خرید دستگاه رشته کن؛ معرفی ۳ مدل موجود در بازار ایران

خرید دستگاه رشته کن؛ معرفی ۳ مدل موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اگر اهل سالاد و غذاهای رژیمی هستید و رشته‌کن سبزیجات ندارید، پس بساط‌تان کامل نیست! با خرید دستگاه رشته کن می‌توانید بشقاب سبزیجات‌تان را متنوع‌تر تزئین کنید. در ادامه با ما همراه باشید که می‌خواهیم ۳ مدل رشته‌کن قیمت‌مناسب بازار را به شما معرفی کنیم.

    همان طور که گفتیم، ۳ پیشنهاد برایتان داریم که از گران‌ترین‌شان شروع می‌کنیم:

    ۱. دستگاه رشته کن اِسپیرال اِسلایسِر مدل کامفتِبِل پرو

    خرید دستگاه رشته کن اِسپیرال اِسلایسِر مدل کامفتِبِل پرو

    معرفی محصول

    اسپیرال اسلایسر ازلحاظ نوع دستگاه جزو رشته‌کن‌های دستی مدل دسته چرخان‌دار به حساب می‌آید. آن‌طور که در توضیحات این محصول درج شده است، طرز کار اصلا پیچیده‌ای ندارد. کافی است سبزیجات دلخواه‌تان را در محلی که باید گیر دهید و با چرخاندن دسته شروع به کار کنید. با اکثر میوه‌ها و سبزیجات هم سازگار است. مهم‌تر اینکه ۳ تیغه مختلف دارد و هم صاف و هم فنری رشته می‌کند. از این اسلایسر می‌توانید برای رشته‌کردن سبزیجاتی مثل هویج، خیار، سیب‌زمینی و کدو یا حتی میوه‌هایی مثل سیب و گلابی هم استفاده کنید. خلاصه که برای تهیه انواع غذاها و سالادها و خصوصا سفره‌آرایی وسیله‌ای کاربردی است.

    تا یادمان نرفته قیمت این محصول را هم بگوییم. دستگاه رشته کن اسپیرال اسلایسر مدل کامفتبل پرو در حال حاضر در دیجی‌کالا با قیمت حدود ۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. فقط هم در رنگ سفید موجود است.

    بازخورد خریداران

    تنها مرجعی که توانستیم به بازخوردهای خریدارن این محصول دست پیدا کنیم همان دیجی‌کالا بود. زمانی که ما چک کردیم، تنها ۷ نظر ثبت‌شده برای این محصول وجود داشت. تقریبا نیمی از این افراد معتقد بودند که اسپیرال اسلایسر محصول چندان باکیفیتی نیست و انتظاری را که از چنین محصولی داشتند برآورده نکرده است. اما برعکس دو سه نفری هم از کارکردش رضایت داشتند. منتها راضی‌ها هم از جنس پلاستیکی و بدنه ضعیف این محصول به‌عنوان نقطه‌ضعف یاد کرده بودند.

    رشته‌ساز اسپیرال اسلایسر

    ۲. تراش رشته کن سبزیجات هیوسایت کد P008

    خرید تراش رشته کن سبزیجات هیوسایت کد P008

    معرفی محصول

    این رشته‌کن مدل تراش کار می‌کند. یعنی باید سبزیجات دلخواه‌تان را مثل مداد دست بگیرید و بتراشید. به همین سادگی! همان طور هم که در تصویر می‌بینید، تراش دوقلوست و دو دهانه با ابعاد مختلف دارد تا برای طیف گسترده‌تری از میوه‌ها و سبزیجات قابل‌استفاده باشد. ظاهرا تیغه‌های خیلی تیزی هم دارد و فشار زیادی به دست وارد نمی‌کند. جالب‌تر اینکه بین دو دهانه این تراش یک چاقو تیزکن دستی هم تعبیه شده است.

    محصولی که خدمت‌تان معرفی کردیم ساخت چین و دارای تنوع رنگی (مشکی، آبی، سبز، صورتی) است. اما اگر مایل به خرید این مدل رشته‌کن تراشی باشید، باید حدود ۶۵ هزار تومان هزینه کنید. البته بخشی از قیمت این محصول به‌ وجود چاقو تیزکن برمی‌گردد. وگرنه رشته‌کن تراشی ارزان‌قیمت‌تر هم پیدا می‌شود.

    بازخورد خریداران

    تنها بازخوردی که برای این محصول در دیجی‌کالا ثبت شده هشدار درخصوص تیزی تیغه‌هاست. این کاربر عزیز به نکته کاملا بجایی اشاره کرده است. موقع شست‌وشو باید خیلی مواظب باشید که تیغه‌ها به انگشت‌تان نگیرند. اما ازلحاظ کیفیت کارایی باید بگوییم که درکل رشته‌کن‌های تراشی در مقایسه با رشته‌کن‌های دسته‌دار قِلِق خاصی ندارند و همین که تیغه تیزی داشته باشند بخش زیادی از ماجرا حل است. درضمن یادتان باشد که رشته‌کن‌های تراشی بیشتر برای سبزیجات بلند و قلمی به‌راحتی قابل‌استفاده‌اند. چرخاندن میوه‌ها یا سبزیجات چاق و کوتاه در این مدل رشته‌کن‌ها سخت‌تر است.

    ۳. دستگاه رشته کن میوه و سبزیجات کد 100000182

    خرید دستگاه رشته کن میوه و سبزیجات کد 100000182  

    معرفی محصول

    این دستگاه هم ازلحاظ سازوکار با اسپیرال اسلایسر مدل کامفتبل پرو فرقی ندارد. یک سَر ماده غذایی موردنظر، که می‌توانید از میوه‌ها یا سبزیجات باشد، باید به سطح دایره‌ای دندانه‌دار متصل به دسته بچسبد و سَر دیگرش هم باید روی تیغه قرار بگیرد. سپس کافی است با چرخاندن دسته، شاهد انجام عمل رشته‌کردن باشید. تیغه‌های مختلفی هم دارد: ۲ تیغه برای رشته‌های نازک و کلفت و ۱ تیغه برای رشته‌های فنری. این مدل هم مانند اسپیرال اسلایسر ساخت چین و دارای بدنه و دسته پلاستیکی است. اگر درمورد قیمت این محصول می‌پرسید، باید بگوییم از قیمت مشتری‌پسندی برخوردار است. این مدل دستگاه رشته کن در حال حاضر در دیجی‌کالا تنها حدود ۳۰ هزار تومان قیمت دارد. در دو رنگ سبز و قرمز هم موجود است.

    بازخورد خریداران

    این محصول را بیش از ۱۰ نفر از خریداران برای خرید پیشنهاد داده‌اند. عمده بازخوردهایی که برای این محصول در دیجی‌کالا ثبت شده‌ مثبت و حاکی از رضایت خریداران است. چند نفری گفته بودند اگر با طرز کار این محصول آشنا نباشید، شاید فکر کنید وسیله به‌دردنخوری است. اما وقتی قِلِقَش دست‌تان بیاید، احتمالا رضایت‌تان جلب خواهد شد. عده‌ای هم برایشان جالب بود که این محصول، برخلاف آنچه از ظاهر پلاستیکی و قیمت ارزانش انتظار می‌رود، اتفاقا بی‌کیفیت نیست و به خریدنش می‌ارزد. رشته‌کن میوه و سبزیجات 100000182

    سخن پایانی

    برای اینکه با رشته‌کن‌های سبزیجات و نکاتی که باید درموردشان بدانید بیشتر آشنا شوید، به مطلب دیگرمان با عنوان «خرید دستگاه رشته کن سبزیجات و نکات مهمی که باید بدانید» که لینکش در پایین مطلب وجود دارد، رجوع کنید. اگر هم به خرید این وسیله کاربردی علاقه‌مندید، جا دارد اضافه کنیم که اینها تنها مدل‌های موجود در بازار نیستند. اگر گشتی در فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه بزنید، شاید رشته‌کن‌های دستی متفاوت‌تری هم برای فروش داشته باشند. اگر هم غذا یا سالاد رژیمی خاصی بلدید که با این رشته‌کن‌ها خوب درمی‌آید، طرز تهیه خوش‌خوراک‌تان را با ما هم در میان بگذارید. ما درجه‌ای‌ها که در تلاش‌ایم سالم‌خوارتر باشیم. شما چطور؟ [see_also]14511[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید