۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی Mi A3

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی Mi A3
راهنمای مطالعه

    صرف‌نظر از عقب‌گرد در به‌کارگیری نمایشگر HD، شیائومی Mi A3 با بهبود‌های چشمگیر در تمامی بخش‌ها، آمده است تا موفقیت اعضای سری A را در بخش محصولات اقتصادی ادامه دهد. آیا خرید شیائومی Mi A3 ارزش دارد؟

    Mi A3، سومین نسل از گوشی‌های میان‌رده‌ سری Mi A شیائومی است که به‌واسطه‌ پشتیبانی از برنامه‌ اندروید وان، روی کاغذ می‌‌تواند علاقه‌مندان اندروید خالص را بدون نیاز به پرداخت مبالغ سنگین، به آرزوی‌شان برساند.

    شیائومی در Mi A3 بیشتر سعی در برطرف کردن ایرادهای نسل قبلی داشته و در زمینه طراحی، باتری، نمایشگر و دوربین، تغییرات خوبی ایجاد کرده است که روی‌ هم رفته تجربه بهتری در مقایسه با نسل قبلی در اختیار خواهد گذاشت.

    در ادامه با چهار ویژگی شاخص این گوشی که در تصمیم‌گیری شما برای خرید شیائومی Mi A3 نقش به سزایی دارد، با «درجه» همراه باشید.

    ۱. طراحی زیبا و ظاهری مدرن

    طراحی شیائومی Mi A3در شرایطی که بسیاری از میان‌رده‌های اقتصادی مطرح بازار، با پلاستیک براقِ مشابه شیشه ساخته می‌شوند، شیشه‌ به‌کاررفته در بدنه‌ Mi A3 از جنس گوریلا گلس ۵ است؛ بنابراین علاوه‌بر مقاومت از گوشی در مقابل ضربه و خراشیدگی، در دست‌گرفتن آن نیز حسی نزدیک به پرچمداران گران‌قیمت را به کاربر منتقل می‌کند.

    طراحان شیائومی به استفاده از بریدگی قطره‌ای برای جای‌دادن دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه در مجاورت نمایشگر روی آورده‌اند. لایه‌ شیشه‌ای محافظ پنل نمایشگر انحنای بسیار ظریفی را در هر چهار لبه‌ خود دارد تا بدین ترتیب سوایپ از کناره‌ها حس لذت‌بخشی را به‌همراه داشته باشد. فریم هم از فلز ساخته شده تا شیائومی نشان دهد که در تولید این گوشی هوشمند در بخش کیفیت هیچ کم و کاستی نگذاشته است.

    شیائومی Mi A3 در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید روانه بازار شده است.

    ۲. پشتیبانی نرم‌افزاری ایده‌آل به‌لطف اندروید وان

    رابط کاربری شیائومی Mi A3بسیاری از کاربران، گوشی‌های مبتنی بر برنامه‌ اندروید وان را به‌خاطر تجربه‌ کاربری منحصربه‌فرد و نزدیک به اندروید خالص آن‌ها خریداری می‌کنند. شیائومی Mi A3 به‌عنوان یکی از جدیدترین دستگاه‌های اندروید وان، به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۹.۰ پای روانه‌ بازار شده است و روی کاغذ، تا دو سال تمام به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت خواهد کرد.

    مطابق انتظار، رابط کاربری Mi A3 بسیار نزدیک به اندروید خالص است. مرکز اعلانات،‌ بخش تنظیمات سریع، فرایند ناوبری، همه‌وهمه ما را به یاد اندروید ۹.۰ پای روی گوشی‌های پیکسل می‌اندازد. نوار اعلانات و ژست‌های حرکتی اندروید ۹.۰، قابلیت بهینه‌ساز باتری (مدیریت مصرف انرژی براساس الگوی استفاده‌ کاربر از گوشی)، قابلیت روشنایی تطبیقی نمایشگر و ابزار Digital Wellbeing (برای پایش تعداد و مدت استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و کاهش مدت‌زمان تعامل با گوشی) از جمله‌ی ویژگی‌های مهم رابط کاربری می ای ۳ به‌حساب می‌آیند.

    بر خلاف MIUI، یادگیری کار با این سیستم‌عامل بسیار ساده است و به زمان و انرژی زیادی نیاز ندارد. صرف‌نظر از اپلیکیشن دوربین و Mi Community، باقی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض Mi A3 از جمله اپلیکیشن‌های تلفن، گالری، پخش‌کننده‌ موسیقی و تقویم، همگی نمونه‌های گوگلی هستند و هیچ برنامه اضافه دیگری در رابط کاربری دیده نمی‌شود؛ همانند هر دستگاه دیگری با اندروید خالص، می ای ۳ نیز تجربه‌ جذاب و روانی را ارائه می‌دهد.

    [related]3386[/related]

    ۳. ارتقای تجربه عکاسی نسبت به نسل قبل

    دوربین شیائومی Mi A3دوربین دوگانه‌ Mi A2 در نسل جدید این گوشی هوشمند به ماژولی سه‌گانه، شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و حسگری ۲ مگاپیکسلی تغییر یافته است.

    حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 از فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد و به‌ دلیل فیلتر رنگ Quad Bayer، از طریق ترکیب ۴ پیکسل مجاور به‌صورت پیش‌فرض عکس‌هایی ۱۲ مگاپیکسلی تولید می‌کند.

    عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت‌شده با دوربین اصلی  Mi A3 در طول روز، رنگ‌های جذاب، جزئیات مناسب و گستره‌ دینامیکی نسبتا وسیعی دارند و رضایت کاربر را جلب می‌کنند. اگرچه عملکرد دوربین ۸ مگاپیکسلی و اولتراواید می ای ۳ در طول روز به‌خوبی دوربین اصلی نیست و سطح نویز عکس‌های آن بالا است، اما باز هم رنگ‌های چشم‌نوازی تولید می‌کند. عکس‌های پرتره‌ Mi A3 نیز تا زمانی که در محیط‌هایی روشن ثبت شوند، جزئیات مناسبی دارند و تفکیک سوژه از پس‌زمینه نیز اغلب مواقع در آن‌ها به‌خوبی صورت می‌گیرد.

    شیائومی Mi A3 برای ثبت تصاویر سلفی از حسگری ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 بهره می‌برد. عکس‌های سلفی می ای ۳ در طول روز و روشنایی کافی، جزئیات زیاد و رنگ‌هایی زیبا دارند و در جلب رضایت شما موفق عمل خواهند کرد.

    ۴. شارژدهی بسیار خوب

    باتری شیائومی Mi A3شارژدهی و طول عمر باتری، یکی از ضعف‌های Mi A2 به‌حساب می‌آمد؛ بنابراین مهندسان شیائومی با افزایش ۳۴ درصدی ظرفیت باتری Mi A3، آن را به باتری نسبتا حجیم ۴۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده‌اند.

    در استفاده روزمره و عادی میان‌رده‌ اقتصادی شیائومی قادر است تا دو روز کاربر را همراهی کند. این دستگاه به‌لطف فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام از شارژرهای ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما متأسفانه چینی‌ها به‌صورت پیش‌فرض آن را با شاژر ۱۰ واتی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با این شارژر طی مدت ۳۰ دقیقه شارژ باتری به ۲۸ درصد می‌رسد و برای شارژ کامل هم به ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

    جمع‌بندی

    خرید شیائومی Mi A3 شیائومی Mi A3 از بسیاری جنبه‌ها، ارتقاء چشمگیری نسبت به نسل پیشین تجربه می‌کند؛ نمایشگر AMOLED، طراحی شیشه‌ای خوش‌ساخت، کاهش ضخامت حاشیه‌ها، بازگشت جک هدفون و قابلیت ارتقای حافظه در کنار دوربین بهبودیافته و افزایش ظرفیت باتری از جمله‌ی مهم‌ترین برتری‌های این گوشی به‌حساب می‌آید. همه موارد گفته شده درکنار برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه این محصول باعث شده است تا ارزش خرید آن بسیار بالا رود. نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با ۴ گیگابایت رم این گوشی درحال‌حاضر با قیمت حدودا ۳ میلیون تومان در بازار کشورمان قابل خریداری است. نظر شما در رابطه با خرید شیائومی Mi A3 چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی را داشته‌اید؟ [see_also]8810[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید