بهترین سایت‌های رزرو تور خارجی؛ بهترین تورهای لحظه آخری و ارزان خارج از کشور

بهترین سایت‌های رزرو تور خارجی؛ بهترین تورهای لحظه آخری و ارزان خارج از کشور
راهنمای مطالعه

    سفر کردن، آن هم از نوع خارجی از شیرین‌ترین تجربه‌های هر فرد است.  فرقی نمی‌کند که یک گردشگر حرفه‌ای هستید یا برای سفر کردن کمی تعلل می‌کنید؛ در هر حال، وجود سایت‌هایی که شما را در زمینه تورهای مختلف راهنمایی کنند باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های‌تان ساده‌تر شود و اگر احیانا در زمینه برنامه‌ریزی و تدارکات سفر ضعیف هستید، مشکلات‌تان به راحتی حل شود. اما بهترین سایت گردشگری تور خارجی را می‌شناسید؟ «درجه» برای‌تان از بهترین سایت‌ها می‌گوید و نمی‌گذارد که برای یافتن تور خارجی مناسب، آب در دل‌تان تکان بخورد.

    معیارهای ارزیابی بهترین سایت گردشگری تور خارجی

    چه اهل سفر باشید و چه برای مسافرت کردن کمی دلواپس و مردد؛ در هر حال، نیاز به سایتی دارید که همه چیز را شفاف، دقیق و ساده به شما بگوید و مسیر سفرتان را هموار کند. در پیدا کردن بهترین سایت گردشگری تور خارجی چند معیار را در نظر گرفته‌ایم که شما را به سایت مناسب برای سفرتان نزدیک‌تر می‌کنند:

    • طراحی وبسایت یعنی زمانی که به وبسایت وارد می‌شوید، جذابیت‌های بصری و نظم اطلاعات به گونه‌ای باشد که میل به ماندن در آن صفحه و بررسی بیشتر، در شما تقویت شود.
    • جستجوی ساده و آسان یعنی بتوانید به راحتی به اطلاعات مورد نظرتان در طی یک جستجوی راحت و سریع دسترسی پیدا کنید.
    • خدمات و امکانات جانبی یعنی در وبسایت برای مخاطبان و کاربران، گزینه‌هایی تعریف شده باشد که در مسیر انتخاب تور، خدماتی جذاب و جالب را در کنار یافتن تور مورد نظر خود تجربه کنند.
    • اپلیکیشن یعنی هر وبسایت، یک اپلیکیشن هم دارد که روی تبلت و موبایل نصب می‌شود و به راحتی می‌توانید به وبسایت و بخش‌های مختلفش از طریق آن دسترسی داشته باشید.

    این موارد، معیارهایی هستند که در مقاله پیش روی‌تان برای رسیدن به بهترین سایت گردشگری تور خارجی در نظر گرفته شده‌اند.

    ۴.مقتدرسیر تابان

    بهترین سایت گردشگری تور خارجی

    مقتدرسیر تابان یکی  از وبسایت‌هایی است که به عنوان بهترین سایت گردشگری تور خارجی باید به آن نگاهی داشت. طراحی وبسایت مقتدرسیر، ساده‌ به شمار می‌رود و می‌توان گفت که از نظر ارائه اطلاعات به مخاطب از وضعیت مناسبی برخوردار است. منظور از مناسب یعنی اطلاعات لازم را در صفحات خود قید کرده است. ولی برای کسی که برای نخستین بار به وبسایت مراجعه می‌کند و هنوز قصد سفر ندارد، فضای وبسایت، آن‌قدر گیرا و جذاب نیست. علت هم اطلاعات فراوانی است که در هر صفحه به نگاه و مغز مخاطب تزریق می‌شود.

    دسته‌بندی‌های وبسایت برای جستجوی سفرهای مختلف به طور مشخص و واضحی درج شده است و فیلترهایی وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا تور مناسب خود را از نظر هتل، خط هوایی و مدت اقامت مشخص کند. با ورود به صفحه تور خارجی مورد نظر هم اطلاعات مرتبط با آن نوشته شده است. یکی از مشکلاتی که اغلب وبسایت‌های گردشگری با آن رو به رو هستند، شلوغی صفحات است. هر چند که اطلاعات لازم برای سفر و تورها در صفحات نسبتا کامل ارائه می‌شود اما طراحی و چیدمان آنها به گونه‌ای است که مخاطب را کمی گیج می‌کند. مقتدرسیر هم اسیر همین مشکل است.

    با عضو شدن در خبرنامه مقتدرسیر، امکان آگاهی از تورهای لحظه آخری برای‌تان مقدور می‌شود. وبلاگ و اخبار هم در وبسایت مقتدرسیر تابان وجود دارد که اگرچه اطلاعات نسبتا خوبی به مخاطبان ارائه می‌دهند اما تا رسیدن به کیفیت ایده‌آل فاصله دارند. یعنی از لحاظ تصاویر، عناوین جذاب و بسط موضوعات، هنوز برای این قسمت‌ها جای کار وجود دارد.

    معیارها

    امتیاز

    طراحی وبسایت

    ۳

    جستجوی ساده و آسان

    ۴

    خدمات و امکانات

    ۳

    اپلیکیشن

    ندارد

    نمره درجه به مقتدرسیر تابان

    ۳.۳

    ۳. علی‌بابا

    بهترین سایت گردشگری تور خارجی

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر سایت گردشگری، این است که در همان بدو ورود کاربر بتواند نظر او را جلب کند. علي بابا از این نظر می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. یعنی با ورود به این سایت با صفحه ای منظم رو به رو هستید که در دسته‌بندی‌های منظم، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته نظم خوبی در صفحات علی‌بابا دیده می‌شود ولی نمی‌توان گفت که جذابیت‌های شگفت‌انگیزی در طراحی آن دیده می‌شود. همه چیز ساده است و با جدابیت خاصی رو‌به‌رو نخواهید شد.

    بعد از وارد شدن به وبسایت می‌توانید با انتخاب تور مورد نظرتان از میان گزینه‌های معرفی‌شده و کمک گرفتن از جعبه جستجو با قید تاریخ سفرتان به سمت تورهای موجود راهنمایی شوید. در صفحه‌ای که تورهای مختلف عنوان می‌شوند هم امکان فیلتر کردن اطلاعات وجود دارد. یعنی می‌توانید با انتخاب فیلترهای قیمت، مدت سفر، کلاس هتل و نوع وسیله حمل و نقل به بهترین تور دسترسی پیدا کنید.

    جزئیات هر تور در کنار امکان خرید آنلاین آن برای‌تان مهیا شده است. به محض اینکه در وبسایت ثبت‌نام می‌کنید هم کارشناسان با شماره‌‌ای که ثبت کرده‌اید تماس می‌گیرند و شما را به طور دقیق‌تر راهنمایی می‌کنند. اینها به عنوان خدمات جانبی و تکمیلی وبسایت مطلوب هستند. اما  تنوع تورهای خارجی موجود در وبسایت علی‌بابا هنوز آن‌قدر زیاد نیست که از آن یک مرجع جامع به عنوان بهترین سایت گردشگری خارجی بسازد. راستی یادتان باشد که اپلیکیشن علی‌بابا هم موجود است.

    معیارها

    امتیاز از ۵

    طراحی وبسایت

    ۳

    جستجوی ساده و آسان

    ۴
    خدمات و امکانات

    ۴

    اپلیکیشن

    دارد

    نمره درجه به علی بابا

    ۳.۶

    ۲. لست سکند

    بهترین سایت گردشگری تور خارجی

    لست سکند از آن وبسایت‌هایی است که با قرار دادن اطلاعات مرتبط با تور آژانس‌های گردشگری مختلف به کاربران اطلاعات سفر ارائه می‌کند. به همین خاطر، اطلاعات متعددی در آن وجود دارد و در واقع، مرجعی از اطلاعات درباره تورهای گوناگون را به شما عرضه می‌کند. طراحی و نظم وبسایت در نگاه نخست مطلوب است و با یک دور گشتن در بخش‌های مختلف صفحه نخست به اطلاعات متعددی درباره تورها، شهرها، سفرنامه‌ها و اخبار در حوزه گردشگری برخورد خواهید کرد.

    برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز برای تور خارجی هم باید از نوار بالای صفحه نخست، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا موارد مرتبط با جستجو برای‌تان در صفحه‌ای جدید ظاهر شود. اطلاعات مرتبط با تورهای درخواستی شما در کنار اخبار و سفرنامه‌های مرتبط به خوبی برای‌تان ظاهر می‌شود و شماره‌های تماس برای پیگیری و ثبت‌نام هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

    خبرنامه لست سکند هم شما را در جریان تورهای لحظه آخری قرار می‌دهد و برای‌تان محتوای جذاب و خواندنی در حوزه گردشگری ارسال می‌کند. اگر به محتوای جانبی لست سکند که همان اخبار و سفرنامه‌ها هستند به چشم خدمات تکمیلی نگاه شود باید گفت که این وبسایت، کارش را در این بخش به خوبی انجام می‌دهد و مقالات، نظرات گردشگران درباره شهرها، کشورها و مکان‌های تفریحی و دیدنی بسیار کاربردی و جالب است.

    ویدئوهای موجود در لست سکند هم جذاب و حرفه‌ای هستند. لست سکند مجهز به اپلیکیشن هم هست و به راحتی با نصب آن روی تلفن همراه‌تان می‌توانید از بخش‌های مختلفش  استفاده کنید.

    معیارها

    امتیاز از ۵

    طراحی وبسایت

    ۴

    جستجوی ساده و آسان

    ۴
    خدمات و امکانات

    ۴

    اپلیکیشن

    دارد

    نمره درجه به لست سکند

    ۴

    ۱. ایوار

    بهترین سایت گردشگری تور خارجی

    ایوار در بررسی «درجه» در جایگاه نخست می‌نشیند. یکی از عمده‌ترین دلایل انتخاب این وبسایت به عنوان بهترین سایت گردشگری تور خارجی به ظاهر مرتب و جذابیت‌های طراحی آن بازمی‌گردد. با ورود به صفحه نخست این وبسایت با انبوهی از اطلاعات رو به رو نمی‌شوید. بیشتر وبسایت‌های گردشگری در لحظه ورود، کاربر را به یاد پا گذاشتن در ترمینالی شلوغ می‌اندازند که راننده‌ها و کمک راننده‌های گرامی با داد و فریادهای خود، مسافران را به شهرهای مختلف می‌خوانند. اما ایوار منظم است و اطلاعات در حجم مناسب و با طراحی مطلوبی مقابل چشم کاربران ظاهر می‌شوند.

    برای جست‌وجوی تور مورد نظر خود هم کافی است از نوار ابزار بالای صفحه نخست، گزینه تور را انتخاب و بعد از آن کشور مورد نظرتان را مشخص کنید. با این کار وارد صفحه‌ای می‌شوید که امکان استفاده از فیلترهای مختلفی مانند کلاس تور، طول سفر و قیمت‌های موجود را به شما می‌دهد. با فیلتر کردن گزینه‌های مورد نظر، تور مناسب‌تان روی صفحه ظاهر می‌شود. البته فیلترها می‌توانند کمی دقیق‌تر طراحی شوند چون برای انتخاب گزینه مورد نظر در هر فیلتر باید یک نوار را در بازه عنوان شده برای طول سفر یا موارد دیگر جا به جا کنید که کار کردن با  آن معمولا چندان راحت و دقیق نیست.

    در ایوار، اطلاعات مرتبط با هر تور به طور کامل در اختیارتان قرار می‌گیرد و نکته جالب توجه این است که تمام برنامه تور با جزئیات شرح داده می‌شود. ضمن اینکه نظرات کاربرانی که قبلا با ایوار تجربه سفر در آن تور را داشته‌اند هم در بخشی از صفحه قرار دارد. در بخش مشاهده تاریخ و رزرو هم می‌توانید، اطلاعات مرتبط با خود را وارد سایت کنید و از هزینه‌ها مطلع شوید و در صورت تمایل تور را به شکل آنلاین رزرو کنید. ایوار اپلیکیشن ندارد ولی نظم، اطلاعات مناسب، طراحی خوب وبسایت و امکاناتش در راهنمایی مسافران باعث می‌شود که از نظر «درجه» به مقام نخست بهترین سایت گردشگری تور خارجی دست پیدا کند.

    معیارها

    امتیاز از ۵

    طراحی وبسایت

    ۴

    جستجوی ساده و آسان

    ۴
    خدمات و امکانات

    ۵

    اپلیکیشن

    ندارد

    نمره درجه به ایوار

    ۴.۳

     

    در آخر

    در بررسی «درجه»، عنوان بهترین سایت گردشگری تور خارجی به ایوار داده شد. اگر اهل سفر هستید حتما به وبسایت ایوار یا موارد دیگر فهرست‌مان مراجعه کنید. اگر هم اهل سفر نیستید باز هم این کار را بکنید و یادتان باشد که عمر کوتاه‌تر از آن است که دنیا را نگردید و سفر نکنید. قبول داریم که هزینه و خرج سفر نیاز به پول و بودجه دارد اما اگر بخواهید از میان پیشنهادهای مناسبی که در همین سایت‌ها هم وجود دارد به سادگی می‌توانید برای خود برنامه‌های سفر مقرون به صرفه تدارک ببینید. سفر کنید، کفش‌های مشتاق‌تان جلوی در منتظر بستن چمدان و دل به دریا زدن شما هستند. [see_also]14483[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید