بهترین برندهای پوشاک ایرانی برای خرید لباس کدامند؟

بهترین برندهای پوشاک ایرانی برای خرید لباس کدامند؟
راهنمای مطالعه

     اگر خارجی‌پسندید و معمولا به تولیدات داخلی با دید منفی نگاه می‌کنید، پس این مطلب «درجه» را از دست ندهید. در ادامه با معرفی بهترین برندهای پوشاک ایرانی در خدمت‌تان هستیم. برندهایی که قابلیتش را دارند حتی نظر مثبت شما خارجی‌پسندها را هم جلب کنند! با ما همراه باشید.

    تا همین چند سال پیش بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی تقریبا گمنام بودند و وجهه چندان تأثیرگذاری در بازار نداشتند. یا با سلیقه روز همخوان نبودند یا بستر مناسبی برای دیده‌شدن نداشتند.

    اما در سال‌های اخیر بسیاری از برندهای داخلی توانستند با بهره‌گیری از هنر طراحان خلاق و خوش‌ذوق و همچنین بازاریابی درست موفق‌تر از پیش ظاهر شوند. ارتقای کیفیت و همسوشدن با سلیقه جوانان امروزی را می‌توان دو رکن اصلی این موفقیت دانست. البته که از نقش بسزای شبکه‌های اجتماعی هم نباید غافل شد. پلتفرم‌هایی نظیر اینستاگرام قطعا به دیده‌شدن برندهای کمتر شناخته‌شده کمک شایان توجهی کرده‌اند.

    در مطلب امروزمان می‌خواهیم چندتایی از این بهترین‌ها را، که شاید هنوز نمی‌شناسید، به شما معرفی کنیم. منتها برای این معرفی ترتیب الفبایی را منصفانه‌تر دیدیم. چراکه سبک و گستره تولیدات همه این برندها یکسان نیست و بنابراین رتبه‌بندی پلکانی لزومی ندارد.

    این شما و این بهترین برندهای پوشاک ایرانی:

    تَنِ دُرُست؛ ساده و سازگار با طبیعت

    ption id="attachment_14707" align="aligncenter" width="850"]پوشاک ایرانی - تَنِ دُرُست برگرفته از شبکه‌های اجتماعی تَنِ دُرُست

    معرفی برند

    تَنِ دُرُست رویکردی آشتی‌جویانه با طبیعت دارد و معتقد است تن ما طبیعت ماست و برای آشتی با طبیعت اول باید از تن خودمان شروع کنیم. در تَنِ دُرُست بر این باورند که با پوشاندن پوشاک درست بر تن می‌توان به روح و روان درست دست یافت و چه پوشاکی بهتر از آنکه از زمین ریشه گرفته و موجب انهدام زمین نباشد. همان طور که متوجه شده‌اید، تَنِ دُرُست در پی ترویج استفاده از پوشاک الیاف طبیعی و تولید پوشاک سازگار با طبیعت است. این برند در کنار طبیعت‌دوستی توجه ویژه‌ای هم به بهره‌گیری از طرح‌های سنتی و مطابقت با فرهنگ ملی کشورمان دارد.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: تولیدات تَنِ دُرُست شامل انواع پوشاک زنانه و مردانه و همچنین بچه‌گانه است. منتها فقط پوشاک بیرونی و نه لباس راحتی منزل. عمده پوشاک این برند از الیاف طبیعی و با طرح‌های سنتی تولید می‌شوند. اما به شما اطمینان می‌دهیم که کاملا جوان‌پسند و منحصربه‌فردند. تَنِ دُرُست خصوصا در دسته‌بندی پیراهن مردانه و مانتو از تنوع خوبی برخوردار است. رنگ‌بندی‌ها همه ملیح و چشم‌نوازند. ظرافت و جزئیات گل‌دوزی‌های روی مانتوها را هم که باید ببینید.
    • قیمت: قیمت‌ها در تَنِ دُرُست شاید کمی بالا به نظر برسند. برای مثال قیمت اغلب مانتوها از ۲۰۰ هزار تومان بیشتر است.  پیراهن‌های مردانه هم همین حول‌وحوش قیمتی‌اند. اما به‌هرحال باید در نظر داشت که قیمت پوشاک الیاف طبیعی معمولا بالاتر است. البته اگر در زمان حراج و تخفیفات آخر فصل خرید کنید، قطعا بیشتر به‌نفع‌تان خواهد بود.

    مراکز فروش

    در حال حاضر فروشگاه‌های تَنِ دُرُست تنها در شهرهای معدودی مستقرند. این چند شهر خوش‌شانس عبارت‌اند از تهران، اردبیل، مشهد و رشت. ساکنان سایر شهرها هم می‌توانید از طریق وب‌سایت تَنِ دُرُست برای خرید اقدام کنید. نمونه‌های تن‌خور محصولات‌شان را هم در صفحه اینستاگرام این برند از دست ندهید.

    خرید انواع لباس و پوشاک با تخفیف شگفت‌انگیز

    سارَک؛ تن‌پوشی همرنگ طبیعت

    ption id="attachment_14714" align="aligncenter" width="850"]پوشاک ایرانی - سارَک برگرفته از شبکه‌های اجتماعی سارَک

    معرفی برند

    فلسفه اصلی سارَک سادگی در طراحی است. طراحان این برند همواره در تلاش‌اند تن‌پوش‌هایی ساده و مینیمال، ولی درعین‌حال خلاقانه و مطابق مد روز، طراحی کنند. سارَک را می‌توان، به‌ادعای خود این برند، انتخاب شما بانوانی دانست که خوش‌پوشی را در سادگی می‌بینید. در خانواده سارَک تأکید ویژه‌ای هم روی استفاده از الیاف طبیعی وجود دارد. سارَکی‌ها با تولید تن‌پوش‌هایی همرنگ طبیعت امیدوارند حسی ناب و دل‌نواز را برای ما خانم‌های ساده‌پسند رقم بزنند.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: تولیدات سارَک شامل پوشاک بیرونی و همچنین پوشاک راحتی منزل برای خانم‌هاست. تیشرت‌ها و شومیزهای سارَک برای استفاده زیر روپوش بسیار مناسب و شکیل‌اند. خصوصا با شلوارها و رویه‌های همین برند خیلی خوب سِت می‌شوند. در فروشگاه‌های سارَک تاپ‌ها و لِگ‌های خوش‌دوختی هم پیدا خواهید کرد. به‌اضافه صندل‌های تابستانی و اکسسوری‌هایی مانند شال و جوراب. سارَک به‌تازگی به‌مناسبت ۲۰ سالگی تأسیس این برند یک مجله اینترنتی با نام کمد هم راه‌اندازی کرده که مختص معرفی کامل‌تر محصولات سارَک و آشنایی با دانستنی‌های دنیای مد و طراحی لباس است.
    • قیمت: سارَک در بین پوشاک ایرانی جزو برندهای تقریبا قیمت‌مناسب شناخته می‌شود. قیمت‌‌هایی هم که بالای ۲۰۰ هزار تومان است بیشتر مربوط به دسته‌بندی مانتو و شلوار است. اما برای پوشاک راحتی منزل قیمت‌ها زیر ۱۰۰ هزار تومان یا در همین حول‌وحوش نگه داشته شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با سبک کاری این برند و تفرجی در قیمت محصولات سَری به وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام سارَک بزنید و حتما از مجموعه تخفیفات هم بازدید کنید. 

    مراکز فروش

    سارَک علاوه‌بر تهران در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، زنجان، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان هم شعبه دارد. البته هنوز جای بسیاری از شهرها برای پذیرش نمایندگی خالی است.

    خرید انواع لباس و پوشاک با تخفیف شگفت‌انگیز

    سالیان؛ برندی باکیفیت و شیک برای همه اعضای خانواده

    پوشاک ایرانی - سالیان

    معرفی برند

    این برند تقریبا ۱۵ سالی است در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک فعالیت می‌کند. عمده محصولات سالیان از طریق همکاری با تولیدی‌های معتبر داخلی تأمین می‌شوند. اما، به‌گفته خود این برند، برخی محصولاتی که بنا به دلایلی امکان تولیدشان در داخل کشور نیست توسط شرکت‌های خارجی تولید و به کشور وارد می‌شوند.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: سالیان طیف گسترده‌تری از مشتریان را هدف قرار داده است. تقریبا همه اعضای خانواده می‌توانند در فروشگاه‌های سالیان خرید کنند. از بزرگسال گرفته تا بچه‌ها. در سالیان می‌توانید علاوه‌بر خرید پوشاک مردانه و زنانه برای کودکان بالای ۲ سال هم خرید کنید. اگر ازلحاظ سبک طراحی می‌پرسید، باید بگوییم تولیدات سالیان از حس‌وحالی کلاسیک و به دور از طرح‌ونقش‌های شلوغ برخوردارند. کاملا ساده اما درعین‌حال شیک و برازنده. کافی است تن‌خور پوشاک سالیان را در وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام این برند ببینید تا باورتان شود.
    • قیمت: اغلب تولیدات این برند شامل پوشاک بیرونی است و طبیعتا برای دسته‌بندی‌های مختلف بازه‌های قیمت‌بالاتری را شامل می‌شود. بعید نیست جمع مبلغ دو سه تکه لباس از این برند چیزی حدود ۱ میلیون تومان یا حتی بیشتر برایتان آب بخورد. اما ازلحاظ کیفیت خیال‌تان راحت. این را هم اضافه کنیم که در فروشگاه‌های سالیان به هر ۱ میلیون تومان خرید یک عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد که در طول مدت اعتباری مندرج روی کارت در همه شعب سالیان قابل‌استفاده است. البته این کارت هدیه تنها مختص مشتریانی است که خریدشان شامل هیچ‌گونه تخفیفی نبوده باشد. همچنین تخفیف‌های فصلی به مشترکان سالیان با رقم‌های بیشتر هم، از دیگر مزایای عضویت در باشگاه مشتریان این برند مرغوب و شکیل است.

    مراکز فروش

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای سالیان تنها در لواسان، تهران، کرج، مازندران، نمک‌آبرود، اصفهان، تبریز و مشهد مستقرند. البته باوجود امکان خرید آنلاین می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور به جمع مشتریان سالیان بپیوندید. اما حتما پیش از ثبت سفارش در وب‌سایت، قوانین مرجوعی و تعویض کالا را هم بخوانید.

    خرید انواع لباس و پوشاک با تخفیف شگفت‌انگیز

    سِله‌بُن؛ جوان‌پسند و امروزی

    پوشاک ایرانی - سِله‌بُن

    معرفی برند

    سِله‌بُن هم یکی دیگر برندهای پرافتخار ایرانی است که در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و هم‌اکنون ۲۰ شعبه فعال در سراسر کشور دارد. اما اگر از معنی و مفهوم نام این برند می‌پرسید، همین‌قدر می‌دانیم که روستایی به همین نام در فیروزکوه وجود دارد. سِله‌بُنی‌ها هم تصاویری از این روستای قدیمی را در اینستاگرام‌شان به‌اشتراک گذاشته‌اند.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: تولیدات سِله‌بُن شامل پوشاک بزرگسال برای خانم‌ها و آقایان و عموما مدل‌های جوان‌پسند است. در سِله‌بُن برای پوشاک بیرونی و همچنین پوشاک راحتی منزل گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت. هم ازلحاظ طرح و نقش و هم رنگ‌بندی. درواقع رنگ‌بندی متنوع را می‌توان یکی از بارزترین نقاط قوت تولیدات این برند دانست. خصوصا اگر به تیپ‌های اسپرت، مثلا پوشیدن هودی یا سارافون، علاقه‌مندید، حتما از فروشگاه‌های سِله‌بُن دیدن کنید. این برند علاوه‌بر ساده‌پسندها جوانان دوست‌دار پوشاک طرح‌دار و دارای نوشته را هم فراموش نکرده است.
    • قیمت: سِله‌بُن را هم می‌توان در ردیف پوشاک ایرانی تقریبا قیمت‌مناسب دانست. احتمالا از سِله‌بُن دست‌خالی برنمی‌گردید.

    مراکز فروش

    در حال حاضر شعب سِله‌بُن در تهران، مازندران، مشهد، همدان، سمنان، گلستان، شیراز، کرمان و اصفهان مستقرند. برای اطلاع از آدرس شعب کافی است به صفحه اینستاگرام سِله‌بُن رجوع کنید. درضمن لازم به یادآوری است که برای خرید غیرحضوری هم باید از طریق دایرکت اینستاگرام صفحه مخصوص خرید غیرحضوری سِله‌بُن اقدام کنید. وب‌سایت سِله‌بُن، از وقتی ما شناختیم، در حال به‌روزرسانی است! ولی خیال‌تان راحت که ادمین‌های اینستاگرام‌شان دایرکت‌ها را با صبوری پاسخ می‌دهند و مشکلی از بابت ثبت سفارش آنلاین نخواهید داشت.

    خرید انواع لباس و پوشاک با تخفیف شگفت‌انگیز

    گارودی؛ حسی سرشار از لطافت و آرامش

    ption id="attachment_14751" align="aligncenter" width="850"]پوشاک ایرانی - گارودی برگرفته از شبکه‌های اجتماعی گارودی

    معرفی برند

    گارودی برند تقریبا نوپایی است که تازه از ۱۳۹۵ به بازار پوشاک کشورمان وارد شد و در تلاش است با محصولاتی که تولید می‌کند حسی سرشار از لطافت و آرامش را به مشتریانش هدیه دهد. طراحان گارودی به‌ویژه روی استفاده از پارچه‌های الیاف طبیعی و انتخاب طرح‌ها و نوشته‌های منعکس‌کننده فرهنگ و هنر ایرانی تأکید دارند. این برند درضمن، آن‌طور که ادعا می‌کند، برای جزئیات و ظرافت در دوخت و برش اهمیت زیادی قائل است.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: گارودی روی تولید پوشاک راحتی منزل و همچنین لباس زیر متمرکز است. هم برای خانم‌ها و هم آقایان. عمده تولیدات این برند از طرح‌های ساده و مینیمال با رنگ‌بندی‌های ملیح و دوست‌داشتنی برخوردارند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با سبک محصولات این برند به صفحه اینستاگرام گارودی مراجعه کنید و نمونه‌های تن‌خور محصولات‌شان را در لابه‌لای پست‌ها ببینید. محصولات موجود را هم می‌توانید از وب‌سایت گارودی سفارش دهید. تازه اگر احیانا از خریدتان منصرف شدید، خوب است بدانید برای برخی محصولات امکان تعویض و مرجوعی هم در نظر گرفته شده است.
    • قیمت: باتوجه‌به قیمت‌های رایج بازار می‌توان تولیدات گارودی را دارای قیمت معمولی و نسبتا مناسب توصیف کرد. در بازه قیمتی زیر ۱۰۰ هزار تومان هم گزینه‌های خوبی برای خرید خواهید داشت. قیمت همه محصولات موجود در وب‌سایت‌شان قابل‌مشاهده است.

    پرفروش‌ترین محصولات گارودی را ببینید + لیست قیمت

    مراکز فروش

    همان‌طور که گفتیم، گارودی برندی تقریبا تازه‌تأسیس است و در حال حاضر تنها در تهران، سمنان و همدان نمایندگی دارد. هنوز جای بسیاری از شهرها خالی است. پس اگر به فعالیت درزمینه فروش پوشاک علاقه‌مندید، جالب است بدانید گارودی در سایر شهرها هم نمایندگی فروش می‌پذیرد.

    نیکو تن‌پوش؛ باکیفیت و سابقه درخشان

    پوشاک ایرانی - نیکو تن‌پوش

    معرفی برند

    نیکو تن‌پوش از سال ۱۳۷۶ با تولید لباس زیر آغاز به کار کرد و سپس به عرصه تولید لباس راحتی و جوراب هم وارد شد. این برند به‌ویژه در تلاش است بازار داخلی کشور را از همتایان خارجی بی‌نیاز کند و محصولاتی با استانداردهای جهانی به دست مصرف‌کننده برساند. ازجمله افتخارات این برند محبوب می‌توان به دریافت انواع گواهینامه‌های استاندارد و همچنین لوح حقوق مصرف‌کنندگان از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اشاره کرد.

    محصولات و قیمت

    • محصولات: تولیدات این برند شامل لباس زیر، لباس راحتی و جوراب برای رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است. نیکو تن‌پوش را خصوصا برای خرید پوشاک راحتی مردانه پیشنهاد می‌کنیم. تولیدات این برند ازلحاظ رنگ‌بندی هم از تنوع مقبولی برخوردارند. از مشاهده نمونه‌های محصولات در  وب‌سایت نیکو تن‌پوش ضرر نمی‌کنید.
    • قیمت: قیمت مناسب در عین کیفیت بالا بی‌شک یکی از خصوصیات بارز این برند خوش‌سابقه محسوب می‌شود. عمده قیمت‌ها، چه در دسته‌بندی لباس راحتی و چه در دسته‌بندی‌های لباس زیر و جوراب، برای اکثریت قابل‌خرید محسوب می‌شوند. این در حالی است که خرید همین‌دست محصولات از برندهای مشابه خارجی برای خیلی‌ از ما دیگر مقدور نیست.

    مراکز فروش

    نیکو تن‌پوش علاوه بر شعب متعدد در نقاط مختلف تهران در سایر شهرها ازجمله کرج، رشت، قم، اصفهان، شیراز و ماهشهر هم نمایندگی دارد. اما فقط اینها نیستند. فهرست و آدرس کامل شعب فعال این برند را می‌توانید در صفحه اینستاگرام نیکو تن‌پوش ببینید.

    سخن پایانی

    بهترین‌هایی را که ما می‌شناختیم با شما در میان گذاشتیم. حالا نوبت شماست. آیا برند ایرانی دیگری درزمینه تولید پوشاک می‌شناسید که جایش در این مطلب خالی است؟ اگر هم از مشتریان برندهایی که معرفی کردیم، بوده‌اید، حتما نظرات‌تان درمورد کیفیت و قیمت محصولات برایمان شنیدنی است.

    تهیه شده در: درجه
    بخش دیدگاه‌های این مقاله بسته شده است و امکان ارسال دیدگاه جدید یا مشاهده‌ی دیدگاه‌هایی که پیش ‌تر در این مطلب ارسال شده بودند، وجود ندارد.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید