هزینه زیاد برای یک دستگاه بیسکوییت ساز ندارید و فکر می‌کنید که مدام از آن استفاده نخواهید کرد، شاید این مبلغ کمی زیاد باشد. در این صورت باید به دنبال گزینه‌های دیگر فهرست ما بروید.

    نظرات خریداران قبلی

    همان‌طور که گفتیم این وسیله، ساخت کشور اسپانیاست. پس اگر چرخی در وبسایت‌های خارجی فروش محصولات مانند آمازون بزنید هم آن را پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید که نظرات مشتریان خارجی قبلی بیسکوییت ساز لاکور درباره آن چه بوده است.  در آمازون، خریداران قبلی این محصول از راحت بودن کار با دستگاه صحبت کرده‌اند. به گفته تعداد زیادی از کاربران آمازون، کار کردن با اهرم بالایی وسیله برای خروج مواد بیسکوییت بسیار ساده است و نیاز به فشار ندارد. قطعات متنوع بیسکوییت ساز هم باعث می‌شود تا ابتکار عمل در کار پخت و آماده‌سازی بیسکوییت‌ها زیاد شود.

    البته بعضی از کاربران درباره تمیز کردن و شست و شوی دستگاه گلایه‌هایی داشتند. به زعم آنها، شستن و پاکسازی این وسیله دشوار است. شاید حق با آنها باشد اما دقت کنید که به طور کلی هم شستن دستگاهی مانند بیسکوییت ساز به خاطر ساختاری که دارد کمی زمان می‌برد و برای پاکی کامل آن باید دقت به خرج بدهید.

    بیسکویت‌ساز لاکور

    ۲. بیسکوییت ساز زنکر 

    بیسکوییت ساز

    بیسکوییت ساز زنکر هم یک محصول آلمانی است که از جنس پلی‌پروپیلن، آن را ساخته‌اند. این وسیله دارای ۶ قالب بیسکویت و ۸ ماسور مختلف است. یعنی تنوع خوبی برای مدل دادن به بیسکوییت‌های مختلف در آن وجود دارد. ضمن اینکه می‌توانید از آن به عنوان قیف تزئین کیک و شیرینی هم استفاده کنید.

    قیمت و ویژگی‌ها

    این دستگاه بیسکوییت ساز سبک است و کار کردن با آن برای بچه‌ها هم آسان خواهد بود. به همین خاطر به راحتی می‌توانید در همراهی با فرزندتان به یک فعالیت جالب و شیرین دست بزنید و با هم شیرینی و بیسکوییت آماده کنید. قیمت این بیسکوییت ساز حدود ۱۱۲ هزار تومان است و نسبت به موارد دیگر این فهرست، مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

    نظرات خریداران قبلی

    در گشت و گذارمان در وبسایت‌های ایرانی و خارجی مانند دیجی‌کالا و آمازون به نظری ثبت‌شده از سوی کاربران برنخوردیم. این یعنی باید شاخک‌های‌مان را کمی تیزتر کنیم؛ محصولی که در داخل و خارج از مشتریان قبلی دل نبرده است، گزینه خوبی برای خرید خواهد بود؟ واقعیت این است که قیمت این بیسکوییت ساز هم چندان ارزان نیست. پس نمی‌توان در خرید ریسک کرد. شاید بهتر باشد که اگر این وسیله را در وبسایت‌های فروش آنلاین دیدید، دست نگه دارید و برای خرید به صورت حضوری اقدام کنید تا از نزدیک، بهتر بتوانید به تحلیل کیفیتش بپردازید.

    ۳. بیسکوییت ساز سیلیکومارت

    بیسکوییت ساز بیسکوییت ساز سیلیکومارت از جنس استیل است. ۲۰ دیسک مختلف برای طرح دادن به بیسکوییت‌های گوناگون هم در آن وجود دارد. برای استفاده از این وسیله باید کمی با دست‌تان با اهرم موجود در آن به دستگاه فشار وارد کنید تا مواد اولیه بیسکوییت از لوله به سمت بیرون خارج شود. به همین خاطر اگر ملاحظاتی درباره دست‌تان وجود دارد، مثلا نباید به عضلات و تاندون‌های‌تان فشار بیاید، این بیسکوییت ساز را نخرید.

    قیمت و ویژگی‌ها

    جنس بیسکوییت ساز سیلیکومارت از استیل است و این باعث می‌شود که در شست و شو زنگ نزند. جنس دستگاه بیسکوییت ساز اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر زنگ بزند، نگهداری از آن سخت می‌شود. اما شست و شوی قالب‌های این بیسکوییت ساز کمی دشوار است. زیرا طراحی‌های مختلف دیسک‌های آن به گونه‌ای است که احتمال ماندن ماده بیسکوییت در آن زیاد است و برای تمیز کردن باید کمی ممارست به خرج بدهید. قیمت این بیسکوییت ساز حدود ۳۰۰ هزار تومان است. پس قیمت چندان پایینی ندارد و برای خرید باید بیشتر دقت کنید. به همین خاطر لازم است تا به نظرات خریداران قبلی هم دقت کنید.

    نظرات خریداران قبلی

    اهرمی که برای جا به جا کردن لوله و خارج کردن بیسکوییت‌ها در این وسیله به کار رفته است، چندان نرم حرکت نمی‌کند. هر چقدر که لوله بیسکوییت ساز کوچک‌تر باشد، نیاز به پر کردن مداوم آن برای درست کردن تعداد بیشتری بیسکوییت هم بیشتر می‌شود. این یعنی کار کردن با دستگاه سیلیکومارت چندان راحت نیست. سر هم کردن بخش‌های مخلتف آن هم به نظر برخی از کاربران به سادگی صورت نمی‌گیرد.

    بیسکوییت ساز سیلیکومارت

    در آخر

    اگر قصد خرید بیسکوییت ساز دارید، حتما با مرور این مقاله، موارد مختلف را بررسی کنید و با دانش و آگاهی به خرید بروید. شاید در بازار به گزینه‌های تازه‌ای برخورد کردید اما مواردی که درباره دستگاه‌های بیسکوییت‌ ساز مطرح شد می‌تواند راه را برای تصمیم‌گیری بهتر در ذهن‌تان باز کند. به نظر می‌رسد که برندها و نمونه‌های بیسکوییت ساز موجود در بازار چندان متنوع نیستند. پس اگر شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارید حتما با ما در میان بگذارید. [see_also]14249[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید