۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A40

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A40
راهنمای مطالعه

    خرید سامسونگ گلکسی A40 با توجه به اینکه یکی از گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه موجود در بازار است می‌تواند انتخاب ارزشمندی باشد. در این مقاله از ۳ دلیل که شما را به خرید سامسونگ گلکسی A40 ترغیب می‌‌کند، برایتان گفته‌ایم.

    سامسونگ در سال ۲۰۱۹شمار زیادی از میان‌رده‌های سری A و M خود را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف روانه بازار کرد تا از این طریق بتواند در هر محدوده قیمتی، یک نماینده در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار داشته باشد. در همین راستا تصمیم گرفتیم سه مورد از بهترین ویژگی‌های گلکسی A40 را بررسی کنیم و ببینیم چه جذابیت‌هایی برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

    توجه داشته باشید که نکات مثبت ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران از این گوشی به ثبت رسیده بنابراین کاربر در استفاده عادی متوجه آن‌ها خواهد شد.

    ۱. نمایشگر کوچک اما باکیفیت

    گلکسی A40

    گلکسی A40 در بین گوشی‌های سری A سامسونگ، به یکی از کوچک‌ترین نمایشگر‌ها مجهز شده اما از نظر کیفیت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

    امروزه کمتر کسی به گوشی‌های کوچک علاقه نشان می‌دهد و با حذف حاشیه‌های کناری و بالایی گوشی‌ها، دیگر سایز بزرگ آن‌ها برای کسی مشکل‌ساز نیست؛ بنابراین تعداد گوشی‌های بزرگ‌تر از ۶ اینچ نیز به شدت افزایش یافتند.

    گلکسی A40 اما با نمایشگری ۵.۹ اینچی روانه بازار شد که از پنل سوپر امولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ برخوردار است. نمایشگر نسبتا بزرگ این گوشی تقریبا ۸۵.۵ درصد از بخش جلویی را تشکیل می‌دهد که می‌تواند آن را به انتخابی مناسب برای تماشای فیلم و انجام بازی‌ها بدل کند.

    همچنین یکی از نکات مثبتی که کاربران به آن اشاره داشتند،‌ عملکرد خوب این نمایشگر در زیر نور مستقیم آفتاب است که تاثیر منفی چندانی روی کیفیت آن نداشته است.

    از دیگر مزیت‌های نمایشگر کوچک این محصول، کاهش اندازه و وزن تمام شده دستگاه‌ است. گلکسی A40 با تنها ۱۴۰ گرم وزن، بسیار خوش دست طراحی شده و حس بسیار خوبی را هنگام در دست گرفتن به کاربر القا می‌کند.

    [related]14710[/related]

    ۲. عملکرد رضایت‌‌بخش دوربین

    گلکسی A40

    دوربین گلکسی A40 خارق‌العاده نیست و نباید هم انتظار چنین عملکردی را از آن داشت. با این اوصاف تصاویر ثبت شده توسط سنسور ۱۶ مگاپیکسلی این محصول در طور روز و حتی شب از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

    در کنار دوربین اصلی این گوشی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته که وظیفه ثبت تصاویر فوق عریض را بر عهده دارد. این دوربین اگرچه قادر به ثبت تصاویر خوبی است، اما از نظر کیفیت خصوصا در شب، شاید توجه کاربر را به خود جلب نکند که خب کاملا طبیعی است.

    در بخش سلفی نیز سامسونگ از یک دوربین با سنسور ۲۵ مگاپیکسل استفاده کرده که به ادعای این شرکت، یکی از بهترین‌ دوربین‌ها در محدوده خودش است که البته تجربه کاربران نیز ادعای سامسونگ را تایید می‌کند.

    در بخش فیلم‌برداری نیز گلکسی A40 کیفیت بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد، اما همانند ثبت تصاویر، دوربین فوق عریض از کیفیت قابل قبولی در این بخش برخوردار نیست.

    بین ترتیب می‌توان گفت سامسونگ دوربین اصلی و دوربین سلفی این گوشی را بسیار خوب و با کیفیت طراحی کرده که نیازهای کاربران را در این محدوده از قیمت به خوبی برطرف می‌کنند. اما برای ثبت تصاویر فوق عریض باید به عکاسی در نور روز بسنده کرد.

    ۳. قیمت مناسب

    گلکسی A40

    یکی از بهترین مواردی که گلکسی A40 را به یکی از انتخاب‌های خوب بازار تبدیل می‌کند، قیمت آن است. اگرچه این گوشی از نظر تفاوت نسبت به سری قبل خود یعنی گلکسی A30 پیشرفت‌های زیادی نداشته، اما از قیمت زیادی نیز برخوردار نیست.

    در برخی موارد قیمت این گوشی مشابه گلکسی A30 است که همین مسئله ارزش خرید آن را نیز دو چندان می‌کند. پیشرفت این گوشی نسبت به سری قبل شامل دوربین سلفی و پردازنده آن می‌شود اما این مسئله به‌خاطر نمایشگر کوچک‌تر و باتری ضعیف‌تر، تاثیر چندانی در اختلاف قیمت این دو محصول نداشته است.

    جمع‌بندی

    گلکسی A40 گلکسی A40 بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده خواهد بود که علاوه‌بر دارا بودن مشخصات فنی قابل قبول، از قیمت مناسب نیز برخوردار است. به همه قابلیت‌های خوبی که ذکر شده، پشتیبانی از جک هدفون و شارژر سریع ۱۵ واتی را نیز اضافه کنید تا بیش از پیش به کیفیت و ارزش خرید بالای این محصول پی ببرید. گلکسی A40 برای آن دسته از کاربرانی که به گوشی‌های کوچک، سبک و خوش‌ دست علاقه‌ دارند می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. [see_also]13555[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید